Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoli vuotta tapailua

Vierailija
15.01.2015 |

Heinäkuussa törmättiin eräässä tapahtumassa, kävi luonani ja sen jälkeen on tavattu viikottain, käyty baarissa, jommankumman luona katsomassa leffaa, olen laittanut ruokaa, on käyty matkalla toisessa kaupungissakin. Monta kertaa on lähdetty minun luokseni yöksi taksilla mutta kumppani suunnasta riippuen jääkin matkan varrella pois tai pihassa kertoo kuskille että jatkaa matkaa omaan kotiinsa yöksi. 

Omasta mielestäni illat on sujuneet kivasti, kovasti hyvänäpitoa ja pussailua mutta koskaan ei etene siitä pidemmälle. Herrasmiehenä olen tietysti maksanut kaiken, liput, juomiset ja syömiset, taksimatkat. 

Nyt kun täältä on lukenut juttuja siitä miten heti ekoilla treffeillä on päädytty sänkyyn tuntuu aika turhauttavalta. Tosin aikaisemmatkin pitkätkin suhteet on aina jääneet seksittömiksi siinä mielessä että naiset ei ole suostuneet yhdyntään. Pettingiä on kyllä tullut harrastettua ja taitoja siinä aikaisemmat ovat kehuneet jopa julkisesti kavereilleenkin.

Mielipiteitä kannattaako jättää sikseen ja yrittää uutta matoa koukkuun, vai sittenkin jatkaa? Voiko paikalleen juuttunut juttu tuosta edetä ja miten voisin koskaan onnistua pääsemään eteenpäin?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:30"]

kokemuksesta sanon ettei kannata jatkaa suhdetta. Normaali seksuaalisesti aktiivinen nainen ei olisi noin pitkaan ilman seksia. Jos jatkat suhdetta, joudut todennakoisesti paattamaan sen jostain seksiin liittyvasta syysta. Teidan halut ei kohtaa eika sinun tarvi olla niin ajattelevainen etta odotat viela toiset puoli vuotta seksitta hanen takiaan, kun hanelle se tuntuu olevan vaikea asia. Jos han ei ymmarra kohtelevansa sinua huonosti tuolla meiningilla, en usko etta hanesta on sinulle kumppaniksi muutenkaan. Mikas sen veemaisempaa kuin antaa ymmartaa siten etta toinen kiihottuu ja sitten antaakin pakit. Oma mieheni on lieva versio tammoisesta ihmisesta ja en todella katselisi jos meilla ei olisi yhteisia lapsia.

[/quote]

Muuten hyvä, mutta se ei ole "huonosti kohtelua" jos on seksitraumoja, eikä kykene etenemään. Niistä voi olla TODELLA vaikea puhua ja ymmärrän, että tilanne on kamala aloittajalle, mutta hänhän voi nostaa kytkintä ja ottaa naisen, joka panee. Milleköhän se naisesta tunutuu? Ihanalle, koska kohteli toista huonostiko, just joo.

Vierailija
82/89 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:06"]

Kuule ap,

Mun aviomies sanoi melko pian ensitapaamisemme jälkeen, että haluis ihan hirveesti rakastella mun kanssa, kun kiihotan häntä ihan saatanasti. No EIHÄN siinä voi terve, himokas nainen olla kieltäytymättä moisesta, kun vielä nainen(kin) haluaa ihan saatanasti.

sillälailla

[/quote]Eli annoit pillua?

[/quote]

no totta TOTTAKAI MÄ ANNOIN! Aivan TOLKUTTOMAN IHANAA SEKSIÄ!!!! "Eli annoit pillua?" Mikä helkkarin tyhmä kysymys toi nyt oli??? LOL

[/quote]

Olit siis halpa ja nyt koitat peitellä sitä ettet vaikuttaisi niin halvalle, heh.

[/quote]

Tai siis sua kohdeltiin halpana, se oli se, mikä jutussasi närästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin lopettanut jo kauan sitten, jos ei olisi tuon enempää yhteistä. En haluaisi noin aseksuaalista naista tai toimia jollain tavalla traumatisoituneen seksiterapeuttina omat halut vuosia tai koko loppuiän tukahduttaen. Ei ole ollenkaan varmaa, että nainen toipuu koskaan haluamaan normaalisti. Norminaisillakin on tapana vähentää haluaminen minimiin, kun suhde arkistuu (olen niitä miehiä, jotka saavat vain melko haluttomia naisia ja jota kunnolla halukkaat ovat aina vältelleet), ja joudut tekemään usein haluavana miehenä kompromissin.

Mutta ei sitä voi suoraan sinulle sanoa, että jätä nainen. Ilmeisesti näet naisessa paljon hyvää ja haluat olla hänen kanssaan seksiongelmista huolimatta. Ehkä näet tuollaisen pitkän tutustumisen jollain tavalla hienona ja mielenkiintoisena asiana ja helpommin innostuvan naisen jotenkin "helppona" tai "huonona". Etkä kenties itsekään ole kovin seksikeskeinen ja tulisi välttämättä toimeen suhteessa, jossa naisen halut tekisivät seksin sinulle itsestäänselvyydeksi.

Vierailija
84/89 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketjun luettua kuulostaa hyvin mahdolliselta että nainen on raiskattu tai kokenut sen kaltaista väkivaltaa. Olin nimittäin itse samanlainen. Aluksi edes pieni kosketus sai kavahtamaan pois päin. Meni aikaa tottua toisen kosketukseen, varsinkaan miehen. Pelkäsin kaikkia miehiä. Ja koska tapahtunut hävetti ihan hirveästi, oli asiasta vaikea puhua. No, mieheni ei luovuttanut. Lopulta kysyi suoraan pelkäänkö seksiä vai miksi en halua häntä. Kertoi että parisuhde kanssani kiinnostaisi, mutta hänen parisuhteensa sisältäisi seksiä myös. Kertoi että haluaa saada selville mikä vaivaa. Ilman syyllistämistä. Mutta ettei voi elää enää epätietoisuudessa kauempaa. No. Sitten oli pakko avautua, sillä olin kiinnostunut hänestä. Kerroin raiskauksesta ja siitä mitä tapahtui. Ja mikä pelottaa. No, mies ymmärsi eikä pakottanut seksiin. Vähän myöhemmin päädyimme sitten petiin kun luotin häneen. Sillä hän ei painostanut. Ja nyt ollaan yhdessä edelleen. Tietenkään en väitä että naisesi olisi välttämättä kokenut seksuaalista väkivaltaa. Kuulostaa vain kovin tutulta. Nyt asia kunnolla puheeksi. Sanot, että joko asia puhutaan läpi tai lähdet kävelemään. Vaikkei seksiä olisikaan heti luvassa, kyllä sinun kuuluisi saada tietää missä mennään. Tsemppiä!
N21

Vierailija
85/89 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

82. Se on ikävää jos jollain on seksitraumoja, mutta niiden purkaminen ja niihin osallistuminen päivittäisessä elämässä tuo myös haasteita suhteen toiselle osapuolelle. Se voi viedä myös toisen halut ja itsetunnon kun toinen ei halua, olipa sitten kyse traumoista tai ei. Mielestäni kenelläkään ei pitäisi olla oikeutta rajoittaa suhteessa toisen osapuolen seksuaalisuutta. Puoli vuotta on pitkä aika. Seksi on osa normaalia parisuhde elämää. Omat käsittelemättömät asiat ei kuulu kaadettavaksi toisten niskaan. Tottakai on pyrittävä auttamaan toista osapuolta empaattisesti eikä heti menettää malttiaan jos ei seksiä tipu, mutta jos puoleen vuoteen asia ei ole edennyt pidemmälle eikä siitä olla osattu keskustella, on jotain pahasti vialla. Jos tämä nainen olisi empaattinen tätä miestä kohtaan, hän ymmärtäisi miltä tuntuu olla täydellä yrityksellä puoli vuotta herrasmieskäytöksellä saamatta kuitenkaan seksiä. Kyllähän siinä toiselle osapuolelle hiljalleen hiipii väärinkohdeltu fiilis. Kun hän nähtävästi ei ymmärrä, hän ei taida olla kovin seksuaalinen ihminen tai hän ei yksinkertaisesti välitä miehestä riittävästi ollakseen valmis selvittämään asiaa. Ravintolaillalliset kyllä kelpaa ja tissiä saa hieroa mutta siihen jää? Miksi antaa hieroa tissiä jos ei ole aikomustakaan seksiin? Luulisi, että traumatisoitunut ei antaisi mitään läheisyyttä eikä antaisi toisen edes koskea itseensä? 

Kukin tavallaan, itse en jaksaisi odottaa. Enkä pystyisi elämään ihmisen kanssa joka ei puolen vuoden jälkeen voisi puhua minulle avoimesti asioista. Empaattinen jokainen jaksaa olla tiettyyn pisteeseen asti, mutta toisen puolesta ei voi alkaa käsittelemään asioita. Kukaan ei ansaitse niin huonoa kohtelua, että joutuisi arvuuttelemaan tuollaisia asioita pitkän aikaa. 

Vierailija
86/89 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua. Heitä tommonen nainen mäkeen, sehän vaan maksattaa sulla olemisensa ja ymmärtää antaa just sen verran, että pysyt koukussa.

Mä en tommosta kattelis kuukauttakaan.

Toisaalta, miksi ryhdyit seurustelemaan ilmiselvän lesbon kanssa? Taitaa teillä molemmilla olla elämä pahasti hakusessa.

Vierailija
87/89 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:06"]

Kuule ap,

Mun aviomies sanoi melko pian ensitapaamisemme jälkeen, että haluis ihan hirveesti rakastella mun kanssa, kun kiihotan häntä ihan saatanasti. No EIHÄN siinä voi terve, himokas nainen olla kieltäytymättä moisesta, kun vielä nainen(kin) haluaa ihan saatanasti.

sillälailla

[/quote]Eli annoit pillua?

[/quote]

no totta TOTTAKAI MÄ ANNOIN! Aivan TOLKUTTOMAN IHANAA SEKSIÄ!!!! "Eli annoit pillua?" Mikä helkkarin tyhmä kysymys toi nyt oli??? LOL

[/quote]

Olit siis halpa ja nyt koitat peitellä sitä ettet vaikuttaisi niin halvalle, heh.

[/quote]

hahhah...hehheh... Ihanaa saada seksiä OIKEALTA MIEHELTÄ kuin se, että leikkii jotain *itun nunnaa ja siveellistä sipulia. Ihan Pe*seestä. Kun kiimanen äijä osuu kohdalle ja kaikki muukin natsaa, mä sanon että jumankauta ja vaatteet pois! UUH sä oot vaan kateellinen, pus <3

Vierailija
88/89 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit luettuani laitoin jutun poikki eli en enää ehdotellut uusia tapaamisia.

Tein profiilin suomi24:n treffipalstalle ja kirjoittelin kiinnostavalta vaikuttavan naisen kanssa kolmen viikon ajan, nyt käytiin treffeilläkin baarissa ja ainakin minusta synkkasi tosi hyvin, oikeastaan paremmin kuin ikinä aikaisemmin treffeillä.. Ehdotin samantien toisia treffejä ja nainenkin tuntui innostuvan. Tarkempaa ajankohtaa sopiessa kuitenkin sanoi että häntä joutuu tapailemaan pitkään ennen fyysistä suhdetta. Laitoin vastauksena että haluaisin edes jonkunlaista fyysitäkin kontaktia nopeammin eikä nainen ole vastannut sen koommin. Meniköhän taas pieleen? Onkohan tilanne jotenkn pelastettavissa? En oikeastaan haluaisi tunnustaa että edellinen juttu ei puolessa vuodessa vielä päätynyt seksiin asti.

-AP

Vierailija
89/89 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan