Meillä menee hyvin
Paljon enemmän asioita on hyvin ympärillämme kuin mitä on pielessä huonolla tuulella. Huono tuulikin laantuu kun kiinnittää huomion kaikkiin lukemattomiin asioihin ympärillä mitkä ovat hyvin. Meillä siis menee hyvin, se on se pieni mieli mikä haluaa fiksaantua huonoihin pikkuriikkisiin juttuihin.
Kommentit (26)
No hieno homma teidän kannaltanne.
Nyt räjähti!! Scholtz ilmoitti että eu :n sensuurilaki on tehty poliittisin perustein. 😏Tätä kyllä epäiltiinkin. 🥴
EU eliitillä menee varmasti hyvin.
Muuten ei valittamista leikkauksistakaan kun vaan itse en pääse tarvittavaan leikkaukseen. Siltä osin elämä on kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei valittamista leikkauksistakaan kun vaan itse en pääse tarvittavaan leikkaukseen. Siltä osin elämä on kurjaa.
Voimia sinulle. Etkö ole päässyt edes jonoon vai jono on liian pitkä?
Miten EU-eliittiin voi liittyä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle. Etkö ole päässyt edes jonoon vai jono on liian pitkä?
Lonkkaleikkaus jonossa, ehkäpä jo kesällä pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Sinullakin on asiat hyvin nyt kun keräät kaikki mitä on hyvää ympärilläsi nyt, nyt ympärillesi. Toinen juttu on haluammeko sitä vai jotain muuta. Ei ole mitään väliä mitä olet menettänyt ennen vaan mitä sinulla on nyt. Minullakaan ei ole mitään muuta mitä minulla on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vai menee meillä hyvin.? 😟
Menee, vaikka ei uskoisi. Odotapa.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaamme malttavaisina. Se tulee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sinullakin menee kaikki hyvin koska olet meidän mukana tässä ketjussa. Pidäpä kiinni.
Se on se HUONO pieni mieli mikä haluaa fiksaantua asioihin ja korjata.
Asiathan eivät ole korjattavissa eikä ole ketään korjaamassa mainetta kun asiat menivät pieleen.
Jos ne menivät pieleen, niiden pitikin mennä pieleen koska Jumala päätti niin, sanoisi yksi.
Oma mokani ja nyt minun pitää ruoskia itseni, sanoisi toinen samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vai menee meillä hyvin.? 😟
Menee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt räjähti!! Scholtz ilmoitti että eu :n sensuurilaki on tehty poliittisin perustein. 😏Tätä kyllä epäiltiinkin. 🥴
Scolz ei päätä Sinun onnellisuudestasi vaan Sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Jonossa on vain leikkausta enemmän tarvitsevia ja kiireellisempiä. Mutta kaikkihan me olemme tässä veneessä eikä tästä ole kiire poiskaan.
Meillä menee hyvin.