Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla

Vierailija
03.11.2021 |

Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.

Kommentit (680)

Vierailija
401/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ketää näytä kiinnostavan niin turha tänne kirjottaa mitää.. se on vaa pakko elää tällästä elämää kun ei parisuhdetta saa ja läheisyyttä ja mitää elämää kun naisille ei tällänen mies koskaa kelpaa.

Mistä olet alkuunkaan saanut käsityksen, että muut ovat jotenkin velvollisia, saati kyvykkäitä viikosta toiseen tukemaan sua täällä näissä yksinpuheluissasi? 

Pari viikkoa sitten oli vielä kiva työ, nyt sekin on paskaa? Hankala tilanne on kyllä. Ehkä sulle olisi paras vaihtoehto joku tuettu asuminen? Ja ota omaehtoinen luottokielto. 

On kiva työ ja käyn töissä kyllä.. ei ole paskaa.. mutta tienaan nykyää vähempi mitä ennen koska veroprosentti on suuri... nyt on tosi tiukkaa.. enkä voi asialle mitää ja oon pelannu ja hävinny lisää

Kiva kuulla että työ on yhä mieluista! Se on hieno asia! Se on aidosti hienoa ja tärkeää. Eikös tämä vähempi tienaaminen ollut nyt väliaikaista, eli toistaiseksi veroprosentti korkeampi? Se menee ohi.

Ja ota se omaehtoinen luottokielto, jos sulla ei sellaista ole jo.

Pelata voi netissä myös ilmaiseksi, on monia selainpohjaisia pelejä, joihin ei tarvitse laittaa omaa rahaa yhtään. Joku vaikka strategiapeli voisi olla hyvä? Ne tempaavat mukaansa, antavat muuta ajateltavaa kuin oma napa, aika kuluu kivasti, ei mene rahaa. Usein niissä on myös pelaajayhteisö, eli saa vähän seuraakin. 

kyllä nyt on isot prosentit no toivotaan et tammikuus muuttuu.. muuten en pysty elää.. en pärjää 200 e kk... en tiedä enää onko ees elämässä järkee

Laita toistaiseksi tauolle ne viihdepalvelut nyt ainakin niin saat vähän lisää käyttörahaa. Entä oletko kokeillut päästä kunnallisella mielenterveyspalvelujen pariin?

Mulla on yksityinen terapeutti ja mun on pakko käydä sitä että saan apua.

Vierailija
402/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et kaikilla täs iässä on parisuhteet ja kaverit.. mua ei tunnu ees olevan olemassa.. siks oon pahasti velkaantunut ja aloin pelaa.. millää jotenki ei ole enää väliä.. töistäkää en ole saanut kavereita ja olen sieläki yksin aina.. jotenki musta kai huokuu ihmisenä että oon roskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa elää enää tällästä yksinäistä erakkoelämää.. ei mulla ole elämäs kun tietokone äiti välillä soittelee ja mulla ei oo mitää kavereita ja kohta täytän 37.. parisuhdettakanaa ei ole ja tunnen olevani ihan sekasin

Vierailija
404/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon vaa lievästi kehitysvammainen ja se pitää mun hyväksyä.

Vierailija
405/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks mä en osaa käyttää rahaa.. mulla ei oo kavereita.. oon yksinäinen.. enkä saa parisuhdetta.. varmaa tässä se syy.. ei voi mitää ikinä enää. pakko hyväksyä

Vierailija
406/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikossa olen nyt pelannut monta tuhatta euroa.. ja semmosta.. näin se elämä muuttuu

WTF? Sinähän olit muka lopettanut pelaamisen?!

Vierailija
407/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lue ajatuksella nämä viestit mitä sulle on kirjoitettu.

Valitat, että rahaa jää liian vähän lainojen ja laskujen jälkeen. Sen takia sua on neuvottu, että laita se Elisa Viihde ja Ruutu+ pois. Saat sillä rahalla ruokaa ja bensaa.

Ja mene käymään ruokajakelussa ja diakonissatoimistossa.

Vierailija
408/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on niin kaaottista ja ketää ei välitä.. ono hakenut apua mutta ei se auta mitää.. sama meno jatkuu yksinäinen en saa naista ja mitään

Vierailija
409/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitat, että rahaa jää liian vähän lainojen ja laskujen jälkeen. Sen takia sua on neuvottu, että laita se Elisa Viihde ja Ruutu+ pois. Saat sillä rahalla ruokaa ja bensaa.

Ruutu maksaa 7 e et voi olla tosissas.. no en todellakaa laita.. ihme juttuja

Vierailija
410/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikossa olen nyt pelannut monta tuhatta euroa.. ja semmosta.. näin se elämä muuttuu

WTF? Sinähän olit muka lopettanut pelaamisen?!

Mut sit sorruin taas pelaamaan ja otin lainan ja pelasin sen melkein kokonaan.. että se siitä. enkä voittanut

Vierailija
411/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko itse, miten et suostu muuttamaan käytöstapojasi ja elämäntyyliäsi? Ja miten näillä huonoilla käytöstavoilla ja elämäntyylillä olet vain aiheuttanut itsellesi ongelmia?

Kai myös tiedät, että jotta terapia tukee ja auttaa sinua, tulee sinun olla valmis muuttamaan elämäntyyliäsi ja ajattelumalliasi? Muuten se terapia ei auta lainkaan sinua ja tilannettasi.

Jos aiemmat tapasi elää ja olla eivät ole toimineet, miksi haluat jatkaa samaan malliin? Vai odotatko, että joku vain tulee elämääsi ja maksaa velkasi pois ilman, että sinun tarvitsee tehdä mitään?

Vierailija
412/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN ELÄMÄ ON TOTAALISEN SEKASIN JA OSITTAIN JO PILALLA SIIHEN PÄÄLLE MT ONGELMAT YKSINÄISYYS KAVEREITA EI OLE.. EN TUNNE ETTÄ JAKSAN KOVIN KAUAA ENÄÄ

Vierailija
413/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu maksaa 7 e et voi olla tosissas.. no en todellakaa laita.. ihme juttuja

Ruutu ja Elisa yhdessä on 32€ kuukaudessa. Saat sillä esimerkiksi 3 kiloa broileria kaupasta.

Vierailija
414/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko itse, miten et suostu muuttamaan käytöstapojasi ja elämäntyyliäsi? Ja miten näillä huonoilla käytöstavoilla ja elämäntyylillä olet vain aiheuttanut itsellesi ongelmia?

Kai myös tiedät, että jotta terapia tukee ja auttaa sinua, tulee sinun olla valmis muuttamaan elämäntyyliäsi ja ajattelumalliasi? Muuten se terapia ei auta lainkaan sinua ja tilannettasi.

Jos aiemmat tapasi elää ja olla eivät ole toimineet, miksi haluat jatkaa samaan malliin? Vai odotatko, että joku vain tulee elämääsi ja maksaa velkasi pois ilman, että sinun tarvitsee tehdä mitään?

En odota mitää että kukaa maksaa velkani ja vanhemmat ei auta enää ja mulla on työpaikka tuskin mä saan vuosiin potkut ja jos vaan jaksan käydä töissä.. voin elää pienemmällä rahalla ja karsia ruoasta ja bensat ja kaikki.. mutta kaipaan parisuhdetta ei mua kiinnosta olla aina yksin ja täs pisteessä.. no ei auta ei mikään

Vierailija
415/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄSSÄ on muitenkin ongelmia vain kun velka... kaikenlaista ollut jo vuosia.. eikä ketää tunnu kiinnostavan.. ei ole ketää nainen msuta vuosiin kiinnostunut.. tunnen olevani kun koditon juoppo

Vierailija
416/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvä. Sitten se on niin. Kukaan ei voi sua auttaa. Ja se on oikeasti tottakin. Vain sinä voisit auttaa itseäsi mutta et halua.

Hyvää jatkoa!

Vierailija
417/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ihan sama vaikka tapan itseni samantien.. puukko kaulaan ja veret valuu ei kiinnosta

Vierailija
418/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketää kiinnostanu vuosiin mua ei oo ees olemassa.. sama jos meen hakkaamaa ihmisiäö rautaputkella tai ryöstön vaikka kaupan ja saan sieltä korkeintaa 2000.3000 € ei se riitä mitenkää mu nvelkoihin.. tuskin sielä 10 tonnia kassassa on ihan sama

Vierailija
419/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttisin yli 20 tonnin rahat.. niin sitte jo olis jotain toivoaki tai no 20 tonnia on ihan hyvä saalis

Vierailija
420/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en jaksa mun elämää ja ketää ihmisiää.. en halua nähä ees ketää.. halun erakoitua kotiin ja tappaa itseni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi