Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:58"]
Minua ärsytti suunnattomasti tuossa viimeisessä jaksossa Miian sanat, että hänellä on ollut se fiksaatio tummasta miehestä, ja jos Ollin esittelyvideon perusteella olisi pitänyt lähteä alttarille niin ei olisi mennyt! Mitä se nyt vieläkin tuo sitä esille, että Olli ei ulkoisesti vastaa sitä hänen päässään olevaa käsitystä ihannemiehen ulkonäöstä! Loukkaavaa käytöstä Ollia kohtaan. Varsinkin kun Olli siinä sanoi, että Miian esittelyvideon perusteella olisi varmastikin lähtenyt treffeille, että kun oli vaalea ja iloinen ja vielä lentoemokin.
[/quote]
Minä taas vetäisin tolkuttomat herneet nenään, jos joku kiinnostuisi musta siksi, että olen blondi lentoemo..No joo, en siis ole. Mutta sama jos joku sanoisi mulle, että lähti treffeille, koska kuppikoko on F (totta) ja mulla on naiselliset pitkät hiukset (totta). Tuomitsisin noin sanovan miehen välittömästi idiootiksi.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:55"]Miia ei ole muuten varmaankaan huomannut muuttaa bloginsa esittelytekstiä, siellä kun on että kommentit, kritiikit ja rakkauskirjeet voi lähettää hänelle osoitteeseen ..ei se nyt naimisissa olevana naisena ehkä rakkauskirjeitä odota? Muutenkin esittelyteksti on varmaan kauan sitten kirjoitettu, siinä ei mainita ohjelmasta ja avioitumisesta mitään, on vaan jotain että murheet hoidetaan ystävien ja shoppailuterapian avulla jne, eli jotenkin tosi sinkkufiilis tulee tekstistä.
[/quote]
Öhh. Eiköhän rakkauskirjeillä tarkoita ihan pelkästään positiivista palautetta bkogistaan.
Tuossa kohdassa, missä naiset kävelevät kadulla, Pia on ainoa jolla on ihan matalat kengät. Toki on muutenkin selvästi pienin, mutta tuo korottomuus varmaan korosti asiaa. Samaa mieltä, että Pia oli jaksossa erittäin kauniin ja siron näköinen.
Oliiviöljystä on tulut kyllä ihan kestoläppä: Ollille oli joku ehdottanut Twitterissä bisnesideaa, eli myyntiin Ollin oliiviöljyä :) Ja ne meinaa Miian kaa järjestää viikonloppuna öljymaistiaiset.. (tieto blogikommenteista)
Pia mainitsi jossakin, että oli ensitapaamisessa yllättynyt Jussin lyhyydestä. Oli odottanut pidempää. Ihmettelin sitä, pidin Piaa pitkänhuiskeana ja Jussi oli kuitenkin miehekkään mitan Piaa pidempi. Kuinka monta metriä pitkä sen miehen muka pitäisi olla, ajattelin.
Nyt ymmärrän. Pia on luultavasti siinä puolentoista metrin tuntumassa, ehkä täpärästi muutaman sentin yli. Joten Jussi saattaa olla alle 160 cm.
Jussikin parani loppua kohti, oli viimeisessä jaksossa jo huomattavan hottis. Parta puki häntäkin. Tuskinpa baanalla jää isompien jalkoihin.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:00"]
Minua ärsytti suunnattomasti tuossa viimeisessä jaksossa Miian sanat, että hänellä on ollut se fiksaatio tummasta miehestä, ja jos Ollin esittelyvideon perusteella olisi pitänyt lähteä alttarille niin ei olisi mennyt! Mitä se nyt vieläkin tuo sitä esille, että Olli ei ulkoisesti vastaa sitä hänen päässään olevaa käsitystä ihannemiehen ulkonäöstä! Loukkaavaa käytöstä Ollia kohtaan. Varsinkin kun Olli siinä sanoi, että Miian esittelyvideon perusteella olisi varmastikin lähtenyt treffeille, että kun oli vaalea ja iloinen ja vielä lentoemokin.
[/quote]
Minä taas vetäisin tolkuttomat herneet nenään, jos joku kiinnostuisi musta siksi, että olen blondi lentoemo..No joo, en siis ole. Mutta sama jos joku sanoisi mulle, että lähti treffeille, koska kuppikoko on F (totta) ja mulla on naiselliset pitkät hiukset (totta). Tuomitsisin noin sanovan miehen välittömästi idiootiksi.
[/quote]
Mietinpä tossa äsken kauppareissullain, miten tämä Ollin tyytyväinen kommentti mahtaisi kuulua naisen suusta. Minkätyyppisestä miehestä vaikka ekonominainen voisi sanoa tuohon tyyliin? Olisko se vaikka "kiva kun oli puuseppä ja vielä tumma. "
(taidan peilata tässä omaa miesihannettani :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:00"]
[/quote]
[/quote]
Moni mies ajattelee noin, mutta eivät uskalla sanoa sitä ääneen...kuin vasta sitten, kun se on turvallista. Tuskin Ollikaan olisi blondista lentoemännästä kehdannut Miialle hääpäivänä puhua. Ehkä. En koe tuntevani Ollia yhtään, jäi mulle lähes yhtä vieraaksi kuin Jussi.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:58"]Minua ärsytti suunnattomasti tuossa viimeisessä jaksossa Miian sanat, että hänellä on ollut se fiksaatio tummasta miehestä, ja jos Ollin esittelyvideon perusteella olisi pitänyt lähteä alttarille niin ei olisi mennyt! Mitä se nyt vieläkin tuo sitä esille, että Olli ei ulkoisesti vastaa sitä hänen päässään olevaa käsitystä ihannemiehen ulkonäöstä! Loukkaavaa käytöstä Ollia kohtaan. Varsinkin kun Olli siinä sanoi, että Miian esittelyvideon perusteella olisi varmastikin lähtenyt treffeille, että kun oli vaalea ja iloinen ja vielä lentoemokin.
[/quote]
Minua ihmetyttää että vielä yli 30-vuotiailla voi olla tällaisia ajatuksia, että miehen/naisen "pitää olla" vaikka tumma ja tulinen tai blondi, olen ihan yhdistänyt nämä ajatukset jonnekin yläkoulu-lukioaikaan, jolloin samanlaisia ajatuksia oli minullakin :), jännä juttu.
Eikös Violakin jossain jaksossa maininnut, että yleensä hän on kiinnittänyt enemmän huomiota tummiin miehiin? Jännä kun valikoituikin pelkkiä vaaleita miehiä tähän ohjelmaan.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:15"]
^ Olli taitaa olla aika kekseliäs tyyppi noiden lahjojen suhteen, olihan se esim. ihan mieletön se huomenlahja-källi ohjelmassa, joten ei sen varmaan tarvi kierrättää vanhoja lahjaideoita.
[/quote]
Ei sen tarvitse olla vanhojen lahjaideoiden kierrättämistä, jos noin toimii. Jos mä saisin kolmen listan ja tykkäisin niistä kaikista, niin en olisi pettynyt siitä, että kaikki toteutuvat ajallaan, vaikken kuulekaan niistä ekaa kertaa.
Ollin lahjaideat kivoja myös siinä mielessä, että haluaa selvästi viettää aikaa yhdessä Miian kanssa, eli varmaankin Kroatian festareille menisivät yhdessä, samoin helikopteriajelulle tai syömään. No, olihan noissa tietty noitakin jotka vain Miialle, mutta joka tapauksessa mahtava lahja. Arvelen, että noista vaihtoehdoista Miia valitsi sen helikopteriajelun. Tuskin ainakaan se sitä alusvaatelahjakorttia valitsi, sillä kertoi seuraavan blogipostauksen koskevan lahjaa, ja en usko että haluaa alusvaateostoksiaan esitellä (vaikka avoin onkin).
Esan sukunimi ei todellakaan ole Tarra :D
En kyllä usko Miiasta enkä Violasta kummastakaan, että heillä on ollut mielessä uran vauhdittaminen osallistuessaan ohjelmaan. Molemmat vaikuttavat niin fiksuilta tyypeiltä, että varmaan pikemminkin ovat pohtineet ohjelman mahdollista kielteistä vaikutusta elämäänsä. Ensimmäiseen ohjelmaan osallistuvat ovat pakostakin joutuneet pohtimaan asiaa paljon enemmän, kuin nyt seuraavaan tuotantoon osallistuvat, jotka jo tietävät ohjelman asiallisuuden ja yleisön positiivisen kiinnostuksen. Ovat vaan ilmeisesti molemmat aktiivisia, kokeilevia, rohkeita naisia, muuten eivät olisi uskaltautuneet ohjelmaankaan.
Täällä palstalla on spekuloitu noiden nimiasiaa, sitä että Miia on edelleen Ezen, eli käyttää ex-miehen sukunimeä. Joku oli siltä nyt kysynyt blogissa, että miksi ei ole ottanut Ollin nimeä tai vastaavasti Olli hänen, ja Miia vastasi, että katsotaan jos jossain vaiheessa lähtee nimi vaihtoon, mutta tuskin Olli ainakaan hänen nimeään haluaa kun se on ex-miehen nimi. Minusta hyvä jos vaihtaa, on se nyt vähän karua kun on eksän nimi edelleen mukana roikkumassa.
Luitteko uutisen Yhdysvaltojen Ensitreffit alttarilla -jaksosta, jossa morsianta ei sulhasen ulkonäkö miellyttänyt? Mulle jäi epäselväksi vastasiko se tahdon vai ei..?
Se vastasiko morsian tahdon, paljastuu vasta seuraavassa jaksossa, näin ainakin käsitin.
Ja sukunimistä sen verran, että olisi hauskaa jos Esa ottaisi Violan sukunimen, kuten he Enbuske& Linnanahde showssa kertoivat nauraen pohtineensa. Se kruunaisi muutenkin epätavallisella tyylillä alkaneen yhteiselämän.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:31"]
Se vastasiko morsian tahdon, paljastuu vasta seuraavassa jaksossa, näin ainakin käsitin.
Ja sukunimistä sen verran, että olisi hauskaa jos Esa ottaisi Violan sukunimen, kuten he Enbuske& Linnanahde showssa kertoivat nauraen pohtineensa. Se kruunaisi muutenkin epätavallisella tyylillä alkaneen yhteiselämän.
[/quote]
Sukunimen valinnassa soisi käytettävän enemmän järkeä, toiset nimet on vaan kauniimpia kuin toiset. Violan sukunimi on Nygren, Esan kaiketi Tarra. Jos olisin Viola, niin en minä miksikään Tarraksi kyllä haluaisi, ja Esa vaikuttaa sen verran ei-perinteiseltä mieheltä että hän varmaan hyvinkin voisi ottaa Violan nimen. Sehän lohkaisi tosiaan siellä Elcrewssä että suomenruotsalainen sukunimi toisi vielä uskottavuutta amamtillisesti tms. Miialla on oma tyttösukunimi pitkä ja sisältää ääkkösiä, joten jos Ezenistä haluaa luopua, on se Laine erittäin hyvä valinta.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:31"]
[/quote]
Sukunimen valinnassa soisi käytettävän enemmän järkeä, toiset nimet on vaan kauniimpia kuin toiset. Violan sukunimi on Nygren, Esan kaiketi Tarra. Jos olisin Viola, niin en minä miksikään Tarraksi kyllä haluaisi, ja Esa vaikuttaa sen verran ei-perinteiseltä mieheltä että hän varmaan hyvinkin voisi ottaa Violan nimen. Sehän lohkaisi tosiaan siellä Elcrewssä että suomenruotsalainen sukunimi toisi vielä uskottavuutta amamtillisesti tms. Miialla on oma tyttösukunimi pitkä ja sisältää ääkkösiä, joten jos Ezenistä haluaa luopua, on se Laine erittäin hyvä valinta.
[/quote]
Mitäpä jos kukin pitäisi oman sukunimensä. Oisko kauheen radikaalia.
Miia ei ole muuten varmaankaan huomannut muuttaa bloginsa esittelytekstiä, siellä kun on että kommentit, kritiikit ja rakkauskirjeet voi lähettää hänelle osoitteeseen ..ei se nyt naimisissa olevana naisena ehkä rakkauskirjeitä odota? Muutenkin esittelyteksti on varmaan kauan sitten kirjoitettu, siinä ei mainita ohjelmasta ja avioitumisesta mitään, on vaan jotain että murheet hoidetaan ystävien ja shoppailuterapian avulla jne, eli jotenkin tosi sinkkufiilis tulee tekstistä.