Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen mies ei tarjoudu maksamaan ikinä mitään

Vierailija
02.11.2021 |

Seurustelen miehen kanssa, asumme erikseen, olemme nelikymppisiä. Aloitimme seurustelun tänä vuonna. Tulot lähes samat, minä tienaan miestä hieman enemmän mutta elätän lastani eli käytännössä rahaa on saman verran käytössä. Mies on suhteen alusta lähtien ollut uskomattoman pihi, ei koskaan tarjoudu maksamaan edes omia ruokiaan, jos vaikka tilaamme ruokaa netistä tai käymme ravintolassa tai kahvilassa syömässä. Ei koskaan tarjous maksamaan omaa osuutta myöskään taksista tai vuokratuista elokuvista. Itselläni ei ole rahasta pulaa, mutta ihan mielenkiinnosta seuraan miten pitkään hän aikoo jatkaa tätä ilman että koskaan tarjoutuu maksamaan mitään. Voiko joku tosiaan ajatella, että asia ei häiritse minua? Hävettää hänen puolestaan. Minun luona hän kyselee heti saako ruokaa, hänen luonaan jääkaapissa on useimmiten vain valo ja vien ruuat aina mukanani sinne koska muuten saa olla nälissään. Lisäksi hän on jopa tarjonnut kavereilleen minun tuomia ruokia ja juomia kun en ole ollut paikalla ja luvannut korvata ne, mitä ei ole tehnyt. Teki mieli vaan avautua asiasta ja vaan pohtia onko tällainen itsekkyys yleistäkin aikuisilla miehillä. Ei tee mieli edes nähdä miestä kun lasku tapaamisista on aina törkeän kallis minulle. Kovasti hän kuuluttaa rakkautta jne. mutta eihän tässä nyt ole mitään tolkkua kun toiminta on tätä että olen loputon lompakko.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot ap että elätät lastani.

Minkä ikäinen lapsesi on.  Jos hän on alaikäinen, niin kai hänen isänsä maksaa lapsestaan elatusmaksut ja saat myös lapsinlisät?

?? Ne on lapsen elätykseen eikä jonkun deitti-ukon. 

Vierailija
42/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas suomalaisten naisten voimannäyttö kuinka maksavat miehensä, VAIN SUOMESSA! 

Muualla maailmassa suomalaisille naisille nauretaan. 

Sitten ihmetellään kun mies pettää eikä anna seksiä, kun nainen on tehnyt siitä munattoman.

Eipä ihme että idän hidalgot tulevat apajille tänne ja suomalaisten naisten hoitoon, jotka vaihtavat heille talvirenkaat ja tapetoivat maksavansa asunnot, tosin ei pysty korkkareissa tekemään, mutta mikään ei ole täydellistä. 

Kaikki siis ns. tasa-arvon nimissä jossa nainen "minä pystyn samaan kuin mies" mantra on valttia. Huoh

No siinähän nauravat. Minä ainakin haluan, että me molemmat pystymme suhteessa nauttimaan samasta elintasosta. En ole muun maailman kanssa naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo pihi ole vaan ihan selkeä lokki. 

Mutta jos hän sijoittaa kaikki rahansa eikä kulutukseen jää mitään. Moni rikas toimii niin.

Vierailija
44/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos hän sijoittaa kaikki rahansa eikä kulutukseen jää mitään. Moni rikas toimii niin.

Vielä selkeämpi lokki siinä tapauksessa.

Vierailija
45/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan, kukaan nainen ei ole noin paha kynnysmatto kuin sinä olet.

Traumoja lapsuudesta? Hakeudu hoitoon ja hanki hyvä elämä.

Kun mies välittää, rakastaa ja kunnioittaa hän automaattisesti kokee halua huolehtia naisensa hyvinvoinnista, suojella naistaan ja helpottaa tämän elämää.

Perinteinen suomalainen ihannehanipuppeliromanssisuhde on että nainen vähitellen vamppyyrin tavoin vie mieheltään kaiken kunnes jäljellä on nöyrä haamu takavuosilta näkymättömässä lieassa odottamassa milloin ulkoruokinta alkaa.

Helpottaa elämää, touche!

Ei suomalainen, ehkä itänaapuri tai aasian ihmelapsi elättää koko kylän ja puhvelit kanssa.

Vierailija
46/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmetellään kun mies pettää eikä anna seksiä, kun nainen on tehnyt siitä munattoman.

Eipä ihme että idän hidalgot tulevat apajille tänne ja suomalaisten naisten hoitoon, jotka vaihtavat heille talvirenkaat ja tapetoivat maksavansa asunnot, tosin ei pysty korkkareissa tekemään, mutta mikään ei ole täydellistä. 

Kaikki siis ns. tasa-arvon nimissä jossa nainen "minä pystyn samaan kuin mies" mantra on valttia. Huoh

No siinähän nauravat. Minä ainakin haluan, että me molemmat pystymme suhteessa nauttimaan samasta elintasosta. En ole muun maailman kanssa naimisissa.

Annat naisen maksaa itsesi ja kutsut saman elintason ylläpitämiseksi. Missä itsekunnioitus ?

Vierailija
47/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi todellakin laitan puumavaihteen päälle ja etsin jonkun nuoremman miehen jonka kanssa ei edes tarvitse leikkiä tasavertaista suhdetta. -ap

Jos olet noin nelikymppinen niin Tinderiin vain, sieltä löytyy jonossa 25-vuotiaita miehiä. En tiedä miksi, mutta kokeile jos et usko. 

Vierailija
48/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä seukannut mun exäni kanssa. 

Tai minun - hän on erittäin tiukka rahan kanssa (ja odottaa seksiä naisten kanssa, jos hän maksaa heille kupin kahvia). Todella halpa.

Vierailija
49/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi todellakin laitan puumavaihteen päälle ja etsin jonkun nuoremman miehen jonka kanssa ei edes tarvitse leikkiä tasavertaista suhdetta. -ap

Maksat seksistä ihan suoraan, nyt maksat siitä mainitsemastasi hyvästä seksistä epäsuorasti. 

Vierailija
50/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo valitettavasti. Aino syy miksi olen tätä katsonut on se ettei rahalla ole itselleni niinkään väliä ja haluan nähdä muuttuuko tämä koskaan vai ei. Vuoden loppuun asti voi tätä katsella sitten alkaa riittämään. -ap

Sano nyt ihan suoraan vaan että maksat koska haluat miellyttää miestä  ja alitajunnassa riipii pelko että jäät yksin. 

Vierailija
51/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa rikas rahat sitten siihen oikeaan vaimoehdokkaaseen kun sellainen jostain vihdoin löytyy.

Vierailija
52/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo valitettavasti. Aino syy miksi olen tätä katsonut on se ettei rahalla ole itselleni niinkään väliä ja haluan nähdä muuttuuko tämä koskaan vai ei. Vuoden loppuun asti voi tätä katsella sitten alkaa riittämään. -ap

Sano nyt ihan suoraan vaan että maksat koska haluat miellyttää miestä  ja alitajunnassa riipii pelko että jäät yksin. 

Maksaa miehen koska itsetunto-ongelmia. 

Vierailija
53/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minua eräs mies koitti rahan avulla piirittää. En ollut kiinnostunut siltikään. Nyt kihisee kiukuissaan koska minä en ollutkaan rahan perään .

Jos olisin, myös vanhat ja ei-niin komeat miehet kävisi varmaankin.

Mulle ei käy. En huoli.

Vierailija
54/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä seuraavalla kerralla, että "eikö sulla tosiaan ole varaa elättää itseäsi? Käyköhän sä oikeasti hyväpalkkaisessa töissä vai huijaatko vaan?"

Vierailija
55/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, jotka roikkuvat suhteessa naisen kanssa saadakseen seksiä. Mutta sitten on näitäkin, jotka ovat suhteessa saadakseen ilmaista ruokaa :-D

Vierailija
56/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa rikas rahat sitten siihen oikeaan vaimoehdokkaaseen kun sellainen jostain vihdoin löytyy.

Näin tekevät, se hyväksikäytettävä nainen on porras sen vaimoehdokkaan luo, kun hyväksikäytettävä nainen maksaa miehen koulutuksen, autot, asunnot jne niin on perussetti kunnossa vaimonhankintaa varten.

Tämä on tyypillistä uussuomalaisten miesten keskuudessa, eivät he kunnioita suomalaisia naisia, vaan käyttävät astinlautana valmistautuessaan naimisiin omien porukoiden kanssa, naisen joka kunnioittaa itseään, vaatii mieheltä näyttöjä elatuskyvystä ja vastuusta, ja huolenpidosta.

Vierailija
57/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten toi käytännössä menee, jos olette vaikka ravintolassa syömässä? Kun tulee maksun aika, niin sanooko mies että sun vuoro maksaa vai katoaako paikalta vai mitenkä?

En siis käsitä, miksi maksat hänen puolestaan kaiken.

Vierailija
58/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet noin nelikymppinen niin Tinderiin vain, sieltä löytyy jonossa 25-vuotiaita miehiä. En tiedä miksi, mutta kokeile jos et usko. 

Ilmoitustekstiksi riittänee: "Hyvää seksiä luvassa ja tarjoan myös ruuat!" Eiköhän nälkäisistä opiskelijoista ala muodostua jonoa. 

Vierailija
59/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten toi käytännössä menee, jos olette vaikka ravintolassa syömässä? Kun tulee maksun aika, niin sanooko mies että sun vuoro maksaa vai katoaako paikalta vai mitenkä?

En siis käsitä, miksi maksat hänen puolestaan kaiken.

Yleensä kysytään tuleeko lasku yhteen vai erikseen, mitä jos ap vastaisi seuraavalla kertaa että erikseen ja maksaisi vain omansa? Olisi hauska nähdä miehen ilme. 

Vierailija
60/86 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat naisen maksaa itsesi ja kutsut saman elintason ylläpitämiseksi. Missä itsekunnioitus ?

Täh? Ihan suomalaisena naisena kirjoitin tähän vastineen miten teen mun pirkanmaalaisesta miehestä muka "munattoman" hoitamalla meidän yhteistaloutta ja ottamalla siitä vastuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi