Puoli vuotta tapailua
Heinäkuussa törmättiin eräässä tapahtumassa, kävi luonani ja sen jälkeen on tavattu viikottain, käyty baarissa, jommankumman luona katsomassa leffaa, olen laittanut ruokaa, on käyty matkalla toisessa kaupungissakin. Monta kertaa on lähdetty minun luokseni yöksi taksilla mutta kumppani suunnasta riippuen jääkin matkan varrella pois tai pihassa kertoo kuskille että jatkaa matkaa omaan kotiinsa yöksi.
Omasta mielestäni illat on sujuneet kivasti, kovasti hyvänäpitoa ja pussailua mutta koskaan ei etene siitä pidemmälle. Herrasmiehenä olen tietysti maksanut kaiken, liput, juomiset ja syömiset, taksimatkat.
Nyt kun täältä on lukenut juttuja siitä miten heti ekoilla treffeillä on päädytty sänkyyn tuntuu aika turhauttavalta. Tosin aikaisemmatkin pitkätkin suhteet on aina jääneet seksittömiksi siinä mielessä että naiset ei ole suostuneet yhdyntään. Pettingiä on kyllä tullut harrastettua ja taitoja siinä aikaisemmat ovat kehuneet jopa julkisesti kavereilleenkin.
Mielipiteitä kannattaako jättää sikseen ja yrittää uutta matoa koukkuun, vai sittenkin jatkaa? Voiko paikalleen juuttunut juttu tuosta edetä ja miten voisin koskaan onnistua pääsemään eteenpäin?
Kommentit (89)
Jos sillä onkin joku sukupuolitauti eikä halua altistaa sinua sille, muttei kehtaa kertoa?
Oletko ap itse ollut koskaan yhdynnässä naisen kanssa?
Anteeksi että kysyn tällaista, mutta tuli vaan tämäkin mieleen.
Minusta tuntuu että kyllä se sieltä on tulossa. Etene rauhassa ja anna luottamuksen vahvistua. Älä painosta, mutta olisi hyvä jos pystyisitte juttelemaan siitä mikä on ongelmana.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:53"]No miten se siitä jatkuu se tilanne? Siis nainenko huokailee nautinnosta, kunhan ette etene yhdyntään? Onko sama ollut muiden naisten kanssa, vai oletteko edenneet niin pitkälle?
Miten se tapahtuu, että ette etene yhdyntään? Nainenko ei selitä mitään ja sä et kysy? Onkohan tää joku pervo provo :P
[/quote]
Leffan loputtua siirtää kädet pois ja laittelee rintsikat kiinni ja paidan alas ja sanoo että seuraavalla kerralla sitten ja alkaa tekemään lähtöä tai jos sen luona kysyy että mihin aikaan se seuraava bussi meneekään.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:53"]No miten se siitä jatkuu se tilanne? Siis nainenko huokailee nautinnosta, kunhan ette etene yhdyntään? Onko sama ollut muiden naisten kanssa, vai oletteko edenneet niin pitkälle?
Miten se tapahtuu, että ette etene yhdyntään? Nainenko ei selitä mitään ja sä et kysy? Onkohan tää joku pervo provo :P
[/quote]
Leffan loputtua siirtää kädet pois ja laittelee rintsikat kiinni ja paidan alas ja sanoo että seuraavalla kerralla sitten ja alkaa tekemään lähtöä tai jos sen luona kysyy että mihin aikaan se seuraava bussi meneekään.
[/quote]
Jos se antaa leffan aikana riisua rintsikat ja hyväillä rintoja, niin kokeile ensi kerran edetä pikkareihin ja hivellä klitorista sormillasi.
Mutta tee se ennen kuin leffa loppuu, koska leffan loppuessa lasikengät näköjään sulavat.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:24"]Jos se antaa leffan aikana riisua rintsikat ja hyväillä rintoja, niin kokeile ensi kerran edetä pikkareihin ja hivellä klitorista sormillasi.
[/quote]
Onhan tuo moneen kertaan yritetty, mutta ensin tulee "ei" ja sitten tulee käsi siirtämään käden pois.
Väkisin kai ei oikein saisi tehdä?
Tapailin joskus yhtä miestä puolisen vuotta. Emme harrastaneet seksiä, koska hän ei tehnyt aloitetta. Minä olen liian varovainen ja ujo, enkä kehtaa tyrkyttää itseäni. Odotan miehen tekevän aloitteen, jos hän haluaa minua. Suudeltiin kyllä, mutta siihen se jäi. Itse asiassa vieläkin häiritsee, miksei juttu edennyt mihinkään. Tapailu oikeastaan lopahtikin tuon asian takia, kun tuntui ettei homma etene mihinkään suuntaan.
Jos tämä seksipuoli unohdetaan, miten suhde muuten on edennyt? Oletteko toistenne arjessa mukana miten? Soitteletteko päivittäin? Kuinka usein näette? Oletteko tavanneet toistenne ystäviä, sisaruksia, vanhempia? Onko ollut puhetta yhteenmuutosta? Lapsista? Muita tulevaisuudensuunnitelmia? Oletteko käyneet toistenne ystävien häissä toistenne aveceina? Minkä ikäisiä olette? Millainen hänen seurusteluhistoriansa on ollut, onko siitä ollut puhetta? Miten paljon puhutte toisillenne omista asioistanne, esim. työasioistanne ja sukulaistenne kuulumisista?
Voisi olla, että sinun kannattaisi unohtaa seksi hetkeksi (vaikka oletkin joutunut jo odottamaan kauan) ja keskittyä lähentämään ja vahvistamaan suhdetta muilla alueilla. Silloin luottamus ja turvallisuudentunne lisääntyisi ja naiselle valkenisi, ettet ole vain "sen yhden asian perässä".
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:24"]Jos se antaa leffan aikana riisua rintsikat ja hyväillä rintoja, niin kokeile ensi kerran edetä pikkareihin ja hivellä klitorista sormillasi.
[/quote]
Onhan tuo moneen kertaan yritetty, mutta ensin tulee "ei" ja sitten tulee käsi siirtämään käden pois.
Väkisin kai ei oikein saisi tehdä?
[/quote]Ei tietenkään väkisin, mutta ehkä tuossa kohtaa voisi kysyä miksi ei.
Omituinen nainen. Kannattaa kyllä kysyä suoraan asiasta.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:53"]Onkohan tää joku pervo provo :P
[/quote]
Tottakai. Näitä juttuja on täällä välillä. Ilmeisesti joku tarve esittää, kuinka miehillä on niin vaikeaa, kun estoisia naisia on pilvin pimein. Ap aina esiintyy kauhean ymmärtäväisenä ja unelmatyyppinä, mutta naisille ei vaan kelpaa. Hupinsa kullakin.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:25"]
Jos nainen esittelee kavereilleen miesystävävänään, niin ollaanko silloin friend zonella vai virallisesti seurustelemassa vai jotain muuta - ap
[/quote]
Miten niin seurustelette virallisesti, jos teillä ei ole seksiä??? Ikä???
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:32"]
Tapailin joskus yhtä miestä puolisen vuotta. Emme harrastaneet seksiä, koska hän ei tehnyt aloitetta. Minä olen liian varovainen ja ujo, enkä kehtaa tyrkyttää itseäni. Odotan miehen tekevän aloitteen, jos hän haluaa minua. Suudeltiin kyllä, mutta siihen se jäi. Itse asiassa vieläkin häiritsee, miksei juttu edennyt mihinkään. Tapailu oikeastaan lopahtikin tuon asian takia, kun tuntui ettei homma etene mihinkään suuntaan.
[/quote]
Miten tuo aloite pitäisi tehdä? Riittääkö että suutele, kuljettaa kättä rintojen välistä alas ja selkärankaa pitkin ylös niskaan ja hiuksiin, puristelee ja näykkii korvalehtiä, työntää kädet rinsikoiden alta ja takaisin vatsan ja käsivarsien kautta kasvoille ja hiuksiin ja takaisin, siirtyy varpaisiin ja siitä siksakia ylöspäin kunnes taas tulee "ei", vai pitäisikö tuo unohtaa ja vain sanoa että "aletaanko panee" ? -ap
Joo-o. No vaikea sanoa mikä on, kun aikamoista nyhtämistä tämäkin keskustelu on, eikä vastauksia esitettyihin kysymyksiin tai ajatuksiin tunnu tulevan.
Aika varmaan näyttää, mikä homman nimi on, jos puhuminen nyt vaan kertakaikkiaan ei onnistu.