Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korttia ei kelpuutettu kaupan kassalla.

Vierailija
12.01.2015 |

Tiesin saanneeni monen sadan euron tilisiirron viime perjantaina joten olin nolo ja sanoin pari kertaa, ettei ole millään mahdollista. Lopulta jätin kaikki ostokset ja menin tarkistamaan otolle tilin. Tilillä oli 42,50 euroa. Pitäisi olla 800. Tulin kotiin ja tarkistin nettipankin. Eilen oli nostettu -750 euroa.

Mies ei vastaa puhelimeen. Mitä mun pitäus tehdä? Voi luoja..

Kommentit (250)

Vierailija
181/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on huumeita vetävä työtön peliongelmainen luuseri poikaystävänä? kaikenlaisen paskasakin kanssa sitä ihmiset pariutuukin.

Vierailija
182/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle täältäkin!

Ja kyllä nettipokeriin noi summat on melko tavallisia, jos on tappiokierre ja sitä yrittää paikata pelaamalla lisää. Ruudun sulkeminen kiinnijäämisen pelossa kertoo jo paljon. Huumeet vie arviointikykyä ja kierre on valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko mies vastannut mitään? Milloin on tulossa kotiin?

Vierailija
184/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei PIN-koodin kertomisesta rangaista! mutta pankki voi kyllä ottaa kortin pois sopimusrikkomuksen takia.

Vierailija
185/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun tiedät. Miten sitten on mahdollista että ex mieheni on tällä hetkellä ehdollisesta vankeudessa juuri tällaisten temppujen takia? Ketään ei syytetty siitä että häneen on luotettu..

Vierailija
186/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ainakin tiedämme toistemme pin-numerot. Ostoksiin emme toistemme kortteja tietenkään käytä, mutta välillä tulee tilanteita, joissa täytyy nostaa käteistä toisen puolesta. Tässä ei ole mitään riskiä, koska kumpikaan ei käyttäisi toisen tiliä ilman lupaa.

Vierailija
187/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:33"]

En suosittele valehtelemaan poliisille. Kun siitä jää kiinni, menettää samalla uskottavuutensa kaikessa muussakin, mitä on kertonut.

[/quote]

Minä suosittelen.

Vierailija
188/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:47"]Aikoinaan toi kortin sulkeminen ja uusi kortti maksoi 50 euroa, mutta tästä on jo vuosia aikaa, voipi maksaa kaksin kolminkerroin nykyään. [/quote] Ei maksa kuule mitään.

[/quote]

Kyllä muuten maksaa, ei ne sitä ilmaiseksi vaihda. Kortti ei maksa mitään jos se tulee ns. normaalisti eli uusi tulee automaattisesti kun vanha kortti on menossa vanhaksi. Mutta jos sen vaihtaa kesken voimassaoloajan niin se todellakin maksaa. Katsokaa vaikka pankkien hinnastoista. Tuskin se maksaa kuin pari-kolmekymppiä, mutta maksaa kuitenkin.

Vierailija
189/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nostin loputkin rahat tililtä. Korttia en kuollettanut, kun ei ollut enää mitään arvokasta siellä.

Sain miehen vihdoin kiinni. Vastasi välinpitämättömästi puhelimeen, oli kaverillaan. Sanoi ainoastaan: "joo otin, puhutaan kun tuun kotiin meil on peli kesken." Sain tolkuttoman raivokihtauksen, kysyin miksei ole vaivautunut vastaamaan, miksi helvetissä antoi mun mennä kauppaan jne. Mies vaan sanoi, ettei voi puhua mun kanssa jos riehun. "Puhutaan kun viittit käyttäytyä kuin aikuiset ja osaat keskustella huutamatta." Ja löi luurin korvaan.

Mä en oo ennen elämässäni kokenut tällästä raivoa. Toi asenne,nöyryytys kaupassa, tuntikausien kituutus tiedottomuudessa.. En tiedä mitä teen. Puhu mulle viel törkeään sävyyn kavereidensa edessä.

AP

Vierailija
190/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:00"]Joo. Nostin loputkin rahat tililtä. Korttia en kuollettanut, kun ei ollut enää mitään arvokasta siellä.

Sain miehen vihdoin kiinni. Vastasi välinpitämättömästi puhelimeen, oli kaverillaan. Sanoi ainoastaan: "joo otin, puhutaan kun tuun kotiin meil on peli kesken." Sain tolkuttoman raivokihtauksen, kysyin miksei ole vaivautunut vastaamaan, miksi helvetissä antoi mun mennä kauppaan jne. Mies vaan sanoi, ettei voi puhua mun kanssa jos riehun. "Puhutaan kun viittit käyttäytyä kuin aikuiset ja osaat keskustella huutamatta." Ja löi luurin korvaan.

Mä en oo ennen elämässäni kokenut tällästä raivoa. Toi asenne,nöyryytys kaupassa, tuntikausien kituutus tiedottomuudessa.. En tiedä mitä teen. Puhu mulle viel törkeään sävyyn kavereidensa edessä.

AP
[/quote]

Et tiedä mitä teet? No teet tietysti pesäeron miehestä

Vierailija
191/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:00"]

Joo. Nostin loputkin rahat tililtä. Korttia en kuollettanut, kun ei ollut enää mitään arvokasta siellä.

AP

[/quote]

Voi jumalauta! Ja vielä on noin peliaddiktikin että ei voi hetkeksi lopettaa pelaamista, kun soitat ja on tärkeää asiaa. Ja vielä kääntää sun syyksi "En voi puhua kun riehut". Just! Tollaisessa tilanteessa todellakin saa olla vihainen. 

Vierailija
192/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
193/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ennen kuin se kavaltaa sulta kaiken.. Koska sulle tulee seuraavan kerran rahaa? Tiedät kyllä kuka ne nostaa..
Nyt lähde!!

Vierailija
195/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:13"]

Tiesin saanneeni monen sadan euron tilisiirron viime perjantaina joten olin nolo ja sanoin pari kertaa, ettei ole millään mahdollista. Lopulta jätin kaikki ostokset ja menin tarkistamaan otolle tilin. Tilillä oli 42,50 euroa. Pitäisi olla 800. Tulin kotiin ja tarkistin nettipankin. Eilen oli nostettu -750 euroa.

Mies ei vastaa puhelimeen. Mitä mun pitäus tehdä? Voi luoja..

[/quote]Ei yhteisiä tilejä! Muuten sovittava, miten menot jaetaan. Jos äijä nostanut rahat, eikä vastaa puhelimeen, ota nopeasti ero!

Vierailija
196/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jätkä kuulostaa mun exältä...Tietokonepeliaddikti, aina oli rahat lopussa, vaikka hän kävi töissäkin, jos suutuin aiheesta, oli sitä mieltä että se on minun syyni, juurikin tuollaisai lauseita että "En voi puhua kun riehut" ja "Peli kesken, ei voi puhua" jne. Mun elämä parani huomattavasti kun erottiin. Puhui muuten aina existään sekopäinä, eiköhän mustakin nykyään näin. Jännä juttu, että ainoa yhteinen asia näillä exillä oli exäni...

Ap nyt käsket sen miehen antaa rahat heti takaisin, sano että menet poliisille jos ei anna vapaaehtoisesti. Soita myös molemmille miehen vanhemmista ja kerro tilanne sekä se, että viet asian kylä eteenpäin jos ei rahoja ala kuulua. Kun olet saanut rahat, jätä mies äläkä ikinä katso taaksepäin. Ansaitset parempaa, oikeasti.

Vierailija
197/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin saatanan tyhmä?! Mitäköhän teet? Hommaat rahat takaisin, teet rikosilmoituksen tuosta siasta ja jätät sen. Vaikka prohan tämä on.

Vierailija
198/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:03"][quote author="AV Mamma" time="12.01.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:46"]

Ei siinä oo mitään outoa että parisuhteessa tietää toistensa pinit. Haloo.

[/quote]

Kyllä on. Ne ovat henkilökohtaisia jo ihan sen sopimuksenkin mukaan, jonka olet tehnyt pankkisi kanssa. Esim. kassa saa viedä kortin jos vaimo käy ostoksilla miehen kortilla. Ja mies maksaa poisottopalkkion kassalle.

[/quote]

Sulla on väärää tietoa. Kassalla ei ole oikeutta viedä kenenkään korttia, mikäli nimi ja kortin käyttäjä eivät täsmää. Korttia ei silloin voi käyttää maksuvälineenä, joten maksu täytyy pyytää toiselta kortilta tai käteisellä. Pois kortin saa ottaa vain mikäli kassakone sanoo "ota kortti pois" tai vastaavaa. Se tarkoittaa, että kortista on tehty sulkuilmoitus.
[/quote]

Kyllä saa ottaa. Ja pankki maksaa poisottopalkkion, itsekin niitä tililleni aika monta saanut.

Vierailija
199/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:09"]

Toi jätkä kuulostaa mun exältä...Tietokonepeliaddikti, aina oli rahat lopussa, vaikka hän kävi töissäkin, jos suutuin aiheesta, oli sitä mieltä että se on minun syyni, juurikin tuollaisai lauseita että "En voi puhua kun riehut" ja "Peli kesken, ei voi puhua" jne. Mun elämä parani huomattavasti kun erottiin. Puhui muuten aina existään sekopäinä, eiköhän mustakin nykyään näin. Jännä juttu, että ainoa yhteinen asia näillä exillä oli exäni...

Ap nyt käsket sen miehen antaa rahat heti takaisin, sano että menet poliisille jos ei anna vapaaehtoisesti. Soita myös molemmille miehen vanhemmista ja kerro tilanne sekä se, että viet asian kylä eteenpäin jos ei rahoja ala kuulua. Kun olet saanut rahat, jätä mies äläkä ikinä katso taaksepäin. Ansaitset parempaa, oikeasti.

[/quote]

Joo just noin. Jokaikinen, siis jo-kai-nen riita on mun syy. Ja jokainen riita menee siihen, että jos hän on kiperässä tilanteessa alkaa vaan hokemaan sitä älä huuda ja rauhotu. Hän kyllä saa riehua sydämmensä kyllyydestä, kun mä mokaan. Muutenkin jokainen riita on mun syy, kaikki on mun vika, aina.

Oon jotenkin niin raivoissani et rekis mieli hajottaa paikkoja. Tuntuu, että mies käyttää mua törkeästi hyväksee n ja oli jooa yllättynyt että laitoin kerrankin kunnolla vastaan. Oli yllättynyt siitä, etten imahtunut kun multa varastettiin melkein 800€. Koska sitä toi oli. varastamista. Mä oon aina ollut niin rakastunut nössö, että oon kokenut velvollisuudekseni olla se päämaksaja. Mies lyttää ahneeksi, vittumaiseksi sentinvenyttäjäksi jos mä en anna rahaa kirjoihin hänen ryypättyä kaikki kaveri n synttäreillä..Koska mä saan tarvittaessa rahaa, kuulemma. Musta tulee se pahis aina. Hän on ainauhri, ei koskaan syyllinen

Vierailija
200/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:47"]Aikoinaan toi kortin sulkeminen ja uusi kortti maksoi 50 euroa, mutta tästä on jo vuosia aikaa, voipi maksaa kaksin kolminkerroin nykyään. [/quote] Ei maksa kuule mitään.

[/quote]

Kyllä muuten maksaa, ei ne sitä ilmaiseksi vaihda. Kortti ei maksa mitään jos se tulee ns. normaalisti eli uusi tulee automaattisesti kun vanha kortti on menossa vanhaksi. Mutta jos sen vaihtaa kesken voimassaoloajan niin se todellakin maksaa. Katsokaa vaikka pankkien hinnastoista. Tuskin se maksaa kuin pari-kolmekymppiä, mutta maksaa kuitenkin.

[/quote]

Minulta varastettiin viime helmikuussa lompakko. Kuoletin pankki-visan ja kolme luottokorttia. Sain uudet kortit tilalle eikä maksanut mitään. Yhdessä luottokortissa pin pysyi samana, muut vaihtuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän