Hyvätuloinen mies ei tarjoudu maksamaan ikinä mitään
Seurustelen miehen kanssa, asumme erikseen, olemme nelikymppisiä. Aloitimme seurustelun tänä vuonna. Tulot lähes samat, minä tienaan miestä hieman enemmän mutta elätän lastani eli käytännössä rahaa on saman verran käytössä. Mies on suhteen alusta lähtien ollut uskomattoman pihi, ei koskaan tarjoudu maksamaan edes omia ruokiaan, jos vaikka tilaamme ruokaa netistä tai käymme ravintolassa tai kahvilassa syömässä. Ei koskaan tarjous maksamaan omaa osuutta myöskään taksista tai vuokratuista elokuvista. Itselläni ei ole rahasta pulaa, mutta ihan mielenkiinnosta seuraan miten pitkään hän aikoo jatkaa tätä ilman että koskaan tarjoutuu maksamaan mitään. Voiko joku tosiaan ajatella, että asia ei häiritse minua? Hävettää hänen puolestaan. Minun luona hän kyselee heti saako ruokaa, hänen luonaan jääkaapissa on useimmiten vain valo ja vien ruuat aina mukanani sinne koska muuten saa olla nälissään. Lisäksi hän on jopa tarjonnut kavereilleen minun tuomia ruokia ja juomia kun en ole ollut paikalla ja luvannut korvata ne, mitä ei ole tehnyt. Teki mieli vaan avautua asiasta ja vaan pohtia onko tällainen itsekkyys yleistäkin aikuisilla miehillä. Ei tee mieli edes nähdä miestä kun lasku tapaamisista on aina törkeän kallis minulle. Kovasti hän kuuluttaa rakkautta jne. mutta eihän tässä nyt ole mitään tolkkua kun toiminta on tätä että olen loputon lompakko.
Kommentit (86)
Kos rakastat maksaa pummin elämää niin sitten maksat
Vierailija kirjoitti:
Täyttä soopaa koko aloitus.
Epäilen vahvasti samaa, vakkaripalstalaisen kynästä trollaus.
Taas suomalaisten naisten voimannäyttö kuinka maksavat miehensä, VAIN SUOMESSA!
Muualla maailmassa suomalaisille naisille nauretaan.
Sitten ihmetellään kun mies pettää eikä anna seksiä, kun nainen on tehnyt siitä munattoman.
Eipä ihme että idän hidalgot tulevat apajille tänne ja suomalaisten naisten hoitoon, jotka vaihtavat heille talvirenkaat ja tapetoivat maksavansa asunnot, tosin ei pysty korkkareissa tekemään, mutta mikään ei ole täydellistä.
Kaikki siis ns. tasa-arvon nimissä jossa nainen "minä pystyn samaan kuin mies" mantra on valttia. Huoh
Ja siis miehellä on paljon hyviä puolia, hyvä sängyssä, hyvä työ, jne. mainittakoon tämä nyt vielä mutta tämä yksi asia on älytön. -ap
No onpa tökerö tyyppi. Mielenvikainen.
Ihana mies. Etkö tosiaan parempaa löydä?
Mies käyttää sinua vaan hyväkseen, mutta hei... jos seksi on niin hyvää että haluat maksaa siitä, siitä vaan olemaan ton miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on järkevä mies. Maksattaa paljon juttuja sinulla. Voisit myös alkaa maksaa hänen laskunsa, hän varmasti ilahtuisi.
Jestas että nauroin 😄😄
Mikset ole lapsen isän kanssa? Hän vaikuttaa fiksulta ja reilulta.
Vierailija kirjoitti:
En usko sanaakaan, kukaan nainen ei ole noin paha kynnysmatto kuin sinä olet.
Traumoja lapsuudesta? Hakeudu hoitoon ja hanki hyvä elämä.
Kun mies välittää, rakastaa ja kunnioittaa hän automaattisesti kokee halua huolehtia naisensa hyvinvoinnista, suojella naistaan ja helpottaa tämän elämää.
Perinteinen suomalainen ihannehanipuppeliromanssisuhde on että nainen vähitellen vamppyyrin tavoin vie mieheltään kaiken kunnes jäljellä on nöyrä haamu takavuosilta näkymättömässä lieassa odottamassa milloin ulkoruokinta alkaa.
Helpottaa elämää, touche!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on sosiaalisesti hieman rajoittunut, kun ei ymmärrä käytöksensä typeryyttä. Ap:n tehtävä on arvioida, korvaako hyvät puolet tämän tökeryyden.
-Mies
"Mies on sosiaalisesti hieman rajoittunut"... taidat olla toinen samanlainen patologinen tapaus.
En ole. Jos olisin, en tunnistaisi missä Ap:n ongelma on.
-Sama
Kyllä miehissä on ihan älyttömästi lokkeilijoita. Ylivoimainen enemmistö persoonallisuushäiriöisistä on miehiä ja useimmat näistä ottaa kaiken hyödyn kumppanistaan, mutteivät anna melkein mitään takaisin. He kokevat olevansa oikeutettuja kaikkeen, mitä naisella on.
Hanki mielummin kunnon komea nuori mies, jos alat makselemaan miehille.
Vierailija kirjoitti:
Mies käyttää sinua vaan hyväkseen, mutta hei... jos seksi on niin hyvää että haluat maksaa siitä, siitä vaan olemaan ton miehen kanssa.
Mies ei vain halua törsätä rahaa kahviloihin tai ravintoloihin ja ajattelee voinhan minä mennä niihin jos ei tarvitse maksaa.
Pidä please vaan tämä mies itselläsi, niin kukaan muu nainen ei joudu kestämään häntä :-)
Lapsen isän kanssa olisin mielelläni yhdessä mutta valitettavasti suhde kaatui erilaisiin käytännön asioiden hankaluuksiin, joita koronatilanne vain pahensi ja lopulta ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin erota, miehen toiveesta. Yksin en pystynyt suhdetta pitämään kasassa :( -ap
Ei tuo pihi ole vaan ihan selkeä lokki.
Olet siis vapaaehtoisesti hyväksikäytettävä.
Vierailija kirjoitti:
Taas suomalaisten naisten voimannäyttö kuinka maksavat miehensä, VAIN SUOMESSA!
Muualla maailmassa suomalaisille naisille nauretaan.
Sitten ihmetellään kun mies pettää eikä anna seksiä, kun nainen on tehnyt siitä munattoman.
Eipä ihme että idän hidalgot tulevat apajille tänne ja suomalaisten naisten hoitoon, jotka vaihtavat heille talvirenkaat ja tapetoivat maksavansa asunnot, tosin ei pysty korkkareissa tekemään, mutta mikään ei ole täydellistä.
Kaikki siis ns. tasa-arvon nimissä jossa nainen "minä pystyn samaan kuin mies" mantra on valttia. Huoh
Oisko aika laittaa korkki kiinni tältä illalta?
Seuraavaksi todellakin laitan puumavaihteen päälle ja etsin jonkun nuoremman miehen jonka kanssa ei edes tarvitse leikkiä tasavertaista suhdetta. -ap
En usko