Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
2841/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivatko ihmiset oikeasti olla noin optimistisia, iloisia ja heittämällä yhteensopivia kuin Esa ja Viola? Olen niin kade...

Vierailija
2842/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:20"]voivatko ihmiset oikeasti olla noin optimistisia, iloisia ja heittämällä yhteensopivia kuin Esa ja Viola? Olen niin kade...
[/quote]

Mä oksentaisin jos pitäis asua 5vkoa lässynlässyn-Esan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa ulkonäköjä on arvioitu lähinnä yhteensopivuuden ja vetovoiman näkökulmasta. Liittyy suoraan aiheeseen.

Ja vaikka me kaikki haluammekin uskoa, että miehet etsivät naisista ennen muuta sielunkumppaneita johon tarvitaan yksinomaan sisäistä kauneutta, olen minä joskus sellaisiinkin miehiin törmännyt, jotka kiinnittävät huomiota myös ns. ulkoisiin avuihin.... Ovat varmaan olleet harvinaisia poikkeuksia sukupuolensa edustajina :-P

Vierailija
2844/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miian ja Ollin oliiviöljygate vaikuttaa kyllä aika tavalla etukäteensovitulta jutulta. Ensinnäkin, tämähän ei ole mikään dokumenttiprojekti, jossa kuvataan ihmisiä arkisissa puuhissaan, vaan kohtaukset sovitaan etukäteen ("nyt syödään, nyt kokataan, nyt jutellaan kaksin jne"). Kohtauksen taustalla saattaa olla joku aiempi keskustelu aiheesta tai sitten on oikein yhteistuumin ohjaajan kanssa mietitty, mistä asioista pariskunta on vähän eri mieltä ja kehitelty sen ympärille tällainen tarina. Miia panee miehen kauppaan ostamaan laatuyöljyä ja jeppe tulee kotiin Eldoradon kanssa, heh he.

Se äärimmäisen kiusallinen ruokapöytäkeskustelukin oli sarjaa "no niin, puhukaa nyt jotain vaikka tästä samasta aiheesta, mitä tähänkin asti on puhuttu, ei siis mitään tunnejuttuja tähän, kun ne käsitellään seuraavissa kuvauksissa." Tai sitten aihekin on ulkoa määrätty.

Miian epävarmat "no kylläpä meillä nyt on tänään riitaa" tuntuu vielä oikein alleviivaavan jakson tarkoitusta eli mukariitaisan parin erimielisyyksiä.

Vierailija
2845/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:55"]

Olli ei ole mikään huippukomea, mutta kyllä häntä rumempia ja kasvoiltaan vähemmän maskuliinisia miehiä on silti enemmän kuin häntä komeampia miehiä.

[/quote]

Olli ei ole edes kohtuullisen komea, vaikka ei hän kyllä varsinaisesti rumakaan ole. Mutta en missään nimessä käyttäisi hänestä adjektiivia komea. Enkä näe tuota naamaa edes kovin maskuliinisena.

[/quote]Jossain vaiheessa ketjua, suht alkupuolella kai, joku kuvaili Ollin komeutta puutarhatontumaiseksi ;)

Vierailija
2846/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin ihan totaalisesti, kun kävin Ollin Facebookissa! Hänellä on siellä kuva jossa hän poseeraa Santanderin lippiksessä ja on pistänyt kuvatekstiksi, että Räikkönen. On niin Kimin näköinen siinä kuvassa, että kaksoisveljestä kyllä menisi! Ollilla on kyky itseironiaan :) Tuo kuva on laittettu sinne jo ennen tätä ohjelmaa, että on tuo tietty Ollin ja Räikkösen samanlaisuus näköjään huomattu jo ennen vauva-palstan mammoja..

Vierailija
2847/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt Piia saa juoda, jos on kerran lomalla eikä autonrattiinkaan tarvii mennä!

Vierailija
2848/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä miehen mielipide naisista.

Miia herättää hetkessä hälytyskellot. Minulle tulee hänestä mieleen ikuinen teini, jonka henkinen kasvu on pahasti kesken. Uskoisin, että elämä hänen kanssaan olisi kaikin tavoin ulkoista ja pinnallista. Miia on perusbeibe, joka sopii naisellista nalkuttamista ja tuittuilua sietäville perusjässiköille, mutta ei minulle.

Viola on ihminen, joita maailma tarvitsee. Minulle hän on kuitenkin liikaa maitoa, lämmintä maitoa. Jos ryhtyisin suhteeseen Violan kanssa, tahtoisin hänelle pelkkää hyvää, mutta persoonana hän ei vain sytytä minua. Hento kukka on kaunis katsella, mutta parisuhteeseen vaaditaan ripaus ärsyyntymistä.

Pia ärsyttää. En saa hänestä otetta enkä suoraan sanoen siedä häntä. Silti uskon, että jos yrittäisin suhdetta Pian kanssa, pääsisin pisimmälle kolmesta esitellystä vaihtoehdosta. Hänen alansakin liippaa minun alaani. Hänessä on eniten särmää ja eniten älyä. Harmi vain, että ne ovat paketissa, joka pistää vastaan. En tiedä, muuttuisiko tunne, jos tutustuisi.

Ehdoton ei minulle on Miia. Muuta selviäisivät jatkoon. Kenessäkään ei kuitenkaan ole minulle riittävää maalaisuutta ja epäitsekästä itseriittoisuutta, sellaista asennetta, että kunnioitan ihmisiä, mutta v*tut kiinnostaa, mitä mieltä muut ovat minusta.

Vierailija
2849/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:45"]Mun mielestä on aikamoinen juntti, jollei vaivaudu edes esittämään, että ilahtui lahjasta[/quote]

Kuten totesin, ihminen voi käyttäytyä ystävällisesti, kunnioittavasti ja kiitollisesti, vaikka ei esittäisikään amerikkalaista teatteria. 

Eikö sinulle tule kiusallinen olo siitä, että näet toisen näyttelevän, vaikka on selvää, ettei hän lahjasta pidä? Eikö olisi helpompaa, jos tilanne käytäisiin läpi sellaisena kuin se oikeasti on?

Vierailija
2850/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:14"]Naistenlehtisyvällinen, teinityttösyvällinen. Naisilla on valitettavan usein se käsitys, että tunteista puhuminen on syvällisyyttä. Näinhän ei ole.[/quote]

Näin. Minä vein eukkoni kirkon tarjoamaan ilmaiseen parisuhdeneuvontaan, kun tympäännyin puheisiin siitä, kuinka en ilmaise tunteitani ja tarpeitani ja hyväksyntääni. Siellä sitten neuvoja sai vaimonikin ymmärtämään, että ei se puheen määrä vaan laatu. Voihan sitä pyöritellä samaa asiaa vaikka kuinka, mutta jos siihen ei pysty ajattelullaan tuomaan mitään lisää, niin turhaa on pyörittely.[/quote]

Tämähän on naisille suunnattujen TV-sarjojen perusidea. Tai chick lit -kirjallisuuden kantava voima. Ensin luodaan yksinkertainen idea, johon liitetään tunteet, minkä jälkeen tunteita pyöritetään koko sarjan tai kirjan ajan. Eukkolauma istuu töllön ääressä odottamassa joka viikko, mihin suuntaan tunteita nyt kuljetetaan. 

[/quote]

Miksi moinen älyllinen mahtimies on vauva-palstalla kommentoimassa näinkin kiihkeästi eukkojen tunnelässytys-ohjelmia?

Vierailija
2851/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:14"]Naistenlehtisyvällinen, teinityttösyvällinen. Naisilla on valitettavan usein se käsitys, että tunteista puhuminen on syvällisyyttä. Näinhän ei ole.[/quote]

Näin. Minä vein eukkoni kirkon tarjoamaan ilmaiseen parisuhdeneuvontaan, kun tympäännyin puheisiin siitä, kuinka en ilmaise tunteitani ja tarpeitani ja hyväksyntääni. Siellä sitten neuvoja sai vaimonikin ymmärtämään, että ei se puheen määrä vaan laatu. Voihan sitä pyöritellä samaa asiaa vaikka kuinka, mutta jos siihen ei pysty ajattelullaan tuomaan mitään lisää, niin turhaa on pyörittely.[/quote]

Tämähän on naisille suunnattujen TV-sarjojen perusidea. Tai chick lit -kirjallisuuden kantava voima. Ensin luodaan yksinkertainen idea, johon liitetään tunteet, minkä jälkeen tunteita pyöritetään koko sarjan tai kirjan ajan. Eukkolauma istuu töllön ääressä odottamassa joka viikko, mihin suuntaan tunteita nyt kuljetetaan. 

[/quote]

Miksi moinen älyllinen mahtimies on vauva-palstalla kommentoimassa näinkin kiihkeästi eukkojen tunnelässytys-ohjelmia?

[/quote]

Miksi ei saisi olla? Minä saan tunnelässytyksestä elantoni, tuotan sitä.

Vierailija
2852/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:09"]

Olli ei mitä ilmeisimmin ollut oliiviöljyasiantuntija samassa mielessä kuin Miia ja ymmärrettävästi halusi tietää mitä eroja niillä muka on, vaikka ehkä olikin hieman hassua ostaa sitten se Eldorado kun Miia ei sitä halunnut.

[/quote]

Eikö Miia sanonut, että ei saa ostaa Rainbowta? Ehkä Olli ajatteli, että Eldorado ei ole kiellettyjen listalla. Jossain kortteli-Siwassa nyt ei kummoista valikoimaa olekaan.

Vierailija
2853/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:17"]Niin, koska kohteliaisuus ja se, että ajattelee toisen tunteita, on epäilyttävää näyttselemistä ja teeskentelyä.[/quote]

Mistä ihmeestä tämäkin tulee? Ihminen voi olla hyvin kohtelias näyttelemättä. Pakkoko se kaikkia hävettävä teatteri on kiskoa tilanteen ylle?

[/quote]

Mistäs sinä tiedät, että Esan reaktio oli teatteria? Jospa häntä vain hermostutti tv-kameroiden edessä, ja esiintyminen oli siksi kankeaa? 

Vaikutat vähän tympeältä ihmiseltä, kun kyynisesti vain tiedät, ettei Esa oikeasti pitänyt lahjasta, ja vieläpä tiedät melkein kaikkien lahjojen olevan tuomittuja epäonnistumaan!

Vierailija
2854/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 09:38"]

älyttämän kiva kaveri, reilu ja hyvinkäyttäytyvä. Juttukaverinakin yliveto, luultavasi hyvä yleissivistys. Soveltuisi henkisesti kunnianhimoisellekin naiselle. Aivan loistavaa isä-ainesta. Puutteet maskuliinisuuden alueella, jättää fyysisesti kylmäksi vaikka on ihan hyvännäköinen. Olisiko siis liiankin siloinen, eikä siksi aikaansaa jännitettä?

[/quote]

Miten minun on aika vaikea kuvitella miestä kirjoittamassa jostakin naisesta samaan tyyliin: Puutteet feminiinisyyden alueella, jättää fyysisesti kylmäksi, vaikka on ihan hyvännäköinen.

Minun (m) ainakin on mahdoton kokea nainen hyvännäköiseksi, ellei hän ole feminiininen. Tai kääntäen, jos nainen on mielestäni hyvännäköinen, niin totta hemmetissä näen hänessä feminiinisyyttä. Ts. ovat erottamaton osa samaa asiaa.

Törkeä käytös olisi sitten kiinnostuksen tappajana asia erikseen, mutta en näe sitä sukupuolisidonnaisena asiana.

Vierailija
2855/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:47"]

Repesin ihan totaalisesti, kun kävin Ollin Facebookissa! Hänellä on siellä kuva jossa hän poseeraa Santanderin lippiksessä ja on pistänyt kuvatekstiksi, että Räikkönen. On niin Kimin näköinen siinä kuvassa, että kaksoisveljestä kyllä menisi! Ollilla on kyky itseironiaan :) Tuo kuva on laittettu sinne jo ennen tätä ohjelmaa, että on tuo tietty Ollin ja Räikkösen samanlaisuus näköjään huomattu jo ennen vauva-palstan mammoja..

[/quote]

Onkohan sitten ihan tuosta syystä alkanut matkia myös Räikkösen puhetyyliä? Pitänee staran olemusta kokonaisuudessaan jotenkin coolina.. Mutta se epäselvä narina ei kyllä Ollia paranna.

Vierailija
2856/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä väitteitä, joiden mukaan Esa feikkasi lahjan saadessaan. Ei tuo mun mielestä miltään teatterilta näyttänyt. Olisiko hänen pitänyt reagoida kuin jenkkiläisen tosi-tv:n naiset? Sekin olisi lytätty täällä teatteriksi ja liioitteluksi. Mun mielestä tuo näytti aidolta reaktiolta, joka oli kaiken lisäksi myös kohtelias lahjan antajaa kohtaan.

Vierailija
2857/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin kaksinaismoralisitien paikka. Naiset saa arvostella ja arvioida sekä miehiä että naisia miten haluaa. Heti kun mies arvioi ja analysoi naisia, niin jo se leimataan lassukaksi tms.

Vierailija
2858/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:14"]

Ulkonäöllisesti Miia on noista kahdesta selvästi tasokkaampi, varsinkin laitettuna. Olli ei kyllä ole millään tasolla komea, vaan ihan ok, sellainen perusjamppa joita mahtuu 13 tusinaan. KTM koulutuksena toki varmaan takaa toimeentulon, muttei se toisaalta kyllä älykkönaisiakaan erityisesti vedä puoleensa. Olli ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä, jonka kanssa voisi keskustella asioista ja ilmiöistä monipuolisesti. Keskustelu jymähtäisi helposti just jollekin oliiviöljyjankutuksen tasolle.

[/quote]

http://im.mtv.fi/image/4666244/landscape16_9/1024/576/a2154252fe8604c51777b369cbab6268/LN/miiajaolli.jpg

http://im.mtv.fi/image/4679326/landscape16_9/584/328/6c37b54ab689fa421805b1cd3b7da001/qE/ctv-ensitreffit-alttarilla-ep2.jpg

Voiko joku ihan rehellisesti olla sitä mieltä, että Miia olisi Ollia selvästi tasokkaampi? Ehkä Miia on hoikempi, mutta kasvoiltaan ei todellakaan ole paremman näköinen.

Vierailija
2859/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:14"]

Ulkonäöllisesti Miia on noista kahdesta selvästi tasokkaampi, varsinkin laitettuna. Olli ei kyllä ole millään tasolla komea, vaan ihan ok, sellainen perusjamppa joita mahtuu 13 tusinaan. KTM koulutuksena toki varmaan takaa toimeentulon, muttei se toisaalta kyllä älykkönaisiakaan erityisesti vedä puoleensa. Olli ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä, jonka kanssa voisi keskustella asioista ja ilmiöistä monipuolisesti. Keskustelu jymähtäisi helposti just jollekin oliiviöljyjankutuksen tasolle.

[/quote]

http://im.mtv.fi/image/4666244/landscape16_9/1024/576/a2154252fe8604c51777b369cbab6268/LN/miiajaolli.jpg

http://im.mtv.fi/image/4679326/landscape16_9/584/328/6c37b54ab689fa421805b1cd3b7da001/qE/ctv-ensitreffit-alttarilla-ep2.jpg   Voiko joku ihan rehellisesti olla sitä mieltä, että Miia olisi Ollia selvästi tasokkaampi? Ehkä Miia on hoikempi, mutta kasvoiltaan ei todellakaan ole paremman näköinen. [/quote]

Koko pakkausta siinä viehättävyydessä tiemmä yleensä arvioidaan. Ja kyllä Miia on kasvoiltaankin tasokkaampi, vaikka kuvassasi onkin tummat silmänaluset. Ollissa ei ole särmää, on sellainen täysin kaurapuuro-lagom perusjantteri. Tuollaisella naamalla ja olemuksella ei hirveästi herätetä tunteita, ei negatiivisia eikä positiivisia.

Vierailija
2860/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:24"]

http://im.mtv.fi/image/4679326/landscape16_9/584/328/6c37b54ab689fa421805b1cd3b7da001/qE/ctv-ensitreffit-alttarilla-ep2.jpg   Voiko joku ihan rehellisesti olla sitä mieltä, että Miia olisi Ollia selvästi tasokkaampi? Ehkä Miia on hoikempi, mutta kasvoiltaan ei todellakaan ole paremman näköinen. [/quote]

Miten kukaan voi olla sitä mieltä, että Olli olisi jotenkin hyvännäköinen tai jopa komea? :D  Sehän näyttää tuommoiselta valjulta ankanpojalta. Miialla taas on kauniit kasvonpiirteet ja hyvä kroppa. Ollilla on ihan tavallinen kroppa, vaikka jotkut täälläkin väittivät häntä kovin lihaksikkaaksi ja urheilulliseksi. Ehkä ne mahdolliset lihakset tulisivat esiin vähän pienemmällä rasvaprosentilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä