Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Olenko mä ainoa jonka mielestä tää sarja on ihan älyttömän tylsä? Noi ammattilaisten välispiikit varsinki tylsistää ennestään. Suomalaiset ei osaa tehdä telkkaria..
Maikkarin sivulla on jo klippi Piian ja Jussin häämatkalta jossa he keskustelevat yhteenmuutosta, minusta Jussi yrittää kovasti, mutta Piialla on aika inhottava asenne, puhuu aika halveksuen Jussin kotipaikasta Mäntsälästä.
Tuossa linkki maikkarin klippiin http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artikkeli/video-ai-niin-mulla-on-appiukko-ensitreffit-alttarilla-parit-haamatkalla/4708842
Tuonne katsomoon oli tullut jo muitakin klippejä tämän illan jaksosta, mutta ne eivät vielä toimi. Oli ainakin, että Olli antoi Miialle erikoisen huomenlahjan, ja heti tässä miettii että mitähän ihmettä se tyyppi on oikein hankkinut tuiki tuntemattomalle morsiamelle?
Kyllä tuo Jussi kovasti yrittää, kiva kun hänellä oli synttärilahja Piialle.. mutta sitten taas tulee esille tämä heidän perinpohjainen erilaisuus: Madventures ei ehkä IHAN ole Piian tyyliä.
Miia on ollut joskus nuorempana Ryanairilla lentoemona, mutta nyt on Finnairilla.. Tekee kyllä vissiin myös Flyben lentoja.
Nyt alkoi hirvittämään, että onko nuo Olli ja Miia enää edes yhdessä (ovat minun suosikkiparini). Instastalkkauksen johdosta tiedän, että ainakin ovat vuodenvaihteessa reissanneet kaveriporukalla Kaliforniassa ja silloin otetuissa kuvissa on Miialla sormus käytössä. Lisäksi asuvat yhdessä Espoossa, näin olen täältä lukenut. Mutta nyt Miian blogikommenteissa joku kysyy: jos olette yhdessä niin meinaatteko järjestää uudet häät ja mennä häämatkalle, niin Miia vastaa: Nyt ollaan vielä ns. häämatkatunnelmissa, katsotaan mihin suhde vie. No, ehkä ei tuotannon vuoksi voi hehkuttaa, mutta tuli epäilys, että jospa on tullut paineita ja epäilyksiä nyt kun joka tuutista tulee tätä sarjaa ja ihmiset analysoi hirveästi häntä ja Ollia ja sitä että sopivatko yhteen jne.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:34"]Miia on ollut joskus nuorempana Ryanairilla lentoemona, mutta nyt on Finnairilla.. Tekee kyllä vissiin myös Flyben lentoja.
[/quote]
No ei ole Finnairin työntekijä. Tsekkaa faktat ennen kuin kirjoitat!
Pia on tuossa Hesarin jutussa, eli Pia Alapeteri on nimi http://www.hs.fi/kaupunki/a1384579607109
Tieteekö kukaan ovatko Olli ja Miia yhä yhdessä?
Olli olikin aika ällö. Jussissa ikävintä olikin vain se leveä kaulaketju, muuten oli ihan herrasmies.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:58"]
Olenko mä ainoa jonka mielestä tää sarja on ihan älyttömän tylsä? Noi ammattilaisten välispiikit varsinki tylsistää ennestään. Suomalaiset ei osaa tehdä telkkaria..
[/quote]
Ainoastaan nuo ammattilaisten välispiikit on tylsiä, todellakin, erittäin ärsyttäviä ja ohjelmaan sopimattomia lässytyksiä. Jokainen tietää jo entuudestaan, on ikänsä tiennyt, kaikki ne jutut joilla ne aina keskeyttävät ohjelman just kiinnostavassa kohdassa.
Mutta itse ohjelma on aivan huippumielenkiintoinen ja elämänmakuinen, tunteet tulee suoraan omalle iholle. Kiinnostavinta mitä tv on pitkään aikaan tarjonnut! Minusta tuo ohjelma voisi tulla nonstoppina joltain kanavalta niin että koko ajan mätsättäis aina vaan uusia sinkkuja yhteen, niitähän kun riittää. Ja sitten seurattais, kuinka lähtee wörkkimään. Ilmainen ohjelmaidea, olkaa hyvät!
Olli on selvästi tyyppi, joka on halunnut tehdä vaikutuksen tulevaan puolisoon ja miettinyt tiettyjä asioita etukäteen: sen alttarilla suutelunkin hän sanojensa mukaan oli miettinyt jo valmiiksi, että pitää miehenä ottaa tilanne haltuun. Lisäksi oli hommannut vitsinä sen tatuointilahjakortin huomenlahjaksi (osuva källi, ei voinut tietää että morsiolla on tatuointeja valmiiksi), ja sitten vielä sen oikean huomenlahjan, eli rannekorun (kiva koru olikin, semmoinen simppeli arkeen sopiva). Oli siis halua tehdä vaikutus puolisoon ja panostaa, mutta se onkin jännää, että miten jatkossa vetää, kun tuossa on sitä tuntematonta maaparää silmänkantamattomiin.
Samaa mietin että tuohan on vain noin 60 km??!! Nainen taisi olla turhan Helsinki-keskeinen
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:50"]
Miksi Piia _ei todellakaan_ voinut muuttaa Mäntsälään Jussin luo viideksi viikoksi omakotitaloon? Ärsyttää tollaset stadilaishipsterit, joiden mielestä elämää ei voi olla kehä3:n ulkopuolella. Olisi päässyt junalla Helsinkiin alle tunnissa ja elellä paremmin toisen siivelläkin :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:30"]
Mutta nyt Miian blogikommenteissa joku kysyy: jos olette yhdessä niin meinaatteko järjestää uudet häät ja mennä häämatkalle, niin Miia vastaa: Nyt ollaan vielä ns. häämatkatunnelmissa, katsotaan mihin suhde vie.
[/quote]
Mun mielestä tuo viittaa siihen, missä vaiheessa blogin tarinoissa vielä mennään - Mia ei siis kiiruhda siinä pitemmälle, kuin mitä on jo telkussa näytetty. Tästä on varmaan vaitiolosopimus tv-yhtiön kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:34"]Miia on ollut joskus nuorempana Ryanairilla lentoemona, mutta nyt on Finnairilla.. Tekee kyllä vissiin myös Flyben lentoja. [/quote] No ei ole Finnairin työntekijä. Tsekkaa faktat ennen kuin kirjoitat!
[/quote]
Vaan...?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:58"]
[/quote]
Ainakin se toissakesäinen ohjelma Love Connection oli mielenkiintoinen ja parani koko ajan loppua kohden. Eli osataan tehdä. Tässä jauhetaan itsestäänselvyyksiä.
Ajattelin, että suhde kehittyisi tässä konseptissa eri tavalla luottamuspohjalta, kun pariskunta on jo naimisissa eli normaalia alun epävarmuutta "haluaaks toi olla mun kanssa, koskahan voi sanoa että seurustellaan, vieläkö saa tapailla muita jne" ei ole. Mutta näinhän ei olekaan käynyt. Ja varmaankin siksi, koska ennalta on jo sovittu 5 viikon koeajasta, jonka jälkeen saa ohjelmantekijöiden siunauksella jättää eropaperit. Viiden vuoden harjoittelussa olisi ollut jo ideaa.
Esa ja viola on niin tylsiä. Nähty jo.
Olli tykkää ihan hulluna miiasta, pidättelee itseään. Ehkä tuotannollista. Mutta miksi ihmeessä kaverit ois menny puhumaan jotain yli-innokkuudesta aiemmissa suhteissa, tosi julmaa ja ikävää.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:21"]
Jussi ja Pia ei näyttäny kummatkaan kovin ilosilta. :D
[/quote]
Minusta Jussi oli syvästi liikuttunut ja ilahtunut, kun Pia astui sisään. Pia taas on jäykempi.
[/quote]
Musta jus toisinpäin. Jussi vaikutti aika pettyneeltä ja vakavalta. Piia vielä hihitteli ja oli ihan iloisen oloinen...
[/quote]
Aika jännä, että tuon näköinen nainen valittu ohjelmaan!? Täysin epäsuhta pari, ei varmasti tuu kestämään
[/quote]
Sen verran tiedän, että vaikka hakijoita oli hyvä määrä niin aika vähän siellä kuitenkaan oli vapaita, fiksuja ja hyvännäköisiä joukossa. Kyllä ne hyvät tahtoo olla varattuja