Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pertti Kurikan Nimipäivät edustaa Suomea Euroviisuissa tänä vuonna!!

Vierailija
13.01.2015 |

Karsinnat tosin pitää käydä ensin, mutta uskallan lyödä vetoa jo nyt, että tämä reipasta punkkia soittava ryhmä voittaa karsinnat!

Voittajaa ei päätä tuomaristo, koska sitä ei tänä vuonna ole. Voittaja ratkeaa yleisöäänestyksellä, ja uskon että Pertti Kurikan Nimipäivät voittaa! Hyvähyvä!

http://yle.fi/aihe/umk2015/pertti-kurikan-nimipaivat

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:11"]Nyt pitäisi kaikkien vauhkoilijoiden muistaa kuitenkin se että tässä on kyse sävellys-, sanoitus-, sovituskilpailusta, jossa kuitenkin PÄÄPAINO VAIN JA AINOASTAAN tulee olla musiikillisessa annissa (mikäli alkuperäistä ideaa vielä halutaan kunnioittaa).

Hienoa ja kymmenen pistettä rohkeudesta tälle ryhmälle, mutta itse kilpailussa pelkästään erilaisuus/erikoisuus ei saa olla se pääpointti, jolla voittajat valitaan. Ei jääkiekon sm- liigaakaan voita joukkue jolla on vaikkapa parhaimman näköiset pelaajat vaikka kivaahan sekin olisi. 
[/quote]Sinä voit pitää euroviisuja biisikilpailuna, meille muille se on ollut mieletön show jo kymmenen vuotta. Mene sinä katsomaan muita kilpailuja.

Vierailija
62/148 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:14"]Hohhoijaa. Joskus kuuntelin paljon punkia ja en kyllä toivo että PKM pääsee euroviisuihin. Onhan tuo nyt ihan helvetin huonoa punkia ja musiikkia ylipäätään. Mutta ettehän te musiikin takia äänestä näköjään.
[/quote]Äläs nyt, punkin messiaskin on ihan messissä tässä. Ja jos et tiedä ketä tarkoitan, et tiedä nykypunkista mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti noi on kehareita ja ne ei osaa tehdä musiikkia. Mitään musiikkia rämpytys ei ole vaan siihen pystyy kuka tahansa. Jos tollanen menee euroviisuihin niin kamalan häpeän lisäksi siitä tulee kaikkien aikojen huonoin euroviisu. Mä luulen että monessa maassa tota ei edes soiteta ja vaikka joku suomalainen punkkari tykkää niin kukaan muu ei. Mua inhottaa koko pentti ja sen rämpytys ja edestakasin heiluminen ja se että ihmiset jotka sitä aikoo äänestää tekee sen protestina halusta pilata muiden euroviisuja. 

Vierailija
64/148 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:01"]Mä luulen että bändin jäsenet romahtavat tai sekoavat jos joutuvat mediamyllyyn! Kellä on vastuu siitä?
[/quote]Eniten inhoan näitä mukaholhoajia jotka tietävät miten vammainen piilotetaan armollisesti hänen parhaakseen.

Vierailija
65/148 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:17"]Oikeesti noi on kehareita ja ne ei osaa tehdä musiikkia. Mitään musiikkia rämpytys ei ole vaan siihen pystyy kuka tahansa. Jos tollanen menee euroviisuihin niin kamalan häpeän lisäksi siitä tulee kaikkien aikojen huonoin euroviisu. Mä luulen että monessa maassa tota ei edes soiteta ja vaikka joku suomalainen punkkari tykkää niin kukaan muu ei. Mua inhottaa koko pentti ja sen rämpytys ja edestakasin heiluminen ja se että ihmiset jotka sitä aikoo äänestää tekee sen protestina halusta pilata muiden euroviisuja. 
[/quote]Juuri samanlailla mollattiin Lordia ja yksikään mollaaja ei tehnyt itsemurhaa häpeästä vaikka näin uhosivat. Harmi että se henki elää edelleen. Onneksi näillä nihkeilijöillä on kurja elämä tynnyrissään.

Vierailija
66/148 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että säälipisteitähän he varmaan saavat vammaisuuden takia, mutta sitten kuuntelin nämä ehdokkaiden biisit... Suurin osa ihan paskaa ja PKN erottuu joukosta kyllä ihan muista syistä kuin vammaisuuden takia... Voi hyvinkin olla, että pääsevät sinne viisuhin.

Vierailija
67/148 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:11"]Nyt pitäisi kaikkien vauhkoilijoiden muistaa kuitenkin se että tässä on kyse sävellys-, sanoitus-, sovituskilpailusta, jossa kuitenkin PÄÄPAINO VAIN JA AINOASTAAN tulee olla musiikillisessa annissa (mikäli alkuperäistä ideaa vielä halutaan kunnioittaa).

Hienoa ja kymmenen pistettä rohkeudesta tälle ryhmälle, mutta itse kilpailussa pelkästään erilaisuus/erikoisuus ei saa olla se pääpointti, jolla voittajat valitaan. Ei jääkiekon sm- liigaakaan voita joukkue jolla on vaikkapa parhaimman näköiset pelaajat vaikka kivaahan sekin olisi. 
[/quote] Suomi on viimeinen maa joka kunnioittaa tai ainakin yrittää kunnioittaa tuota alkuperäistä ideaa, vaan nyt on todettava meidänkin että Euroviisut eivät ole viimeiseen kahteen kymmeneen vuoteen olleet mitkään oikeudenmukaiset musiikkikilpailut joissa musiikillisesti lahjakkain voittaa. Se on valtioiden perseennuolemistilaisuus. Vai yllättyykö muka joku vielä siitä että Viro antaa aina Venäjälle, Latvialle ja Liettualle sekä Valko-Venäjälle eniten pisteitä? Iso-Britannia Irlannille. Norja Ruotsille sekä Tanskalle jne. Ja Suomi jää lehdellä soittelemaan. Lordi ja Softengine olivat hyviä edustajia, lähetetään sinne tänä vuonna sellainen kenestä voimme olla ylpeitä ja joilla on jotain muutakin sanottavaa kuin "hey baby I like your butt, you are sexy oh you're so hot". Kyllä minä tuosta nimipäivä-bändistä olisin ylpeä, se sai minutkin miettimään kehitysvammaisia ihan uudesta näkökulmasta.

Vierailija
68/148 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:17"]Oikeesti noi on kehareita ja ne ei osaa tehdä musiikkia. Mitään musiikkia rämpytys ei ole vaan siihen pystyy kuka tahansa. Jos tollanen menee euroviisuihin niin kamalan häpeän lisäksi siitä tulee kaikkien aikojen huonoin euroviisu. Mä luulen että monessa maassa tota ei edes soiteta ja vaikka joku suomalainen punkkari tykkää niin kukaan muu ei. Mua inhottaa koko pentti ja sen rämpytys ja edestakasin heiluminen ja se että ihmiset jotka sitä aikoo äänestää tekee sen protestina halusta pilata muiden euroviisuja.  [/quote]Juuri samanlailla mollattiin Lordia ja yksikään mollaaja ei tehnyt itsemurhaa häpeästä vaikka näin uhosivat. Harmi että se henki elää edelleen. Onneksi näillä nihkeilijöillä on kurja elämä tynnyrissään.

[/quote]

Eli ei siis mitään eroa lordin ja pentin biiseissä???? Lordi ei voittanut pelkällä protestilla vaan se oli kuitenkin musiikkia. Ihan ihme kuvitelma että biisi voi olla mikä hyvänsä. Pahemminkin vammautuneita on olemassa ja nehän sen voittais jos väärät kuvitelmasi olisi totta. Vastenmielistä vielä käyttää vammaisia hakemaan säälipisteitä. Jos terveet esittäisi ton saman biisin ette varmasti äänestäisi. 

Vierailija
69/148 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:11"]

Nyt pitäisi kaikkien vauhkoilijoiden muistaa kuitenkin se että tässä on kyse sävellys-, sanoitus-, sovituskilpailusta, jossa kuitenkin PÄÄPAINO VAIN JA AINOASTAAN tulee olla musiikillisessa annissa (mikäli alkuperäistä ideaa vielä halutaan kunnioittaa).

[/quote]

no, mikä punkbiisi on säv/san/sov parempi kuin tämä?

ei ainakaan green daylta löydy.

nyt nykysuomen sanakirjasta a-kirjain esille ja 'asenne'.

Vierailija
70/148 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:27"]

Nyt pitäisi kaikkien vauhkoilijoiden muistaa kuitenkin se että tässä on kyse sävellys-, sanoitus-, sovituskilpailusta, jossa kuitenkin PÄÄPAINO VAIN JA AINOASTAAN tulee olla musiikillisessa annissa (mikäli alkuperäistä ideaa vielä halutaan kunnioittaa).

[/quote]

[/quote]

No ei varmaan löydy Green Dayltä, kun se ei ole edes punkkia..!

Punkkia on esim. Lama, Kaaos, Terveet Kädet, Kohu-63, Maho Neitsyt, Riistetyt, Appendix, Rattus...

Tai ulkomaisista sitten G.B.H., The Exploited, UK Subs, Blitz, Sex Pistols, Discharge..

Vierailija
71/148 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kauhea asia vaan on se että euroviisut on friikkisirkus joten kehareiden bändi sopii sinne loistavasti. Miksi heitä pitäisi hävetä ? Muut maat laittaa sinne perseenkeinuttajia.

Suomen karsinnoissa on vuodesta toiseen karseita artisteja jotka ei kiinnosta täälläkään.  Paradise Oskar, pernilla, kuunkuiskaajat, humppalaulajat   ja muuta c -luokkaa. Suomi voisi luopua osaalistumisesta kokonaan. Niin Italiakin teki.

Vierailija
72/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt unohdettaisiin se "vammaisuus" tässä asiassa ja mietitään itse biisiä.

Vierailija
73/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:00"]

[/quote]

No, kamalahan se on. Onneksi sentään lyhyt.  

En ihmettelisi yhtään, vaikka nuo kaverit - jos tulisivat valituksi -  osoittaisivat kehuttua "asennetta" kieltäytymällä lauteille menosta sitten kisassa, kun alkaakin pelottaa.

Vierailija
74/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:09"]

[/quote]

En ihmettelisi yhtään, vaikka nuo kaverit - jos tulisivat valituksi -  osoittaisivat kehuttua "asennetta" kieltäytymällä lauteille menosta sitten kisassa, kun alkaakin pelottaa.

[/quote]
Miksi ihmeesä heitä pelottaisi?
Keikkailuun ja ulkomaanmatkoihin tottuneet kaverit.

Vierailija
75/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:27"]

[/quote]

[/quote]

No ei varmaan löydy Green Dayltä, kun se ei ole edes punkkia..!

Punkkia on esim. Lama, Kaaos, Terveet Kädet, Kohu-63, Maho Neitsyt, Riistetyt, Appendix, Rattus...

Tai ulkomaisista sitten G.B.H., The Exploited, UK Subs, Blitz, Sex Pistols, Discharge..

[/quote]
Kultapieni, punkmusiikkikin on kehittynyt, ja on eri tylistä punkkia. AIka kapeakatseinen olet jos mielestäsi on vain yhtä ainoa oikeaa =D

Vierailija
76/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:09"]

[/quote]

[/quote]
Miksi ihmeesä heitä pelottaisi?
Keikkailuun ja ulkomaanmatkoihin tottuneet kaverit.

[/quote]

Euroviisut on ihan eri tason mediamylläkkä. Kun 200 miljoonaa katsoo, se voi saada pupun pöksyyn paatuneimmallekin punkkitähdelle, joka on esiintynyt klubeilla muutamalle kymmenelle tai sadoille.

Vierailija
77/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:07"]Suomen kansa lähetää keharibändin hakemaan säälipojoja euroviisuihin... Onks ihan pakko? Arvostan kyseisen bändin jäseniä, mutta ihan säälistä ne jatkoon pääsee, ei taitojen tai hyvän musiikin ansiosta. [/quote] Musta tuntuu ettei euroviisuissa oo enää pitkään aikaan äänestetty musiikin perusteella, enemmänkin just pärstäkertoimella, tai halulla tukea tai vaikuttaa (parrakas nainen). Musta olis ihanaa siis, jos menis PKN sinne.

[/quote]

Juuri sen takia sinne pitäisi lähettää esiintyjiä musiikin eikä ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Ei saa antaa Euroviisuista tulla mitään "friikkisirkusta".

Vierailija
78/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:07"]Suomen kansa lähetää keharibändin hakemaan säälipojoja euroviisuihin... Onks ihan pakko? Arvostan kyseisen bändin jäseniä, mutta ihan säälistä ne jatkoon pääsee, ei taitojen tai hyvän musiikin ansiosta. [/quote] Musta tuntuu ettei euroviisuissa oo enää pitkään aikaan äänestetty musiikin perusteella, enemmänkin just pärstäkertoimella, tai halulla tukea tai vaikuttaa (parrakas nainen). Musta olis ihanaa siis, jos menis PKN sinne.

[/quote]

No kyllä esim. Tanska voitti toissavuonna ihan biisillä. Samoin aiempina vuosina Ruotsi, Saksa ja Norja sekä Venäjä. Ei noi friikkivoittajat ihan joka vuonna sentään voita. 

Vierailija
79/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haters gonna hate. Kurikka jatkoon!

Vierailija
80/148 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:33"]

[/quote]

No kyllä esim. Tanska voitti toissavuonna ihan biisillä. Samoin aiempina vuosina Ruotsi, Saksa ja Norja sekä Venäjä. Ei noi friikkivoittajat ihan joka vuonna sentään voita. 

[/quote]

Ja olihan se viimevuotinen voittobiisi ihan kelpo ja laulaja lauloi hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi