velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla
Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.
Kommentit (680)
No huhhu mikä ulisija! Täällä on tullu ihan sairaan hyviä neuvoja ja sä vaan kumoot kaiken. Saat kyllä palkinnon pahimmasta ulisijasta ikinä. Että pistää oikeen vihaks tollanen käytös, anteeksi nyt vaan!
Vierailija kirjoitti:
tai ehkä ryöstän 4-5 kauppaa.. siit vois saada jo 10 tonnin massit kasaa niillä lyhentää jo kivasti velkaa.
Saat tuolla suunnitelmalla myös ilmaisen asumisen valtion piikkiin, ja sieltä vapauduttuasi tilanteen, että entistä vaikeampaa työllistyminen. Kaupoissa ei muuten juurikaan käteiskassoja enää ole.
Mä oon jo velkaantunut kun täytin 25.. otin vippejä sit meni luottotiedot ja vanhemmat makso velat.. oon taas hitosti velkaantunut kun sain luottotiedot kuntoon
Oon jo miettiny itseni tappamista kauan ja kohta sen teen.. tää menee vaa pahempaa suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
No huhhu mikä ulisija! Täällä on tullu ihan sairaan hyviä neuvoja ja sä vaan kumoot kaiken. Saat kyllä palkinnon pahimmasta ulisijasta ikinä. Että pistää oikeen vihaks tollanen käytös, anteeksi nyt vaan!
Ei voi mitää mulla on epävakaa persoona ja kukaa ei ole kai mua kunnolla tutkinut
Vierailija kirjoitti:
Olen vain sekasin ja pilannut omat asiani.. kun elämä on totaalisen sekasin ollut jo vuosia ja mennyt vain pahempaa suuntaan piste
Lopeta sitten se helvetin valittaminen täällä ja pistä piste tolle.
Sitten mä mielellää tapan itseni.. tänään junan alle.. hki rautatieasemalla
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen loppuu kun ei pelaa....alkoholin juominen loppuu kun ei juo....velaksi eläminen loppuu kun ei tee velkaa. Eikö ole yksinkertaista. Saat nämä neuvot ilmaiseksi.
Onpa tyhmiä neuvoja. Et taida ymmärtää mistään mitään.
-eri
Kukaa tällästä elämää jaksa rahattomana köyhänä vaikka käy töissä vuosikausia.. romu auto.. kaljuuntunut mieslapsi.. yksinkertainen jolle en voi koskaan mitään!!!
KUKAA EI TÄLLSÄTÄ JAKSA KUN EI PÄÄSE KOSKAA ELÄMÄS ETEENPÄIN SÄÄSTÖJÄ OLLUT KOKO ELÄMÄ 0 € PELKKÄÄ VELALLA ELÄMISTÄ
6-7 POTKUT JOKAISESTA TYÖPAIKASTA TAKANA JA MUSTALLA LISTALLA OLEN JA HUUTANUT HAASTATTELIJOILLE KAI MÄ OON MIELISAIRAS
Vierailija kirjoitti:
Niin ymmärrätkö että hänellä on hoitamaton persoonallisuushäiriö. On epävakaa.
No mikäpä palstamammaa enemmän lämmittäisi kun lyödyn lyöminen ja heikommassa asemassa olevan halveksiminen.
T: nainen jolla on sentään jonkun näköinen kyky asettua toisen asemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ymmärrätkö että hänellä on hoitamaton persoonallisuushäiriö. On epävakaa.
No mikäpä palstamammaa enemmän lämmittäisi kun lyödyn lyöminen ja heikommassa asemassa olevan halveksiminen.
T: nainen jolla on sentään jonkun näköinen kyky asettua toisen asemaan
on ja mulla on laaja alainen oppimisvaikeus käyn hitaalla ja asiat ei mee perille ja oon tosi vaikee ihminen
36 v.. köyhä.. veloissa.. romu auto.. säästöjä 0 € eli oon aika pohjalla
Ei jaksa enää ei mitää oo tehtävissää.. pahempaa suuntaa menee ja erakoituu eikä tapaa naisia missää.. naiset ei kiinnostu ollenkaa.. ei ees juttele nykyää naisille.. siis mua ei ole naisten silmissä olemassa.. oon kyl jo sitä mieltä että koskaan en saa parisuhdetta en koskaan
Eikö lievästi kehitysvammaisille ole mitään tukitoimia olemassa? Miksi et ole hoidossa? Enkä tarkoita tuota terapiaa, tarvitset jotain muuta, esimerkiksi toimintaterapiaa. Toimintaterapia voisi olla sinulle passeli.
No en jaksa elää tälläisenä.. mielellää hyppään junan alle.. tässä on niin paljo ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Eikö lievästi kehitysvammaisille ole mitään tukitoimia olemassa? Miksi et ole hoidossa? Enkä tarkoita tuota terapiaa, tarvitset jotain muuta, esimerkiksi toimintaterapiaa. Toimintaterapia voisi olla sinulle passeli.
¨
ETKÖ TAJUA OLEN YKSINKERTAINEN VELKAANTUNUT LUUSERI... MUN ELÄMÄ ON PILALLA
Joo, kyllähän se on tärkeää että sulla on tuo hoitokontakti. Mutta toistan kysymyksen, oletko kokeillut saisiko myös kunnalliselta apua? Kovin mielellään varmaan yksityiselle ohjaavat, mutta jos ei varaa yksityiseen, niin silloin kannattaisi oman jaksamisen mukaan koittaa "tapella" siitä, että saisi ensisijaisesti apua kunnalliselta.
Joku muu voisi varmaan kommentoida, josko omaa mitään aavistusta siitä, saako yksityisen terapian kulut harkinnanvaraisen toimeentulotuen piiriin?