Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Jussi ei kommentoinut mitään? Tais olla iso pettymys... Paistoi silmistä että mettään meni.
Violalla on ihan samannäköinen koira kuin Esalla on siinä taulussa jota se kotonaan esitteli, Esa kertoi vielä että se on merkityksellinen taulu kun on ensimmäinen maalaus jonka on koskaan ostanut.
Omituista, että Olli ja Miaa ovat molemmat kotoisin Lahdesta, ovat käyneet saman lukionkin. Eivät ole kuitenkaan koskaan tavanneet.. tosin onhan siinä tosin tuo ikäerojuttu. Mutta aika jännää.
No en mä ainakaan muista, keitä oli samaan aikaan eri luokka-asteilla samassa lukiossa lukiota käviessäni.
Minusta Esa vaikutti sellaiselta, joka on ensivaikutelmalta ihan täydellinen, mutta joka ei ole ihan noin mukava syvemmin kun tutustuu. Saattaa olla sellainen, että tulee tekemään mitä haluaa, eikä välitä niin paljon kuin pitäisi, miltä toisesta tuntuu. Koska jos olisi tuollainen, ei olisi sinkku jonka täytyy hakeutua ko. ohjelmaan. En tiedä, miksi tunnen näin, jokin vaisto vain sanoi niin. Saa nähdä olenko oikeassa. Mutta jos Viola on mukautuvaa tyyppiä, niin ei se sitten varmaan haittaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:57"]
Violalla on ihan samannäköinen koira kuin Esalla on siinä taulussa jota se kotonaan esitteli, Esa kertoi vielä että se on merkityksellinen taulu kun on ensimmäinen maalaus jonka on koskaan ostanut.
[/quote]
Huomasin saman. Vaikuttikohan asiantuntijoihin, 'enne'...
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:01"]
No en mä ainakaan muista, keitä oli samaan aikaan eri luokka-asteilla samassa lukiossa lukiota käviessäni.
[/quote]
Enkä minä, vaikka olen pienestä lukiosta. Kolme vuotta, joten siinä ja siinä ovatko olleet edes samaan aikaan. En todellakaan tuntenut kaikkia kolme vuotta vanhempia tai nuorempia edes ulkonäöltä.
Kyllä Esan ihastus Violaan oli aitoa, ei niitä ilmeitä kukaan, ei edes maailman paras näyttelijä, osaisi feikata. Minusta Esa vaikutti aidolta, hän on mies joka ei pelkää näyttää tunteitaan. Ja siksi onkin ihana.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:01"]
[/quote]
Enkä minä, vaikka olen pienestä lukiosta. Kolme vuotta, joten siinä ja siinä ovatko olleet edes samaan aikaan. En todellakaan tuntenut kaikkia kolme vuotta vanhempia tai nuorempia edes ulkonäöltä.
[/quote]
Kyllä mä tiedän ja muistan suurimman osan, toki joukossa voi olla joku, jota ei muista tai montakin. Lauttasaaressa kävin koulua, siellä oli 22000 asukasta. Että kokoluokkaa voi miettiä siitä. Tietty osa meni muihin kouluihin, kuin Larun.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:59"]
Omituista, että Olli ja Miaa ovat molemmat kotoisin Lahdesta, ovat käyneet saman lukionkin. Eivät ole kuitenkaan koskaan tavanneet.. tosin onhan siinä tosin tuo ikäerojuttu. Mutta aika jännää.
[/quote]
Ei ole ollenkaan omituista. Itse olen asunut Lahtea noin puolet pienemmässä kaupungissa ja enkä todellakaan tuntenut lukiostani rinnakkaisluokkalaisista kuin murto-osan. 3 vuotta nuorempia/vanhempia en tuntenut käytännössä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:27"]
Kyllä Esan ihastus Violaan oli aitoa, ei niitä ilmeitä kukaan, ei edes maailman paras näyttelijä, osaisi feikata. Minusta Esa vaikutti aidolta, hän on mies joka ei pelkää näyttää tunteitaan. Ja siksi onkin ihana.
[/quote]
Joo mutta miksi oli sinkku? En mä joka mietin hänen luonnettaan sanonutkaan, että ihastus ei olisi aitoa.
Miksi nyt ihmiset ovat sinkkuja - ei ole löytynyt sopivaa, voi olla ujoutta tms. Kyllä ihan mukavat, fiksut, hyvätapaiset ja toisten kanssa toimeentulevat ihmiset voivat olla sinkkuina.
Millon toi tulee ja miltä kanavalta? Monelta?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:42"]Millon toi tulee ja miltä kanavalta? Monelta?
[/quote]
tiistaisin avalta. Kato Katsomosta kaks ekaa jaksoa. Www.katsomo.fi
Ohjelma tulee Ava- kanavalta, tiistaisin klo 21. Uusintoja on monena iltana, en muista nyt milloin. Löytyy myös netistä, mtv3 katsomo!
Oli muuten hyvä veto Ollilta antaa suudelma heti vihkitilaisuudessa, se pusu välitti Miialle, että tyyppi tykkää Miiasta ja osoitti myös, että Ollilla on pokkaa, hän ei ole nössö. Ja sitten sekohtaus oli huippu kun oli kaikki vieraat halattu läpi Olli vaan näppärästi totesi Miialle että halataanpas vielä mekin.. kun otti hienovaraista kehokontaktia koko ajan, tuli sitä flirttiä ja kipinää, ja se fiilis varmasti Miiallekin, että suhteesta ei tule liian "kaverisuhde". Hyvin vedetty.
Blogissaan Miia kertoi, että jos olisi tavannut Ollin ns. normaalielämässä, ei Miia olisi varmaan yksiä treffejä enempää hänen kanssaan viettänyt, syynä se että Olli ei ollut hänen tyyppiään, siis semmoinen millaista hän on ennen aina etsinyt. Häntä on miellyttänyt pahat pojat, sellaiset tyypit joiden kanssa kaikki on mahdollisimman vaikeaa. Lisäsi vielä että Olli on komea mutta ei siis sitä hänen tyyppiä mitä hän on ennen etsinyt. Mutta siis tuosta blogista tulee kyllä semmoinen käsitys että Miia on muuttanut mieltään ja miesmakuaan..
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:26"]
Blogissaan Miia kertoi, että jos olisi tavannut Ollin ns. normaalielämässä, ei Miia olisi varmaan yksiä treffejä enempää hänen kanssaan viettänyt, syynä se että Olli ei ollut hänen tyyppiään, siis semmoinen millaista hän on ennen aina etsinyt. Häntä on miellyttänyt pahat pojat, sellaiset tyypit joiden kanssa kaikki on mahdollisimman vaikeaa. Lisäsi vielä että Olli on komea mutta ei siis sitä hänen tyyppiä mitä hän on ennen etsinyt. Mutta siis tuosta blogista tulee kyllä semmoinen käsitys että Miia on muuttanut mieltään ja miesmakuaan..
[/quote]
Missä se blogi on? linkki?
2