Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen mies ei tarjoudu maksamaan ikinä mitään

Vierailija
02.11.2021 |

Seurustelen miehen kanssa, asumme erikseen, olemme nelikymppisiä. Aloitimme seurustelun tänä vuonna. Tulot lähes samat, minä tienaan miestä hieman enemmän mutta elätän lastani eli käytännössä rahaa on saman verran käytössä. Mies on suhteen alusta lähtien ollut uskomattoman pihi, ei koskaan tarjoudu maksamaan edes omia ruokiaan, jos vaikka tilaamme ruokaa netistä tai käymme ravintolassa tai kahvilassa syömässä. Ei koskaan tarjous maksamaan omaa osuutta myöskään taksista tai vuokratuista elokuvista. Itselläni ei ole rahasta pulaa, mutta ihan mielenkiinnosta seuraan miten pitkään hän aikoo jatkaa tätä ilman että koskaan tarjoutuu maksamaan mitään. Voiko joku tosiaan ajatella, että asia ei häiritse minua? Hävettää hänen puolestaan. Minun luona hän kyselee heti saako ruokaa, hänen luonaan jääkaapissa on useimmiten vain valo ja vien ruuat aina mukanani sinne koska muuten saa olla nälissään. Lisäksi hän on jopa tarjonnut kavereilleen minun tuomia ruokia ja juomia kun en ole ollut paikalla ja luvannut korvata ne, mitä ei ole tehnyt. Teki mieli vaan avautua asiasta ja vaan pohtia onko tällainen itsekkyys yleistäkin aikuisilla miehillä. Ei tee mieli edes nähdä miestä kun lasku tapaamisista on aina törkeän kallis minulle. Kovasti hän kuuluttaa rakkautta jne. mutta eihän tässä nyt ole mitään tolkkua kun toiminta on tätä että olen loputon lompakko.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi todellakin laitan puumavaihteen päälle ja etsin jonkun nuoremman miehen jonka kanssa ei edes tarvitse leikkiä tasavertaista suhdetta. -ap

Nuorille miehille onneksi riittää pelkkä seksi, voit kutsua illaksi tarpeen tullen ja lähettää yöksi kotiin. Tarjoiluksi riittää vesi hanasta seksikierrosten välissä.

Vierailija
82/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen isän kanssa ei ollut vastaavaa ongelmaa, sen suhteen asiat kunnossa elatustuen ja lapsilisien suhteen. Hänen kanssaan homma toimi ja vuorotellen maksettiin asioista silloin kin olimme yhdessä ja lapsen kuluista edelleen. -ap

Sinut tunnistaa, "ap". Näissä ketjuissasi on aina ihan sama "rytmi", käytät samoja sanoja ja ilmaisuja. Juoni vaihtelee, mutta jotain todella, todella sairasta sinussa on, kun tykkäät näitä keksiä.

Mitä väliä sillä on, keskustelua tulee kuitenkin ja onhan sitä ihmisiä jotka on vastaavissa tilanteissa. Itsekin tunnen yhden. Ainakin nämä jutut on kiinnostavampaa luettavaa kuin neuroottisten provokyttääjien arvailut siitä mikä on provo ja mikä ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin lukemisen kohtaan "Tulot lähes samat, minä tienaan miestä hieman enemmän", koska se paljasti trolliksi. En oikeasti usko, että yksikään ihminen kokee tarpeelliseksi kertoa tulojaan alle vuoden parisuhteessa.

Oletko nyt ihan tosissasi?

Olen. Olen nyt kahdeksatta vuotta miehen kanssa, joka on nykyisin jo avopuolisoni. Emme ole koskaan puhuneet tuloistamme. En puhunut niistä myöskään edellisen seurustelukumppaninini kanssa (noin neljän vuoden suhde) tai kenenkään aiemmankaan.

En oikeasti osaa kuvitella tilannetta, jossa kysytään toisen tuloja.

Mitä ihmettä? Etkö edes tiedä sinne päin mitä ovat tienatteet? Tosi vaikea kuvitella, ettei joutuisi koskaan vakavassa suhteessa käymään raha-asioita läpi. Tämän on pakko olla joku yläluokan ylellisyys.

Vierailija
84/86 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin nainen maksaa kaiken. Sen verran kokoa tuolla rakkauden aisalla kuitenkin on, niin ei nainen ole viittinyt lähteä lampsimaan, kun tietää, että ei parempaa seksiä tule muualta saamaan :)

Vierailija
85/86 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas suomalaisten naisten voimannäyttö kuinka maksavat miehensä, VAIN SUOMESSA! 

Muualla maailmassa suomalaisille naisille nauretaan. 

Sitten ihmetellään kun mies pettää eikä anna seksiä, kun nainen on tehnyt siitä munattoman.

Eipä ihme että idän hidalgot tulevat apajille tänne ja suomalaisten naisten hoitoon, jotka vaihtavat heille talvirenkaat ja tapetoivat maksavansa asunnot, tosin ei pysty korkkareissa tekemään, mutta mikään ei ole täydellistä. 

Kaikki siis ns. tasa-arvon nimissä jossa nainen "minä pystyn samaan kuin mies" mantra on valttia. Huoh

No siinähän nauravat. Minä ainakin haluan, että me molemmat pystymme suhteessa nauttimaan samasta elintasosta. En ole muun maailman kanssa naimisissa.

Annat naisen maksaa itsesi ja kutsut saman elintason ylläpitämiseksi. Missä itsekunnioitus ?

Täh? Ihan suomalaisena naisena kirjoitin tähän vastineen miten teen mun pirkanmaalaisesta miehestä muka "munattoman" hoitamalla meidän yhteistaloutta ja ottamalla siitä vastuuta.

Hoidat pirkanmaalaisen miehesi osuuden, hoitamalla yhteistaloutta ja ottamalla vastuun ja teet hänestä munattoman miehen. 

Munaton mies on sellainen joka ihan syystä ja LOOGISESTI ei kiihotu äidin roolin ottaneesta puolisosta, joka usein kohtelee miestä kuin lasta, ja toistaitoista, joten halut tuskin kohdistuvat naiseen, ja mies joko istuu mieluummin videoiden ääreen tai käy muualla. 

Miehen seksuaalisuuden kannalta ja miehekkyyden kokemisen kannalta on olennaista että mies kokee olevansa TARPEELLINEN perheessä, eikä jokin nurkkaan laitettu nysväke.

Munaton mies = haluton mies, kun kyseessa kumppani, muuten siis terve, kykenevä ja halukas.

Antaa miesten olla miehiä, anna miehen olla tarpeellinen ja toimia perheen eteen ja ottaa vastuuta. Mutta se edellyttää ettei häntä moitita koko aikaa, tai komenneta kuin jossain sulkeisissa.

Tässä yksi perussyy miksi mies pettää, ei se ole seksi, vaan arvostuksen puute, se ettei ole tarpeellinen ja  arvostettu.

Vierailija
86/86 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa puhut... mulla oli tommonen vaimo ja se loppu sitten 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi