Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituiset hiukset teillä on?

Vierailija
13.01.2015 |

Tälläinen yksinkertainen kysymys:) , eli minkä pituiset (aidot) hiukset teillä on?

Rakastan pitkiä hiuksia naisilla. En ymmärrä tätä suomalais naisten buumia leikata hiukset täysin lyhyiksi n.40-60 ikäisenä ajatellen, että ovat jotenkin särmikkäät ja nuorentavat, siihen lisäksi vielä särmikkäät silmälasit päälle (tiedätte varmaan minkänäköisistä tätsyistä puhun, kun näitä on suomi pullollaan). :D tämä vain oma mielipiteeni. 

Itselläni on rinnan alle ulottuvat hiukset. Olen aina ollut pottatukkainen ja haaveillut pitkistä hiuksista :) nyt olen onnekseni saanut kasvatettua itselleni pitkät hiukset. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut pitkät ja edelleen. Olen 40v.

Vierailija
2/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapäille ylettyvät. Pitäis käydä parturis leikkauttamassa huonot pois. Viimeksi 3kk sitten käynyt. On ollut lyhyttä, irokeesia, pitkää ja piilokaljua. Nyt taas kasvatan.
n23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 milliä. :D Mutta mä olenkin tällainen epähetero epänainen. Naisellisuus ei vain ole mua varten. Ajelin nuo pois kun sähläsin saksien kanssa. Katastrofia ennen tukkaa oli jotain viisi senttiä.

Vierailija
4/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on polkkatukka, joka pitenee eteenpäin.

Vierailija
5/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen selkään. 34v. Nelisen vuotta olen nyt kasvattanut, ennen pidin lyhyttä polkkaa.

Vierailija
6/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:42"]

Mulla on polkkatukka, joka pitenee eteenpäin.

[/quote]

Minä olen pohtinut tätä, mutta olen pitänyt omani toistaiseksi tasaisena polkkana. 

Vierailija
7/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5cm rintaliivien hakasten alle ylettyvät paksut hiukset, hyvässä kunnossa. Mulle ei lyhyet sovi, ja olkapäille ylettyvät oli ihan kivat mutta pitkistä tykkään eniten itsellä.

Vierailija
8/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein ristiselkään asti ulottuvat. Ikää 29v.

Minulla on elämäni aikana ollut niin lyhyet kuin pitkätkin hiukset.  Nyt on suunnitelmissa leikata polkkamittaiseksi mutta saas katsoa koska saan aikaiseksi sen.

Vierailija
9/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minuuttia sitten ne oli puoleen selkään, iski veetutus kun jäävät kokoajan kainaloihin "kiinni" joten nyt ovat n. 10 cm lyhyemmät.

Vierailija
10/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 cm

Vierailija
11/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamukseen. Vähän häiritsevän pitkät jo, aina tiellä.

Vierailija
12/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että hiukset kasvavat nopeammin kun niitä leikkää latvoista? Itse en käy kampaajalla koskaan! Leikkaan sillontällöin pari milliä latvoista itse ja värjään luomuväreillä. -ap

Vierailija
13/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ovat, mies kun olen. Tyylikkäät kuitenkin.

Vierailija
14/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:47"]Onko totta että hiukset kasvavat nopeammin kun niitä leikkää latvoista? Itse en käy kampaajalla koskaan! Leikkaan sillontällöin pari milliä latvoista itse ja värjään luomuväreillä. -ap
[/quote]
kannattaa leikata vähän enemmän kuin se pari milliä. Itsellä ainakin hamppuuntuu latvat jos en muutaman kerran vuodessa leikkauta.

Vierailija
15/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:44"]

Minulla on elämäni aikana ollut niin lyhyet kuin pitkätkin hiukset.  Nyt on suunnitelmissa leikata polkkamittaiseksi mutta saas katsoa koska saan aikaiseksi sen.

[/quote] Kauan sinulla meni kasvattaa niin pitkät hiukset. Itselläni on siitä polkkatukasta aikaa n. 4 vuotta

Vierailija
16/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:44"]

[/quote] Kauan sinulla meni kasvattaa niin pitkät hiukset. Itselläni on siitä polkkatukasta aikaa n. 4 vuotta

[/quote]

Nyt täytyy oikein miettiä. Olisikohan varmaan jotain kuusi vuotta ja risat. Silloin sain nipinnapin hiukset kiinni.

Vierailija
17/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hiusten leikkaaminen latvoista vaikuta siihen, miten hiukset kasvavat. Hiukset kasvavat juuresta. Geeneistä se on kiinni, miten nopeasti ja minkä pituisiksi ne voivat kasvaa. Latvoja kannattaa kuitenkin leikata, jos ne ovat huonokuntoiset.

Vierailija
18/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on myös rintaliivien hakasten kohdalle ulottuvat hiukset. Ovat lasimaiset ja ohuet, ja eivät vain kasva tästä pidemmälle. Sama pituus on ollut viimeiset pari vuotta, paitsi silloin kun leikkaan kuivat latvat pois ja sitten ne kasvavat tähän samaan ja ei pidemmälle (tai siis kuluvat pois huonoina ja pakko leikata). Haluaisin n. 10 senttiä lisää pituutta, mutta ei vaan onnistu, vaikka kuinka öljyän ja hoidan.

Usein ne leikataan lyhyemmiksi vanhempana siksi, että teoriassa pitkät, roikkuvat hiukset vanhentavat ja vetävät kasvoja alaspäin. Kun sitten vanhempana posket ja kasvojen iho alkavat roikkua, niin pitkät hiukset vanhentaisivat entisestään. Pitkiä hiuksia pitäisi siis jaksaa jonkin verran laittaa (vaikka kyllä niitä lyhyitäkin pitäisi laittaa) ja kohottaa, ja monet ehkä eivät jaksa/osaa. Lisäksi se kampaaja suosittelee sitä lyhyttä tukkaa, koska sitä on pakko leikata useammin, jotta pysyy mallissa, ja se taas meinaa lisätuloja. Mutta, tämä on vain teoriassa, kyllä näitä kauniita pitkähiuksisia vanhempia naisia näkee.

Vierailija
19/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiukseni ulottuvat ristiselkään.

Vierailija
20/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle sentin mittaset ja nyt kun sytostaatit vaihtuu, lähtevät taas kokonaan pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme