Mies on alkanut maiskuttaa syödessään, ÄRSYTTÄVÄÄ!!!
Siinä se tulikin. Tämä on näitä elämän pieniä mutta sittenkin niin raivostuttavia ärsytyksiä... Mua raivostuttaa siis aivan suunnattomasti miehen maiskutus ja mässytys aina kun syödään, mikä alkoi aivan yhtäkkiä vähän aikaa sitten. 12 vuotta on syönyt äänettömästi, ei enää. Hän syö kyllä siististi ja on hyvän ruuan ja kokkauksen ystävä, mutta se ÄÄNI saa mut kiristelemään hampaita joka kerta... On mullakin ongelmat :D Mutta hyvä ruoka viineineen on iso osa laatuaikaamme, samoin yhteiset iltapalat arkena. Olisi kiva päästä tästä ärsytyksestä yli.
Ja kyllä, on hyvin todennäköistä että itsekin maiskutan ihan yhtä lailla :D
Kommentit (7)
No kyllä se maiskuttamisen kuuntelu on kuvottavaa. Siksi se ei kuulu hyviin ruokailutapoihin.
Perustarkastus hammaslääkärissä on sopivasti ihan lähitulevaisuudessa. En siis itse tiedä maiskutanko, tarkoitin sanoa että se on täysin mahdollista etten kuulostaisi tekopyhältä valittajalta, kuka tahansa saattaa maiskuttaa ;) - Ap
Ja mies tosiaan on muuten oikein siisti syöjä, tuo suu- tai ienvaiva voisi käydä siis järkeen. -Ap
Minkä ikäinen mies? Meillä on töissä eläkepäivään lähestyvä kollega, joka on alkanut viime aikoina "massauttelemaan" sullaan silleen pappamaisesti vähän väliä. Se on ärrrsyttävän kuuloista ja vähän ällökäin, vaikka kollega on tosi ihana tyyppi muuten. :)
Meillä töissä yksi tyyppi, joka maisukuttaa niin kuuluvasti, että en saata mennä samaan aikaan ruokikselle.. Ei vain kestä kuunnella sitä. Toinen rasittava tyyppi taas ryystää kahvia posket lommolla, oikein RYYYYYYYYST ja sitä minun miehenikin harrastaa. Ja kun siitä ryystämisen äänestä tulee aina mieleen tuo työpaikan inhokki niin se nostattaa niskavillat pystyyn - ja olen tästä miehelleni sanonutkin, että juo sitä kahvia vähän pienemmin äänitehostein tai ainakin muualla kuin minun korvan juuressa.
Jokin uusi hammas- tai ienvaiva. Hammaslääkärille siis.
Jotenkin huvittavan oloista, että siellä sitä nautitaan hienoista ruokalajeista ja siemaistaan välillä lasin reunalta kalliinpuoleista viiniä, mutta äänitehosteet ovat kuin pahnueelta. Miksi sinä itse muuten maiskutat?