Kaisa Liski on vaihtanut nimeä!
Näin: ent. Kaisa Haverinen, ent. Katja Kallio, ent. Katja Nyqvist
Kommentit (14)
Onkos Kaisa Katja Pauliina Nyqvist, Kallio, Liski sitten ollut jostakin syystä estynyt kasvattamaan lapsiaan?
Jos ei ole ollut kykenevä tai lomat eivät ole osunneet kohdalleen. Näinhän voi joskus käydä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 14:31"]
Kaisa ei itse kasvattanut Amandaa vaan Amanda on ollut Kaisan äidillä lapsuutensa.
[/quote]
Tosi outoa siinä valossa, mitä Kaisa on omasta lapsuudestaan kertonut.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 14:31"]Kaisa ei itse kasvattanut Amandaa vaan Amanda on ollut Kaisan äidillä lapsuutensa.
[/quote]
Mä luulin Kaisa on kasvanut mummon hoivissa, eikös Kaisan äidillä ollut hörppyongelma?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 14:31"]
Kaisa ei itse kasvattanut Amandaa vaan Amanda on ollut Kaisan äidillä lapsuutensa.
[/quote]
Entä poika?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:00"]Kaisa Luski on nykyään Alma Läski
[/quote]
Joo, alkaa näyttää naiselta.Hirveetä katsottavaa sellaiset kakkosneloset, joille laitettu silarit.
Kaisahan on romaniperheestä oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:05"]Kaisahan on romaniperheestä oikeasti.
[/quote]
Lähde?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:29"]Lähde: romaniperhe
[/quote]
Melko dokumentoitu.
Jos Kaisan äidillä on tosiaan ollut hörppyongelma niin syy meet seuraus.
Entä jos amanda oli isänsä äidillä hoidossa. Tai kaisan äiti lopettanut juomisen aikuisena