Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin jälkeen saat tietää ko. miehen olevan naimisissa - mitä teet?

Vierailija
04.11.2021 |

Eli mitä teette tilanteessa missä ootte tutustuneet mieheen, harrastaneet seksiä hänen kanssaan ja sitten myöhemmin saatte selville että hän on naimisissa? Kertoisitteko asiasta miehen kumppanille vai mitä? Miten tässä tilanteessa voi toimia oikein?

Kommentit (292)

Vierailija
101/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju lyhyesti: miehellä ja naisella olis suhde. Miehellä oli myös suhde myös toiseen naiseen. Nainen on katkera. Nainen haluaa kostaa.

Sanoo pettäjä

Vierailija
102/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjien lisäksi läheisriippuvat ja mukavuudenhaluiset vaimot eivät halua tietää pettämisestä. Haluavat elää omassa kuplassaan joka on varmaan myös miehen ansiosta rakennettu vuosien varrella. Tyyli on että naikoon ketä huvittaa kunhan MINUN ei tarvitse tietää mitään koska en aio kuplastani luopua. Kämppis siis.

Veikkaan kyllä, että iso osa näistä kulissiliittoroikkujia esittävistä kirjoittajista on oikeasti pettäjiä. Kokevat saavansa asialleen enemmän sympatiaa esiintymällä vaimona ja väittämällä ettei se haluakaan tietää. Epäilen, että suurin osa niistä joille kulissit on oikeasti tärkeämpiä kuin rehellisyys korkeintaan kohauttaa olkiaan niille käräyttäjille. Totevat vaan viilipyttynä että joo entä sitten. Nämä "pilaan sen käräyttäjän elämän" uhittelijat lienee pettäjiä ja/tai trolleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju lyhyesti: miehellä ja naisella olis suhde. Miehellä oli myös suhde myös toiseen naiseen. Nainen on katkera. Nainen haluaa kostaa.

Kylläpä jollain puntti tutisee.

Vierailija
104/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pylly pystyyn vaan ja kaikkiin reikiin myös ensi kerralla. Turhat puheet pois.

Kerrankin asiallinen ja pragmaattinen kommentti.

Vierailija
105/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ElämäOn kirjoitti:

Jos on lapsia, eikä muutenkaan kannata kertoa vaimolle. Se on miehen asia. Ilmeisesti ei ole onnellinen kotona. Tai sitten hakee vain irtoseksiä. Meitä on moneen junaan. Suurin osa tuntee saavansa jotain tyydytystä vaimolle kertomisesta. Tämä voi kuitenkin pahimmassa tapauksessa aiheuttaa hyvinkin riitaisia tilanteita ja riitaisen eron, jossa lapset voi joutua kärsiväksi osapuoleksi, kun vaimo lähtee kostoretkelle. Jos loukkaannuit, sano se miehelle ja sitten poistut tilanteesta vähin äänin. Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia. 

Tällaiset riitaisat erot on niitä omien valintojen seurauksia. Totta hitossa heittäisin pettäjän kaaressa pihalle ja sen jälkeen pettäjän elämä olisi suorastaan helvettiä siihen asti kunnes lapset olisivat aikuisia.

Just ton takia ei pidä kertoa; vaimo voi olla kuten sinä. Kertominen tekee usean ihmisen elämästä helvettiä vuoisiksi, myös syyttömien lasten.

Eli se on parempi vaihtoehto että mies pettää eikä vaimo saa tietää, pahimmillaan vaimo päättää hankkia hänen kanssaan vaikka yhteisen asunnon tai ripustautua häneen taloudellisesti kun ei tiedä että mies ei olekaan kuin pelkkä pettäjä. KERTOMINEN ei tee kennekään elämästä helvettiä, MIESTEN PETTÄMINEN tekee.

Mutta miksi se olisi apn asia suojella tätä naista? Eiköhän jokainen pidä huolen omista asioistaan. Jos mies pettää, on se niiden kahden ongelma, ei sen toisen (kolmannen) ihmisen.

No miksi se nyt ylipäänsä on kenenkään asia suojella jotain toista ihmistä? Jotkut ihmiset on vaan siitä kummia että haluaa auttaa muita.

Jos toinen nainen kertoo vaimolle tämän miehen touhuista, hän ei halua auttaa ketään vaan näpäyttää miestä. Ap on ihan ilolla ollut vehtaamassa miehen kanssa ja yhtäkkiä sit tyttökoodi nousee esiin, kun huomaa tulleensa huijatuksi. Auttamisesta ei voi puhua lainkaan tässä kohtaa, vain satuttamisesta ja kostosta.

Ap riehukoon miehelle, haukkukoon hänet maanrakoon, rikkokoon vaikka auton, mutta miehen naiselle kertominen on täysin naurettavaa. Siinä satuttaa sitä naista myös, ei pelkästään miestä.

Vierailija
106/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElämäOn kirjoitti:

Jos on lapsia, eikä muutenkaan kannata kertoa vaimolle. Se on miehen asia. Ilmeisesti ei ole onnellinen kotona. Tai sitten hakee vain irtoseksiä. Meitä on moneen junaan. Suurin osa tuntee saavansa jotain tyydytystä vaimolle kertomisesta. Tämä voi kuitenkin pahimmassa tapauksessa aiheuttaa hyvinkin riitaisia tilanteita ja riitaisen eron, jossa lapset voi joutua kärsiväksi osapuoleksi, kun vaimo lähtee kostoretkelle. Jos loukkaannuit, sano se miehelle ja sitten poistut tilanteesta vähin äänin. Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia. 

Taitaa sinua pelottaa, että joku soittaa vaimollesi ja kertoo mitä olet puuhaillut.

Vierailija
107/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut enkä saanut vaimon vihoja niskaani - miehen kylläkin ;) kaikki, jotka kieltää kertomasta ja lässyttää jotain "kun et tiedä muiden käytännöistä" ovat niitä, jotka pettää/haluaisivat pettää, mutta eivät halua jäädä kiinni. Jos on sovittu käytäntö, että saa käydä suhteen ulkopuolella vieraissa, niin kuka siitä suuttuu, jos menee kertomaan? :D

Voi kuule, minä (enkä usko monen muunkaan) en ole pettäjä eikä minua ole petetty. Olen aikuinen ihminen, joka tajuaa olevansa vain ja ainoastaan omassa suhteessaan, en muiden. Jos joskus olisi selvinnyt minun olevan toinen nainen, en missään tapauksessa olisi asiasta kertonut, koska ei sen miehen asiat meidän suhteen ulkopuolella mulle olisi kuulunut pätkääkään. Minä osaan erottaa itseni muista.

Vierailija
108/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän missään muussakaan asiassa lähdetä siitä, että ihmisiltä pimitetään heidän omaan elämäänsä oleellisesti liittyvää informaatiota vain siksi ettei joku muu ehkä halua tietää? Kaikissa muissa asioissa menee niin päin, että jos haluat elää pää pensaassa niin on sinun oma velvollisuutesi varmistaa ettei epämiellyttävää tietoa kantaudu korviisi. Jostain kumman syystä tässä asiassa koko maailman pitäisi kuitenkin elää muutaman läheisriippuvaisen erityisherkkiksen ehdoilla. Bullshit sanon minä. Jos ei kestä reaalielämää niin mene hoitoon, älä ole kieltämässä meiltä muilta mahdollisuutta rehelliseen elämään.

Vierailija
109/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut enkä saanut vaimon vihoja niskaani - miehen kylläkin ;) kaikki, jotka kieltää kertomasta ja lässyttää jotain "kun et tiedä muiden käytännöistä" ovat niitä, jotka pettää/haluaisivat pettää, mutta eivät halua jäädä kiinni. Jos on sovittu käytäntö, että saa käydä suhteen ulkopuolella vieraissa, niin kuka siitä suuttuu, jos menee kertomaan? :D

Voi kuule, minä (enkä usko monen muunkaan) en ole pettäjä eikä minua ole petetty. Olen aikuinen ihminen, joka tajuaa olevansa vain ja ainoastaan omassa suhteessaan, en muiden. Jos joskus olisi selvinnyt minun olevan toinen nainen, en missään tapauksessa olisi asiasta kertonut, koska ei sen miehen asiat meidän suhteen ulkopuolella mulle olisi kuulunut pätkääkään. Minä osaan erottaa itseni muista.

Tämä niin paljon! ”Miehen naisella on oikeus tietää” ja ”Kyllä mä haluaisin tietää” on ihan lässytystä. Jos ei osaa olla ihan siinä omassa suhteessaan ja asioita käsitellä siinä, niin ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Ap on ollut suhteessa mieheen, johon nyt pettyi. Voi voi. Apn suhde on täysin erillinen miehen toisesta suhteesta.

Vierailija
110/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ElämäOn kirjoitti:

Tällaiset riitaisat erot on niitä omien valintojen seurauksia. Totta hitossa heittäisin pettäjän kaaressa pihalle ja sen jälkeen pettäjän elämä olisi suorastaan helvettiä siihen asti kunnes lapset olisivat aikuisia.

Just ton takia ei pidä kertoa; vaimo voi olla kuten sinä. Kertominen tekee usean ihmisen elämästä helvettiä vuoisiksi, myös syyttömien lasten.

Eli se on parempi vaihtoehto että mies pettää eikä vaimo saa tietää, pahimmillaan vaimo päättää hankkia hänen kanssaan vaikka yhteisen asunnon tai ripustautua häneen taloudellisesti kun ei tiedä että mies ei olekaan kuin pelkkä pettäjä. KERTOMINEN ei tee kennekään elämästä helvettiä, MIESTEN PETTÄMINEN tekee.

Mutta miksi se olisi apn asia suojella tätä naista? Eiköhän jokainen pidä huolen omista asioistaan. Jos mies pettää, on se niiden kahden ongelma, ei sen toisen (kolmannen) ihmisen.

No miksi se nyt ylipäänsä on kenenkään asia suojella jotain toista ihmistä? Jotkut ihmiset on vaan siitä kummia että haluaa auttaa muita.

Jos toinen nainen kertoo vaimolle tämän miehen touhuista, hän ei halua auttaa ketään vaan näpäyttää miestä. Ap on ihan ilolla ollut vehtaamassa miehen kanssa ja yhtäkkiä sit tyttökoodi nousee esiin, kun huomaa tulleensa huijatuksi. Auttamisesta ei voi puhua lainkaan tässä kohtaa, vain satuttamisesta ja kostosta.

Ap riehukoon miehelle, haukkukoon hänet maanrakoon, rikkokoon vaikka auton, mutta miehen naiselle kertominen on täysin naurettavaa. Siinä satuttaa sitä naista myös, ei pelkästään miestä.

1) Vastaukseni koski kommenttia jossa nimenomaan kysyttiin miksi ihmeessä vaimoa pitäisi suojella. Älä siirtele maalitolppia.

2) Jos minun puolisoni pettäisi, niin minä haluaisin tietää siitä ja minulle olisi kertojan motiivit siinä vaiheessa täysi sivuseikka. En tajua tuota "älä kerro koska haluat vaan kostaa" -logiikkaa. Paskan hailee vaikka haluaisikin, kertomalla antaa petetylle mahdollisuuden etsiä rehellistä kumppania ja uskollista parisuhdetta.

Vierailija
111/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä jollain puntti tutisee.

Ei vaan asiaa objektiivisesti seuraava jolla ei ole mitään roolia asetelmassa (eikä koskaan ollut missään asetelman roolissa). Jos olette niin sokeita, ettette huomaa kuinka paljon viesteissä on kostaa miehelle ja kuinka vähän auttaa parisuhteen naista, niin en voi auttaa.

On koomista miten kovasti moni on ”auttamassa” täysin tuntematonta naista vaikka on HYVIN epävarmaa auttaisiko tieto pettämisestä häntä millään tavalla. Jos tuntisitte petetyn naisen ja tietäisitte että hän haluaisi tietää, tilanne olisi aivan toinen.

Vierailija
112/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin ehdottomasti vaimolle. En miettisi sekuntiakaan. Miksi suojelisin miestä joka vedätti minua? Sitä niittää mitä kylvää.

Vierailija
113/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän missään muussakaan asiassa lähdetä siitä, että ihmisiltä pimitetään heidän omaan elämäänsä oleellisesti liittyvää informaatiota vain siksi ettei joku muu ehkä halua tietää? Kaikissa muissa asioissa menee niin päin, että jos haluat elää pää pensaassa niin on sinun oma velvollisuutesi varmistaa ettei epämiellyttävää tietoa kantaudu korviisi. Jostain kumman syystä tässä asiassa koko maailman pitäisi kuitenkin elää muutaman läheisriippuvaisen erityisherkkiksen ehdoilla. Bullshit sanon minä. Jos ei kestä reaalielämää niin mene hoitoon, älä ole kieltämässä meiltä muilta mahdollisuutta rehelliseen elämään.

Täysin tuntemattoman ihmisen elämään puuttuminen on hyvin kaukana ”oleellisen tiedon kertomisesta”. Apn suhde on yhtäkkiä se kaiken ja kaikkien elämän määrittävä, niinkö? Ap tuli petetyksi, käsittele asia ja mene eteenpäin.

Vierailija
114/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta minulle on käynyt vastaavalla tavalla. Seksin jälkilämmöissä uusi työkaverini kujerteli, että pilaan hänen parisuhteensa. Ennen sessiota hän ei kuitenkaan vahigossakaan maininnut olevansa varattu. Myös kaikista harastuksistaan ja muista siviilijutuista kertoessaan hän puhui aina yksikössä.

En kuitenkaan loukkaantunut asiasta, eikä mielessäni hetkeäkään käynyt ilmoittautua työtön poikaystävälle. Ja toisaalta itse tulisin petetyksi, olen melko varma, etten haluaisi tietää asiasta puolision kumppanilta. Sen enempää suorasti kuin epäsuorastikaan.

Vierailija
115/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä niin paljon! ”Miehen naisella on oikeus tietää” ja ”Kyllä mä haluaisin tietää” on ihan lässytystä. Jos ei osaa olla ihan siinä omassa suhteessaan ja asioita käsitellä siinä, niin ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Ap on ollut suhteessa mieheen, johon nyt pettyi. Voi voi. Apn suhde on täysin erillinen miehen toisesta suhteesta.

Miten nämä muka poissulkee toisensa? Voi olla ihan siinä omassa suhteessa ja käsitellä asiat siinä ja silti haluta ettei ketään kuseteta törkeästi selän takana. Ymmärrän kyllä että vieras konsepti.

Vierailija
116/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin ehdottomasti vaimolle. En miettisi sekuntiakaan. Miksi suojelisin miestä joka vedätti minua? Sitä niittää mitä kylvää.

Eli myönnät kertomisen olevan kosto 🤷‍♀️ Kostonhaluinen mamma on ehkä pahinta mitä olla voi.

Vierailija
117/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin tuntemattoman ihmisen elämään puuttuminen on hyvin kaukana ”oleellisen tiedon kertomisesta”. Apn suhde on yhtäkkiä se kaiken ja kaikkien elämän määrittävä, niinkö? Ap tuli petetyksi, käsittele asia ja mene eteenpäin.

Ei, vaan Ap itse on suhteineen nimenomaan tässä sivuseikka. Oleellista on se että on olemassa vaimon kannalta kenties kriittisen tärkeää informaatiota jota häneltä pimitetään. Kertojalla ei ole väliä, tärkeintä että ylipäänsä kerrotaan.

Vierailija
118/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli myönnät kertomisen olevan kosto 🤷‍♀️ Kostonhaluinen mamma on ehkä pahinta mitä olla voi.

Se olisi sekä kosto miehelle että palvelus naiselle. Täydellinen lopputulos siis.

Vierailija
119/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä muka poissulkee toisensa? Voi olla ihan siinä omassa suhteessa ja käsitellä asiat siinä ja silti haluta ettei ketään kuseteta törkeästi selän takana. Ymmärrän kyllä että vieras konsepti.

Eli sä juokset tuolla ympäriinsä levittelemässä kaikenlaista ystävistäsi ja sukulaisistasi heti, kun ne tekee jotain mikä ei sua miellytä? Ihan vaan siksi, ettei muut uskoisi heitä. 😅

Toki saa kaikkia tuntemattomia yrittää suojella ja hyysätä, mutta oikeesti, jotain rajaa. Naiivi ajatus, että mä nyt pelastan sen vaimon ja kaikki tulevat naiset tältä kauhealta mieheltä (jonka kanssa kuitenkin halusin olla, kun se on niin ihana) 🤦‍♀️

Ja kyllä, on vieras konsepti. Tuntemattomien ihmisten elämään puuttumista ei meidän lähipiirissä harrasteta, eikä pettämistäkään.

Vierailija
120/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi yhtään mitään. Ei kiinnosta jos joku random-pano on naimisissa, tuskinpa moisesta haluaisin muuta kuin munaa. Mitä väliä jos sillä on vaimo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän