Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Blogin kommenteissa joku oli kysynyt sormuksista, että käyttävätkö niitä, ja Miia vastasi, että itse ei ole viime aikoina käyttänyt kovin paljoa, mutta Olli on käyttänyt enemmän. Vähän ihmeellistä, tosin voi olla monia syitä miksi ei käytä sormusta, esim. sormet turpoaa koneessa kun on paineenvaihteluita? Tai ei ole vain tottunut pitämään sormusta ja se tuntuu hankalalta käyttää?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:27"]
Ovat.
[/quot
Oletko lähipiiriä vai mistä näin päättelet? Tuntuisi vähän oudolta, jos ovat yhtäkkiä eronneet, lomailivat juuri yhdessä.
[/quote]
No eihän kukaan voi tietää mitä muiden ihmisten lomilla tapahtuu.
Ollilla äijäkämppä, ei verhoja ja pleikkahan sitä pitää mukaan saada! Jussilla ihan kiva talo!
Ollille pitää saada tekstitys! Ei saa mitään selvää sen puheesta!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:10"]En tykkää tosta Piian kämpästä.
[/quote]
Joo, täällä ei kuulu tykätä mistään Piiassa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:10"]En tykkää tosta Piian kämpästä. [/quote] Joo, täällä ei kuulu tykätä mistään Piiassa.
[/quote]
Kyllä minä hänestä muuten pidän. :)
Siis toihan on ihan epistä, että toisille hankittu hieno kämppä ja muut joutuu muuttamaan toisen reviirille
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:19"]
Siis toihan on ihan epistä, että toisille hankittu hieno kämppä ja muut joutuu muuttamaan toisen reviirille
[/quote]
Ollilla ja Mialla vähän kuin lomaa edelleen toi asuminen
Miksi toi violan ja esan muuttaminen oli leikattu niin että puolet on vaan sitä kun toinen on kipeänä eikä voida muuttaa?
Mä missasin ekat 3minuuttia tätä jaksoa.. Siis mikä toi ollin ja miian asumiskuvio on? Kenen kämpässä ne asuu ja mistä se ilmaantui :D
Olli asuu Jyväskylässä, niin eivät voineet muuttaa sinne (Miian työt Hesassa), ja Miian luo ei voinut muuttaa, koska Miialla on kämppis ja asunto on muutenkin pieni. Ne sitten hommasi Hesasta yhden kämpän, tai tuotantoyhtiö kai hommasi..
Hyvä kun tuo Miia totesi, että Olli miettii kauan kaikkea, että kai sill on pitkät piuhat ja tarvii miettiä kauan sitäkin, että onko tuo Miia hyvä vaimo!
Niin sitä mietin että onko joku kaveri lainannut asuntoaan vai tuotantoyhtiö hommannut.. Hmmh, on tietenkin vähän erilainen asetelma muihin verrattuna. Eikö Ollilla muuten ole töitä jos se pääsi Jyväskylästä noin vain Helsinkiin?
Minä tykkään eniten Pian blogista. Kiva uusi kulma ruokajuttuihin ja hyvä kirjoittaja, tosin onhan tekstien kanssa oleminen sen työtäkin. Violan ja erityisesti Miian blogeissa on se ongelma mulle, että sentyyppisiä blogeja on niin paljon, että on vaikea erottua joukosta. Miian blogi on luvalla sanoen vähän tylsä, osin siksi, että niiden matkakohteet on aika perusjuttuja. Violalla on persoonallisempi ote, mutta onhan noita lifestyle-blogejakin netti pullollaan.