Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei noihin laihdutusohjelmiin oteta OIKEASTI lihavia

Vierailija
15.01.2015 |

Eihän tuo rakas sinusta on tullut pullukka-jakson mieskään ole oikeasti lihava. Ylipainoa joo on, mutta missä ne oikeasti lihavat on.. Jutan superdieetti ohjelmassakin tuntui moni olevan noh, ylipainoisia, mutta ei nyt varsinaisesti lihavalihavia

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulisin että noista paljon lihavammat ei yksinkertaisesti halua/viitsi/pysty laihduttaa.

Vierailija
2/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:38"]Mä olen lihava mielestäni, kun bmi on lähes 25. En jaksa mitään, olen väsynyt ja masentunut. Enkä millään käsitä, miten joku jaksaa korkeammalla bmi:llä painaa vaan?
[/quote]mitä ei jaksais vaikka 26 indeksillä? Mä ainakin jaksan mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:38"]Mä olen lihava mielestäni, kun bmi on lähes 25. En jaksa mitään, olen väsynyt ja masentunut. Enkä millään käsitä, miten joku jaksaa korkeammalla bmi:llä painaa vaan?
[/quote]
Sä vaan tunnet niin. Kyllä sä oikeasti jaksaisit tolla BMI:llä, ellei korvien väli sanoisi muuta.

Vierailija
5/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena normaalipainoisena (161/54) musta nimenomaan olisi kiva nähdä samassa tilanteessa olevia.
Läskit pudottaa kiloja helpommin, kuin normaalipainoinen.
Mulla ei ole oikein hajua, miten ihmeessä saisin tuon "raskausvatsan" pois, paikallista laihduttamista kun ei kuulemma ole.

Vierailija
6/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:14"]Siis kyllähän ihminen on lihava jos BMI on yli 26. Ei sairaalloisen lihavat ole mitään oikeita lihavia vaan kaikki joilla on ylipainoa ovat lihavia. Jutan ohjelmassa ainakin ihmiset olivat ihan selkeän lihavia. Onko sinulla jotenkin virheellinen kehonkuva...
[/quote]

Ainakin sinulla se on virheellinen. BMI 25-30 harva on lihava, lähinnä pullukka. Kaikilla ei edes huomaa, että on jonkun verran ylimääräistä. Sinulla taitaa BMI olla 20 tai alle...

Vierailija
8/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
9/46 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo taas. Mä painan 86 ja bmi yli 31. Eka juttailija painoi lähes 113. Eikö ole oikeasti lihava? Voin kertoa, että itsekin löydän vaatteita enää xl-osastolta, mikä onkin paradoksi, kun en ole edes lihava.

Vierailija
10/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne lihavia. 

Vierailija
11/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän ihminen on lihava jos BMI on yli 26. Ei sairaalloisen lihavat ole mitään oikeita lihavia vaan kaikki joilla on ylipainoa ovat lihavia. Jutan ohjelmassa ainakin ihmiset olivat ihan selkeän lihavia. Onko sinulla jotenkin virheellinen kehonkuva...

Vierailija
12/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös melkein puolet suomalaisista ole ylipainoisia? Ehkä silmä on tottunut.

Vierailija
13/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ensin tajunnut kumpi noista tossa tämän illan jaksossa on se laihdutettava.

Vierailija
14/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap kokee asian näin, koska esim. vajaa satakiloinen voi näyttää vielä "ihmiseltä" ja yleinen käsitys tuntuu olevan, että se 94kg on niin helvetisti että jää eräs värikäs bloggaajakin kakkoseksi?

Vierailija
15/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:14"]

Siis kyllähän ihminen on lihava jos BMI on yli 26. Ei sairaalloisen lihavat ole mitään oikeita lihavia vaan kaikki joilla on ylipainoa ovat lihavia. Jutan ohjelmassa ainakin ihmiset olivat ihan selkeän lihavia. Onko sinulla jotenkin virheellinen kehonkuva...

[/quote]

e2a01ab9ab8cba7eba9b022f8235102e4e4e2876-w_jutta_ja_puolen_vuoden_superdieetit_1024.jpg

Ei kyllä mielestäni nuo kaksi sinipaitaista nais osallistujaa oikealla puolella kuvaa ole siinä määrin lihavia, miten itse lihava- sanan käsitän..

Vierailija
16/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin pullukka...ja painoa on tullut ilmeisesti lyhyessä ajassa paljon lisää.

Vierailija
17/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas häiritsee se, että hirveen vähän niissä neuvotaan oikeasta ruokavaliosta ja koko ajan vaan kuvataan niitä treenejä salilla! Vaikka totuus on, että se mitä suuhunsa pistää merkkaa ainakin 80%. Tottakai sitä kuluttaa enemmän, jos joka päivä pitää pelkästään treenata, eikä voi edes töissä käydä suunnilleen, mutta ihan meille taviksille olis kiva, kun tulis joku ohjelma, missä tulis ihan kokreettisesti ja ainakin puoliksi myös ruokavinkkejä, jotka soveltuis ihan normaaliin elämään. Sellainen ohjelma puuttuu kokonaan?

Vierailija
18/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei superläskit saa persettä ylös. Jos ylipainoa esim. 15 kg niin ei se näy nii pahasti mut terveysriski

Vierailija
19/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lihavuus nyt määritellään BMI:n mukaan , ei sen mukaan kuka kenekin mielestä näyttää lihavalta. Minä laihdutan, koska BMI on 26 ja koen olevani aika lihava. Paino on noussut 20 kiloa 10 vuoden aikana ja nyt olo on tukala. Ja painoa on nyt 72 kg, eli minkälainen olisikaaan olo esim vielä 20 kg painavampana...huh.

Vierailija
20/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:23"]

Kun lihavuus nyt määritellään BMI:n mukaan , ei sen mukaan kuka kenekin mielestä näyttää lihavalta. Minä laihdutan, koska BMI on 26 ja koen olevani aika lihava. Paino on noussut 20 kiloa 10 vuoden aikana ja nyt olo on tukala. Ja painoa on nyt 72 kg, eli minkälainen olisikaaan olo esim vielä 20 kg painavampana...huh.

[/quote]

Tottakai BMI kertoo ylipainosta, mutta kyse siitä, miksi noihin ohjelmiin otetaan noita tusinasuomalaisia, millä on ylipainoa sen verran kuin normi ihmisillä muutenkin suomessa. Annettaisiin mahdollisuus niille, jotka ovat oikeasti niin isoja etteivät mahdu ravintolan tuoliin istumaan jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän