velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla
Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.
Kommentit (680)
Tuntuu et kaikilla täs iässä on parisuhteet ja kaverit.. mua ei tunnu ees olevan olemassa.. siks oon pahasti velkaantunut ja aloin pelaa.. millää jotenki ei ole enää väliä.. töistäkää en ole saanut kavereita ja olen sieläki yksin aina.. jotenki musta kai huokuu ihmisenä että oon roskaa.
Emmä jaksa elää enää tällästä yksinäistä erakkoelämää.. ei mulla ole elämäs kun tietokone äiti välillä soittelee ja mulla ei oo mitää kavereita ja kohta täytän 37.. parisuhdettakanaa ei ole ja tunnen olevani ihan sekasin
Kai mä oon vaa lievästi kehitysvammainen ja se pitää mun hyväksyä.
Siks mä en osaa käyttää rahaa.. mulla ei oo kavereita.. oon yksinäinen.. enkä saa parisuhdetta.. varmaa tässä se syy.. ei voi mitää ikinä enää. pakko hyväksyä
Vierailija kirjoitti:
Viikossa olen nyt pelannut monta tuhatta euroa.. ja semmosta.. näin se elämä muuttuu
WTF? Sinähän olit muka lopettanut pelaamisen?!
Nyt lue ajatuksella nämä viestit mitä sulle on kirjoitettu.
Valitat, että rahaa jää liian vähän lainojen ja laskujen jälkeen. Sen takia sua on neuvottu, että laita se Elisa Viihde ja Ruutu+ pois. Saat sillä rahalla ruokaa ja bensaa.
Ja mene käymään ruokajakelussa ja diakonissatoimistossa.
Mun elämä on niin kaaottista ja ketää ei välitä.. ono hakenut apua mutta ei se auta mitää.. sama meno jatkuu yksinäinen en saa naista ja mitään
Vierailija kirjoitti:
Valitat, että rahaa jää liian vähän lainojen ja laskujen jälkeen. Sen takia sua on neuvottu, että laita se Elisa Viihde ja Ruutu+ pois. Saat sillä rahalla ruokaa ja bensaa.
Ja mene käymään ruokajakelussa ja diakonissatoimistossa.
Ruutu maksaa 7 e et voi olla tosissas.. no en todellakaa laita.. ihme juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikossa olen nyt pelannut monta tuhatta euroa.. ja semmosta.. näin se elämä muuttuu
WTF? Sinähän olit muka lopettanut pelaamisen?!
Mut sit sorruin taas pelaamaan ja otin lainan ja pelasin sen melkein kokonaan.. että se siitä. enkä voittanut
Huomaatko itse, miten et suostu muuttamaan käytöstapojasi ja elämäntyyliäsi? Ja miten näillä huonoilla käytöstavoilla ja elämäntyylillä olet vain aiheuttanut itsellesi ongelmia?
Kai myös tiedät, että jotta terapia tukee ja auttaa sinua, tulee sinun olla valmis muuttamaan elämäntyyliäsi ja ajattelumalliasi? Muuten se terapia ei auta lainkaan sinua ja tilannettasi.
Jos aiemmat tapasi elää ja olla eivät ole toimineet, miksi haluat jatkaa samaan malliin? Vai odotatko, että joku vain tulee elämääsi ja maksaa velkasi pois ilman, että sinun tarvitsee tehdä mitään?
MUN ELÄMÄ ON TOTAALISEN SEKASIN JA OSITTAIN JO PILALLA SIIHEN PÄÄLLE MT ONGELMAT YKSINÄISYYS KAVEREITA EI OLE.. EN TUNNE ETTÄ JAKSAN KOVIN KAUAA ENÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mene käymään ruokajakelussa ja diakonissatoimistossa.Ruutu maksaa 7 e et voi olla tosissas.. no en todellakaa laita.. ihme juttuja
Ruutu ja Elisa yhdessä on 32€ kuukaudessa. Saat sillä esimerkiksi 3 kiloa broileria kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko itse, miten et suostu muuttamaan käytöstapojasi ja elämäntyyliäsi? Ja miten näillä huonoilla käytöstavoilla ja elämäntyylillä olet vain aiheuttanut itsellesi ongelmia?
Kai myös tiedät, että jotta terapia tukee ja auttaa sinua, tulee sinun olla valmis muuttamaan elämäntyyliäsi ja ajattelumalliasi? Muuten se terapia ei auta lainkaan sinua ja tilannettasi.
Jos aiemmat tapasi elää ja olla eivät ole toimineet, miksi haluat jatkaa samaan malliin? Vai odotatko, että joku vain tulee elämääsi ja maksaa velkasi pois ilman, että sinun tarvitsee tehdä mitään?
En odota mitää että kukaa maksaa velkani ja vanhemmat ei auta enää ja mulla on työpaikka tuskin mä saan vuosiin potkut ja jos vaan jaksan käydä töissä.. voin elää pienemmällä rahalla ja karsia ruoasta ja bensat ja kaikki.. mutta kaipaan parisuhdetta ei mua kiinnosta olla aina yksin ja täs pisteessä.. no ei auta ei mikään
TÄSSÄ on muitenkin ongelmia vain kun velka... kaikenlaista ollut jo vuosia.. eikä ketää tunnu kiinnostavan.. ei ole ketää nainen msuta vuosiin kiinnostunut.. tunnen olevani kun koditon juoppo
No selvä. Sitten se on niin. Kukaan ei voi sua auttaa. Ja se on oikeasti tottakin. Vain sinä voisit auttaa itseäsi mutta et halua.
Hyvää jatkoa!
joo ihan sama vaikka tapan itseni samantien.. puukko kaulaan ja veret valuu ei kiinnosta
ketää kiinnostanu vuosiin mua ei oo ees olemassa.. sama jos meen hakkaamaa ihmisiäö rautaputkella tai ryöstön vaikka kaupan ja saan sieltä korkeintaa 2000.3000 € ei se riitä mitenkää mu nvelkoihin.. tuskin sielä 10 tonnia kassassa on ihan sama
tarttisin yli 20 tonnin rahat.. niin sitte jo olis jotain toivoaki tai no 20 tonnia on ihan hyvä saalis
Joo mä en jaksa mun elämää ja ketää ihmisiää.. en halua nähä ees ketää.. halun erakoitua kotiin ja tappaa itseni
Mulla on yksityinen terapeutti ja mun on pakko käydä sitä että saan apua.