Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden alussa "paremman" elämän aloittaneet: mikä on tilanteenne nyt?

Vierailija
15.01.2015 |

Eli ne jotka ovat luvanneet esim. Syödä enemmän kasviksia, tiputtaa painoa, saada lihaksia, olla syömättä herkkuja, lopettaa tupakanpoltto jne.

Mitä lupasitte? Ja miten se on tähän mennessä toteutunun? Ollaanko pysystty lupauksissa vai onko tullut repsahduksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuton ja tipaton, tipattomuudella ei ole merkitystä kun juon niin vähän, mutta kaikki herkuiksi luettavat pois ja 2viikkoa/1.1kg pois.
Vittu että tekisi batterya, dynamitea, burnia ym.energia juomia mieli, karkkia ei ole tehnyt yhtään mieli.
Tv.mies 181cm/76kg

Vierailija
22/24 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:34"]

Minä lupasin hymyillä enemmän. On onnistunut.

[/quote]

sama, mutta en ole onnistunut :DDD en silti heitä vielä pyyhettä kehään
[/quote]Tsemppiä! Kyllä se vielä iloksi muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton loppui äsken kun avasin punaviinipullon kun mies lähti iltavuoroon.Sitä ennen kävin kaupassa ja ostin karkkipussin yöpöydän laatikkoon.Laihduttaa ei tarvitse kun olen hoikka muutenkin.Paljon mukavampi olo nyt :-)

Vierailija
24/24 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 kg kevyempi, alkoholiin en ole koskenut ja herkkuja syönyt vain kerran, silloinkin hyvin kohtuudella. Liikuntaa olen harrastanut 6 kertaa per viikko. Tarkoituksena oli ainoastaan päästä lomaa varten parempaan rantakuntoon, mutta oloni on niin paljon pirteämpi että taidan jatkaa samaa rataa loman jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi