Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:26"]
Onko noi kaikki tuotannon kavereita? Ainakin lehdestä selvisi, että Miia on, ja aiemmin on sanottu ainakin myös Violan olevan. Mitä järkeä hakea tällaisiin ohjelmiin, kun paikat jaetaan kaveruuden perusteella?
[/quote]
Missä näin on sanottu? Mitä kautta Viola ja Miia on tuotannolle tuttuja?
[/quote]
Violan osalta en tiedä.Miian osalta tänään Iltalehdessä http://www.iltalehti.fi/viihde/2015012819103116_vi.shtml
Tuotantoyhtiöstä kiistetään, että heillä olisi mitään tekemistä blogin päättymisen vuoksi.
- Miiahan on minun ystäväni, tuottaja Nenna Summanen huudahtaa.
- Se on hänen oma bloginsa, eikä se liity meihin millään tavalla.
Jos tuohon Wanna-be-lady ajatteluun nyt lähtee Miian kohdalla, niin onhan se nyt sitten päässyt ainakin asumaan hienoon paikkaan kun asuu nykyään Ollin kanssa Espoon Westendissä.. siellä on merta ja vaurautta. En tiedä, mten paikan valitsivat vai kumpi valitsi mutta hienoa seutua on ja kallista kuin mikä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:19"]
Musta Olli tuo nyt liikaa esille sitä, että eihän tästä vielä tiedä. Kyllähän sen nyt jokainen tietää, että kaikki on vielä epävarmaa avioliiton suhteen viikon/parin tuntemisen perusteella.
Tosi tylsästi sanoi Miialle kun Miia tuli hakemaan häntä Jyväskylästä että mieti sitten 5 viikon päästä kun muutetaan erilleen..
[/quote]
Olli on vähän sellainen pessimisti ei pety-tyyppi. Tunnistan itseni tuosta, alitajuisesti suojellaan juuri noilla typerillä "sitten kun viiden viikon päästä muutetaan erilleen"-kommenteista. Jätetään takaporttia sille, että jos siitä suhteesta ei tulekaan mitään, niin voi hyvin luikkia siitä ilman, että kasvot olis menetetty. Tämähän on ihan tyhmää, koska eihän siinä mitään kasvoja menetä, jos parisuhde loppuu. Mutta itsellä tuollaista käytöstä, nykyinen kumppani joutui sanomaan asiasta useasti minulle, hän kun näyttää tunteitaan enemmän ja mun käytös tietenkin häntä loukkasi. Tyhmää käytöstä, mutta on vähän sellainen suojakilpi.
Piia yrittää olla joku hienosteleva rouva. Koko ajan ja jokapaikassa pitää juoda shamppanjaa ja poksutella pulloja ja olla viiniä jnejne.. Hohhoijjakkaa. -.-
Muakin vähän hämmentää, että miksi se lompakon kotiin jääminen on niin iso juttu. Nolompaa mun mielestä olisi ollut se, että siellä kassalla olisi jaettu ostoksia "sä maksat nää" -tyylillä. Ne on naimisissa, se maksaa kummalla se lompsa nyt on lähellä.
Kaikkihan nuo naiset asuvst kantakaupungissa, eli asuinpaikkavalintaa sanelee muu kuin kuin edullinen hinta/laatusuhde...
Jussi oli ohjelmaan castingin tehneen Katri Mannisen (moi Katri!) veljen kaveri. Viola taas on Katrin veljen vaimon ystävä tms. Ja tämä Miia sitten tuottajan ystävä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:42"]
Jussi oli ohjelmaan castingin tehneen Katri Mannisen (moi Katri!) veljen kaveri. Viola taas on Katrin veljen vaimon ystävä tms. Ja tämä Miia sitten tuottajan ystävä.
[/quote]
Kyllähän tässä menee maku vähemmästäkin. :(
[/quote]
Eli Violan tummahiuksinen kaunis kaaso, joka myöhemmin vauvaakin piteli sylissä oli Katrin veljen vaimo :)
Jussilla on sen näköiset silmät, että kun pistää vihaksi, silloin on parempi lähteä alta pois. Minusta on pariin kertaan katsonut Piiakin sen näköisenä, että on vihainen.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:45"]
[/quote]
[/quote]
Mä taas en oikein ymmärrä, mitä väliä sillä on, mitä kautta ovat ohjelmaan hakeneet? Eiköhän asiantuntijat ole tehneet valinnat kuitenkin ihan oikein.
[/quote]
Onko tässä alunperinkin lähdetty etsimään ohjelman tekijöiden kavereille paria? Frendi ei voi suuttua, kun match ei olekaan match?
No ei kai tällaiseen ohjelmaan ole kovin helppo saada hakijoita. Tuskin niitä hakemuksia satamäärin on sadellut eli on ollut pakko laittaa tuotannon itse verkot veteen. Ehkä saivat just just nämä kuusi ylipuhuttua.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:28"]
Minen ymmärrä tuota narisija-Ollia. Ihan ku olis paljonkin varaa valita!! Silmät syvällä kuopissa ja karsee siilitukka joka on vielä kammattu suoraan oikealle tupsuksi. On koko ohjelman ajan häirinnyt et miksei se kampaa sitä edes vedellä alas, jos ei muuten pysy. Lyhyt ja haalea. En olis todellakaan innostunut, jos moisen olisin alttarilla nähnyt!! Lihaksista ainoa plussa.
[/quote]
Ollin kampaus on kamala, mutta kyllä Olli on tästä parista tasokkaampi. Miian blogikuvasta tulee muuten mieleen ihan Elina Kiikko. Ilmeisesti pieni rasvaprosentti vanhentaa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:45"]
[/quote]
[/quote]
Mä taas en oikein ymmärrä, mitä väliä sillä on, mitä kautta ovat ohjelmaan hakeneet? Eiköhän asiantuntijat ole tehneet valinnat kuitenkin ihan oikein.
[/quote]
No jos vähintään 50% ohjelmaan päässeistä on tuotannon lähipiiriä, niin pistää kyllä miettimään, että millä perusteilla parien valinta on tehty. Uskottavuutta se ainakin syö.
Joku kyseli Miian ja Ollin yhdistäviä tekijöitä. No, ainakin ovat monelemmat varsin kansainvälisesti suuntautuneita. Olli on asunut ainakin Saksassa ja Indonesiassa, Miia puolestaan Yhdysvalloissa ja ainakin jonkin aikaa Pohjois-italiassa. Molemmat rakastavat matkustelua ja nimenomaan seikkailuhenkistä matkaamista. Ovat sosiaalisia ja molemmilla isot kaveripiirit. Tykkäävät urheilusta ja syövät terveellisesti. Molemmat pitää koirista ja haluaa lapsia. Lisäksi on sinänsä aika samanlainen tausta kun ovat molemmat Lahdesta kotoisin, käyneet saman lukion ja vielä asuneet samalla alueella. Mutta totuus on, että vaikka olisi paljonkin yhdistäviä asioita, niin ei eihän se suhde silti välttämättä toimi. Minusta kuitenkin noilla voisi olla mahdollisuuksia, mutta töitä ja tahtoa se kyllä vaatii kuten kenen tahansa suhde.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:40"]
Piia yrittää olla joku hienosteleva rouva. Koko ajan ja jokapaikassa pitää juoda shamppanjaa ja poksutella pulloja ja olla viiniä jnejne.. Hohhoijjakkaa. -.-
[/quote]
Pullojen poksuttelu ja viiniä = hienostelun yrittämistä.
Hohhoijjakkaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:22"]
Miia on tasokkain edelleen. Ollin olisi syytä olla iloinen ja näyttää innostuneemmalta.
[/quote]
Ai pelkän ulkonäön takia olisi syytä olla iloinen? En minä ainakaan jaksaisi olla kauhean kiitollinen, jos minulle yritettäisi parittaa miestä, jonka persoona ja käytös ei vain niin kauheasti miellyttäisi, vaikka ulkonäkö olisikin ihan jees. Jos minulta kysytään, niin Miia on ihan sympaattinen, muttei rehellisesti sanottuna kovinkaan älykkään tai mielenkiintoisen oloinen ihminen. Persoonana vain jotenkin hyvin keskinkertainen. Ulkonäkökin rapistuu ajan myötä, joten mitä jää jäljelle...
Ensimmäisessä jaksossa sanottiin, että ehdokkaille on tehty äo-testit. Luulisin, että Esa ja Viola saivat parhaat pisteet, sillä kumpaakaan ei näköjään voi johdatella möläyttämään mitään typerää kameroille.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:19"]
Musta Olli tuo nyt liikaa esille sitä, että eihän tästä vielä tiedä. Kyllähän sen nyt jokainen tietää, että kaikki on vielä epävarmaa avioliiton suhteen viikon/parin tuntemisen perusteella.
Tosi tylsästi sanoi Miialle kun Miia tuli hakemaan häntä Jyväskylästä että mieti sitten 5 viikon päästä kun muutetaan erilleen..
[/quote]
Olli on vähän sellainen pessimisti ei pety-tyyppi. Tunnistan itseni tuosta, alitajuisesti suojellaan juuri noilla typerillä "sitten kun viiden viikon päästä muutetaan erilleen"-kommenteista. Jätetään takaporttia sille, että jos siitä suhteesta ei tulekaan mitään, niin voi hyvin luikkia siitä ilman, että kasvot olis menetetty. Tämähän on ihan tyhmää, koska eihän siinä mitään kasvoja menetä, jos parisuhde loppuu. Mutta itsellä tuollaista käytöstä, nykyinen kumppani joutui sanomaan asiasta useasti minulle, hän kun näyttää tunteitaan enemmän ja mun käytös tietenkin häntä loukkasi. Tyhmää käytöstä, mutta on vähän sellainen suojakilpi.
[/quote]
Minä tunnistan tuon käytöksen itsessäni enkä pidä sitä niinkään suojakilpenä kuin tilan antamisena. Että se toinen voisi ja uskaltaisi reippaasti sanoa, ettei kiinnosta. Yleensä mä olen ollut se kiinnostuneempi ja saanut monoa, joten ihan luonnollista silloin varautua tulevaan. Yksikään suhde ei ole kyllä varoavisuuteen päättynyt.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 05:25"] Viola ja Esa: herttaista, mutta hivenen kliinistä. Silti luontevin pari. Pia ja Jussi: ei kemiaa. Pia nauraakin mielestäni hermostunutta hihittelyä lähinnä kohteliaisuudesta. Molemmat kyllä jotenkin vähän hmm, yksinkertaisia, joten sikäli sopivia toisilleen. Miia ja Olli: wanna-be-upper-class-lady meets tavis. Eiiii toimi. Miia on myös aivan liian tosikko Ollille. Heh, totta, Miia muistuttaa Marjatta Raitaa. [/quote] tosikkohan Miia on, mutta wanna-be-upper-class-lady? Et tainnut nähdä upper-class ladyn väriteltyä käsivartta ja vaaleanpunaista bilemekkoa. Eikun häämekkoa. [/quote] Vaaleanpunaisesta en joo tiedä mitään, mutta persikanvärinen häämekko oli naiivi. Tämä (saati tatuoinnit, haha) ei millään lailla silti poissulje wanna-be-meininkiä. Minähän sanoin, että wanna-be, ei siis upper class lady.
[/quote]
No mitenkäs se wanna-be näkyy, jos ei ulkoisesti mitenkään?
(ps. mun tv:ssä ja tietokoneen näytöllä mekon väri on vaaleanpunainen)
[/quote]
Tuohon määritelmään ei kannata nyt liiaksi tarttua. Kyse ei ehkä ole Chanel-omistautuneesta naisesta tai joka pelkästään sellaisesta elämästä haaveilee, mutta onhan Miia noista nyt eniten henkilö, joka pyrkii panostamaan ulkonäköön jne. Tyyli ehkä toistaiseksi hieman trashy, mutta eiköhän tälle LV:n kamat kelpaisi hyvinkin, ellei jo niitä omista. Henkilö, joka tuskin tyytyy missään asiassa aivan tavalliseen, vaan mieluummin ostaa kämpänkin Punavuoresta. Suhteellisen tyypillisen oloinen lentoemännän stereotypia. Ehkäpä oikeampi ilmaisu olisi pintaliitäjä, tietää varmasti Helsingin menomestat ja nauttii jonkinlaisesta seurapiirielämästä. En miellä Piaa enkä Violaa yhtään samoin, vaikkakin Violassa saattaa kyllä pinnan alla olla jotain samaa.