Pertti Kurikan Nimipäivät edustaa Suomea Euroviisuissa tänä vuonna!!
Karsinnat tosin pitää käydä ensin, mutta uskallan lyödä vetoa jo nyt, että tämä reipasta punkkia soittava ryhmä voittaa karsinnat!
Voittajaa ei päätä tuomaristo, koska sitä ei tänä vuonna ole. Voittaja ratkeaa yleisöäänestyksellä, ja uskon että Pertti Kurikan Nimipäivät voittaa! Hyvähyvä!
Kommentit (148)
Kuka teistä pystyy ihan omalla nimellään haukkumaan vammaisia ja lyttäämään heidän musiikkiaan? Minä todellakin toivon että pääsee Wieniin ja voittaa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:37"]
Kuka teistä pystyy ihan omalla nimellään haukkumaan vammaisia ja lyttäämään heidän musiikkiaan? Minä todellakin toivon että pääsee Wieniin ja voittaa.
[/quote]
No minä en hauku enkä lyttää heidän musiikkiaan, vaan sitä että joku laskelmoi heidän kustannuksellaan, että lähetetään nyt tuonne kun tätä ei vielä ole keksinyt kukaan, seuraavaksi siamilaiset kaksoset varmaan vähintään nähdään kun se parrakas nainenkin jo oli.
Ja jos he voittavat, eivät he todellakaan voita musiikilla vaan juuri noilla suvaitsevaisuus-säälipisteillä.
En tiedä miten tämän teille selittäisi. Joskus se liiallinen "suvaitsevaisuus" ja suitsutus kääntyy jo itseään vastaan, siis aika alentavaa näitä henkilöitä kohtaan tehdä heistä tällainen keppihevonen.
Aivan hyvin voisin mennä heidän keikalleen vaikka, kunhan ne v**un huutelut eivät siellä ole päällimmäisenä. Mutta viisuihin, ei.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:23"]
Eipä kukaan tuota bändiä hehkuttaisi ilman tuota kehariaspektia.
Vastenmielistä eksploitaatiota.
[/quote]
Aivan. Kas kun ei laiteta vielä erilaisia frendejä enkelikuoroksi tekemään sarvipää-käsimerkkejä.
[/quote]
Näin. Olen ymmärtänyt täältä että naureskellen ja hupiohjelmana sitäkin jotkut katsovat. Äänestäisikö sama porukka vitsinä nämä viisuihin?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:08"]
Minä olen niin ylpeä Suomesta ja siitä että täällä kehitysvammaiset voivat osallistua mihin vaan. Ei tarvitse mennä kauas kun vammaisia hävetään ja heidät piilotetaan muiden silmistä. Suomi on hieno, hieno maa.
[/quote]
Juuri näin! Suomalaisten kannattaisi uskaltaa osoittaa että Suomi on rohkea viisumaa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:30"]
[/quote]
Aivan. Kas kun ei laiteta vielä erilaisia frendejä enkelikuoroksi tekemään sarvipää-käsimerkkejä.
[/quote]
Anteeksi kun sotkin asioita. Siis punkkipändin taustaenkelit heristelee tietenkin keskisormea. Hevirokkareilla on sarvipäät.
Ei yhtään hullumpi vaihtoehto kaiken eurodiscon ja pliisujen balladien sekaan.
Pertti Kurikka on tie voittoon! Älkää mammat epäröikö laittaa ääniä Pertille.
Tämä biisi on todella hyvä. Laitan sen ehdottomasti soittolistalleni.
No onhan se hyvää punkia. Paska haisee ja jätkät soittaa tasan niin hyvin kuin osaavat. Sopivasti säröä, ja laulajalla täydellinen ääni punk-biiseihin. Sitäpaitsi hyvä kappalekin. Jatkoon.
Oletteko ihan sekaisin ihmiset? Häpeän silmät päästäni, jos tuo bändi päätyy euroviisulavalle.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:29"]
[/quote]
Eikös noiden viisujen idea vähän olekin, että jotain erikoista haetaan (esim. hirviöbändi, parrakas nainen jne).
[/quote]
Että tällähän sitä friikkishowssa kannattaa lähteä kalastelemaan.
Juuh. En tiedä olisiko edistyksellistä vai vaan surullista. Itse kun vielä olisivat polleaa ja taidoillaan menossa.
Katsoin porukasta jotain dokkarin tapaista tubesta ja lähinnä ärsytti, näytti että kirosanoja siellä vaan huudeltiin. Olisi voinut pikkuisen toisin tuon rokkimeiningin heillekin opettaa.
[/quote]
Ne on punkkareita.
OsaskoSex Pistols soittaa ja laulaa? Hurmasivatko The Ramones soitto- ja laulutaidoillaan?
Ei todellakaan =D
Punkissa on kyse niin eri asioista, asenne ja sanoma, ja molemmat on PKN:n jätkillä loistokunnossa!
Euroviisut ovat viikon kestävä mediamyllytys, ei pelkästään 1-2 esitystä lavalla. Toimittajia on ympärillä jatkuvasti, aikataulut ovat tiukkoja, on tapahtumaa toisen perään. Mitenköhän poikien psyyke kestäisi tällaisen rupeaman? Ei nyt bändin jäsenien kohdalla voida puhua kuitenkaan normaalista aikuisen ihmisen kehitystasosta ja kyvystä kestää paineita. Toivottavasti tämä on otettu huomioon ja selvitetty tuotantoyhtiön puolesta se, että onko yhtyeellä rahkeita selviytyä erittäin raskaasta viikosta.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:29"]
[/quote]
Eikös noiden viisujen idea vähän olekin, että jotain erikoista haetaan (esim. hirviöbändi, parrakas nainen jne).
[/quote]
Että tällähän sitä friikkishowssa kannattaa lähteä kalastelemaan.
Juuh. En tiedä olisiko edistyksellistä vai vaan surullista. Itse kun vielä olisivat polleaa ja taidoillaan menossa.
Katsoin porukasta jotain dokkarin tapaista tubesta ja lähinnä ärsytti, näytti että kirosanoja siellä vaan huudeltiin. Olisi voinut pikkuisen toisin tuon rokkimeiningin heillekin opettaa.
[/quote]
Ne on punkkareita.
OsaskoSex Pistols soittaa ja laulaa? Hurmasivatko The Ramones soitto- ja laulutaidoillaan?
Ei todellakaan =D
Punkissa on kyse niin eri asioista, asenne ja sanoma, ja molemmat on PKN:n jätkillä loistokunnossa!
[/quote] No eipä nekään viisuissa pärjäis, vai mitä luulet? Ja asenne ja sanoma eivät ole kyllä ulkoaopittua vitun huutelua, eikä niillä asenteillakaan euroviisuissa ole arvoa.
Toivon että pääsevät jatkoon. Olisin todella onnellinen jos edustaisivat Suomea. Vihaan näitä paskanjauhajia ketkä täälläkin vittuilevat. Olette itse paljon paljon paljon VAMMAISEMPIA!!!!
Ai niin.. tietystsi pitäisi olla av-mamma ölisemässä äidinrakkausaiheista urhautuvuus lauluaan sentimentaalisen pateettisesti karaoketyyliin..
En oikeasti kestä että jotkut "ihmiset" vakavissaan äänestävät tuota Heidi Pohjolaa, ajatellen, että tuossahan se ois hyvä iäninen ja hyvän kuulonen laalaja.
Toinen mitä en kestä, ovat ne vähä lahjaiset joka asiassa varman päälle pelaavat keskitien tallaajat, jotka "ajatustyötään" hyväksi käyttäen laskelmoivat suurella viisaudellaan, että mikä piisi voisi semmosen ulukomaalaisten mielestä olla hieno.