Lue keskustelun säännöt.
Oletteko koskaan tavannut äitiä ja tytärtä, jotka aidosti näyttävät siskoksilta?
19.03.2026 |
Työkaverini (35v) selittää aina, että häntä ja hänen 15v tytärtään luullaan siskoksiksi eikä kukaan muka usko, että ovat äiti ja tytär. Olen nähnyt tyttären ja on ihan tavallinen tuon ikäinen tyttö. Työkaveri kyllä näyttää nuoremmalta kuin on, mutta ei nyt miltään parikymppiseltä, vaikka näin tuntuu kuvittelevan. Oletteko oikeassa elämässä törmännyt äitiin ja tyttäreen, joiden kuvittelitte olevan siskoja?
Kommentit (4)
Siskoani luultiin äitini siskoksi. Ei siksi, että äitini olisi nuoren näköinen vaan siksi, että siskoni on aina ollut ikäistään vanhemman oloinen ja tyylinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo. Ikäeroa vain 16 vuotta. Äiti pieni ja siro kuin tyttärensä. Nuorekkaat kasvot.
Minua ja äitiäni on luultu siskoksiksi. Ei niinkään sen takia, että oltaisiin saman näköisiä (olen enemmän isäni näköinen) vaan ehkä siksi, että aikanaan ysärillä nuorten pukeutumistyyli oli "vanhahko" ja äitini on lyhyt ja näytti sen takia ikäistään nuoremmalta alle nelikymppisenä.