Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: "Oikeasti kauniiden naisten ei tarvitse opiskella."

Vierailija
09.04.2015 |

Miespuolinen kaverini siis sanoi tämän. Häneen mukaansa yliopistosta on turha yrittääkään löytää todellisia kaunottaria, sillä oikeasti kauniit löytävät kyllä rikkaan miehen. Tuohduin tästä koko naissukupuolen puolesta, ja mies oli aidosti hämmästynyt: "No eikö tämä olekaan ihan itsestäänselvyys?"
Miea on itse komea OTM. Hän kävi kuulemma hakemassa maisterinsa, että saisi pyydystettyä itselleen niitä ei-yo-naisia jotka täyttävät hänen standardinsa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut samantapaista puhetta miesten suusta! Käsittämätöntä.

Vierailija
2/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vanhanaikainen katsomus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee joillekin miehille yllätyksenä, että kauniitkin naiset haluavat opiskella, tienata omat rahansa, olla itsenäinen jne. kuin olla joku edustusvaimo ja miehensä rahojen varassa.

Vierailija
4/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti komeidenkaan ei tarvitse opiskella. Kyllä niitä rikkaita naisiakin löytyy. Ilmeisesti tämä mies ei ole oikeasti komea, että saisi naisen ilman opiskelua.

Vierailija
5/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan muuten eräs nuori mies närkästyi, kun kuuli, että opiskelen yliopistossa. Hänestä se oli yhteiskunnan rahojen hukkaan heittämistä, koska menen kuitenkin naimisiin. Ei ollut suomalainen mies. Menin toki naimisiin, ja ihan hyvätuloisen miehen kanssa, mutta viihdyn silti myös töissä.

Vierailija
6/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen HALUAA opiskella, vaikka ei tarvitsikaan. Jotkut jopa arvostavat sivistystä, koulutusta ja omaa uraa :)

Vierailija
7/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos joku on tuota mieltä. Ei ole minulta pois, jos etsimällä etsii kaunista tyhjäpäätä. Kauniit, älykkäät naiset omassa tuttavapiirissä eivät ole kenenkään elättejä, mutta varmaan tuollekin miehelle löytyy sopiva kumppani. Tuskin te tuollaisen miehen kanssa haluaisitte muutenkaan olla.

tavis-N40 

Vierailija
8/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mun tarvikkaan, mut mitä jos mä haluun? :)

Vierailija
9/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva noin nykyään ajattelee Suomessa.

Mutta sinänsä ainakin kun itse yliopistolla opiskelin, niin ei siellä välttämättä niin kauheasti silmiinpistävän kauniiita ollut. Varmasti olivat noin fyysisesti piirteiltään ihan yhtä kauniita kuin muuallakin keskimäärin, mutta kun siellä ei ollut "muotia" mikäänn näyttävän seksikäs tai pissistyyli niin kyllähän me yliopiston naiset vähän lukutoukka-hiirulaisilta useimmat näytettiin. 

Vierailija
10/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu ja koulutus ovat oikeuksia....ei tsrviimisia. Niin mä ajattelen.

ihan omaa elämää varten olen opiskellut. Ei ole tullut mieleenikään, että olisin ruvennut hännystelijänsä jollekin miehelle. Absurdi ajatus. 

Tai en tiedä niistä kaunottarista. 

Mutta näin naisena asiaa ajattelen. Myös miehelle on oikus oloa koulutettu. Miks ei sit se otm jäänyt kouluttautumassa ja etsinyt itselleen rikasta naista? Onkohan tää otm vähän tyhmä, kun meni opiskelemaan ?

Vierailija
11/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit ne on nämä samat tyhjäpääbimbomiehet, jotka haukkuu naisia paksun lompakon perässä juokseviksi huoriksi. Kun ensin itse sellaiseksi naiset alentavat. Kätevää. Kerta kaikkiaan win-win-tilanne tällaisille miehille. Aina pääsee haukkumaan ja halveksimaan. DDD

Paitsi et he ovat tämän päivän lassukoita - ja tuskin kukaan nainen tollaisille jutuille enää lotkauttaa korvaansakaan.

Vierailija
12/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei TARVITSE. Kaunis nainen pärjää kyllä yksinomaan ulkonäöllään, vaikka ei muuta osaisi tai tekisi. Mies, vaikka kuinka komea olisi, ei pelkästään ulkonäöllä yhtä pitkälle pötki. Ja ennen kuin luette väärin, kannatan kaikkien ihmisten kouluttautumista ja henkisen sisällön hankkimista, ulkonäöstä riippumatta. 

Vierailija
13/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa otsikon väittämä on totta, koska eihän Suomessa kenenkään tarvitse opiskella tai töitä tehdä jossei halua, oli rikasta miestä tai ei -yhteiskunta kyllä huolehtii omistaan.

Mies menee siinä kohtaa metsään, kun kuvittelee, että joku opiskelisi pelkästään sen vuoksi että olisi pakko. Ihmiset opiskelevat mitä moninaisimmista syistä -joitakin siihen ajaa kunnianhimo, statuksen tavoittelu, tai sitten pelkkä puhdas tiedonjano. Mielenkiintoista ja mielekästä ammattia se rikas mies harvoin kykenee vaimolle hommaamaan.

Moni (älykäs) nainen haluaa myös olla itsenäinen ja omillaan toimeen tuleva -se rikkaan miehen metsästys kun ei välttämättä ole mitenkään kestävä ratkaisu jos korkeaa elintasoa halajaa. Toivotaan siis että älykkyys ja viisaus eivät vain lukeudu kyseisen miehen ah-niin-koviin standardeihin, muuten voi olla melko vaikeaa löytää sitä unelmien neitosta.

Mitä taas tulee yliopistossa opiskelevien naisten ulkonäköön -melko samaa tasoa kuin muuallakin, sillä erotuksella että ovat usein paremmassa kunnossa fyysisesti kun tajuavat pitää huolta terveydestään (on tehty tutkimuksia, joiden mukaan akateemiset ihmiset elävät terveellisemmin kuin alemman koulutustason omaavat, joten tämä ei siis ole pelkkään omiin havaintoihini perustuvaa tietoa).Ehkä mies sitten lämpenee vähän tuhdimmille/muodokkaammille naisille?

Toinen ero yo-naisen ja muiden välillä on se että yliopistolla tulee harvoin vastaan silikoneilla, hiustenpidennyksillä sun muilla lisäkkeillä ehostettuja yksilöitä. Moni yliopistossa opiskeleva nainen kun arvostaa sitä luonnollista kauneutta.Ehkäpä tämä mies ei sitten liiemmin luomusta perusta?

Vierailija
14/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi taitaa olla persu.

Vierailija
15/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sanoo: "Rikas nainen on aina kaunis" :)

Vierailija
16/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No useimmat haluavat kyllä käydä töissä ja työhaastatteluun pääsyynkin tarvitaan se todistus, eikä mitään kuvaa yleensä kysytä. Luulen, että pelkällä ulkonäöllä ei aina sitä rikasta miestäkään saa. Pitää osata flirttailla ja omata vähän psykologista silmää, että osaa ohjailla miestä.

Lisäksi kauneus varmaan jossain määrin myös periytyy kuten älykkyys, jota monilla menestyneillä miehillä myös löytyy. Kaunottaret siis saattavat olla myös keskimääräistä älykkäämpiä, kun raha ja ulkonäkö ovat aiemminkin kohdanneet historiamme kulussa.

Vierailija
17/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinkahan moni todella kaunis nainen edes pitää itseään kauniina, muistan esim. Anne Pohtamon, joka on valittu  Suomen kautta aikojen toiseksi Miss Universumiksi,  jossakin haastattelussa miettineensä itsekkin mitä ihmeen kauneutta hänessäkin on, kun oli vain "tavallinen" nainen. Ja saman luulen koskevan myös miehiä.

Usein ensitapaamisessa ulkonaisella olemuksella saattaa olla merkitystä, mutta vain harva nainen tai mies rakentaa parisuhteensa sen varaansa, sillä onnellisen ja pitkän parisuhde perustuu aivan muihin arvoihin esim. kumppanin luonne, luotettavuus, arvostus, kunnioitus jne. jos ne puuttuvat, ollaan parisuhteen tiensä päässä ja silloin koulutuksella ja uravalinnalla on jo merkitystä.

Vierailija
18/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on kiva ominaisuus, mutta minulle miehenä ovat tärkeämpiä:

älykkyys (Se, että nainen on monipuolisesti fiksu ja sivistynyt. Koulutus ei ole välttämätöntä, mutta omien intohimojen seuraaminen ja unelmien toteuttaminen on.)

ja perheen perustaminen (Haluaisin 3-4 lasta, useimmat fiksummat naiset, joita olen tavannut, ovat kouluttautuneita ja urautuneita, eikä heillä ole aikaa lastentekoon.)

Nämä kaksi kriteeriä täyttyvät kokemukseni mukaan melko harvoin samanaikaisesti, tai vaikka toteutuvatkin, niin puutteellisesti. Esim. eräs nainen on erittäin lahjakas tutkija, mutta liian kapeasti viisas ja liian keskittynyt omaan alaansa. Toinen esimerkki täyttää nämä kaksi kohtaa, mutta hänen empaattisuudessaan on selkeitä puutteita, eikä hänestä olisi hyväksi äidiksi. Kolmannen tapauksen kanssa ehdin seurustellakin, mutta tiemme erosivat muista syistä (toista yhtä hyvää naista en ole vielä tavannut).

Vierailija
19/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Lisäksi koulutettu nainen on varsinainen erotiikan tappaja.

M33, akateeminen

Vierailija
20/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mies miettiä sanomaansa loppuun asti. Kauneus on katoavaista. Sitten kun kaunokainen vanhentuu/rypistyy ja (jos) mies ottaa eroon niin nainen voi olla vähän ihmeissään että mitäs nyt kun on vaan peruskoulu takana