Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän, että vaatteet näyttävät AINA paremmalta hoikan ihmisen päällä

Vierailija
13.01.2015 |

Ajatellaanpa esim. Didemiä jota te kaikki inhoatte. Kukaan ei voi kuitenkaan kieltää, etteikö hän näyttäisi hyvältä lähes missä vain vaatteessa mitä päälleen pistää. Monesta kuvasta katson, että onpa ihanan näköinen asukokonaisuus, mutta joudun sitten palautumaan maanpinnalle: se ei ikinä näyttäisi noin hyvältä minun päälläni, vaikka olenkin normaalipainoin (57/169). Pitäisi olla todella laiha jos haluaisi olla vaatteet päällä kuuma.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/47 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Esim. Joulupukin asu näyttää paljon paremmalta tukevan henkilön päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa nähdä "pyöreän" eli lihavan burleski"taiteilijan" tai stripparin :D Kuin myös keijun ja muut satuolennot :D Eipä taida löytyä! Paitsi jos miehelleen kuvittelevat näyttävänsä sexikkäiltä "sexyissä" vaatteissaan Hah

Vierailija
44/47 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtä laiha kuin esim. tuo Didem ja vartalo on tiimalasi, mutta silti vaatteet ei näytä yhtä hyviltä mun pääällä kuin hänellä. oon itseasiassa katsonut jo aiemmin, että miksi vaatteet sopivat hänelle niin paljon paremmin kuin mulle, vaikka vartalo on niin samanlainen. Uskoisin, että siksi koska hän on vaan niin kaunis muutenkin. Tasainen iho, kaunis ihonväri etc. Vika voi tosin olla mulla korvienvälissä, mutta jotain muutakin siinä kyllä on, jota en osaa selittää.

Vierailija
45/47 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/47 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/47 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella toki on mielipiteensä, mutta täysin muodoton nainen harvoin näyttää yhtään miltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi