Puoli vuotta tapailua
Heinäkuussa törmättiin eräässä tapahtumassa, kävi luonani ja sen jälkeen on tavattu viikottain, käyty baarissa, jommankumman luona katsomassa leffaa, olen laittanut ruokaa, on käyty matkalla toisessa kaupungissakin. Monta kertaa on lähdetty minun luokseni yöksi taksilla mutta kumppani suunnasta riippuen jääkin matkan varrella pois tai pihassa kertoo kuskille että jatkaa matkaa omaan kotiinsa yöksi.
Omasta mielestäni illat on sujuneet kivasti, kovasti hyvänäpitoa ja pussailua mutta koskaan ei etene siitä pidemmälle. Herrasmiehenä olen tietysti maksanut kaiken, liput, juomiset ja syömiset, taksimatkat.
Nyt kun täältä on lukenut juttuja siitä miten heti ekoilla treffeillä on päädytty sänkyyn tuntuu aika turhauttavalta. Tosin aikaisemmatkin pitkätkin suhteet on aina jääneet seksittömiksi siinä mielessä että naiset ei ole suostuneet yhdyntään. Pettingiä on kyllä tullut harrastettua ja taitoja siinä aikaisemmat ovat kehuneet jopa julkisesti kavereilleenkin.
Mielipiteitä kannattaako jättää sikseen ja yrittää uutta matoa koukkuun, vai sittenkin jatkaa? Voiko paikalleen juuttunut juttu tuosta edetä ja miten voisin koskaan onnistua pääsemään eteenpäin?
Kommentit (89)
[quote author="Av Mamma" time="16.01.2015 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:25"]
Jos nainen esittelee kavereilleen miesystävävänään, niin ollaanko silloin friend zonella vai virallisesti seurustelemassa vai jotain muuta - ap
[/quote]
Miten niin seurustelette virallisesti, jos teillä ei ole seksiä??? Ikä???
[/quote]
Seksi ei ole mikään seurustelun kriteeri, vaan se, että pari päättää, että seurustelemme. Mikä SUN ikäsi on? :D
Joko nainen pelkaa sinua, kayttaa hyvaksi tai pelkaa seksia tai on vahemman seksuaalista tyyppia.
Iät on minä yli 40 ja toinen alle. Työasioista ja sisaruksista on juteltu, mutta ei ole tavattu kummankaan puolelta, joihinkin ystäviin törmätty, tavattu noin kerta/viikko ja muutama kerran viikossa viestejä. Mitään häitä tai vastaavia tilaisuuksia ei ole osunut kohdalle. Lapsista puhuminen on mielestäni kovasti ennenaikaista jos varsinaista seksiäkään ei ole harrastettu.
Aikaisemmista suhteistakaan ei oikein ole irronnut mitään vaikka ole yrittänyt hienovaraiesti kysellä. Ymmärtääkseni aikaisemmin on ollut lähinnä naisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:51"]
Iät on minä yli 40 ja toinen alle. Työasioista ja sisaruksista on juteltu, mutta ei ole tavattu kummankaan puolelta, joihinkin ystäviin törmätty, tavattu noin kerta/viikko ja muutama kerran viikossa viestejä. Mitään häitä tai vastaavia tilaisuuksia ei ole osunut kohdalle. Lapsista puhuminen on mielestäni kovasti ennenaikaista jos varsinaista seksiäkään ei ole harrastettu.
Aikaisemmista suhteistakaan ei oikein ole irronnut mitään vaikka ole yrittänyt hienovaraiesti kysellä. Ymmärtääkseni aikaisemmin on ollut lähinnä naisten kanssa.
[/quote]
No puhukaa hyvät ihmiset. Älä tenttaa, vaan kerro omasta historiastasi ja hän kertoo vastavuoroisesti omastaan.
Ja miksei lapsistakin voisi puhua, jos nainen vielä on lapsentekoiässä. Jos hän haluaa lapsia, siinäkin on yksi syy seksiin.
Miksi hän on ollut lähinnä naisten kanssa? Onko huonoja kokemuksia miehistä? Raiskattu joskus?
Entä jos hän onkin lesbo? Teidän kannattaisi vähän jutella.
A-seksuaali, uskovainen, neitsyt, häpeää vartaloaan, kokenut seksuaalista väkivaltaa, jotenkin poikkeava mitä salaa joten ei voi riisuuntua?
Jos sillä on ruma pillu ja häpeilee sitä?
Oiskohan se alunperin ollut mies? Jotain siellä housuissa varmaan on,mitä ei saa nähdä. En ymmärrä, luulisi että huonoista kokemuksistakin voisi puhua jo tuon tapailun jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:03"]
Jos sillä on ruma pillu ja häpeilee sitä?
[/quote]Ollut ns. sukupuolenkorjauksessa, joka ei onnistunut kauniisti tai on vielä kesken?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:54"]
No puhukaa hyvät ihmiset. Älä tenttaa, vaan kerro omasta historiastasi ja hän kertoo vastavuoroisesti omastaan.
Ja miksei lapsistakin voisi puhua, jos nainen vielä on lapsentekoiässä. Jos hän haluaa lapsia, siinäkin on yksi syy seksiin.
Miksi hän on ollut lähinnä naisten kanssa? Onko huonoja kokemuksia miehistä? Raiskattu joskus?
[/quote]
Olen kertonut omasta historiastani, mm suhteesta joka päätyi siihen että nainen alkoi seurustelmaan naispuolisen kaverinsa kanssa. Vähän olen itsekin epäillyt jotain väkisin tapahtunutta ja olen yrittänyt kysyä vähän enemmän huonoista kokemukista mutta ei oikein irtoa mitään ja liika tivaaminen tuollaisesta on melkoinen miinakenttä. Olettaisin että vaan pitää naisista, ymmärrän kyllä hyvin koska itsekin pitän naisista. Jostain luin että monet pitkät tytöt vaan päätyy seurustelemaan naisten kanssa.
Jos sillä on se juttu että yhdyntä sattuu? Oliko joku vulvodynia vai joku ihan muu, sekoitanko johonkin toiseen. Mutta siis kyl te tiiätte. Ja sen takia pelkää? Tai raiskattu? Ei ole ollut miehen kanssa jos aiemmin kerta naissuhteita?
Kuule ap,
Mun aviomies sanoi melko pian ensitapaamisemme jälkeen, että haluis ihan hirveesti rakastella mun kanssa, kun kiihotan häntä ihan saatanasti. No EIHÄN siinä voi terve, himokas nainen olla kieltäytymättä moisesta, kun vielä nainen(kin) haluaa ihan saatanasti.
sillälailla
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:06"]
Kuule ap,
Mun aviomies sanoi melko pian ensitapaamisemme jälkeen, että haluis ihan hirveesti rakastella mun kanssa, kun kiihotan häntä ihan saatanasti. No EIHÄN siinä voi terve, himokas nainen olla kieltäytymättä moisesta, kun vielä nainen(kin) haluaa ihan saatanasti.
sillälailla
[/quote]Eli annoit pillua?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:08"]
Kuule ap,
sillälailla
[/quote]
no totta TOTTAKAI MÄ ANNOIN! Aivan TOLKUTTOMAN IHANAA SEKSIÄ!!!! "Eli annoit pillua?" Mikä helkkarin tyhmä kysymys toi nyt oli??? LOL
Ap, mitä haluat hänestä? Millaisena näet suhteenne 10 vuoden päästä jos tämä seksisolmu aukeaa? Kerro se hänelle.
kokemuksesta sanon ettei kannata jatkaa suhdetta. Normaali seksuaalisesti aktiivinen nainen ei olisi noin pitkaan ilman seksia. Jos jatkat suhdetta, joudut todennakoisesti paattamaan sen jostain seksiin liittyvasta syysta. Teidan halut ei kohtaa eika sinun tarvi olla niin ajattelevainen etta odotat viela toiset puoli vuotta seksitta hanen takiaan, kun hanelle se tuntuu olevan vaikea asia. Jos han ei ymmarra kohtelevansa sinua huonosti tuolla meiningilla, en usko etta hanesta on sinulle kumppaniksi muutenkaan. Mikas sen veemaisempaa kuin antaa ymmartaa siten etta toinen kiihottuu ja sitten antaakin pakit. Oma mieheni on lieva versio tammoisesta ihmisesta ja en todella katselisi jos meilla ei olisi yhteisia lapsia.
KYSY SILTÄ. Suoraan. Haluaisiko jo miettiä sänkypuuhia kun ootte niin kauan tapailleet.
Kuule ap,
sillälailla
[/quote]
Kyllä voi, katsos kun kaikki ei halua heti seksiä ihan saatanasti ja voisivat vaikka lyödä tuollaista ääneen sanojaa litsarilla. Kyllä se seksin ajankohta selväksi tulee, jos molemmat on valmiita, ilman kiroiluakin.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:08"]
Kuule ap,
sillälailla
[/quote]
no totta TOTTAKAI MÄ ANNOIN! Aivan TOLKUTTOMAN IHANAA SEKSIÄ!!!! "Eli annoit pillua?" Mikä helkkarin tyhmä kysymys toi nyt oli??? LOL
[/quote]
Olit siis halpa ja nyt koitat peitellä sitä ettet vaikuttaisi niin halvalle, heh.
Ap kuulostaa kyllä aika herrasmieheltä. Ihana. Nosta kissa pöydälle ja kysy missä on oikeasti vika. Mulle tuli kans mieleen että kyseinen nainen saattaa olla neitsyt... Tai sitten nauttii esileikistä ja vallan tunteesta tehdessään toisen kiimaiseksi ja sitten vetämällä maton alta. Joku lukko sillä naisella on.