Wc pytty meni tukkoon! Äkkiä kotikonsteja!!
Aamun tuotokset ja tukkoon meni. Miten saisin tukoksen hoidettua?
Kommentit (22)
Käsi pussiin ja kaivaa ne väljemmälle.
Ämpäri täyteen vettä ja kaadat sen kerralla pönttöön. Useimmiten paine imaisee tukoksen.
Koleilisinkin tuota mutta vettä om pystyssä reilusti puolillaan... :/ ap
Kyllä sinne silti voi vettä kaaataa. Kuhan et yli äyräiden kaada.
Toinen vaihtoehto on kumihanskan kanssa laittaa käsi sinne ja koittaa kädellä pumpata josko tukos nytkähtäisi eteenpäin( vastaavaan tapaan kuin karhupumpulla. Tietty jos pumppu löytyy niin käytä sitä..)
Voi että, ei ole pumppua! Kai se on kiinteistöhuoltoon soitettettava. Mutta hyviä vinkkejä olette antaneet!
Jos kyseessä on omakotitalo ja teillä päin on paljon pakkasta, niin umpeen jäätynyt viemärin tuuletusputki saattaa olla syyllinen huonosti toimivaan viemäriin.
Akuutisti ongelman saa ratkaistua ihan vessaharjalla, mikäli se göntsä on tosiaan siinä hajulukossa jumittamassa.
Haro vessaharjalla pienemmäksi. Yleensä imaisee sitten. Jos ei, niin Fairyä loraus ja käsisuihkulla kuumaa vettä päälle tai sankolla. Jos ei sittenkään aukea, niin kodin putkimiestä kokeilemaan.
Vuokra kerrostalo yhtiö. Kiinteistöhuollon mies oli just naapurissa...kävi karhupumppunsa kanssa ja homma hoidettu! Se oli vaan yksi nykäisy ja se siitä! Mutta hyviä vinkkejä annoitte vastaisuuden varalle! Ap
Yritin siis vessan harjalla mutta tukko oli kai syvällä kun ei tuntunut? ! Ap
Pulloharjalla olen kerran avannut tukoksen. Se menee mutkalle hyvinkin. Ja saa mehupulloihin aromeja sen jälkeen.
Kielsi köntsäämästä noin isoja köntsiä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:11"]Kaada ämpäristä vettä pönttöön.
[/quote]
Tilanteisiin joissa vessa on paskottu täyteen suositellaan rekisteröimämme putkimiehen tilausta jotta henkilö- tai vesivahinkoja ei pääsisi syntymään. Vakuutus ei korvaa laitonta korvausta.
Ritva Vääräsääri, Valvira.
Kuuleppas Ritva, miksi peukutit omaa vastaustasi?
Minua ei huoltomies kieltänyt köntsäämästä...joku kirjoitti nimissäni. Eikös se ole ihan inhimillinen juttu, ihmiseritteet? ! Minulla on monta lasta ja eivät olleet pumpanneet aamusella vaan tekivät kaikki tarpeensa ja sittwn yrittivät vetäistä ( pienet lapset) . Eli en itse edes ehtinyt vessaan. Siksi kiire olikin kun itsekin olisi tarvinnut vessaan päästä. Aiis paljpn paperia ja lasten kakat...eipä tarvittu muuta! Mutta kiitos asiallisista viesteistä. Hommaan lumpparin! Ap
Pyttyyn ei saa alle laittaa paperia. Siksi se menee helposti sitten tukkon. Eikä saa laittaa päällekään liikaa vaan vetää välissä pytyn.
Hyi saatana miten sikamaista. Asian voi hoitaa itsekin, hanskoilla niin laittaa sitten ilmainen huoltomies omia paskoja katselemaan. Kyllä ihmiset on avuttomia ja sikoja.
Vastaavassa tilanteessa olen selvinnyt kaatamaalla hieman etikkaa joukkoon ja vessaharjalla survomalla jöötin osiin. Ei ole tarvinnut kutsua huoltomiestä apuun.
^