Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla

Vierailija
03.11.2021 |

Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.

Kommentit (680)

Vierailija
361/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, rahat ei riitä mutta kylläpä on Elisa Viihteet jne. 

Vierailija
362/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta lässyttäminen! Katsoppa peiliin ja mieti miksei ole naista. Olet itse kussut asiasi. Ja itse ne voit korjata. Ihme ruikuttaja!

Ai laihduttaa.. naisen takia? Eihän siinä ole mitää järkee.. hiustensiirto tulee maksaa 3000 € ei mulla niitä rahoja ole enää ku oon velkaantunut.- .naisille ei kelpaa ylipainonen kaljuuntunut velkaantunut mies.

Laihduttaa oman itsesi takia, että saat kohotettua sun itsetuntoa. Kun on paremmassa kunnossa niin on parempi mieli.

Et sä mitään hiustensiirtoja tarvitse. Kyllä kaljut miehet ovat kautta aikojen löytneet itselleen kumppanin. 

En ole kalju vaan kaljuuntunut ja naiset nauraa tälläselle jolla on vielä iso kaljamaha.. en halua muuttua ja laihduttaa naisen takia. .halun kelvata omana itsenäni!

Johan tuossa sanottiin, että se laihdutus on sun oman mielenterveyden kannalta hyvä asia ja liikunta ylipäätänsä. Liikunta auttaa todella paljon mielenterveyden ongelmiin. 

Mutta hei, jos haluat vaan valittaa koko elämäsi ajan, niin mikäs siinä. Helpompaa se on valittaa, velkaantua ja istua vaan kotona, kun tehdä asialle jotain. 

No en nyt halua vaa laihduttaa.. kyllä lenkkeilen sun muuta.. mutta tulkaa kattomaa en oo ees kovin lihava.. lievästi vain.. mä en oikein tajua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 25 € ei paljoo kyl auta vaikka laittaisin pois... mä en nyt oikein ymmärrä

Vierailija
364/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa enää tätä samaa elämää jatkunu jo vuosia tää sama lähinnä paska. pahenee vain

Vierailija
365/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaa velkaa 100 tuhatta tätä menoa.. mitää ei saa hienompaa autoa ja mitää on kuin pohjalla oleva juoppo

Vierailija
366/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 tonnia velkaa ei ole paljon.

Tommosen maksaa kyllä pois jos on vakityö.

Vierailija
367/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksat noin ison summan kuussa Elisa viihteelle? Vaihda se kipin kapin HBO maxiin (jos pitää olla joku striimauspalvelu), uudet tilaajat saavat sen 4,49 eurolla/kk pysyvästi. 

Koska se maksaa 20 € kk.. mitä ihmettä?

Väännetäänpä rautalangasta: irtisanot tuon kalliin Elisa Viihteen ja siirryt HBO:n asiakkaaksi. Kun tilaat palvelun kuluvan marraskuun aikana niin saat katsella sarjoja ja leffoja vain 4,5 eurolla kuukaudessa. 

Vierailija
368/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelasin sitte autorahatki nyt joudun kärsii ja ihmiset nauraa ku tän ikänen ajaa vanhalla romulla.. ei voi mitään.. ei voi vaa yhtään mitään

Vierailija
369/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta lässyttäminen! Katsoppa peiliin ja mieti miksei ole naista. Olet itse kussut asiasi. Ja itse ne voit korjata. Ihme ruikuttaja!

Ai laihduttaa.. naisen takia? Eihän siinä ole mitää järkee.. hiustensiirto tulee maksaa 3000 € ei mulla niitä rahoja ole enää ku oon velkaantunut.- .naisille ei kelpaa ylipainonen kaljuuntunut velkaantunut mies.

Laihduttaa oman itsesi takia, että saat kohotettua sun itsetuntoa. Kun on paremmassa kunnossa niin on parempi mieli.

Et sä mitään hiustensiirtoja tarvitse. Kyllä kaljut miehet ovat kautta aikojen löytneet itselleen kumppanin. 

En ole kalju vaan kaljuuntunut ja naiset nauraa tälläselle jolla on vielä iso kaljamaha.. en halua muuttua ja laihduttaa naisen takia. .halun kelvata omana itsenäni!

Johan tuossa sanottiin, että se laihdutus on sun oman mielenterveyden kannalta hyvä asia ja liikunta ylipäätänsä. Liikunta auttaa todella paljon mielenterveyden ongelmiin. 

Mutta hei, jos haluat vaan valittaa koko elämäsi ajan, niin mikäs siinä. Helpompaa se on valittaa, velkaantua ja istua vaan kotona, kun tehdä asialle jotain. 

No en nyt halua vaa laihduttaa.. kyllä lenkkeilen sun muuta.. mutta tulkaa kattomaa en oo ees kovin lihava.. lievästi vain.. mä en oikein tajua

Miksi sitten maksat 20e fitnessistä? 

Vierailija
370/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksat noin ison summan kuussa Elisa viihteelle? Vaihda se kipin kapin HBO maxiin (jos pitää olla joku striimauspalvelu), uudet tilaajat saavat sen 4,49 eurolla/kk pysyvästi. 

Koska se maksaa 20 € kk.. mitä ihmettä?

Väännetäänpä rautalangasta: irtisanot tuon kalliin Elisa Viihteen ja siirryt HBO:n asiakkaaksi. Kun tilaat palvelun kuluvan marraskuun aikana niin saat katsella sarjoja ja leffoja vain 4,5 eurolla kuukaudessa. 

Mä en oikein ymmärrä se on paketti ja dikiboksi mikä mulla on... no ei se 25 €auta paljon mitään :D

Vierailija
371/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten maksat 20e fitnessistä? 

Koska haluan käydä salilla etten istu vain yksin kotona.. kuitenkaa kavereita ole ja haluan liikuntaa.. tänäänkin olen menossa sinne.

Vierailija
372/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan. Tuo on vuodessa jo 300 euroa. Jos tuhlaat tuohon, et osaa pihistellä muutenkaan. Jos haluat irti nykyisestä tilanteesta, sinun pitää tosissaan pihistellä ja säästää. 

Vierailija
373/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kyseessä nyt jo ihan trolli, vai onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka ajattelevat, että kun joku on vaan "20e" niin voi sitten laittaa sen useampaan paikkaan?

Jo leikkaamalla tuon viihteen, ruudun ja fitnessin pois tämä henkilö säästäisi vuodessa 624e. Tuon 624e voisi laittaa jonnekkin muualle tarpeelliseen. 

Vierailija
374/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 tonnia velkaa ei ole paljon.

Tommosen maksaa kyllä pois jos on vakityö.

26 tuhatta jotain yhteensä.. on paljon

Vierailija
375/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan. Tuo on vuodessa jo 300 euroa. Jos tuhlaat tuohon, et osaa pihistellä muutenkaan. Jos haluat irti nykyisestä tilanteesta, sinun pitää tosissaan pihistellä ja säästää. 

Pääsen jos mulle tehdään uus vakkarisopimus täysillä 5 vuoron viikkotunneilla lisäks veronprosentit palautuu sitte joskus selviän.. muuten en.. ja se ei ole varmaa

Vierailija
376/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko kyseessä nyt jo ihan trolli, vai onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka ajattelevat, että kun joku on vaan "20e" niin voi sitten laittaa sen useampaan paikkaan?

Jo leikkaamalla tuon viihteen, ruudun ja fitnessin pois tämä henkilö säästäisi vuodessa 624e. Tuon 624e voisi laittaa jonnekkin muualle tarpeelliseen. 

Toi ei auta juuri mitää vaikka laitan pois.. niin pieni raha.. edelleen mulla menee 500 € kk lainan lyhennyksiin se on jo liikaa. ennen meni 324 ja oli 1 laina.. nyt on isot ongelmat

Vierailija
377/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luopuisin siitä sun terapiasta tai vaihtaisin vahvempaan. Näistä sun ulinaketjuista päätellen se ei auta minkään suhteen mitään. Ei itsesi, käytöksesi, peliongelman, sosiaalisten ongelmien eikä masennuksen kanssa.

Vierailija
378/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mun elämä on kyl aivan sekasin vaikka työpaikka ei se kyl auta mitää en pääse ylöspäin tästä.. ja muutenki oon yksin.. en saak umppania on paljo niin ongelmia ja ollut jo yli 10 v

Vierailija
379/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ketää näytä kiinnostavan niin turha tänne kirjottaa mitää.. se on vaa pakko elää tällästä elämää kun ei parisuhdetta saa ja läheisyyttä ja mitää elämää kun naisille ei tällänen mies koskaa kelpaa.

Mistä olet alkuunkaan saanut käsityksen, että muut ovat jotenkin velvollisia, saati kyvykkäitä viikosta toiseen tukemaan sua täällä näissä yksinpuheluissasi? 

Pari viikkoa sitten oli vielä kiva työ, nyt sekin on paskaa? Hankala tilanne on kyllä. Ehkä sulle olisi paras vaihtoehto joku tuettu asuminen? Ja ota omaehtoinen luottokielto. 

On kiva työ ja käyn töissä kyllä.. ei ole paskaa.. mutta tienaan nykyää vähempi mitä ennen koska veroprosentti on suuri... nyt on tosi tiukkaa.. enkä voi asialle mitää ja oon pelannu ja hävinny lisää

Kiva kuulla että työ on yhä mieluista! Se on hieno asia! Se on aidosti hienoa ja tärkeää. Eikös tämä vähempi tienaaminen ollut nyt väliaikaista, eli toistaiseksi veroprosentti korkeampi? Se menee ohi.

Ja ota se omaehtoinen luottokielto, jos sulla ei sellaista ole jo.

Pelata voi netissä myös ilmaiseksi, on monia selainpohjaisia pelejä, joihin ei tarvitse laittaa omaa rahaa yhtään. Joku vaikka strategiapeli voisi olla hyvä? Ne tempaavat mukaansa, antavat muuta ajateltavaa kuin oma napa, aika kuluu kivasti, ei mene rahaa. Usein niissä on myös pelaajayhteisö, eli saa vähän seuraakin. 

Vierailija
380/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tiedä pakko käydä terapiaa.. ymmärrätkö tar vin sitä oon ihan sekasin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme