Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korttia ei kelpuutettu kaupan kassalla.

Vierailija
12.01.2015 |

Tiesin saanneeni monen sadan euron tilisiirron viime perjantaina joten olin nolo ja sanoin pari kertaa, ettei ole millään mahdollista. Lopulta jätin kaikki ostokset ja menin tarkistamaan otolle tilin. Tilillä oli 42,50 euroa. Pitäisi olla 800. Tulin kotiin ja tarkistin nettipankin. Eilen oli nostettu -750 euroa.

Mies ei vastaa puhelimeen. Mitä mun pitäus tehdä? Voi luoja..

Kommentit (250)

Vierailija
141/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:02"]

[/quote]

Ei iskenyt, mun pojat on 4v. ja 6v. ei niillä vielä huumeongelmaa ole. Tosin olen itse joutunut veljeni takia tuollaisten puhelujen kohteeksi. Missä mua on uhkailtu ja syytetty ties mistä. Sekä vaadittu rahaa. Asioista joita en ole tehnyt ja joista en ole vastuussa. Siksi tiedän, että se ei ole kivaa. Ja jos itse mietit hetken, niin tajuat että ei se sitä ole sinunkaan mielestäsi.

Edelleen, ne vanhemmat ei ole aikuisen poikansa asioista vastuussa. Näille asioille oma väylänsä mitä kautta edetä. Se väylä ei ole se että aletaan häiriköidä vanhempia tai vaatia heiltä rahoja joita he eivät ole varastaneet.

En tiedä mitä tekisin, tuskin kuitenkaan alkaisin uhkailla asiaan liittymättömiä ihmisiä ja vaatia heiltä rahaa. Todennäköisesti yrittäisin lainata rahat omilta sukulaisiltani. Miehestä tekisin rikosilmoituksen ja lopettaisin suhteen.

[/quote]

Edelleenkään kukaan ei ole neuvonut UHKAILEMAAN tai VAATIMAAN rahoja miehen vanhemmilta. Ihan ystävällismielinen soitto, jossa KERROTAAN tilanne voi auttaa. Auttoi minulla kun exällä oli ongelmia ja uskon että pitkällä tähtäimellä auttoi exääkin että sai kulla vähän järjen sanoja vanhemmiltaan, minua kun ei uskonut. 

Vierailija
142/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:27"]Avaa vähän, että kuka nostanut? Sinä itse siis et, mutta puoliso? Nyt saan varmaan ärtyneitä kulmien kohotuksia, mutta en ikinä halua yhteistä pankkitiliä mieheni kanssa.. [/quote] Sama. Rahat pidetään omilla tileillä, en ymmärrä miksi parien täytyy saada aukaista yhteinen tili ihan väen vängällä.

[/quote]

Meillä on ollut yhteisiä tilejä tai käyttöoikeuksia toistemme tileihin jo kohta 25 vuotta, eikä koskaan ole tullu mitään onglemia. Kannattaako edes olla kimpassa, jos ei löydy luotoa ja kunnioitusta toista kohtaan? Yhteinen käyttötilii on halpa testi toisen luotettavuudesta.

[/quote]

Näinpä, uskomatonta että niin moni on suhteessa jossa pitää varjella rahojaan, ilmeisesti pankkitunnuksetkin täytyy piilottaa jonnekin lukkojen taakse ja avain pitää aina mukana? Kyllähän se lompakon ja tunnusten vapaasti saatavilla pitäminen on houkuttelua varastamiseen...

Itse olen suhteissa pitänyt ihan luonnollisena että toisen tiliin esim. on käyttöoikeus, ja toinen saattaa hoitaa kaikki laskut molempien tileiltä jne.

Itse olen tiennyt kumppanin pankkikorttien tunnukset aina, ja minulla oli myös isovanhempieni korttien tunnarit ja tilien käyttöoikeus, koska hoidin heidän asioitaan.

Miten vanhusparat kun saattavat joutua antamaan oikeuksia jollekin, eikä mistään voi saattaa vastuuseen jos kerran on vain ihan oma vika kun ei ole pitänyt tunnuksia ja oikeuksia tiukasti itsellään...

Kaikenlaisia suhteita sitä onkaan kun kaikki on niin yksityistä. Mutta eihän ne mammat tosiaan edes taskuille voi mennä pyykätessään.

[/quote]

Tämän viestin jälkeen en ihmettele, miksi ihmisiä on niin helppo huijata. Pankkitunnukset on lompakossa ja niitä jaellaan surutta koko suvulle. Riittää kun joku kysyy niin heti tulee salasanat. Kun pitäähän sitä nyt luottaa! Viis siitä että pankki yrittää sanoa, että ne tunnukset olis henkilökohtaisia ja että niitä ei sais muille antaa. Mitä sitä nyt tuollaisista välittämään, hui hai. Vaan varjele jos sieltä tililtä sitten katoaa rahaa niin johan syytetään pankkia ja vaaditaan korvauksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin vastaavassa tilanteessa miehen mummolle. Mummo maksoi mulle ja mies työllä mummolleen korkojen kera =)

[/quote]

Ei jumalauta, kaikenlaisia hyväksikäyttäjiä sitä onkaan. Soitetaan vanhoille ihmisille ja vaaditaan näitä makselemaan rahat. Itse ei oteta mitään vastuuta mistään. Kai olet tosi ylpeä itsestäsi?

[/quote]

Jätkä on parikymppinen, joten vanhemmat ovat ehkä neli-viisikymppisiä. Tosi vanhoja.

[/quote]

Tuo edellinenhän oli soittanut miehen MUMMOLLE. Itse sen ylpeänä kertoi. Ilmeisesti vanhemmat sanoi ei, joten piti kokeilla olisko mummo hellämielisempi. Ja olihan se. Minusta tuo on törkeää toimintaa. Suoranaista hyväksikäyttöä. Toisaalta sopiihan se kuvaan että hyväksikäyttäjä löytää varkaan poikaystäväksi. Vakka kantensa valitsee.

[/quote]

Iski omaan nilkkaan? Poikasi huumeidenkäyttäjä ja velkojat jyskyttävät ovia? Porkkana sulle: Miehesi varadtaa sinulta vuokraan vaaditut rahat ja kieltäytyy maksamasta takaisin. Vuokranmaksu on neljän päivän päästä. Mitä teet?

[/quote]

Ei iskenyt, mun pojat on 4v. ja 6v. ei niillä vielä huumeongelmaa ole. Tosin olen itse joutunut veljeni takia tuollaisten puhelujen kohteeksi. Missä mua on uhkailtu ja syytetty ties mistä. Sekä vaadittu rahaa. Asioista joita en ole tehnyt ja joista en ole vastuussa. Siksi tiedän, että se ei ole kivaa. Ja jos itse mietit hetken, niin tajuat että ei se sitä ole sinunkaan mielestäsi.

Edelleen, ne vanhemmat ei ole aikuisen poikansa asioista vastuussa. Näille asioille oma väylänsä mitä kautta edetä. Se väylä ei ole se että aletaan häiriköidä vanhempia tai vaatia heiltä rahoja joita he eivät ole varastaneet.

En tiedä mitä tekisin, tuskin kuitenkaan alkaisin uhkailla asiaan liittymättömiä ihmisiä ja vaatia heiltä rahaa. Todennäköisesti yrittäisin lainata rahat omilta sukulaisiltani. Miehestä tekisin rikosilmoituksen ja lopettaisin suhteen.

[/quote]

Aivan. Eli iski omaan nilkkaan. Suuresti epäilen, että 20-vuotias tyttö lähtee uhkailemaan tai uhoamaan . Hienosti louskutat leukojasi, mutta myönnät ettet tiedä mitä tekisit. Ottaisit pikavipin ja hankkisit hirvittävät velat itsellesi? Lainaisit vanhemmiltasi ja laittaisit heidät ahdinkoon? Kun sitä vuokraa ei "en tiedällä" makseta. Ap on se joka maksaa vuokran, eli hän olisi se, jolle tulisi se maksuhäiriömerkinnät ja häätö. Kyllä, jos 20-vuotias poikasi paljastuisi likaiseksi varkaaksi, sinä olisit se joka hänet hoitaa. Äiti ei ole mikään "asiaan kuulumaton". Hän olisi juuri kodistaan muuttaneen nuoren sekoilusta vastuussa. Ihan jo siksi, että on kasvattanut niin paskan pojan. Aplla on ilmeisesti välttämätön kulu edessä, johon on varautunut myymällä asioitaan. Jos sen kulun kattamiseksi tarvitaan soitto rikollisen vanhemmalle, hän sen tekee. Joten mitä jos tukkisit turpasi? :)

Vierailija
144/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omia sukulaisia voi ahdistella monen sadan euron edestä? Se kyllä käy, mutta syylliselle ei edes vanhemmille saa soittaa. Oot sä aikamoinen.

Minä soitin vastaavassa tilanteessa miehen mummolle. Mummo maksoi mulle ja mies työllä mummolleen korkojen kera =)

[/quote]

Ei jumalauta, kaikenlaisia hyväksikäyttäjiä sitä onkaan. Soitetaan vanhoille ihmisille ja vaaditaan näitä makselemaan rahat. Itse ei oteta mitään vastuuta mistään. Kai olet tosi ylpeä itsestäsi?

[/quote]

Jätkä on parikymppinen, joten vanhemmat ovat ehkä neli-viisikymppisiä. Tosi vanhoja.

[/quote]

Tuo edellinenhän oli soittanut miehen MUMMOLLE. Itse sen ylpeänä kertoi. Ilmeisesti vanhemmat sanoi ei, joten piti kokeilla olisko mummo hellämielisempi. Ja olihan se. Minusta tuo on törkeää toimintaa. Suoranaista hyväksikäyttöä. Toisaalta sopiihan se kuvaan että hyväksikäyttäjä löytää varkaan poikaystäväksi. Vakka kantensa valitsee.

[/quote]

Iski omaan nilkkaan? Poikasi huumeidenkäyttäjä ja velkojat jyskyttävät ovia? Porkkana sulle: Miehesi varadtaa sinulta vuokraan vaaditut rahat ja kieltäytyy maksamasta takaisin. Vuokranmaksu on neljän päivän päästä. Mitä teet?

[/quote]

[/quote]

Vierailija
145/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:24"]

Selvisikö koskaan, miten tuo ap:n poikaystävä oli onnistunut sen rahan tililtä viemään? Automaatilla, verkkopankissa vai miten?

[/quote]

No nostettu. Nostaminen tapahtuu automaatilla. Miten toi voi olla vaikeaa?

Vierailija
146/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:03"][quote author="AV Mamma" time="12.01.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:46"]

Ei siinä oo mitään outoa että parisuhteessa tietää toistensa pinit. Haloo.

[/quote]

Kyllä on. Ne ovat henkilökohtaisia jo ihan sen sopimuksenkin mukaan, jonka olet tehnyt pankkisi kanssa. Esim. kassa saa viedä kortin jos vaimo käy ostoksilla miehen kortilla. Ja mies maksaa poisottopalkkion kassalle.

[/quote]

Sulla on väärää tietoa. Kassalla ei ole oikeutta viedä kenenkään korttia, mikäli nimi ja kortin käyttäjä eivät täsmää. Korttia ei silloin voi käyttää maksuvälineenä, joten maksu täytyy pyytää toiselta kortilta tai käteisellä. Pois kortin saa ottaa vain mikäli kassakone sanoo "ota kortti pois" tai vastaavaa. Se tarkoittaa, että kortista on tehty sulkuilmoitus.
[/quote]
Tämä ei pidä paikkansa. Kassa/myyjä on velvoitettu ottamaan kortti pois ja poisottopalkkio menee kortin omistajan tililtä, vaikka omistaja olisi antanut luvan toiselle käyttää korttiaan. Summa on 150 € ainakin yhdessä pankissa. LUKEKAA SAAMANNE KORTTIOHJEET!

Vierailija
147/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:33"]

Soittaisin jätkän vanhemmille ja sanoisin tekeväni rikosilmoituksen pojastaan, jos rahoja ei tule takaisin.

[/quote]

MIKSI VANHEMMILLE!!!! Ei ne vanhemmat ole sinulta varastaneet!

[/quote]

Koska kyseessä on rikos, ei riitä. 800€ on järkyttävä summa rahaa. Jos olisin kasvattanut ihmissaastaa, joka varastaa törkeästi jopa tyttöystävältään, haluaisin tietää siitä.

[/quote]

POLIISI hoitaa rikokset. Oikea suunta on siellä.

[/quote]

POLIISIN kautta tulevia korvauksia voi joutua odottamaan kuukausia, jopa vuosia. Kyllä jos 20-vuotias poikasi mokaa, on sinun vastuullasi hoitaa homma. Tykkäsit tai et. Jos et hoida, ei ihme mistä poika oppi tapansa ja arvonsa. Koska maksuhäiriömerkintää en usko APn alkavan hankkimaan tai omille sukulaisilleen(jotka eivät oikeasti ole asiasta vastuussa) soittelemaan. Jos jonkun sukulaisille soitellaan, se on tämän pikkupojan.

Vierailija
148/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:29"]

Tämmönen maanantaiprovo.......

[/quote]

Ihan loistavva, jos on ollut provo, seitsemän sivua tekstiä so far. :D Mut mä itseasiaassa uskon että tää ei oo provo. Mulla on ollut samankaltainen exä, ehkä siksi. Onneksi en itse koskaan hälle piniä antanut. 

[/quote]

Totuus on tarua ihmeempää. Onhan se kivaa, että av-mammojen suojattu elämä ei ole koskaan heittänyt törkeitä ihmisiä eteen. Pakkohan sen on olla provo, jos ei omalle kohdalle ole sattunut. T. Exä varasti 2000 ruron edestä käteistä.

Vierailija
149/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvisikö ap:lle miksi rahat oli viety?

Vierailija
150/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä vuodesta -88  ja molemmilla on omat tilit eikä toisen pankkikortille ole asiaa. S-tili on yhteinen, sinne tulee vain bonukset ja vähän laitetaan joskus. Se on hätävaratili, josta voi tankata, jos omassa pankissa on jotain häikkää. Meillä on onnellinen ja luottamukseen perustuva liitto, mutta pankkitili on sellainen, että nyt vaan ihmisellä pitää jotain omaakin olla. Rahat on silti yhteisiä ja se maksaa kuka jaksaa ja kuka kerkiää. Molemmilla on työpaikat. 

Vierailija
151/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

POLIISIN kautta tulevia korvauksia voi joutua odottamaan kuukausia, jopa vuosia. Kyllä jos 20-vuotias poikasi mokaa, on sinun vastuullasi hoitaa homma. Tykkäsit tai et. Jos et hoida, ei ihme mistä poika oppi tapansa ja arvonsa. Koska maksuhäiriömerkintää en usko APn alkavan hankkimaan tai omille sukulaisilleen(jotka eivät oikeasti ole asiasta vastuussa) soittelemaan. Jos jonkun sukulaisille soitellaan, se on tämän pikkupojan.

[/quote]

Mikä ihme tämä logiikka on? Siis jos tämän 20 vuotiaan pikkupojan vanhemmat eivät ole osanneet opettaa pojalleen, että maksuhäiriöitä ei hommata, heille kannattaa ja kuuluu soitella, kun tämä pikkupoika ei hoida maksuhäiriöiään? Miksi helvetissä, hehän eiivät tätä asiaa ole osanneet alun perin, mitä hittoa heille soitteleminen nyt auttaa?

Nämä asiat ovat nimenomaan poliisiasioita, he hoitakoot tutkimisen.Oikeuslaitos hoitaa tuomitsemisen. Ja viattomat koittavat pärjätä näiden paskojen jäljiltä, ei ikinä omilleen, mutta jaloilleen, mutta heille ei kuulu näiden sukuvikaisten opettaminen ja kouluttaminen.

Vierailija
152/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:34"]

[/quote]

Mikä ihme tämä logiikka on? Siis jos tämän 20 vuotiaan pikkupojan vanhemmat eivät ole osanneet opettaa pojalleen, että maksuhäiriöitä ei hommata, heille kannattaa ja kuuluu soitella, kun tämä pikkupoika ei hoida maksuhäiriöiään? Miksi helvetissä, hehän eiivät tätä asiaa ole osanneet alun perin, mitä hittoa heille soitteleminen nyt auttaa?

Nämä asiat ovat nimenomaan poliisiasioita, he hoitakoot tutkimisen.Oikeuslaitos hoitaa tuomitsemisen. Ja viattomat koittavat pärjätä näiden paskojen jäljiltä, ei ikinä omilleen, mutta jaloilleen, mutta heille ei kuulu näiden sukuvikaisten opettaminen ja kouluttaminen.

[/quote]

Kyllä, logiikka on se, että jos sinun pikku paskasi varastaa tyttöystävältään, tyttöystävää ei jätetä maksuhäiriömerkintää selvittämään . Et haluaisi tietää, jos poikaisi varadtaisi melkein tonnin edestä rahaa? Vai ap ansaitsi sen? Raiskauskin on varmaan raiskatun vika, kun kulki pimeällä yksin hameessa.

Vierailija
153/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:51"]

Tämän viestin jälkeen en ihmettele, miksi ihmisiä on niin helppo huijata. Pankkitunnukset on lompakossa ja niitä jaellaan surutta koko suvulle. Riittää kun joku kysyy niin heti tulee salasanat. Kun pitäähän sitä nyt luottaa! Viis siitä että pankki yrittää sanoa, että ne tunnukset olis henkilökohtaisia ja että niitä ei sais muille antaa. Mitä sitä nyt tuollaisista välittämään, hui hai. Vaan varjele jos sieltä tililtä sitten katoaa rahaa niin johan syytetään pankkia ja vaaditaan korvauksia...

[/quote]

Minä olen luottanut elämän muutenkin sen toisen käsiin, joten kyllä, myös rahallisesti. Miksi minä olisin vaikka lapsia tehnyt ihmisen kanssa johon en sen vertaa luota? Tai joka ei luota minuun.

Harvalla on sitä rahaa siellä tilillä niin paljon että sen turvin kovin kauas pääsisi karkuun seuraamuksia, olivat ne sitten lainmukaisia tai ei. Eikä epäiltyä tarvitse kaukaa hakea myöskään. Sitten kun suhteessa tulee tuollainen epäluottamuksen paikka niin asiahan on selvä, silloin ei enää ole perusta suhteelle kunnossa.

Vierailija
154/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen provo, pidetään porukkaa jännityksessä ja sitten ei koskaan tulla kertomaan mitä tapahtui.

Vierailija
155/250 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, kyllä tilanne vielä selviää usko pois. Mies vaan panikoi kun jäi kiinni. Pyydä joku sinne sun seuraksi tai soittele kaverit läpi kenen luokse voisit muuttaa ja jätä mies sinne kämppään. Mun kanssa asui mun kaveri useita kuukausia kun oli vaikeassa tilanteessa ja mielelläni autoin, ehkä sullakin on sellaisia kavereita. :) tsemppiä!

Vierailija
156/250 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku! Pyydä joku teille siksi aikaa että saat pakattua miehen tavarat. Pelkään vaan että varastaa / suostuttelee antamaan sinun kamojasi hänelle. Ja hyvä olla joku turvana ja tukena!

soita myös heti vuokranantajalle, hän opastaa lukon vaihtamisessa ja vuokrasopimuksen muutossa sinun nimiisi.

Tsemppiä!

Vierailija
157/250 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin "mieheni" äidin kanssa. Hän oli aivan ihana, siis niin ihana. Vaikka yritin pysyä adiallisena, purskahdin itkuun. Kerroin kaiken mitä on tapahtunut, siis ihan kaiken. Äiti ajaa meille vielä tänään hakemaan kamoja, teki jopa tilisiirron. Korvaa kokonaan varastetun rahan. Yhtäkkiä lkaikki selviää :'( En voi uskoa tätä, kun tilanne näytti täysin toivottomalta. Äiti kertoi pojan lainanneen hältä JOKA kuukausi rahaa vuokraan. Miehellä on jotain isoa nyt kertomatta. Äitinsä soitti takaisin saatuaan miehen kaverin puhelimesta kiinni, poika menossa heille (kotiinsa) yöksi jossa äiti ottaa avaimen. Oon niin helpottunut. Saan tänään nukkua yön rauhassa. Miehen äiti on aina ollut ihana, mutta en oisi arvannut hoitavan näin hyvin homman. Hän palvoo poikaansa ja on selkeästi huolissaan. Sovittiin tälle viikolle yhteinen tapaaminen. Huhhuh, öidit on niin ihania. Kiitos kaikille tsempanneille.

Vierailija
158/250 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:56"]

Puhuin "mieheni" äidin kanssa. Hän oli aivan ihana, siis niin ihana. Vaikka yritin pysyä adiallisena, purskahdin itkuun. Kerroin kaiken mitä on tapahtunut, siis ihan kaiken. Äiti ajaa meille vielä tänään hakemaan kamoja, teki jopa tilisiirron. Korvaa kokonaan varastetun rahan. Yhtäkkiä lkaikki selviää :'( En voi uskoa tätä, kun tilanne näytti täysin toivottomalta. Äiti kertoi pojan lainanneen hältä JOKA kuukausi rahaa vuokraan. Miehellä on jotain isoa nyt kertomatta. Äitinsä soitti takaisin saatuaan miehen kaverin puhelimesta kiinni, poika menossa heille (kotiinsa) yöksi jossa äiti ottaa avaimen. Oon niin helpottunut. Saan tänään nukkua yön rauhassa. Miehen äiti on aina ollut ihana, mutta en oisi arvannut hoitavan näin hyvin homman. Hän palvoo poikaansa ja on selkeästi huolissaan. Sovittiin tälle viikolle yhteinen tapaaminen. Huhhuh, öidit on niin ihania. Kiitos kaikille tsempanneille.

[/quote]

Kappas vaan, herran puhelin näköjään yhtäkkiä laitettu päälle koska nyt on soittaa. En vastaa. Odotan hänen äitiään tänne, en jaksa mitään karjumista.

Vierailija
159/250 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, pysy vahvana, ota läheisten tuki vastaan. Vältä yksinoloa, jos sua pelottaa niin mene jonkun luo! Ite oisin niin neuroottinen, että alkaisin heti ettiä uutta asuntoa, en haluais että tuollainen ex tietää missä asun. Oisko jotain huume/pelivelkoja. Tyyppi kuulostaa tosi pelottavalta, jos sen oma äiti syytää sille rahaa joka kuukausi, ja silti sun olis muka helpompaa saada omilta vanhemmiltas. Selkee syy, miks ei halunnu sun soittavan äidilleen.. Ero sattuu, mutta se kipu menee ohi, ja pian huomaat olevasi todella vapaa!

Vierailija
160/250 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:27"]Avaa vähän, että kuka nostanut? Sinä itse siis et, mutta puoliso? Nyt saan varmaan ärtyneitä kulmien kohotuksia, mutta en ikinä halua yhteistä pankkitiliä mieheni kanssa.. [/quote] Sama. Rahat pidetään omilla tileillä, en ymmärrä miksi parien täytyy saada aukaista yhteinen tili ihan väen vängällä.

[/quote]

Jos kaikki omaisuuskin on yhteistä niin miksi ei myös tilit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi