Minkä pituiset hiukset teillä on?
Tälläinen yksinkertainen kysymys:) , eli minkä pituiset (aidot) hiukset teillä on?
Rakastan pitkiä hiuksia naisilla. En ymmärrä tätä suomalais naisten buumia leikata hiukset täysin lyhyiksi n.40-60 ikäisenä ajatellen, että ovat jotenkin särmikkäät ja nuorentavat, siihen lisäksi vielä särmikkäät silmälasit päälle (tiedätte varmaan minkänäköisistä tätsyistä puhun, kun näitä on suomi pullollaan). :D tämä vain oma mielipiteeni.
Itselläni on rinnan alle ulottuvat hiukset. Olen aina ollut pottatukkainen ja haaveillut pitkistä hiuksista :) nyt olen onnekseni saanut kasvatettua itselleni pitkät hiukset.
Kommentit (49)
Pepun päälle tulee nippanappa, tummat hyväkuntoiset hiukset.
Viisi vuotta sitten oli polkkatukka joka piteni eteenpäin.
N27
Ylikasvanut poikatukka joka alkaa olla jo polkka.
Tarkoitus on kasvattaa. Oli paras ratkaisu leikata ihan lyhyeksi kun olivat niin kärsineet. Nyt kasvatan kokonaan omat hiukset enkä aio käsitellä niitä enää. Ensimmäiset kuukaudet oli todellakin hirveitä kun en yhtään osannut olla niin lyhyellä tukalla. Onneksi kasvoivat äkkiä tähän mittaan, tätä alan jo sietämään. Vähän tykkäänkin ehkä jopa. Kunhan pääsen vielä hartiamittaan niin epänaisellisuuskriisi on ohi eikä ole enää mitään hätää, voin jatkaa kasvattelua ihan rauhassa :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:46"]
Takamukseen. Vähän häiritsevän pitkät jo, aina tiellä.
[/quote]
Sama täällä. Pidän aina letillä, mutta halvaksi tulee. Kampaamossa kävin viimeksi 80-luvulla. Siitä asti olen kasvattanut ja itse tasoitan tarvittaessa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:56"]
Eihän hiusten leikkaaminen latvoista vaikuta siihen, miten hiukset kasvavat. Hiukset kasvavat juuresta. Geeneistä se on kiinni, miten nopeasti ja minkä pituisiksi ne voivat kasvaa. Latvoja kannattaa kuitenkin leikata, jos ne ovat huonokuntoiset.
[/quote]
Niinpä, kasvattaminen on suht turhaa jos huonot latvat karisee ja katkeilee pois sitä mukaa kuin kasvua tulee. Paras tosiaan napata rehellisesti pois se mikä on tarpeellista hiusten kunnon kannalta ja ennaltaehkäisevästi huoltaa latvaa (= hyvät ja sopivat hoitoaineet ja katsoo vähän miten kohtelee hiuksia).
ohh, miten tellä kasvaa noin nopeasti hiukset! Minulla hiukset onneksi kasvaa pituutta mutta hitaasti ja varmasti :D. On kyllä ollut projekti kasvattaa tai ei niinkään projekti mutta olen ollut erittäin kärsimätön. Itselläni ollut lyhyimmillään n 10senttiä, ja se oli kyllä aivan kamalaa koska olen niistä pitkistä hiuksista aina haaveillut mutta nyt vasta alkanut kasvattamaan. En kyllä ikinä leikkaa enää hiuksiani lyhyiksi. Tavoitteenani on kasvattaa napaan asti.
Hiukseni yltävät alaselkään, ja olen 23 v. Viimeksi öö.. Taisi olla olkapäille oleva tukka 8.luokalla. Eli vajaat 10 vuotta on mennyt näitä kasvattaa (välissä on leikattu latvoja, jotta hiukset pysyisi kunnossa). Rakastan hiuksiani, mutta ainoa on että värjätessä tarvitsee ostaa väh. 2 pakettia väriä :( no, itsepä valitsin pitkät hiukset ja värjäyksen :)
Hieron välillä päänahkaa Tangle Teezerillä, veri lähtee kiertämään ja tuntuu taivaalliselta. Teen sellaisia kevyitä pyöriviä liikkeitä, mutta niin että ei mene hiukset ihan takkuun. Kannattaa kokeilla jos tuollaisen harjan omaa!
Mulla on vähän ylikasvanut long bob, tämä malli siis http://www.jhaircuts.com/wp-content/uploads/2014/10/long-bob-hairstyles-alexa-chung-72875054.jpg eikä ihan noin tumma, mutta luonnon oma väri. Vähän olen miettinyt otsatukkaa, mutta en ole vielä uskaltanut :)