Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korttia ei kelpuutettu kaupan kassalla.

Vierailija
12.01.2015 |

Tiesin saanneeni monen sadan euron tilisiirron viime perjantaina joten olin nolo ja sanoin pari kertaa, ettei ole millään mahdollista. Lopulta jätin kaikki ostokset ja menin tarkistamaan otolle tilin. Tilillä oli 42,50 euroa. Pitäisi olla 800. Tulin kotiin ja tarkistin nettipankin. Eilen oli nostettu -750 euroa.

Mies ei vastaa puhelimeen. Mitä mun pitäus tehdä? Voi luoja..

Kommentit (250)

Vierailija
161/250 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi. T Varamode

Vierailija
162/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:02"]

Minä soitin vastaavassa tilanteessa miehen mummolle. Mummo maksoi mulle ja mies työllä mummolleen korkojen kera =)

[/quote]

Ei jumalauta, kaikenlaisia hyväksikäyttäjiä sitä onkaan. Soitetaan vanhoille ihmisille ja vaaditaan näitä makselemaan rahat. Itse ei oteta mitään vastuuta mistään. Kai olet tosi ylpeä itsestäsi?

[/quote]

Hanki se sisälukutaito. Mies maksoi takaisin mummolleen. Tuollaiset kusipäät kuin ap:n mies yleensä esittää sukulaisilleen kultapoikaa ja tekee oikeasti hyvää heillekin että totuus paljastuu. Ja sukulaisille/vanhemmille maksetaan helpommin rahat takaisin kuin exälle, niin se vaan menee.

[/quote]

Eikä kukaan sabnonut että rahoja pitäisi vanhemmilta VAATIA vain vaan kertoa tilanne. Se voi jo auttaa, kun vahemmatkin suuttuu pojalleen ja pistää maksamaan.

[/quote]

Ap:han on niitä rahoja nimenomaan vaatimassa vanhemmilta, lue nyt vähän ap:n omia kirjoituksia, missä se uhoaa kuinka menee vaatimaan rahojaan.

Ja kyllä minusta on hyväksikäyttöä soitella koko suku läpi ja vinkua ja kitistä heille asiasta joka ei heille kuulu. Aikuiset ihmiset hoitaa nää asiat ihan muuten kuin hyväksikäyttämällä mummoja. Joku mummo voi hätäännyksissään antaa koko eläkkeensä pelastaakseen lapsenlapsensa pulasta ja nähdä sitten nälkää loppukuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:23"]

Näinpä, uskomatonta että niin moni on suhteessa jossa pitää varjella rahojaan, ilmeisesti pankkitunnuksetkin täytyy piilottaa jonnekin lukkojen taakse ja avain pitää aina mukana? Kyllähän se lompakon ja tunnusten vapaasti saatavilla pitäminen on houkuttelua varastamiseen...

Itse olen suhteissa pitänyt ihan luonnollisena että toisen tiliin esim. on käyttöoikeus, ja toinen saattaa hoitaa kaikki laskut molempien tileiltä jne.

Itse olen tiennyt kumppanin pankkikorttien tunnukset aina, ja minulla oli myös isovanhempieni korttien tunnarit ja tilien käyttöoikeus, koska hoidin heidän asioitaan.

Miten vanhusparat kun saattavat joutua antamaan oikeuksia jollekin, eikä mistään voi saattaa vastuuseen jos kerran on vain ihan oma vika kun ei ole pitänyt tunnuksia ja oikeuksia tiukasti itsellään...

Kaikenlaisia suhteita sitä onkaan kun kaikki on niin yksityistä. Mutta eihän ne mammat tosiaan edes taskuille voi mennä pyykätessään.

[/quote]

Meillä tunnusten säilytyspaikat ovat toistemme tiedossa. Verkkopankkitunnukset minulla on tässä viereisessä laatikossa ja mies säilyttää omiaan omassa laatikossaan makuuhuoneessa. Itse salasanat ovat talletettuna vain päässämme, tosin miehellä on jokin viritys kännykässään, mutta minun salasanani on vain omassa pääkopassani. Tähän asti ei vielä ole tullut tarvetta käyttää toistemme tilejä, paitsi että joskus niille syystä ja toisesta talletamme rahaa. Mutta sekin käy kummankin oman tilin kautta.

Äitini viimeiset vuodet hoidin hänen pankkiasiansa, ja vieläkin muistan hänen pankkikorttinsa tunnusluvun, vaikka äidin kuolemasta on jo yli kolme vuotta. Automaatilla kävimme yhdessä ja minä käytin korttia ja annoin hänelle käteisen hänen lompakkoonsa. Ei hän mitään tunnuslukuja olisi enää muistanut, sen verran hatara pää hänellä jo silloin oli. Laskuja varten hän antoi minulle käteistä, minä talletin pankissa sen tililleni ja maksoin laskut omassa verkkopankissani, koska hänellä ei verkkopankkitunnuksia ollut.

Kaikissa perheissä on omat tapansa. Toisten omista poikkeavat tavat tuppaavat ihmetyttämään, eikö niin?

Vierailija
164/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:02"]

Minä soitin vastaavassa tilanteessa miehen mummolle. Mummo maksoi mulle ja mies työllä mummolleen korkojen kera =)

[/quote]

Ei jumalauta, kaikenlaisia hyväksikäyttäjiä sitä onkaan. Soitetaan vanhoille ihmisille ja vaaditaan näitä makselemaan rahat. Itse ei oteta mitään vastuuta mistään. Kai olet tosi ylpeä itsestäsi?

[/quote]

Jätkä on parikymppinen, joten vanhemmat ovat ehkä neli-viisikymppisiä. Tosi vanhoja.

[/quote]

Tuo edellinenhän oli soittanut miehen MUMMOLLE. Itse sen ylpeänä kertoi. Ilmeisesti vanhemmat sanoi ei, joten piti kokeilla olisko mummo hellämielisempi. Ja olihan se. Minusta tuo on törkeää toimintaa. Suoranaista hyväksikäyttöä. Toisaalta sopiihan se kuvaan että hyväksikäyttäjä löytää varkaan poikaystäväksi. Vakka kantensa valitsee.

[/quote]

Iski omaan nilkkaan? Poikasi huumeidenkäyttäjä ja velkojat jyskyttävät ovia? Porkkana sulle: Miehesi varadtaa sinulta vuokraan vaaditut rahat ja kieltäytyy maksamasta takaisin. Vuokranmaksu on neljän päivän päästä. Mitä teet?

[/quote]

Ei iskenyt, mun pojat on 4v. ja 6v. ei niillä vielä huumeongelmaa ole. Tosin olen itse joutunut veljeni takia tuollaisten puhelujen kohteeksi. Missä mua on uhkailtu ja syytetty ties mistä. Sekä vaadittu rahaa. Asioista joita en ole tehnyt ja joista en ole vastuussa. Siksi tiedän, että se ei ole kivaa. Ja jos itse mietit hetken, niin tajuat että ei se sitä ole sinunkaan mielestäsi.

Edelleen, ne vanhemmat ei ole aikuisen poikansa asioista vastuussa. Näille asioille oma väylänsä mitä kautta edetä. Se väylä ei ole se että aletaan häiriköidä vanhempia tai vaatia heiltä rahoja joita he eivät ole varastaneet.

En tiedä mitä tekisin, tuskin kuitenkaan alkaisin uhkailla asiaan liittymättömiä ihmisiä ja vaatia heiltä rahaa. Todennäköisesti yrittäisin lainata rahat omilta sukulaisiltani. Miehestä tekisin rikosilmoituksen ja lopettaisin suhteen.

Vierailija
165/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:53"]Toivotavasti joskus tulevaisuudessa ei joku pissis soittele mulle ja vaadi joitain rahoja, jotka mun poika olis vieny. OMA MOKA, selviä itse. Ei ole mun tehtävä aikuisen poikani velkoja ja mokia korjailla. Sanoisin, että itke niille omille vanhemmilles tyhmyyttäsi ja laittaisin luurin kiinni. Säälittävää AP, oletko aikuinen vai juuri tuollainen teinipissis joka jättää selvittelemisen ja vastuun muille??? Pidä jatkossa parempaa huolta korteista ja tunnareista, niin ei tarvitse ulkopuolisia sotkea väärinkäyttöihin. Huh, mikä luuseri.. [/quote] Saanko kysyä.. Minkälaista lasta sä oikeen siellä kasvatat? Varastatteko yhdessä kaupasta? Naureskelette ilmeisesti muille "alempiarvoisille luusereille"? Haluaisin myös selvennystä tuohon "OMA MOKA" -kohtaan, koska en näe siinä mitään "omaa mokaa", vaan idioottikusipää miehen. N19

[/quote]

Onkohan Ap:n mies linjoilla?

Vierailija
166/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Vierailija
167/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 on automaatin nostoraja. Jos automaatissa ei ole 50€ seteleitä, tippuu nostoraja 400€. Itse voi myös pankissa määritellä omalle tililleen sopivan nostorajan. Tai sellainen on määritelty sinne tiliä avatessa, moni ei ehkä sitä muista.

Vierailija
168/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivotavasti joskus tulevaisuudessa ei joku pissis soittele mulle ja vaadi joitain rahoja, jotka mun poika olis vieny. OMA MOKA, selviä itse. Ei ole mun tehtävä aikuisen poikani velkoja ja mokia korjailla. Sanoisin, että itke niille omille vanhemmilles tyhmyyttäsi ja laittaisin luurin kiinni. Säälittävää AP, oletko aikuinen vai juuri tuollainen teinipissis joka jättää selvittelemisen ja vastuun muille??? Pidä jatkossa parempaa huolta korteista ja tunnareista, niin ei tarvitse ulkopuolisia sotkea väärinkäyttöihin. Huh, mikä luuseri.."

Huh, huh. kyllä ap teki ihan oikein, sillä vanhemmuus on elinikäinen tehtävä. Ainakin itse olisin näin halunnut, sillä pojan vanhempana olisi peiliin katsomisen paikka. Mikä on mennyt kasvatuksessa vikaan ja voiko sitä vielä korjata. Ihan samalla tavalla olisin itsekin toiminut ja maksanut ap:lle pojan varastaman rahan ja vaatinut pojan maksamaan minulle. Asiat kun voi korjata perhepiirissä, eikä viattomat ihmiset tarvitse kärsiä ja opiskelijan pussissa se on iso raha. Poika tässä on luuseri, ei ap. ja siksi pojan äitinä tuntisin syyllisyyttä ja tuskaan, mihin kasvatukseni on kadonnut.

Vierailija
169/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Mies on ihan sekaisin. Ei tullut silloin yöksi äidilleen, mä istuin ihan kakat housuissa koko yön hereillä et millon se paukkaa sisään ja aamulla päätin, ettei koskaan enää yhtäkkään yötä tätä lajia. Mies oli kömpinyt pilvessä kotiin sitten kuudelta aamulla. Äiti jo oli soittamassa poliiseille. Oon saanut myös tietää facebookin kautta, ettei mies ole niinä (lukuisina) kertoina ollut kaverillaan kun on niin sanonut. Puhuin tämän kaverin kanssa, ja hän kertoi välien menneen poikki pari kk sitten. Oli lainannut rahaa, ei maksanut takaisin ja vinkunut lisää rahaa. Hohhoijaa.

Miehen kanssa puhuin. Vastasin seuraavana päivänä vihdoin pommitukseen ja raivon siasta kahladin läpi itkuisen marttyyripuhelun, missä minä olen pilannut hänen elämänsä. Äidille kertominen oli viimeinen niitti ja onneks nyt on ihan täysillö mukana eroajatuksissa. En saanut selville, mihin kaikki toi raha on mennyt. Huomenna ois tapaaminen minä, hänen äitinsä, siskonsa ja isänsä. Olen myös huolestunut, koska mies on selkeästi ihan pihalla. Vietti runsaasti aikaa äitinsä luona vklpuisin niin tuntui esittäneen molempiin suuntiin. Saa nähä kömpiikö paikalme vai jättää tulematta. Rikosilmoitusta en oo tehnyt. Jotenkin en pysty siihen. Sisimmäsdäni haluisin ajatella miehellä omevan raskas aika, josta pääsee yli enkä halua vahingoittaa esim. hänen työnhakuaan tulevaisuudessa. Silloin kun sanoi tappavansa mut oli vain raivoissaan ja painoitti sanojaan, ei ole koskaan ollut tippaakaan väkivaltainen.

Sain kesätöitä ulkomailta. Eiköhän tää ala tästä rullaamaan. Kämpän saan pitää, mun nimi jää paperiin.

Vierailija
170/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh kirjotusvirheitä, siastani! :D:D Kännykällä vaikee kirjottaa.

Vierailija
171/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap. Ymmärrän, että on hankala tilanne jne., mutta miksi ihmeessä pidätte tuollaisen palaverin?

Vierailija
172/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:45"]Hei Ap. Ymmärrän, että on hankala tilanne jne., mutta miksi ihmeessä pidätte tuollaisen palaverin?
[/quote]
Äitinsä haluaa. Ilmeisesti haluaa selvittää kaiken miehen valheista. Äiti on jo suunnitellut miehen lähettämistä katkaisuun.

Vierailija
173/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:01"]  [quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:54"] Teet rikosilmoituksen nyt tuosta miehestä ja samoin soitat äidille. Vaihdata lukot, pyydä vaikka vanhemmiltasi siihen lainaa nyt kun kerran kaikki rahat on viety. Ja ei se puhuminen valitettavasti taida tuollaisen idiootin kanssa auttaa, joten älä murehdi ja odota häntä kotiin. [/quote] Oln koko ajan sellasessa odotustilassa ja mielialat vaihtelee raivon, epätoivon ja pelon välillä. Pelkään hänen reaktiotaan kun huomaa jos tulee kotiin että pakkaan hänen vaatteitaan, samalla haluan ymmärtävän kuinka vihainen olen. Hävettää soittaa, koska oon itkenyt koko päivän,en oo saanu edes ruokaa tehtyä niin verensokeri alhaalla ja univaje. Mul on sellanen olo että olisin humalassa. Jotenkin sumussa. Mite n mä vaihan lukot? Tää ei oo vitsi. En haluu itkeä hänen äidilleen, mutta nyt on tullu kyyneleitä joka kerta kun yritän ryhdistäytyä. Voi hel eyyi [/quote] Nyt teet heti rikosilmoituksen ja soitat hänen vanhemmilleen. Kamat kassiin, turhaan niitä siististi pakkailemaan ja ulos. Älä päästä kämppään, tuskin suostuu enää lähtemään. Jos jää riehumaan niin heti soitat poliisin. Pääsee aivan liian helpolla jos vanhemmat maksaa sulle ton summan. Rikosilmoitus ja vakavoituu homma ja pääset jätkästä varmemmin eroon. [/quote] "..ja soitat hänen vanhemmilleen" luitko ketjua kokonaan?

[/quote]

Luin koko ketjun alusta loppuun, itse asiassa kommentoinkin moneen otteeseen. En kuitenkaan joka sekuntti täällä ole odottamassa vastausta niin ap:n kommentti meni ohi lukiessani.

Vierailija
174/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:38"]

Moikka,

Mies on ihan sekaisin. Ei tullut silloin yöksi äidilleen, mä istuin ihan kakat housuissa koko yön hereillä et millon se paukkaa sisään ja aamulla päätin, ettei koskaan enää yhtäkkään yötä tätä lajia. Mies oli kömpinyt pilvessä kotiin sitten kuudelta aamulla. Äiti jo oli soittamassa poliiseille. Oon saanut myös tietää facebookin kautta, ettei mies ole niinä (lukuisina) kertoina ollut kaverillaan kun on niin sanonut. Puhuin tämän kaverin kanssa, ja hän kertoi välien menneen poikki pari kk sitten. Oli lainannut rahaa, ei maksanut takaisin ja vinkunut lisää rahaa. Hohhoijaa.

Miehen kanssa puhuin. Vastasin seuraavana päivänä vihdoin pommitukseen ja raivon siasta kahladin läpi itkuisen marttyyripuhelun, missä minä olen pilannut hänen elämänsä. Äidille kertominen oli viimeinen niitti ja onneks nyt on ihan täysillö mukana eroajatuksissa. En saanut selville, mihin kaikki toi raha on mennyt. Huomenna ois tapaaminen minä, hänen äitinsä, siskonsa ja isänsä. Olen myös huolestunut, koska mies on selkeästi ihan pihalla. Vietti runsaasti aikaa äitinsä luona vklpuisin niin tuntui esittäneen molempiin suuntiin. Saa nähä kömpiikö paikalme vai jättää tulematta. Rikosilmoitusta en oo tehnyt. Jotenkin en pysty siihen. Sisimmäsdäni haluisin ajatella miehellä omevan raskas aika, josta pääsee yli enkä halua vahingoittaa esim. hänen työnhakuaan tulevaisuudessa. Silloin kun sanoi tappavansa mut oli vain raivoissaan ja painoitti sanojaan, ei ole koskaan ollut tippaakaan väkivaltainen.

Sain kesätöitä ulkomailta. Eiköhän tää ala tästä rullaamaan. Kämpän saan pitää, mun nimi jää paperiin.

[/quote]

Mä ainakin vaikeuttasin miehen elämää, oppisipa ainakin ja kärsisi. 

Vierailija
175/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:38"]

Moikka,

[/quote]

Mä ainakin vaikeuttasin miehen elämää, oppisipa ainakin ja kärsisi. 
[/quote]
Joo.. Mielialat vaihtelee järkyttävän paljon. Välillä vihaan miestä (nousee kaikki mahdollinen mieleen) ja haluaisin pistää kärsimään. Toisaalta säälin. Haluaisin itsekin vaan poistua tästä, laittaa oven kiinni enkä selvitellö asioita poliisin kanssa, oikeudessa tai muutenkaan. Haluaisin myös, että mies tokenisi ja pääsisi jaloilleen. Ollaan kuitenkin vasta 20v. Hänessä on hyvin rakastava ja hellä puoli myös, ehkä tää herättäis ja saisi havahtumaan. Älliä ainakin riittää, eli jos viitsisi panostaa opiskeluun niin vois tulla ihan tuottelias yhteiskunnan jäsen.
Nyt äitiänsö huolestuttaa pilven ja muiden "party"huumeiden käyttö, mulke ei oo selvinnyt minne niin järkyttävät summat on menny, kenelle hän on velkaa ja mistä.
Aloin vasta eilen miettimään, että hän roikkuu tuntikausia netissä ja tykkää nettipokerista. Välillä on napsauttanut ruudun kiinni ku tulin taakse. Toi on kuitenkin ollut tosi harvoin, kai siellä jotkut rajat on ja noin, ettei voi vaan hassata rahaa.

Vierailija
176/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todellakin ymmärrän miksei ap halua tehdä rikosilmoitusta. Ja tavalalan oo kyllä sitä mieltä ettei siitä ole edes välttämättä mitään hyötyä. Kalliit oikeudenkäyntikulut tulee ja mikä on hyöty? Ap:lta kuluu aikaa ihan turhaan opiskeluilta ja työltä, oikeudenkäyntiprosessi on stressaavaa ja kyse on kuitenkin ihmisestä joka joskus oli rakas. Tohon prosessiin lähteminen helposti syö voimavaroja uhrilta ja kun kyse on kuitenkin suhteellisen pienestä rahasummasta, jonka ap on jo saanut takaisin, nyt miehen äiti on tietoinen ja katkaisuakin mietitään, niin todennäköisemmin ap:n exäkin saa parempaa apua ilman rikosrekisteriä kuni rikosrekisterin kanssa. Tsemppiä ap:lle! 

Vierailija
177/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:11"]

Aloin vasta eilen miettimään, että hän roikkuu tuntikausia netissä ja tykkää nettipokerista. Välillä on napsauttanut ruudun kiinni ku tulin taakse. Toi on kuitenkin ollut tosi harvoin, kai siellä jotkut rajat on ja noin, ettei voi vaan hassata rahaa.

[/quote]

Nyt silmät auki. Luuletko, että noilla pelifirmoilla oikeasti olisi jotain tuollaisia rajoja? Ei tietenkään ole, sinne varmasti on mennyt ainakin iso osa rahoista. Ei tuollaisia velkoja saa pelkällä pilvellä ja bilehuumeilla hankittua, jos nyt ei sitten ole ihan kokaiiniin tai piriin hassahtanut.

Hyvä että asiat kuitenkin etenevät. Pääasia, että olet herännyt tilanteeseen.

Vierailija
178/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:11"]

[/quote]

Nyt silmät auki. Luuletko, että noilla pelifirmoilla oikeasti olisi jotain tuollaisia rajoja? Ei tietenkään ole, sinne varmasti on mennyt ainakin iso osa rahoista. Ei tuollaisia velkoja saa pelkällä pilvellä ja bilehuumeilla hankittua, jos nyt ei sitten ole ihan kokaiiniin tai piriin hassahtanut.

Hyvä että asiat kuitenkin etenevät. Pääasia, että olet herännyt tilanteeseen.

[/quote]

Itseasiassa googlasin ja tajusin typeryyteni. En tiedä miksi, oon jotenkin luullut et noihib on jotain hillitseviä rajoja. On jotenkin rankkaa huomata kuinka kakara vielä olen monessa asiassa. Ei ollu tää aikuistuminen niin pala kakkua kuin oletin. Tänäänkin harkitsin jopa kotiin takaisin muuttamista (joutuisin kulkemaan melkein tunnin kouluun) ennen kuin tulin järkiini. Jotenkin tulee rättiä naamaan, kun olen jasvanut niin rakastavassa ja turvallisessa kodissa kun voi, ettei kaikki olekaan yhtä rakastavia ja lojaaleja vaikka itse kohtelisin hyvin. Well, live and learn I guess.

Mies on köyttänyt satunnaisesti kokaiinia (ei ikinä mun nähden) mistä ollaan riidelty. Mut niin, nyt keskityn loppupäivän kouluun.

Vierailija
179/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia AP!!!

Kuulostaa niin mun exältä, luojan kiitos on exä nykyään! Just tollanen addikti luuseri sekin oli, en ois ollu yhtään yllättyny jos se ois pölliny multa tollasia summia.

Kaikki järjestyy, mutta ton miehen jätät elämässä historiaan lupaa se itellesi ja mulle!! ♡

Vierailija
180/250 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:46"]En jaksanut lukea ketjua läpi...mutta automaatista voi nostaa kerralla vain 400e. Joten ei voi olla vain 1 nosto 750e..ne olisi pitänyt nostaa kahdessa erässä.. [/quote] Voit nostaa just sen verran kun laitat nosto rajaksi. [/quote] Et voi yhdellä nostolla tehdä kuin 400e noston. Minullakin on nostoraja 600e ja jos haluan nostaa 600e, pitää ensin nostaa 400e ja sen jälkeen 200e. Otto automaateissa lukee näytöllä että max. Kertanosto 400e.

[/quote]

Vedä nyt vitun ämmä kätees. Nordeassa ainakin voi verkkopankista säätää vaikka tonnin rajaksi ja sen jälkeen voit mennä automaatille nostamaan sen tonnin yhdellä nostolla.  Kokemusta on. Tyhmyydestäsi päätellen sulla ei moisia rahoja tilillä kylläkään voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan