Puoli vuotta tapailua
Heinäkuussa törmättiin eräässä tapahtumassa, kävi luonani ja sen jälkeen on tavattu viikottain, käyty baarissa, jommankumman luona katsomassa leffaa, olen laittanut ruokaa, on käyty matkalla toisessa kaupungissakin. Monta kertaa on lähdetty minun luokseni yöksi taksilla mutta kumppani suunnasta riippuen jääkin matkan varrella pois tai pihassa kertoo kuskille että jatkaa matkaa omaan kotiinsa yöksi.
Omasta mielestäni illat on sujuneet kivasti, kovasti hyvänäpitoa ja pussailua mutta koskaan ei etene siitä pidemmälle. Herrasmiehenä olen tietysti maksanut kaiken, liput, juomiset ja syömiset, taksimatkat.
Nyt kun täältä on lukenut juttuja siitä miten heti ekoilla treffeillä on päädytty sänkyyn tuntuu aika turhauttavalta. Tosin aikaisemmatkin pitkätkin suhteet on aina jääneet seksittömiksi siinä mielessä että naiset ei ole suostuneet yhdyntään. Pettingiä on kyllä tullut harrastettua ja taitoja siinä aikaisemmat ovat kehuneet jopa julkisesti kavereilleenkin.
Mielipiteitä kannattaako jättää sikseen ja yrittää uutta matoa koukkuun, vai sittenkin jatkaa? Voiko paikalleen juuttunut juttu tuosta edetä ja miten voisin koskaan onnistua pääsemään eteenpäin?
Kommentit (89)
Ei pitäisi olla tulkinnanvaraa jos sanoo että ensin on tarkoitus tulla ihan vaan nukkumaan että ovi tuntea olonsa turvalliseksi ja muut jutut sitten joskus myöhemmin. Ja tämä on matkalla vielä molemmin puolin varmistettu että todellakin vain yhdessä nukkumisesta tällä kertaa on kyse.
Ehkä se märkyys sitten on vain kuviteltua, vaikka toinen on omasta aloitteestan suutelemassa todella kiihkeästi.
Homma vaan josain vaiheessa loppuu kuin seinään ennen kuin ehtii kummankaan asunnolle.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:17"]
Ei pitäisi olla tulkinnanvaraa jos sanoo että ensin on tarkoitus tulla ihan vaan nukkumaan että ovi tuntea olonsa turvalliseksi ja muut jutut sitten joskus myöhemmin. Ja tämä on matkalla vielä molemmin puolin varmistettu että todellakin vain yhdessä nukkumisesta tällä kertaa on kyse.
Ehkä se märkyys sitten on vain kuviteltua, vaikka toinen on omasta aloitteestan suutelemassa todella kiihkeästi.
Homma vaan josain vaiheessa loppuu kuin seinään ennen kuin ehtii kummankaan asunnolle.
[/quote]
Oletko siinä kysynyt, mistä kiikastaa? Eihän nainen vaan voi luulla, että sä haluat edetä hitaasti?
Homma vaan loppuu kuin seinään... Outoa. Todella outoa. En ymmärrä.
Jos olette jo jommankumman luona sohvalla kattomassa leffaa niin eikö siitä pitäisi olla jo helppo edetä seksiin?
Tässähän on nyt jo puoli vuotta edetty hitaasti. Ja olen yrittänyt koko ajan olla aloitteellisempi ja ajaa hiukan mukavuusalueesta eteenpäin ja alun melkoisesta kosketusarkuudesta ollaan jo tultu aika pitkälle, mutta siitä eteenpäin juttu on ollut pysähdyksissä jotain pari kuukautta.
Siis onko teillä ollut pettingiä ensin jossain ja kiihkeää suutelemista ja sitten lopetatte kun siirrytte luoksesi ja sovitte ettei mitään tehdä?
Vai pettingiä joka loppuu ja nukutte pian?
Kyllä te voitte puhua mikä on suhteen tila ja suunnitella ehkäisy yms.
Miten sä oikein onnistut löytämään aina noin estoisia naisia? Kuulostaa ihan epätodelliselle. Mutta ette ole puhuneet? Et kommentoi siihen mitään.
11
[quote author=" Av mAmmal " time="15.01.2015 klo 23:27"]
Jos olette jo jommankumman luona sohvalla kattomassa leffaa niin eikö siitä pitäisi olla jo helppo edetä seksiin?
[/quote]
Mun luona jo valmiiksi sängyssä ja leffat olen joutunut katsomaan seuraavana päivänä uudelleen kun on ollut vähän keskittymisvaikeuksia, mutta lähtee kotiinsa leffan loputtua. Ei kai tuossa oikein voi väkisinkään alkaa pakottamaan tai estämään lähtöä? -ap
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:35"]
[quote author=" Av mAmmal " time="15.01.2015 klo 23:27"]
[/quote]
Mun luona jo valmiiksi sängyssä ja leffat olen joutunut katsomaan seuraavana päivänä uudelleen kun on ollut vähän keskittymisvaikeuksia, mutta lähtee kotiinsa leffan loputtua. Ei kai tuossa oikein voi väkisinkään alkaa pakottamaan tai estämään lähtöä? -ap
[/quote]
Jos se onkin varattu? Ja sen mies odottaa sitä kotona - ja omatuntokin alkaa vähän kolkutella?
No ei tietenkään väkisin. Oletko koittanut vaikka hieroa hartioita tai mitään, muulla lailla koskettaa? Siis nainenko on estoinen vai miksi sä suvaitset sitä, ettei teillä ole mitään fyysistä kanssakäymistä?
Ei hän sieltä estoisuudesta välttämättä itsekseen pois pääse. Sun täytyis vähän auttaa. Puhumalla!!!!!!!!!!!!! Ja kuuntelemalla!!!!!!!!!!!!!!
Siis mitä tarkoittaa keskittymisvaikeuksia? Pussailette läpi leffan? Eikö siinä ole mahdollista päästä eteenpäin? Eikö nainen sano mitään, torjuu sinut vain etkä sä kysele mitään?
Siis baarissa kiihkeää suutelemista ja vähän muutakin, sitten lähdetää bussilla tai taksilla mun osoitteeseen ja matkan varrella toinen haluaa jäädä pois kotiinsa tai jatkaa sinne, tai jos ollaan menty sinne hätistelee pois, asutaan aika lähekkäin. Ja ollaan puhuttu asiasta mutta ainoa mitä saa irti on että on ollut huonoja kokemuksia aikaisemmin ja että seuraavalla kerralla sitten. Ja seuraavalla kerrallla taas sama juttu.
Oudolta kuulostaa se, että sinulla on ollut aiemmissa suhteissasi sama ongelma.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:42"]
Siis baarissa kiihkeää suutelemista ja vähän muutakin, sitten lähdetää bussilla tai taksilla mun osoitteeseen ja matkan varrella toinen haluaa jäädä pois kotiinsa tai jatkaa sinne, tai jos ollaan menty sinne hätistelee pois, asutaan aika lähekkäin. Ja ollaan puhuttu asiasta mutta ainoa mitä saa irti on että on ollut huonoja kokemuksia aikaisemmin ja että seuraavalla kerralla sitten. Ja seuraavalla kerrallla taas sama juttu.
[/quote]
No ei kuulosta estoiselta, varsinkaan toi seuraavalla kerralla sitten. Alkaa kuulostaa jotenkin ihmeellisesti tosiaan jopa varatulta, vaikka aluksi ajattelinkin, että ei todellakaan.
Mitä ihmettä nuo naiset oikein hakevat sinusta? Kukaan ei halua naida, silti ovat kanssasi. Onko sulla joku jumalattoman hieno auto ja tarjoat hienot ruuat, mutta et ole pantava, vai mistä tässä nyt oikein on kyse?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:39"]
No ei tietenkään väkisin. Oletko koittanut vaikka hieroa hartioita tai mitään, muulla lailla koskettaa? Siis nainenko on estoinen vai miksi sä suvaitset sitä, ettei teillä ole mitään fyysistä kanssakäymistä?
[/quote]
Onhan tässä nyt kosketeltu varmaan ihan joka paikasta vyötärön yläpuolella ja polvien alapuolelta. Jotenkin vielä olen kuvitellut osaavani koskettelun jos toinen osapuoli kuullostaa suunnilleen höyryveturilta. -ap
Jos se onkin neitsyt? Eikä uskalla kertoa.
kyllä tästä pitää ihan puhua vakavasti. Istutat sen alas ja kysyt, että missä mennään.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:39"]
[/quote]
Onhan tässä nyt kosketeltu varmaan ihan joka paikasta vyötärön yläpuolella ja polvien alapuolelta. Jotenkin vielä olen kuvitellut osaavani koskettelun jos toinen osapuoli kuullostaa suunnilleen höyryveturilta. -ap
[/quote]
No miten se siitä jatkuu se tilanne? Siis nainenko huokailee nautinnosta, kunhan ette etene yhdyntään? Onko sama ollut muiden naisten kanssa, vai oletteko edenneet niin pitkälle?
Miten se tapahtuu, että ette etene yhdyntään? Nainenko ei selitä mitään ja sä et kysy? Onkohan tää joku pervo provo :P
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:51"]
Jos se onkin neitsyt? Eikä uskalla kertoa.
kyllä tästä pitää ihan puhua vakavasti. Istutat sen alas ja kysyt, että missä mennään.
[/quote]
Miksi nainen ei uskaltaisi kertoa? Minusta ihan outo juttu. Ja muka monta tällaista naista peräkanaa. Suurimmalle osalle neitsyistä asia ei ole sellainen, etteikö sen voi mainita.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:48"]No ei kuulosta estoiselta, varsinkaan toi seuraavalla kerralla sitten. Alkaa kuulostaa jotenkin ihmeellisesti tosiaan jopa varatulta, vaikka aluksi ajattelinkin, että ei todellakaan.
Mitä ihmettä nuo naiset oikein hakevat sinusta? Kukaan ei halua naida, silti ovat kanssasi. Onko sulla joku jumalattoman hieno auto ja tarjoat hienot ruuat, mutta et ole pantava, vai mistä tässä nyt oikein on kyse?
[/quote]
Varatut tuskin olisivat valmiina lähtöön joka lauantai-iltana ja mielestäni en ole nähnyt toista hammasharjaa luonaan. Asia olisi varmaan tullut jotenkin ilmi kun aika monta kertaa on käynyt. Auto on kyllä melko makee mutta näyttää ihan tavalliselta perheautolta eikä ole sen kyydissä ollut kuin kerran juuri hiljattain.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:12"]
Joo, mulla ainakin kykenemättömyys liittyi huonoon itsetuntoon.
11
[/quote]
Tosin alastomuus ei ollut ongelma, saunaan meneminen tms.
11