Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viestittelee salaa exälleen

Vierailija
04.11.2021 |

Myönnän, tutkin eilen kännykkää kun mies on viime aikoina käyttäytynyt oudosti. Tiedän että se oli väärin, mutta ensin mun oli tarkoitus vaan katsoa kenen kanssa viestittelee (eli yhteystietolista) mutta exän nimi loisti kärjessä niin tartti ne viestit avata. Kaikkia en lukenut, mutta viestien sisältö oli kuin säästä olisi keskustellut, eli ei ollut mitään "raskauttavaa" minkä takia tarttisi minulta salata viestittely.

Nyt mulla on ongelma että "annanko asian olla" ja jatkan kun mitään ei olisikaan tapahtunut, vai nostan kissan pöydälle ja kysyn viesteistä. Tosin tiedän jo valmiiksi (ja oikeutetusti) mies takertuu vaan siihen että olin käyttänyt hänen puhelintaan ilman lupaa.

Tämän varjolla en saa kuitenkaan vastausta itse kysymykseen: miksi exän kanssa viestittely tarttee tehdä salaa mm vessassa?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa hyvät ihmiset koodi tai sormenjälkitunnistus tai vastaava puhelimiinne!

Vierailija
42/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa hyvät ihmiset koodi tai sormenjälkitunnistus tai vastaava puhelimiinne!

Ei ne oikeasti vimmaista mustasukkaa pidättele, hyvä jos hidastavatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde on jo tuhoon tuomittu. Sulla ei riitä luottamus mieheen ja olet tutkinut salaa hänen puhelintaan ja avannut jopa viestejä ja silti epäilet. Miehellä ei riitä luottamus kun selviää mitä olet tehnyt. Exän kanssa saa ja voi olla tekemisissä eronkin jälkeen. Kasvata itsetuntoa ja mieti miksi muut naiset ovat sinulle uhka.

Kai säkin ihmettelisit mikä on homma kun kesken kahvinjuonnin kilahtaa puhelin, sit sen jälkeen heti ryntää vessaan, on siellä 1-5min ja sit jatkaa muina miehinä kahvinjuontia ja kuluu 30min, puhelin kilahtaa ja taas mennään uudelleen vessaan 1-5min ajaksi.

Tämä kävi eilen kolmesti, mulle sanoi että vatsa on sekaisin

Ap

Onko teillä ihan normaalia ottaa känny mukaan vessaan? Yäk...

Vierailija
44/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi viestitellä sohvalla? Miksi pitää mennä aina vessaan piiloon?

Vierailija
45/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n mies eroaa ap:stä, tosta suhteesta ei ole mitään hyvää tiedossa.

Vierailija
46/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde on jo tuhoon tuomittu. Sulla ei riitä luottamus mieheen ja olet tutkinut salaa hänen puhelintaan ja avannut jopa viestejä ja silti epäilet. Miehellä ei riitä luottamus kun selviää mitä olet tehnyt. Exän kanssa saa ja voi olla tekemisissä eronkin jälkeen. Kasvata itsetuntoa ja mieti miksi muut naiset ovat sinulle uhka.

Kai säkin ihmettelisit mikä on homma kun kesken kahvinjuonnin kilahtaa puhelin, sit sen jälkeen heti ryntää vessaan, on siellä 1-5min ja sit jatkaa muina miehinä kahvinjuontia ja kuluu 30min, puhelin kilahtaa ja taas mennään uudelleen vessaan 1-5min ajaksi.

Ap

Mulla vessaistunnot ovat päivässä usein ainoita rauhallisia hetkiä selata kännykällä nettiä tai viestitellä yms. Sivusta.

Vierailija
47/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muakin ällöttävä ajatus puhelimesta vessassa missä kakkabakteerit leijailee. :D Ja etenkin kun lukuisilla sovelluksilla on oikeuksia käyttää puhelimen kameroita milloin tahansa, niin en haluaisi etukamerani salaa kuvaavan minua pöntöllä istumassa...

Vierailija
48/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla vessaistunnot ovat päivässä usein ainoita rauhallisia hetkiä selata kännykällä nettiä tai viestitellä yms. Sivusta.

Tuosta tulee peräpukemia. En muutenkaan ymmärrä miten jollain voi kestää kakata yli 2 minuuttia.

Vierailija
49/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies on? Kuullostaa lapselliselle. Avoimesti pitää pystyä tuollaiset asiat puhua ja kertoa toiselle. Ei salaisuuksia parisuhteeseen jos haluaa luottamuksen pelaavan.

Vierailija
50/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole ilmoitusvelvollisuus kenen kanssa viestittelee, varsinkin jos viestit on arkisista aiheista.

Ahdistaisi jos tyttöystävä kyyläisi mitä teen ja kenen kanssa viestittelen.

Sama meillä. Kumpikaan ei koe tarpeelliseksi kertoa joka kilauksesta, mikä tai kuka se oli. Puhumaankin siirrytään usein toiseen huoneeseen tai ulos. Ja laitteet ovat molemmilla salasanan takana. Silti tiedän itsestäni, että en petä ja aika varma olen miehestäkin.

Vierailija
51/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole ilmoitusvelvollisuus kenen kanssa viestittelee, varsinkin jos viestit on arkisista aiheista.

Luottamukseen perustuvassa suhteessa luottamus rakennetaan, ei se synny tyhjästä  eikä pidä syntyäkään.

Jos toisella on kiire vessaan viestittelemään ex:lle, se ei edesauta luottamuksen syntyä tai ylläpitoa.

Ei tarvitse kyylätä, mutta silmät on hyvä pitää auki ja ymmärtää mitä tällaiset salaiset vessasessiot kertoo viestittelijän riippuvuudesta ex-kumppaniinsa.

Luottamus on perusoletus ja lähtökohta toimivalle ja aidolle parisuhteelle. Toiseen lähtökohtaisesti luotetaan eikä epäillä koko ajan kaikesta. Epäileväisyys kielii mustasukkaisuussairaudesta. Sellainen on yleensä suhteelle tuhoksi ennen pitkää. Jossain vaiheessa mustasukkaisuussairaan vimma toivottomaan epäilystensä hälventämiseen toisen loukkaamisen kustannuksella kasvaa itsehillinnän ylittäväksi ja sitten mennään syöksykierteeseen. Terveessä suhteessa luottamus on siis automaattisesti oletus. Jos se rikkoutuu pahoilla teoilla, sitten sitä aletaan uudelleen rakentamaan. 

Terve aikuinen osaa ajatella kriittisesti, maailma ei ole hattaraa ja sokeria. Liiallisesta sinisilmäisyydestä tai suoranaisesta naiivisuudesta joutuu usein maksamaan itsetunnon menetyksenä. 

Terve, ajatteleva aikuinen osaa paremmin suojella itseään sudenkuopilta ja ei sitoudu suhteeseen sokean luottamuksen tunteen viemänä, vaan katsoo ja odottaa onko toinen luottamuksen arvoinen. 

Vierailija
52/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi puuhastelut ovat kyseenalaisia, luottamusta nakertavia. Kysy itseltäsi, voitko luottaa häneen.

Minulle ex:n pysyminen kuvioissa sopii, jos ex haluaa tutustua myös minuun ja pystyy viettämään aikaa minun kanssani tai me kaikki kolme yhdessä. Tuollaiset piilotellut viestimiset ovat vähintäänkin epäkunnioittavaa nykyistä kumppania kohtaan. Niistä ei koskaan mitään seuraa mitään hyvää.

Itse olen jättänyt ex-kumppanini rauhaan, en koe tarvetta häiritä ex:ni uutta suhdetta edes hyvän-päivän-toivotuksilla.

Näin. Enkä jaksaisi tykkäillä somessakaan eksän postauksista ainakaan joka ikisestä. Pitää ymmärtää antaa rauha ja tila toiselle. 

Toi miehen toiminta on vähän epäilyttävää. Voihan olla että sillä meni oikeasti vatsa sekaisin ja moni menee puhelimen kanssa vessaan, mutta ymmärrän että vaikuttaa epäilyttävälle.

Jos tilanne toistuu, kysy siinä kohtaa kuten joku tuolla ehdottikin. Kysy ihan ystävälliseen sävyyn, anna toiselle tila selittää.

Vierailija
53/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Kumpikaan ei koe tarpeelliseksi kertoa joka kilauksesta, mikä tai kuka se oli. Puhumaankin siirrytään usein toiseen huoneeseen tai ulos. Ja laitteet ovat molemmilla salasanan takana. Silti tiedän itsestäni, että en petä ja aika varma olen miehestäkin.

Ja silti ikävä kyllä tiedän parikin miestä joista tiedän että ovat pitkässä salasuhteessa, ja jos vaimoilta kysyttäisi, sanoisivat juuri noin. Vaikka tiedän, että jotain epäilystä on, ettei suhteessa ole kaikki hyvin, mutta kulissista pitävät kiinni kynsin hampain.

Äläkä kysy mistä tiedän, nämä nyt vaan kaveripiirissä tuppaavat tulemaan ilmi. Taitaa se puoliso olla viimeinen joka tietää. Tai tunnustaa tietävänsä. Sanonpa vaan että melko sokea pitää olla jos kolmatta vuotta ja yli mennään, eikä mitään ole huomattu.

Vierailija
54/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muakin ällöttävä ajatus puhelimesta vessassa missä kakkabakteerit leijailee. :D Ja etenkin kun lukuisilla sovelluksilla on oikeuksia käyttää puhelimen kameroita milloin tahansa, niin en haluaisi etukamerani salaa kuvaavan minua pöntöllä istumassa...

Ei siellä mitään leijaile ennenku huuhtelet. 😅 Senkin teet kansi kiinni niin siellä pysyvät.

Puhelin ilmoittaa etunäytöllä jos joku sovellus käyttää ääntä tai kameraa. Vihreä pallo kamera ja keltainen pallo ääni.

Vierailija
55/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottamukseen perustuvassa suhteessa luottamus rakennetaan, ei se synny tyhjästä  eikä pidä syntyäkään.

Jos toisella on kiire vessaan viestittelemään ex:lle, se ei edesauta luottamuksen syntyä tai ylläpitoa.

Ei tarvitse kyylätä, mutta silmät on hyvä pitää auki ja ymmärtää mitä tällaiset salaiset vessasessiot kertoo viestittelijän riippuvuudesta ex-kumppaniinsa.

Luottamus on perusoletus ja lähtökohta toimivalle ja aidolle parisuhteelle. Toiseen lähtökohtaisesti luotetaan eikä epäillä koko ajan kaikesta. Epäileväisyys kielii mustasukkaisuussairaudesta. Sellainen on yleensä suhteelle tuhoksi ennen pitkää. Jossain vaiheessa mustasukkaisuussairaan vimma toivottomaan epäilystensä hälventämiseen toisen loukkaamisen kustannuksella kasvaa itsehillinnän ylittäväksi ja sitten mennään syöksykierteeseen. Terveessä suhteessa luottamus on siis automaattisesti oletus. Jos se rikkoutuu pahoilla teoilla, sitten sitä aletaan uudelleen rakentamaan. 

Terve aikuinen osaa ajatella kriittisesti, maailma ei ole hattaraa ja sokeria. Liiallisesta sinisilmäisyydestä tai suoranaisesta naiivisuudesta joutuu usein maksamaan itsetunnon menetyksenä. 

Terve, ajatteleva aikuinen osaa paremmin suojella itseään sudenkuopilta ja ei sitoudu suhteeseen sokean luottamuksen tunteen viemänä, vaan katsoo ja odottaa onko toinen luottamuksen arvoinen. 

Joo. Katsoo ja odottaa. Ei esim syyllisty rikokseen ja henkiseen väkivaltaan kuten AP. 

Vierailija
56/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jeesustelko. Kuka olisi niin tyhmä, että ei tutkisi puhelinta jos epäilee pettämistä?? Mikä h*lvetin pyhä lehmä se puhelin on? Suurimmat sympatiat minulta menee petetyn puolelle. Jos jää tunnustamista odottamaan, saakin odotella aika kauan.

Vierailija
57/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt jeesustelko. Kuka olisi niin tyhmä, että ei tutkisi puhelinta jos epäilee pettämistä?? Mikä h*lvetin pyhä lehmä se puhelin on? Suurimmat sympatiat minulta menee petetyn puolelle. Jos jää tunnustamista odottamaan, saakin odotella aika kauan.

Myös pitää lyödä niin saa totuuden esiin. Ja kieltää kaverit, niin ei pääse salaa muka poikien iltaan panemaan. Tyhmät jos ette tajuu tätä. Mies on koira, sitä pitää kouluttaa.

Vierailija
58/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua noille vessaviesteille. Jos saisin tietää että exä kykkisi jossain vessassa lähettelemässä mulle salaa viestejä niin estäisin tyypin välittömästi ja olisin iloinen että tyyppi on exä.

Vierailija
59/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti ikävä kyllä tiedän parikin miestä joista tiedän että ovat pitkässä salasuhteessa, ja jos vaimoilta kysyttäisi, sanoisivat juuri noin. Vaikka tiedän, että jotain epäilystä on, ettei suhteessa ole kaikki hyvin, mutta kulissista pitävät kiinni kynsin hampain.

Äläkä kysy mistä tiedän, nämä nyt vaan kaveripiirissä tuppaavat tulemaan ilmi. Taitaa se puoliso olla viimeinen joka tietää. Tai tunnustaa tietävänsä. Sanonpa vaan että melko sokea pitää olla jos kolmatta vuotta ja yli mennään, eikä mitään ole huomattu.

Jos vaihtoehtoina on pelätä, kytätä ja olla epäluuloinen tai nauttia elämästä, parisuhteesta, puolisosta ja olla onnellinen, niin valitsen jälkimmäisen. Siinä kohtaa, jos tulee tunne, etten enää luota, otan asian puheeksi ja ellei luottamusta enää löydy, eroan. En näkisi mitään syytä olla sellaisessa parisuhteessa, joka tuottaa enemmän huonoa kuin hyvää oloa.

Vierailija
60/102 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös pitää lyödä niin saa totuuden esiin. Ja kieltää kaverit, niin ei pääse salaa muka poikien iltaan panemaan. Tyhmät jos ette tajuu tätä. Mies on koira, sitä pitää kouluttaa.

Mäkäti, mäkäti. Noinhan minä sanoinkin 😄 Rauhoitu hyvä ihminen