Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä puhutaan niin paljon pituudesta?

Vierailija
13.01.2015 |

Eikö teillä ole isompia murheita? Onko teillä huono itsetunto vai mikä siinä on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyille naisille pituus on tärkeää. Itse yli 170 ja mies samanmittainen.

Vierailija
2/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:18"]Lyhyille naisille pituus on tärkeää. Itse yli 170 ja mies samanmittainen.
[/quote] Tämä on muuten totta. Itse olen melko pitkä nainen eikä kenenkään pituus ole minulle mikään ongelma. Lyhyemmille taas.. No, täällähän sen näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Avasin tämän ketjun kun olen ihmetellyt näitä otsikoita. 158cm mittarissa. Olen murehtinut pituuttani viimeksi 30v sitten 11-vuotiaana. Parhaat ystävät korismimmejä. Ei mitään ongelmaa kenelläkään. Relatkaa ihmiset!

Vierailija
4/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pitkä nainen tuli miehensä hylkäämäksi. Mies hylkäsi hänet lyhyen naisen vuoksi.

Vierailija
5/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:45"]Eräs pitkä nainen tuli miehensä hylkäämäksi. Mies hylkäsi hänet lyhyen naisen vuoksi.
[/quote] Hahah aivan varmasti :D Siellä joku katkera kun mies lähti pitkän mallipimun matkaan..

Vierailija
6/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah koska joku vammapete Porvoon perukoilta tehtailee näitä aloituksia joihin idean sai ekasta lyhyiden naisten dissausketjusta...Ei kai normaalisti jengi pidä huorana jokaista alle 170 cm pitkää naista C:

Vierailija
7/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. En ymmärrä miksi omasta tai toisen pituudesta pitää tehdä noin valtava ongelma. Itse olen ainakin aina ollut sinut pituuteni kanssa t: 153 cm nainen.

Vierailija
8/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana on vaan yks ja sama sekopäänainen, jonka mies jätti ja otti tilalle lyhyemmän. Pää ei sillä kestänyt ja nyt se haukkuu täällä kaikkia itseään lyhyempiä naisia

Vierailija
9/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkän mallipimun matkaan" kuulostaapa tyhmältä ihankuin kaikki pitkät ihmiset olisivat heti jotain malleja x)...

Vierailija
10/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä. Tissien koostakin puhutaan vähän liikaa. Kummallista että aina pitää arvostella ja puuttua sellaisiin asioihin, joihin ei itse pysty vaikuttamaan (paitsi tisseihin silikonilla, mutta pienet tissit eivät todellakaan ole mikään kehityshäiriö, joten niitä on oikeasti turha muuttaa). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan