Pertti Kurikan Nimipäivät edustaa Suomea Euroviisuissa tänä vuonna!!
Karsinnat tosin pitää käydä ensin, mutta uskallan lyödä vetoa jo nyt, että tämä reipasta punkkia soittava ryhmä voittaa karsinnat!
Voittajaa ei päätä tuomaristo, koska sitä ei tänä vuonna ole. Voittaja ratkeaa yleisöäänestyksellä, ja uskon että Pertti Kurikan Nimipäivät voittaa! Hyvähyvä!
Kommentit (148)
Samanlainen kukkahattukohkaus menossa kuin Pekka Haavisto presidentiksi- ja tasa-arvoinen avioliitto-caseissä: olemme hyviä ja suvaitsevia ja hornan portit auki niille, jotka julkee olla eri mieltä.
Punkki on sontaa ja keharipunkki ihan yhtä sontaa, vaikka keharit onkin sitä v-ua huutamassa.
[quote author="AV MAMMa" time="14.01.2015 klo 11:43"]
Samanlainen kukkahattukohkaus menossa kuin Pekka Haavisto presidentiksi- ja tasa-arvoinen avioliitto-caseissä: olemme hyviä ja suvaitsevia ja hornan portit auki niille, jotka julkee olla eri mieltä.
Punkki on sontaa ja keharipunkki ihan yhtä sontaa, vaikka keharit onkin sitä v-ua huutamassa.
[/quote]MINÄ olen suvaitsevainen ja hyvä ja kannustan kaikkia luovuuteen ja uusiin ideoihin. Miksi sinä luulet että suvaitsevaiset näyttelevät suvaitsevaista? Ei sellaisia ole paitsi joitakin tosi huonoitsetuntoisia lampaita jotka menevät kaverin mielipiteen mukaan. Nämä ovat omantunnon kysymyksia joihin jokainen muodostaa oman mielipiteensä ihan itse.
No niin. Kuuntelen lähinnä klassista musiikkia. Nyt kuuntelin pikku pätkän tuosta linkistä. En olisi osannut arvata, että ovat kehitysvammaisia. Kuulosti samanlaiselta kuin muukin tuontyyppinen musiikki.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:59"]
Loistava idea mutta biisissä olisi pitänyt olla pikkusen enemmän, liian alkeellinen. Harmi, kun olisivat saaneet jonkun tekemään heille oikeesti hyvän biisin.
[/quote]Punkbändit tekevät itse omat biisinsä, eivät ole mitään markkinapellejä :)
[/quote]
Aivan:
Biisin tekemiseen menee pari minuuttia ja aiheet mä keksin yhteiskunnasta ja minun omasta maailmannäkemyksestä.” – Kari Aalto
http://kovasikajuttu.fi/kari-aalto
Tykkään Pentti Kurikan Nimipäivästä, mutta niin myös Shavasta, vaikea valinta.
Nyt pitäisi kaikkien vauhkoilijoiden muistaa kuitenkin se että tässä on kyse sävellys-, sanoitus-, sovituskilpailusta, jossa kuitenkin PÄÄPAINO VAIN JA AINOASTAAN tulee olla musiikillisessa annissa (mikäli alkuperäistä ideaa vielä halutaan kunnioittaa).
Hienoa ja kymmenen pistettä rohkeudesta tälle ryhmälle, mutta itse kilpailussa pelkästään erilaisuus/erikoisuus ei saa olla se pääpointti, jolla voittajat valitaan. Ei jääkiekon sm- liigaakaan voita joukkue jolla on vaikkapa parhaimman näköiset pelaajat vaikka kivaahan sekin olisi.
Voi ei! En yhtään tykkää tuosta yhtyeestä.
Eipä kukaan tuota bändiä hehkuttaisi ilman tuota kehariaspektia.
Vastenmielistä eksploitaatiota.
Kuvaako ne jo sen dokkarin jatko-osaa? Olisi huikea lisä dokkariin jos kävisi niin hyvin, että Pertti & co pääsisi viisuihin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:11"]
Nyt pitäisi kaikkien vauhkoilijoiden muistaa kuitenkin se että tässä on kyse sävellys-, sanoitus-, sovituskilpailusta, jossa kuitenkin PÄÄPAINO VAIN JA AINOASTAAN tulee olla musiikillisessa annissa (mikäli alkuperäistä ideaa vielä halutaan kunnioittaa).
Hienoa ja kymmenen pistettä rohkeudesta tälle ryhmälle, mutta itse kilpailussa pelkästään erilaisuus/erikoisuus ei saa olla se pääpointti, jolla voittajat valitaan. Ei jääkiekon sm- liigaakaan voita joukkue jolla on vaikkapa parhaimman näköiset pelaajat vaikka kivaahan sekin olisi.
[/quote]
Ja bändin musiikillinen anti omassa genressään, eli punkissa, on sitä mitä pitääkin olla. Missä ongelma?
No mitä te pelleilette! Eihän ne oikeasti hyvää musiikkia soita! Kauhean kuuloista!
Kehitysvammaisiksi taitavia, mutta ei terveisiin verrattuna hyviä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:23"]
[/quote]
Eikös noiden viisujen idea vähän olekin, että jotain erikoista haetaan (esim. hirviöbändi, parrakas nainen jne).
En ehkä viisuihin olisi laittamassa (en ole kuullut kuin tuon PKN biisin vasta), mutta toivon, että menee UMK-finaaliin kuitenkin. On tuossa sellaista aitoa punk-tunnelmaa ja ainakin merkityksellisemmät sanat kuin 1/3 viisubiiseistä yleensä. Sävellys itsessään ei ole kummoinen, mutta tulin hyvälle tuulelle, tässä ollaan kuitenkin punkin ytimessä.
Kuka uskoi etukäteen, että Lordi pärjäisi viisukisoissa?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:23"]
[/quote]
Et selkeästi ole kuullut esim. jalkahoitajabiisiä.
mun mielestä se, mikä näyttää suvaitsevaisuudelta ja tuelta, onkin viisuvoiton kalastelua.. Yököttävää.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:59"]
Loistava idea mutta biisissä olisi pitänyt olla pikkusen enemmän, liian alkeellinen. Harmi, kun olisivat saaneet jonkun tekemään heille oikeesti hyvän biisin.
[/quote] Eiks se veis pohjaa koko jutusta jos esitäisivät toisten tekemiä biisejä?
[/quote]Vahinkoalapeukku!
Ei pahalla mutta ei enää näitä "missä miehet ratsastaa" juttuja eli kehitysvammaisten hevi ei ole voittaja yhtään enempää kuin kenenkään muiden hevi,
(lopettakaa jo tämä erikoisuuksien ihannoiminen - kohta kai meillä sitten on lesbo/homo-nigga/islamisti-raajarikko/jotainmuutamarginaalista vedettyä vain sen itsensä takia. Ei oikeasti muu Eurooppa lähde tähän kisaan jollain sosiaalisella agendalla,
No ei todellakaan edusta. Hyh.
Veikkaisin Satin Cirkusia. Tosin tämä kuulematta yhtäkään biisiä :P
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:59"]
[/quote]Punkbändit tekevät itse omat biisinsä, eivät ole mitään markkinapellejä :)