Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita yksinäseen juhannukseen?

Vierailija
15.06.2026 |

Juhannus yksin, miten välttäisin vain säälimästä itseäni?

Olen kaupungissa, kylläkin lähellä luontoa. En varmaan kehtaisi yksin lähteä juhannustansseihin ja inhoan paritanssia kun olen siinä niin huono. Olen 40v sinkku nainen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko uskaltaudut ulos ihmisten pariin tai nautit Jussista kotona. Itsesääliin en ryhtyisi, kun asiat on hyvim. 

Vierailija
2/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mbkij oon okkut yjsin bsikka kuinka monta jihannusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna päälle, korkkaa olut, kukkakimppu pöydälle luonnonkukista, lempimusiikkia soimaan.

Vierailija
4/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö juhannusta viettää? Minä olen viettänyt sitä viimeksi joskus 1980-luvulla.

Vierailija
5/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät eväät, sopivat vaatteet ja viltti mukaan, ja päiväksi jonnekin luontoon veden äärelle retkelle. Siellä vain katsella ja kuunnella lintuja, luontoa, lukea ehkä kirjaa, kuunnella radiota. Jos on tulipaikka, paistaa pari makkaraa. Jos tarkenee, käy uimassa.

Illalla on kiva mennä omaan sänkyyn nukkumaan, etenkin ilman krapulaa.

Jos selkä kestää riippumattoilun, sellaisen voi hankkia, ja loikoilla siinä välillä. Niihin saa hyttysverkonkin, niin on mukava olla ilman verenimijöitä. Ja siinä voi yöpyäkin.

Vierailija
6/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin yksinäisestä juhannuksesta

Vierailija
7/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna päälle, korkkaa olut, kukkakimppu pöydälle luonnonkukista, lempimusiikkia soimaan.

ja käännä asenteesi juhannustaajuudelle

Vierailija
8/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin! Miehen suvun mökille menossa, pitää istua ulkona ja jäätyä itikoiden syötävänä yömyöhään. Juomaa sentään otetaan kaksin käsin. Sitten ahtautua pieniin mökkeihin tai telttaan.

Olisipa luksusta olla kotona kaupungissa ja vaikka saunoa ihan yksikseen.

Vierailija
9/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue hyviä kesäisiä kirjoja, kuuntele mieluista musiikkia, katso elokuvia esim. ilmaistoistopalveluista. Kyllä nyt pidennetylle viikonlopulle aina jotain kivaa tekemistä löytyy.

Vierailija
10/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin! Miehen suvun mökille menossa, pitää istua ulkona ja jäätyä itikoiden syötävänä yömyöhään. Juomaa sentään otetaan kaksin käsin. Sitten ahtautua pieniin mökkeihin tai telttaan.

Ei kai sua sinne kahleissa kanneta? Sanot että et lähde, ja haluat olla kotona!

Hirveitä tuollaiset mökkijuhannukset isolla porukalla. 

Vierailija
11/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö juhannusta viettää? Minä olen viettänyt sitä viimeksi joskus 1980-luvulla.

Tullu juhlittua kymmeniä Juhannuksia, ei jaksa enään tosin tuttavapiirikin on kutistunut olemattomiin niin sekin toisaalta rajoittaa, no jos on hyvä ilma niin voin käydä vaikka pari olutta juomassa paikallisessa tai sitten en, viikonloppu muiden joukossa.

Vierailija
12/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu!

Miksi ketjun aloittajan muka pitäisi sääliä itseään? Minulle kesän harja, tänä vuonna sunnuntaina 21. kesäkuuta merkitsee ikivanhaa kalendaarijuhlaa ja mahdollisuutta olla yksin ja kokea Suomen Luonnon pyhä hetki!

Pakkaan hyvät eväät reppuuni ja menen jonnekin etelänpuolen rannalle niin, että näen pohjoisen taivaanrannan koko yön. Teen pienet tulet, valmistelen hyvää syötävää ja keskiyöllä nostan Ukon maljan, suuren sarvellisen valittua olutta ja valvon aamuun asti!

Vierailija
13/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy, että saat viettää juhannusta yksin. Voisinpa lähteä jonnekin mökille ihan yksin... Monilla paikkakunnilla poltetaan juhannuskokkoa jossakin yleisellä paikalla valvotusti. Voisitko mennä johonkin sellaiseen tapahtumaan? Lisäksi hyvää musiikkia, niin pysyy mieliala iloisena. M53

Vierailija
14/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa kaikki yksinäiset Mellunmäen metroasemalle, ei taatusti tartte olla yksin. Siinä on kaksi lähipubiakin joihin voi mennä ryypiskelemään.

Vierailija
15/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu!

Miksi ketjun aloittajan muka pitäisi sääliä itseään? Minulle kesän harja, tänä vuonna sunnuntaina 21. kesäkuuta merkitsee ikivanhaa kalendaarijuhlaa ja mahdollisuutta olla yksin ja kokea Suomen Luonnon pyhä hetki!

Pakkaan hyvät eväät reppuuni ja menen jonnekin etelänpuolen rannalle niin, että näen pohjoisen taivaanrannan koko yön. Teen pienet tulet, valmistelen hyvää syötävää ja keskiyöllä nostan Ukon maljan, suuren sarvellisen valittua olutta ja valvon aamuun asti!

Minäkin ajattelen tällä tavalla, lknottamatta "ukon palvontaa", enkä jaksa valvoa koko yötä. Juhannus on minulle Suomen luonnon ylistys, ja paras tapa viettää sitä on järven rannalla hiljaisuudessa luonnon äärellä.

(se riippumattoa suositellut kommentaattori) 

Vierailija
16/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Netflix, Viaplay, tms. kuukaudeksi ja katso juhannuksena itsellesi mieluisia sarjoja + osta kotiin ruokia, josta pidät. Voittaa huonot ystävä- ja sukujuhannukset. Ulkoilua voi harrastaa, jos sää suosii.

Vierailija
17/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu!

Näin on hyvä!

Me teemme pienellä porukalla myös juuri noin! Meillä on vakituinen saari tähän tarkoitukseen ja vietämme astrologisesti oikeana ajankohtana kesänharjaa ja Ukon juhlaa!

Vierailija
18/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit tehdä niin.

Vierailija
19/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärsit yksinäisyydestä niin yksinäiset sinkut ryhmään Facebookissa esim voit laittaa, että etsit juhannukseksi seuraa. Luulisi löytyvän. 

Vierailija
20/31 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuskokkoa voisit käydä katsomassa.  Ja uimasssa/aurinkoa ottamassa päivällä jos sää sallii.

Mulla on jonkun tuttavan koira hoidossa jos vietän jotain juhlapäivää yksin.  Mukava seuralainen siis : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan