Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
"piia on hyvä match" ööööh olipa kivasti sanottu. Not. Tai siis ei miltään kehulta tuntunut
Ton Ollin muminalle tarvis tekstityksen.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:34"]Olli sössöttää.
[/quote]Kimi Räikkösen sukulainen?
Mia, Piia, ja Esa näyttävät kiinnostuksensa. Jussi, Viola, ja Olli ovat pidättyväisempiä.
Kyllä se Olli töissä on, mutta se ilmeisesti se pystyi tekemään töitä etänäkin, se on joku energiameklari tai joku ihme semmonen.. Ja oliko sitten osan kuvausajasta myös kesälomalla.
Olli tykkää selkeästi Miiasta, mutta jotenkin ujostelee?
Miia on tosi epävarma Ollin fiiliksistä ja on itse jo ihan rakastunut. Epätoivo alkaa hiipiä, mikä näkyy käytöksessä
On tää AV vaan paras! Muuten jäis vaivaamaan tällaset yksityiskohdat :D Ihan parhaita nämä kisakatsomot kun miestäkään ei tällainen hömppä kiinnosta!
Missä kaikki kommentoijat on? Niin hiljaista
On se Olli töissä, Portfolio manager, mitä se nyt sitten onkaan.. tuolla on töissä http://www.energiakolmio.fi/fi/yritys/kaikki-asiantuntijat
Miia puhui yhdessäasumisesta 5 viikon jälkeen, Olli oman kämpän vuokraamisesta.... Onko tämä nyt vaan leikattu näin että M&O match näyttäisi mahd.huonolta?
Ööh, itse ei ole tapana nuuhkia saippuoita o.O
Piia! Avattu pakkaus on ostopäätös!
Esa on aivan ihana ja selvästi ihastunut. Piia töksäytti arvostelevasti heti, että kyl mulla ois ollu enemmän vaatteita mukana, miksei sulla oo lenkkipaitaa.
En tykkää Piiasta! Kaikin puolin rasittavan oloinen ihminen!
Siis too Jussi on jotenkin arsyyntynyt.. Ja miks Piia jatti lompakon kotiin..? Ihme meininkia..
Jussi pitää Piian luonteesta, mutta inhoaa tämän ulkonäköä. Ei tunne minkäänlaista himoa Piiaa kohtaan, paistaa niin naamasta ja käytöksestä.