Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korttia ei kelpuutettu kaupan kassalla.

Vierailija
12.01.2015 |

Tiesin saanneeni monen sadan euron tilisiirron viime perjantaina joten olin nolo ja sanoin pari kertaa, ettei ole millään mahdollista. Lopulta jätin kaikki ostokset ja menin tarkistamaan otolle tilin. Tilillä oli 42,50 euroa. Pitäisi olla 800. Tulin kotiin ja tarkistin nettipankin. Eilen oli nostettu -750 euroa.

Mies ei vastaa puhelimeen. Mitä mun pitäus tehdä? Voi luoja..

Kommentit (250)

Vierailija
1/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteinen tili?

Vierailija
2/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkilähtö Dubaihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kortti mahdollisesti kopioitu ja tyhjennetty.

Vierailija
4/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka kysyä miksi mies on nostanut yhteiseltä tililtä infoamatta tuon summan

Vierailija
5/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut Osuuskauppojen kaksinkertaiset veloitukset? Eihän kysymys ole siitä?

Vierailija
6/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:17"]Oletko huomannut Osuuskauppojen kaksinkertaiset veloitukset? Eihän kysymys ole siitä?
[/quote]

Ap.kirjoittaa että nostettu. Ei veloitettu

Vierailija
7/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:17"]

Oletko huomannut Osuuskauppojen kaksinkertaiset veloitukset? Eihän kysymys ole siitä?

[/quote]

Heti ekana tuli tää mieleen, ja ajattelin kotiin mennessä etten panikoi, on varmaan tosta kyse. Ei ollut. Nimenomaan oli nostettu ja eilen. Mä en ymmärrä miten ton ois joku tuntematon voinut tyhjentää kun koko päivä oltiin kotona.. Ei ole yhteinen tili. Ollaan opiskelijoita molemmat ja omat tilit. Esim. vuokran maksan minä niin, että mies laittaa osuutensa tililleni.

Ollaan riidelty kyllä siitä, että mies ottaa käteistä, jota olen jättänyt tasoille mitään sanomatta. Esim. pesen vaatteita, tyhjennän taskuja farkuista, löydän vitosen, jätän pöydälle. Tulen myöhemmin hakemaan, mies ottanut vitosen sanaakaan sanonatta. Mutta tää on ihan absurdia.Mua kylmää ja oon ihan sekasin mi tapahtuu

Vierailija
8/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:15"]

No vaikka kysyä miksi mies on nostanut yhteiseltä tililtä infoamatta tuon summan

[/quote]

oon laittanu about miljoona whatsup viestiä ja soittanut. Ei oo kuulunut pihaustakaan vielä. Soitin jopa äidin ja siskon läpi, jotka oli tyrmistyneitä.

Vierailija
9/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa vähän, että kuka nostanut? Sinä itse siis et, mutta puoliso?

Nyt saan varmaan ärtyneitä kulmien kohotuksia, mutta en ikinä halua yhteistä pankkitiliä mieheni kanssa..

10/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies olisi voinut tyhjentää tilini jos se on vain sinun? Oletko kertonut hänelle pin-koodisi?

Vierailija
11/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:27"]Avaa vähän, että kuka nostanut? Sinä itse siis et, mutta puoliso?

Nyt saan varmaan ärtyneitä kulmien kohotuksia, mutta en ikinä halua yhteistä pankkitiliä mieheni kanssa..
[/quote]

Sama. Rahat pidetään omilla tileillä, en ymmärrä miksi parien täytyy saada aukaista yhteinen tili ihan väen vängällä.

Vierailija
12/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Nordean nettipankissa näkee missä nosto on tapahtunut ja missä valuutassa. Tietäisit ainakin onko kortti kopioitu vai ei?

Vierailija
13/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:27"]

[/quote]

Mä en tiedä!! Mulla ei oo hajuakaan!! Siksi olen niin paniikissa! Mies tietää pinin ja kaikki muutkin. Voi saatana kun ei voi vastata edes juuta eikä jaata, ei ole koulussa eikä töissä niin en ymmärrä mikä kestää

Vierailija
14/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole itse nostanut niin kuoleta kortti ja tee rikosilmoitus. 

Vierailija
15/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:31"][

quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:27"]

[/quote]

Mä en tiedä!! Mulla ei oo hajuakaan!! Siksi olen niin paniikissa! Mies tietää pinin ja kaikki muutkin. Voi saatana kun ei voi vastata edes juuta eikä jaata, ei ole koulussa eikä töissä niin en ymmärrä mikä kestää
[/quote]

No jos tietää pinin niin eiköhän asia ole selvä....

Vierailija
16/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:29"]

Ainakin Nordean nettipankissa näkee missä nosto on tapahtunut ja missä valuutassa. Tietäisit ainakin onko kortti kopioitu vai ei?

[/quote]

Mulla on op, lukee vaan -750. Ei missä eikä missä valuutassa. Siis mitä mä teen jos ei ollut mies, miten muka joku tuntematon jossain vois nostaa rahaa kun kortti oli mun laukussa koko päivän?

17/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia mies tietää pinisi?

Vierailija
18/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:27"]

[/quote]

Sori minun pälpätys, olitkin vastannut.  

Sinun pitää ottaa yhteys pankkiin ja pyytää tarkistamaan missä rahat on nostettu. Sitten mies puhutteluun ja jos  mies ei myönnä sun pankkikorttia lainanneensa tai muuta selitystä ei löydy., niin tee rikosilmoitus .Poliisi tutkii valvontakamerat ja syyllinen löytyy.

Vierailija
19/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:33"]

[/quote]

Painkoin että noi loputkin rovot menee jos en tee. Kuitenkin tunnen itseni idiootiksi jos teen rikosilmoituksen ja se oli mieheni. Oon niin inhottavassa tilanteessa kun ei voi mitään vastata

20/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:33"]

[/quote]

Painkoin että noi loputkin rovot menee jos en tee. Kuitenkin tunnen itseni idiootiksi jos teen rikosilmoituksen ja se oli mieheni. Oon niin inhottavassa tilanteessa kun ei voi mitään vastata

[/quote]

Miksi tuntisit itsesi idiootiksi? Varkaus tuo on silti vaikka tekijä olisikin miehesi.