Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pertti Kurikan Nimipäivät edustaa Suomea Euroviisuissa tänä vuonna!!

Vierailija
13.01.2015 |

Karsinnat tosin pitää käydä ensin, mutta uskallan lyödä vetoa jo nyt, että tämä reipasta punkkia soittava ryhmä voittaa karsinnat!

Voittajaa ei päätä tuomaristo, koska sitä ei tänä vuonna ole. Voittaja ratkeaa yleisöäänestyksellä, ja uskon että Pertti Kurikan Nimipäivät voittaa! Hyvähyvä!

http://yle.fi/aihe/umk2015/pertti-kurikan-nimipaivat

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen tätä ketjua hyvin hyvin hämmästyneenä ja suorastaan silmät levähti selälleen!!!! Ette te nyt oikeesti ole tosissanne, että noiden pitäisi mennä Euroviisuihin? Ei helvetti, mä en enää koskaan sitten ulkomailla sano mistä maasta olen kotoisin, jos noi sinne menee. Ihan, kun ei muutenkin Suomi olisi jo pilkan kohteena kaikenmaailman holhouksen ja lakien takia, niin sitten vielä joku kehari"bändi" Euroviisuihin. Meille naurais koko maailman naurismaan aidatkin sen jälkeen. Jos nyt kuitenkin laitetaan sinne ihan normaali osaava esiintyjä tai lopetetaan kokonaan osallistuminen. Vai halutaanko ihan tarkoituksella häpäistä Suomi? Ei jessus sentään....

Vierailija
82/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vastaa omasta häpäisystään ihan itse tällä palstalla varmaan samat pari vajaaälyistä, joille sivuseikat ovat ylitsepääsemätön kynnys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:24"]Minusta on väärin äänestää vain vammaisuuden takia. Vammaiset ihmiset eivät ole mitään sirkuseläimiä, jota mennään ihmettelemään ja töllöttämään. Toivottavasti äänestätte sen vuoksi, että pidätte heidän musiikistaan.
[/quote] juuri siksi en äänestä. Vammaisilla on oikeus tasavertaisuuteen, siksi en äänestä heitä. Tykkään siitä, että vammaiset ottavat kantaa, tulevat enempi jne. Mutta en tykännyt laulusta yhtään.

Vierailija
84/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:24"]Minusta on väärin äänestää vain vammaisuuden takia. Vammaiset ihmiset eivät ole mitään sirkuseläimiä, jota mennään ihmettelemään ja töllöttämään. Toivottavasti äänestätte sen vuoksi, että pidätte heidän musiikistaan.
[/quote] juuri siksi en äänestä. Vammaisilla on oikeus tasavertaisuuteen, siksi en äänestä heitä. Tykkään siitä, että vammaiset ottavat kantaa, tulevat enempi jne. Mutta en tykännyt laulusta yhtään.
[/quote] enempi julkosuuteen, piti olla

Vierailija
85/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:50"]

Mä luen tätä ketjua hyvin hyvin hämmästyneenä ja suorastaan silmät levähti selälleen!!!! Ette te nyt oikeesti ole tosissanne, että noiden pitäisi mennä Euroviisuihin? Ei helvetti, mä en enää koskaan sitten ulkomailla sano mistä maasta olen kotoisin, jos noi sinne menee. Ihan, kun ei muutenkin Suomi olisi jo pilkan kohteena kaikenmaailman holhouksen ja lakien takia, niin sitten vielä joku kehari"bändi" Euroviisuihin. Meille naurais koko maailman naurismaan aidatkin sen jälkeen. Jos nyt kuitenkin laitetaan sinne ihan normaali osaava esiintyjä tai lopetetaan kokonaan osallistuminen. Vai halutaanko ihan tarkoituksella häpäistä Suomi? Ei jessus sentään....

[/quote]

Kuulostaapa tutulta, moni oli tuota mieltä keväällä 2006 kun Lordi voitti karsinnat...

Vierailija
86/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:24"]Minusta on väärin äänestää vain vammaisuuden takia. Vammaiset ihmiset eivät ole mitään sirkuseläimiä, jota mennään ihmettelemään ja töllöttämään. Toivottavasti äänestätte sen vuoksi, että pidätte heidän musiikistaan.
[/quote] enempi julkosuuteen, piti olla
[/quote] juu ei onnistunut vieläkään.

Vierailija
87/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:50"]

[/quote]

Kuulostaapa tutulta, moni oli tuota mieltä keväällä 2006 kun Lordi voitti karsinnat...

[/quote]

Jaa enpä tiedä tästä, koska mulla on toisenlaisia kokemuksia Lordin ajoilta. Ainakin mun korviin ja silmiin osui vain tsemppijuttuja ja oltiin ylpeitä Lordista. Itsekin olin tätä mieltä. Ja olihan se nyt ihan eri laittaa Lordi, jonka kappale oli kuitenkin musiikkia, vaikka erikoisissa asuissa olivatkin. Nämä keharit eivät soita musiikkia, vaan jotain yksitoikkoista räminää ja kuka jaksaa katsella tyyppejä jotka kuola valuen suupielestä ja tyhjä katse silmissä "esiintyvät"? Vaivautunut ja vaikea olo tuosta vain tulee katsojalle.

Vierailija
88/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:52"]Hirveetä paskaa! 1:48 kesto. Rumat epäsikiöt rääkyy suu vaahdossa. Keharit omiin kisoihinsa. Vittu saa hävetä silmät päästään jos nuo lähtee edustamaan Suomea!
[/quote]

:D

Vierailija
89/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta että nykyään euroviisuissa pärjätäkseen on oltava erottuva, jotenkin "friikki" ja huomiota herättävä. MUTTA, myös sen musiikin on vedottava valtaväestöön ja oltava edes melodialtaan jotenkin tarttuva. Miksei Suomessa tajuta tätä?

Vierailija
90/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai asennetta on se että uskaltaa näyttää oikein keskisormea. Ajatella. 

Vierailija
91/148 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7up

Vierailija
92/148 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:23"]Eipä kukaan tuota bändiä hehkuttaisi ilman tuota kehariaspektia.

Vastenmielistä eksploitaatiota.
[/quote]
Ja noiden "kehareiden" pitäisi pysyä piilossa valtaväestöltä ja eivät myöskään ole tarpeeksi mediaseksikkäitä viisuedustajia? Huoh näitä kommentteja.

Vierailija
93/148 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansa lähetää keharibändin hakemaan säälipojoja euroviisuihin...

Onks ihan pakko? Arvostan kyseisen bändin jäseniä, mutta ihan säälistä ne jatkoon pääsee, ei taitojen tai hyvän musiikin ansiosta.

Vierailija
94/148 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin ylpeä Suomesta ja siitä että täällä kehitysvammaiset voivat osallistua mihin vaan. Ei tarvitse mennä kauas kun vammaisia hävetään ja heidät piilotetaan muiden silmistä. Suomi on hieno, hieno maa.

Vierailija
95/148 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:07"]Suomen kansa lähetää keharibändin hakemaan säälipojoja euroviisuihin...

Onks ihan pakko? Arvostan kyseisen bändin jäseniä, mutta ihan säälistä ne jatkoon pääsee, ei taitojen tai hyvän musiikin ansiosta.
[/quote]

Musta tuntuu ettei euroviisuissa oo enää pitkään aikaan äänestetty musiikin perusteella, enemmänkin just pärstäkertoimella, tai halulla tukea tai vaikuttaa (parrakas nainen). Musta olis ihanaa siis, jos menis PKN sinne.

Vierailija
96/148 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Hyvä bändi! Oikeesti tykkään niiden biiseistä! Ekan kerran Euroviisut kiinnostaa edes vähän.

Vierailija
97/148 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keharibändi pääsee edustamaan suomea, niin en pysty katsomaan. 

Vierailija
98/148 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:23"]

Eipä kukaan tuota bändiä hehkuttaisi ilman tuota kehariaspektia.

[/quote]

Eikös noiden viisujen idea vähän olekin, että jotain erikoista haetaan (esim. hirviöbändi, parrakas nainen jne).

[/quote]

Että tällähän sitä friikkishowssa kannattaa lähteä kalastelemaan.

Juuh. En tiedä olisiko edistyksellistä vai vaan surullista. Itse kun vielä olisivat polleaa ja taidoillaan menossa.

Katsoin porukasta jotain dokkarin tapaista tubesta ja lähinnä ärsytti, näytti että kirosanoja siellä vaan huudeltiin. Olisi voinut pikkuisen toisin tuon rokkimeiningin heillekin opettaa.

Vierailija
99/148 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut osallistumisesta, mut toivottavasti ei pääse jatkoon.

Vierailija
100/148 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:23"]

Eipä kukaan tuota bändiä hehkuttaisi ilman tuota kehariaspektia.

[/quote]

Aivan. Kas kun ei laiteta vielä erilaisia frendejä enkelikuoroksi tekemään sarvipää-käsimerkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä