Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
3281/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:47"]

Minuakin vähän vaivaa tuo Miian jatkuva vakuuttelu miten hauskaa niillä on. Pelänneekö jaksojen perusteella nalkuttajan mainetta? Siihenkö niitä nenäliinoja tarvittiin, että romantikko-Olli tykkää siitä, että Miia jaksaa kuunnella sen juttuja? Rakastiko se varmasti koneessa Miiaa, eikä lentokoneruokaa?
[/quote]

Apua ku nauroin tälle kommentille! :D En siis ilkeämielisesti (niinku se oli kai tarkotettu), vaan mielikuvalle. Olli nälkäsenä lentokoneaterialle: "Mä rakastan sua". Miia järkyttyneenä (ei nosta katsettaan) "Oho NYT se sen sano!"
.
Jos olisin Miia, niin tarkkailisin kyllä vähän asennettani ja sitä miten puhun. Tosta Ollin rakkaudentunnustuksestakin se sano että aatteli "No kylläpä paikan/tilanteen valitsit!". Ja se kaikki ahdistuminen ohjelmassa ja se että Olli kuvailee Miiaa tiukkapipoksi. Ja oliiviöljygate! Miia sano että nauroivat sille ja "kun Olli oli niin että 'Mä oon eri mieltä!' "Ööh, ei se Ollin mielipide siinä ainoastaan ollu hauskaa, vaan Miian tiukkapipoisuus ja ns. hienohelmaisuus, ja se että noin pikkuasiasta pitää vängätä...
.
Toivottavasti Miia osaa myös relata ja tehdä kompromisseja, eikä oo aina sellasella asenteella ja puhetavalla liikkeellä, että "Taas teit väärin" ja "Miten sä ny tolleen" ja "Sä oot tollanen". Että kaikki pitäs mennä Miian kuvitelmien mukaan, että olis oikein tehty. Niin että väärin tunnustettu rakkaus, Olli! Ja myöhässäkin vielä, kun Miia oli tietysti (parempana ihmisenä?) sanonut taikasanat jo aiemmin.
.
Itse ainakin arvostan myös arkisia tilanteita! Ei tarvi olla samppanjaa ja ruusuja, jotta olis romanttista! Mun mies sano ensi kerran rakastavansa mua kun odotettiin bussia pysäkillä! :D Enkä ikinä unohda sitä. <3 Ei mitään muistikuvaa millon mä oon sanonu hänelle saman ensimmäisen kerran (myöhemmin).
.
Kyllä, kärjistän ja paljon! Mutta toivon tosiaan, että Miia hyväksyy Ollin sellaisena kuin hän on: Hitaasti lämpiävänä ja vähän jäyhänä. Ja että Miia ymmärtää, että hänen tapansa tehdä asioita ei ole se ainoa oikea! Motkottaminen turhista asioista kun voi pidemmän päälle käydä toisen hermoille ja aiheuttaa ongelmia avioliittoon.

Vierailija
3282/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen versio kaikesta????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mix suomi kopio ulkomaisia ohjelmia??

Vierailija
3284/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:11"]

[/quote]

Tuskinpa se raskaanakaan oli, kun joi viiniä illallisella.

Ps. Sarjan kohutuin teema jatkui uskollisesti ensimmäisestä jaksosta viimeiseen; ei ainoatakaan jaksoa, jossa Pia ei olisi juonut alkoholia :D

[/quote]

Oletko kasvanut alkoholistiperheessä, vai miksi olet oppinut tarkkailemaan ja liioittelemaan toisten juomista? Tiedoksesi: sarjassa ei ole kertaakaan näkynyt huolestuttavaa alkoholinkäyttöä. Sinä olet turvassa.

[/quote]

Oletko kasvanut aspergerperheessä, kun et ymmärrä sarkasmia?

Vierailija
3285/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä laadukas ja tasokas sarja. Ihan muuta kuin etukäteen luulin (pelkäsin). Hyvä!

Vierailija
3286/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:43"]

Älytöntä selittelyä asiantuntijoiden puolelta tämä Jussin ja Piian yhteiset arvot. Voisko joku selventää että mitkä nää arvon arvot ovat?

[/quote]

Ne ovat ohjelman tarkimmin varjeltu salaisuus.

Vierailija
3287/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:05"]

Jännä, miten tv-kuva tavallaan "valehtelee". Olin aina pitänyt Esaa ja Violaa tosi siroina ja pieninä, ja toisaalta Jussia ja Piaa jollain tapaa isokokoisina. Miten väärässä olinkaan! :o

Oli todella hieno juttu nähdä heidät kaikki yhdessä! Hienoa, että myös eronnut pari halusi liittyä joukkoon mukaan, tsempit siitä!!

Uskoisin, että uudelle kaudelle on enemmänkin halukkaita. Nyt, kun on nähty, että kyseessä on vakavasti otettava parinmuodostusohjelma eikä mikään pelleilyreality.

[/quote]

Tälle kaudellehan ei edes haettu pareja avioliittoon, vaan deittiohjelmaan. Totuus paljastui vasta myöhemmin. Näin kertoi Miia.

Vierailija
3288/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 06:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:11"]

[/quote]

Tuskinpa se raskaanakaan oli, kun joi viiniä illallisella.

Ps. Sarjan kohutuin teema jatkui uskollisesti ensimmäisestä jaksosta viimeiseen; ei ainoatakaan jaksoa, jossa Pia ei olisi juonut alkoholia :D

[/quote]

Oletko kasvanut alkoholistiperheessä, vai miksi olet oppinut tarkkailemaan ja liioittelemaan toisten juomista? Tiedoksesi: sarjassa ei ole kertaakaan näkynyt huolestuttavaa alkoholinkäyttöä. Sinä olet turvassa.

[/quote]

Oletko kasvanut aspergerperheessä, kun et ymmärrä sarkasmia?

[/quote]

Oletko kasvanut maakuopassa, kun et ymmärrä sanojen merkityksiä?

Vierailija
3289/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 02:24"]Yllätyin siitä, että Esa ja Viola olivat harrastaneet seksiä jo hääyönä.
[/quote]
Mistä sen tiedät? Ei ohjelmassa seksistä mitään mainittu.

Vierailija
3290/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:30"]

Kaikki tosi hyvännäköisiä ja rentoja. Piakin puhjennut kukkaan - wau mikä kaunotar!!!!!

Pian kehitys on ehkä ollut ohjelman positiivisin yllätys. Häntä jään eniten kaipaamaan, vaikka kyllä kakkia muitakin.. 

[/quote]

Mäkin katoin, että onpas Pia kaunis. On kyllä noista naisista nätein.
[/quote]
Miia on kaunein.

Vierailija
3291/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 02:24"]Yllätyin siitä, että Esa ja Viola olivat harrastaneet seksiä jo hääyönä.
[/quote]
Mistä sen tiedät? Ei ohjelmassa seksistä mitään mainittu.
[/quote]

Enbuske&Linnanahde Crew'n haastattelusta. Löytyy Katsomosta.

Vierailija
3292/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:29"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 02:24"]Yllätyin siitä, että Esa ja Viola olivat harrastaneet seksiä jo hääyönä. [/quote] Mistä sen tiedät? Ei ohjelmassa seksistä mitään mainittu.

[/quote]

Tuli ilmi torstaina Enbuske&Linnanahde showssa, missä kumpikin asian myönsi. Nämä parit on nyt esiintyneet muissakin ohjelmissa varsinaisten jaksojen loputtua. 

Vierailija
3293/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tämän viimeisimmän jakson juuri katsomosta, tuli mainokset ja ohjelma-aikaa oli palkin mukaan vartti, mutta loppuikin kesken siihen. Onko katsomossa tullut joku moka vai oliko ohjelma vain vartin mittainen? 

Vierailija
3294/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:40"]

Katsoin tämän viimeisimmän jakson juuri katsomosta, tuli mainokset ja ohjelma-aikaa oli palkin mukaan vartti, mutta loppuikin kesken siihen. Onko katsomossa tullut joku moka vai oliko ohjelma vain vartin mittainen? 

[/quote]

Jakson pitäisi olla tunnin mittainen.

Vierailija
3295/4307 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:41"]

Pia mainitsi jossakin, että oli ensitapaamisessa yllättynyt Jussin lyhyydestä. Oli odottanut pidempää. Ihmettelin sitä, pidin Piaa pitkänhuiskeana ja Jussi oli kuitenkin miehekkään mitan Piaa pidempi. Kuinka monta metriä pitkä sen miehen muka pitäisi olla, ajattelin.

Nyt ymmärrän. Pia on luultavasti siinä puolentoista metrin tuntumassa, ehkä täpärästi muutaman sentin yli. Joten Jussi saattaa olla alle 160 cm.

Jussikin parani loppua kohti, oli viimeisessä jaksossa jo huomattavan hottis. Parta puki häntäkin. Tuskinpa baanalla jää isompien jalkoihin.

[/quote]

En usko, että Jussi on kuitenkaan alle 160cm, koska erittäin harva mies on niin lyhyt. Ja luulen, että Piakin on pidempi kuin 150cm.

[/quote]

Pia 157cm, Jussi 166cm. Tämä villi veikkaus joka perustuu huolelliseen arviointiin ja silmämääräiseen, vertailevaan mittaamiseen tv-kuvien perusteella. Virhemarginaali max +- 3cm.

Vierailija
3296/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus

"Jännä, miten tv-kuva tavallaan "valehtelee". Olin aina pitänyt Esaa ja Violaa tosi siroina ja pieninä, ja toisaalta Jussia ja Piaa jollain tapaa isokokoisina. Miten väärässä olinkaan! :o"

Olen ajatellut aivan samoin.

Kaikki kuusi olivat hienoja ja rohkeita ihmisiä. Toivon heille kaikkea hyvää. Erityisesti toivon, että Pia ja Jussi löytävät sen oikean. He ovat sen ansainneet

Vierailija
3297/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:40"]

[/quote]

Jakson pitäisi olla tunnin mittainen.

[/quote]

Siis jäi osa pois lauseesta, kolmen vartin kohdalla katkesi kuin seinään ja tuli lopputekstit. Onko vika koneellani vai katsomossa, onko kukaan muu katsonut? No katson sen kohta toisella koneella uudestaan. 

Vierailija
3298/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös yllätyin pituus ja koko eroista :D

Vierailija
3299/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:13"]

Minä myös yllätyin pituus ja koko eroista :D

[/quote]

Esan täytyy olla lähes parimetrinen, koska Viola vaikuttaa sen rinnalla varsin pieneltä, vaikka olikin naisista lopulta pisin. Jussia ja Piaa olisin luullut paljon isommiksi. Ollista kyllä huomaa, ettei se ole kovin kovin pitkä, koska Miia menee koroilla heti ohi.

Vierailija
3300/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuo eilinen jakso. Olisin kaivannut enemmän tietoa nykyisestä hetkestä, en niinkään siitä miten pareja valittiin tai mitä pätkiä jätettiin ohjelmasta pois. Otsikko oli harhaanjohtava.