Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korttia ei kelpuutettu kaupan kassalla.

Vierailija
12.01.2015 |

Tiesin saanneeni monen sadan euron tilisiirron viime perjantaina joten olin nolo ja sanoin pari kertaa, ettei ole millään mahdollista. Lopulta jätin kaikki ostokset ja menin tarkistamaan otolle tilin. Tilillä oli 42,50 euroa. Pitäisi olla 800. Tulin kotiin ja tarkistin nettipankin. Eilen oli nostettu -750 euroa.

Mies ei vastaa puhelimeen. Mitä mun pitäus tehdä? Voi luoja..

Kommentit (250)

Vierailija
101/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:48"]

HUONO TROLLI, HUONO! Sinä se jaksat tehtailla näitä. Sama kirjoittaja kuin tuossa mieheni on tekstaillut siskoni kanssa ketjussa... Hohhoijaa...

[/quote]

No en todellakaan ole idiootti, voit tunkea noi provoilusi vaikka takapuolees tai tulla tänne meille panikoimaan mun kanssa. Lähen nyt nostamaan loputkin sentit

Vierailija
102/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pääsetkö nettipankkiin katsomaan tilisi? Näkyykö maksu/nosto siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykset:

1) onko miehelläsi voinut olla korttisi käytössä?

2) Onko miehesi tiennyt saapuvasta useamman satasen tilisiirrosta tilillesi?

Vierailija
104/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!!

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:52"]

Lisään vielä, että tästä osoitteesta https://www.korttiturvallisuus.fi/Apua/ löydät sulkupalveluiden numerot. Ei tarvitse soittaa pankkiin. Kunhan nyt suljet korttisi ensin olkoot kyseessä sitten mies tai ei!

Kun kortin sulkee, niin uusi pitäisi tulla automaattisesti pankista. Veloitus menee tililtä, nordealla muistaakseni 10-15 euron välillä/kortti.

[/quote]

Vierailija
105/250 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:01"] 

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:54"]

Teet rikosilmoituksen nyt tuosta miehestä ja samoin soitat äidille. Vaihdata lukot, pyydä vaikka vanhemmiltasi siihen lainaa nyt kun kerran kaikki rahat on viety. Ja ei se puhuminen valitettavasti taida tuollaisen idiootin kanssa auttaa, joten älä murehdi ja odota häntä kotiin.

[/quote]

Oln koko ajan sellasessa odotustilassa ja mielialat vaihtelee raivon, epätoivon ja pelon välillä. Pelkään hänen reaktiotaan kun huomaa jos tulee kotiin että pakkaan hänen vaatteitaan, samalla haluan ymmärtävän kuinka vihainen olen. Hävettää soittaa, koska oon itkenyt koko päivän,en oo saanu edes ruokaa tehtyä niin verensokeri alhaalla ja univaje. Mul on sellanen olo että olisin humalassa. Jotenkin sumussa. Mite n mä vaihan lukot? Tää ei oo vitsi. En haluu itkeä hänen äidilleen, mutta nyt on tullu kyyneleitä joka kerta kun yritän ryhdistäytyä. Voi hel eyyi
[/quote]

Nyt teet heti rikosilmoituksen ja soitat hänen vanhemmilleen. Kamat kassiin, turhaan niitä siististi pakkailemaan ja ulos. Älä päästä kämppään, tuskin suostuu enää lähtemään. Jos jää riehumaan niin heti soitat poliisin. Pääsee aivan liian helpolla jos vanhemmat maksaa sulle ton summan. Rikosilmoitus ja vakavoituu homma ja pääset jätkästä varmemmin eroon.

Vierailija
106/250 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:24"]

Selvisikö koskaan, miten tuo ap:n poikaystävä oli onnistunut sen rahan tililtä viemään? Automaatilla, verkkopankissa vai miten?

[/quote]

No nostettu. Nostaminen tapahtuu automaatilla. Miten toi voi olla vaikeaa?

[/quote]

Ap vain sanoi, että kortti oli koko ajan hänen mukanaan. Ilmeisesti ei sittenkään ollut?

Vierailija
107/250 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:46"]En jaksanut lukea ketjua läpi...mutta automaatista voi nostaa kerralla vain 400e. Joten ei voi olla vain 1 nosto 750e..ne olisi pitänyt nostaa kahdessa erässä..
[/quote]

Voit nostaa just sen verran kun laitat nosto rajaksi.
[/quote]

Et voi yhdellä nostolla tehdä kuin 400e noston. Minullakin on nostoraja 600e ja jos haluan nostaa 600e, pitää ensin nostaa 400e ja sen jälkeen 200e. Otto automaateissa lukee näytöllä että max. Kertanosto 400e.
[/quote]
Taitaa riippua automaatista? Ja siitä paljon siellä on se rahavara?
[/quote] no minulle ei ole tullut vielä vastaan yhtäkään automaattia josta olisi kerralla saanut yli 400e.
[/quote]

Useinkin nostelet käteistä yli 400e?
[/quote]

Kyllä nostan, pari kertaa kuukaudessa.

Vierailija
108/250 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:01"] 

Teet rikosilmoituksen nyt tuosta miehestä ja samoin soitat äidille. Vaihdata lukot, pyydä vaikka vanhemmiltasi siihen lainaa nyt kun kerran kaikki rahat on viety. Ja ei se puhuminen valitettavasti taida tuollaisen idiootin kanssa auttaa, joten älä murehdi ja odota häntä kotiin.

[/quote]

Oln koko ajan sellasessa odotustilassa ja mielialat vaihtelee raivon, epätoivon ja pelon välillä. Pelkään hänen reaktiotaan kun huomaa jos tulee kotiin että pakkaan hänen vaatteitaan, samalla haluan ymmärtävän kuinka vihainen olen. Hävettää soittaa, koska oon itkenyt koko päivän,en oo saanu edes ruokaa tehtyä niin verensokeri alhaalla ja univaje. Mul on sellanen olo että olisin humalassa. Jotenkin sumussa. Mite n mä vaihan lukot? Tää ei oo vitsi. En haluu itkeä hänen äidilleen, mutta nyt on tullu kyyneleitä joka kerta kun yritän ryhdistäytyä. Voi hel eyyi
[/quote]

Nyt teet heti rikosilmoituksen ja soitat hänen vanhemmilleen. Kamat kassiin, turhaan niitä siististi pakkailemaan ja ulos. Älä päästä kämppään, tuskin suostuu enää lähtemään. Jos jää riehumaan niin heti soitat poliisin. Pääsee aivan liian helpolla jos vanhemmat maksaa sulle ton summan. Rikosilmoitus ja vakavoituu homma ja pääset jätkästä varmemmin eroon.
[/quote]

Aijaa soititkin jo... Olisin kyllä ollut soittamisen ja rikosilmoituksen kannalla. Jätkä pääsee liian helpolla, mutta hyvä kun jätkän äiti hoiti asian noin. Tsemppiä ja vaihda lukot kuitenkin...

Vierailija
109/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä on oikeus rahoihinsa. 

Vierailija
110/250 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:01"] 

[/quote]

[/quote]

[/quote]
"..ja soitat hänen vanhemmilleen" luitko ketjua kokonaan?

Vierailija
111/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa korttia en anna kenellekään. Oma tili omat rahat. 

112/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:59"]

[/quote]

Niin onkin. Muttei tyttöystävänsä rahoihin.

Vierailija
113/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:56"]

Kysymykset:

[/quote]

1) en tiedä. Ei oltu liimattuna yhteen eilistä, olin tunnin lenkillä esim.

2) Kyllä.

Vierailija
114/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="12.01.2015 klo 19:01"]

[/quote]

Tyttöystävän rahat on miehen rahoja. Mies hoitaa talouden.

[/quote]

Vierailija
115/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="12.01.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:46"]

Ei siinä oo mitään outoa että parisuhteessa tietää toistensa pinit. Haloo.

[/quote]

Kyllä on. Ne ovat henkilökohtaisia jo ihan sen sopimuksenkin mukaan, jonka olet tehnyt pankkisi kanssa. Esim. kassa saa viedä kortin jos vaimo käy ostoksilla miehen kortilla. Ja mies maksaa poisottopalkkion kassalle.
[/quote]

Noh, minä aina joskus makselen mieheni kortilla kaupoissa. Koskaan ei ole ongelmia ollut.
Mieheni myös tietää mun pinnin. En mä sitä pidä outona. Luotan mieheeni ettei se oo tuhlaamassa mun viimosia pennosiani tililtäni.

Vierailija
116/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="12.01.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:46"]

Ei siinä oo mitään outoa että parisuhteessa tietää toistensa pinit. Haloo.

[/quote]

Kyllä on. Ne ovat henkilökohtaisia jo ihan sen sopimuksenkin mukaan, jonka olet tehnyt pankkisi kanssa. Esim. kassa saa viedä kortin jos vaimo käy ostoksilla miehen kortilla. Ja mies maksaa poisottopalkkion kassalle.

[/quote]

Sulla on väärää tietoa. Kassalla ei ole oikeutta viedä kenenkään korttia, mikäli nimi ja kortin käyttäjä eivät täsmää. Korttia ei silloin voi käyttää maksuvälineenä, joten maksu täytyy pyytää toiselta kortilta tai käteisellä. Pois kortin saa ottaa vain mikäli kassakone sanoo "ota kortti pois" tai vastaavaa. Se tarkoittaa, että kortista on tehty sulkuilmoitus.

Vierailija
117/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:02"][quote author="AV Mamma" time="12.01.2015 klo 19:01"]

[/quote]

Tyttöystävän rahat on miehen rahoja. Mies hoitaa talouden.

[/quote]
[/quote]

Mikäs vittu se siellä ruudun toisella puolen huutelee. Saatanan idiootti, ei muuta.

Vierailija
118/250 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tehty alunalkaen väärin kun on pinit annettu tietoon tosin on mieski Yks pasiainen! Meikä o akan kans omat tilit ja lainanhoito tili yhteinen josta ei voi siirtää rajaa ku pankissa ja silloinkin kummankin pitää olla läsnä. On vääryyttä maailmassa!

Vierailija
119/250 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:56"]

Kysymykset:

[/quote]

1) en tiedä. Ei oltu liimattuna yhteen eilistä, olin tunnin lenkillä esim.

2) Kyllä.

[/quote]

Vaikuttaa vahvasti siltä, että miehesi on nostanut rahat. Ennen tilisiirtoa, ei tilillä ollut paljoakaan rahaa nostettavana ja siirron jälkeen on ollut ihan mukavasti nostettavaa.

Vierailija
120/250 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:24"]

Selvisikö koskaan, miten tuo ap:n poikaystävä oli onnistunut sen rahan tililtä viemään? Automaatilla, verkkopankissa vai miten?

[/quote]

No nostettu. Nostaminen tapahtuu automaatilla. Miten toi voi olla vaikeaa?

[/quote]

Ap vain sanoi, että kortti oli koko ajan hänen mukanaan. Ilmeisesti ei sittenkään ollut?

[/quote]

Lue aikaisemmat ketjut. Sanoi käyneensä tunnin lenkilläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän