Pikku laina luottotiedottomalle
Kellään kokemusta lainan saannista ilman luottotietoja? Minulla on vakituinen työpaikka ja sen myötä säännölliset tulot. Tarve on vain pienelle summalle (max 1000€). Millaiset korot, saako pidemmällä maksuajalla? Arvostan asiallisia vastauksia. Pätijät, veetuilijat ja elämäntaidon opastajat voi säästää näppäilysormeaan.
Kommentit (21)
Bluestep bank ainakin mainostaa että lainaa ilman luottotietoja. En tosin tiedä myöntääkö pieniä lainoja vai vaan asuntolainoja.
Itse olen myöntänyt useammallekin mimmille lainaa hyvinkin joustavilla ehdoilla.
Kutsun sitä enemmänkin vaihdantataloudeksi.
Eikä siinä ole mitään pahaa, vastaavankaltaiseen varainhankintaanhan iltapäivälehdetkin naisia houkuttelevat useamman kerran viikossa.
Ukko40 kirjoitti:
Itse olen myöntänyt useammallekin mimmille lainaa hyvinkin joustavilla ehdoilla.
Eikä siinä ole mitään pahaa, vastaavankaltaiseen varainhankintaanhan iltapäivälehdetkin naisia houkuttelevat useamman kerran viikossa.
Ei tuo ole mitään iltapäivälehtien mainostamaa, jos annat vain lainaa.
Tuohan on koronkiskontaa.
jotkut vippifirmat ja tän tyyliset voi tarjota. googlaappa ja jos pystyt maksamaan takaisin. En siis halua kannustaa velkaantumaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Eikä siinä ole mitään pahaa, vastaavankaltaiseen varainhankintaanhan iltapäivälehdetkin naisia houkuttelevat useamman kerran viikossa.Ei tuo ole mitään iltapäivälehtien mainostamaa, jos annat vain lainaa.
Tavaraa rahaan vaihdetaan tässä ymmärtääkseni ilman koronmaksua, eli Ukko40 on ns. Sugar Daddy.
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Eikä siinä ole mitään pahaa, vastaavankaltaiseen varainhankintaanhan iltapäivälehdetkin naisia houkuttelevat useamman kerran viikossa.Ei tuo ole mitään iltapäivälehtien mainostamaa, jos annat vain lainaa.
Tuohan on koronkiskontaa.Tavaraa rahaan vaihdetaan tässä ymmärtääkseni ilman koronmaksua, eli Ukko40 on ns. Sugar Daddy.
No ei. Ei tuo mitään vaihtoa ole, jos ukko vain lainaa rahaa.
Sugar Daddyt maksaa kulut.
Tuo on aika pihi Daddy.
Lol, haluat pikkusummaa eli tonnin, ja pitkän maksuajan, eli ei sinusta ole varmaan edes satasen takaisinmaksajaksi 10 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Sinä olet juonut pääsi pilalle.
Ukko40 kirjoitti:
Lainaan mieluusti, takaisinmaksun hoidat ennalta. Saat 500 kun puolet sovituista hoidettu, loput kun kaikki sovitut kerrat hoidettu. Minä rahat, sinä palvelukset.
Tarviin 1000e lainaa 2-3 vuoden maksuajalla leikkaukseen ja kuntoutukseen
reijatuulikki@gmail.com 040 2517501
Otat norwegian visan ,hakemus netissä..menee läpi 90% varmuudella..
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Ei tuo ole mitään iltapäivälehtien mainostamaa, jos annat vain lainaa.
Joo, jos ehdot on järkevät ja takaisinmaksu sujuu, pienikin laina voi auttaa. Mut ei kannata hätäillä katso kokonaiskustannukset, kuukausierä ja laina-aika. Itse vertailen aina useampaa vaihtoehtoa, et on helpompi nähdä mitä oikeasti saa. Esim. Sortter, Omalaina ja Rahoituslaitos antavat vähän erilaisia tarjouksia, joten niiden vertailu yhdessä tekee päätöksen helpommaksi. Lisäapua ja käytännön vertailua löytyy helposti tuolta: https://www.kulutusluotto.com
Eipä taida onnistua.