Te naiset, joilla on miehiä "jonoksi asti"
Mitä oikein tarkoitatte tällä? Tälläkin palstalla usein törmää tähän sanontaan: "oon nätti, nuori nainen, jolla on miehiä paljon tyrkyllä/jonoksi asti yms." Kuinka paljon teillä on niitä miehiä oikeen tyrkyllä? Mistä ne on tullu? Jakeletteko numeroanne kaikille halukkaille vai tarkotatteko rändom miehiä, jotka on tullut lähestymään teitä? Vai jotain tuttuja, jotka onkin yhtäkkiä osoittanut kiinnostusta? Tää jotenkin aina mietityttää kun kuulen jotain tollasta. Muakin usein lähestytään, mutta en yleensä oo kiinnostunut. Onko mullakin miehiä jonoksi asti? :D
Kommentit (103)
Mua kyllä katsotaan, mutta ei käytännössä koskaan lähestytä. Jos kuitenkin itse lähestyn, niin n.95% on kiinnostuneita. Mikä on vikana? Olen välillä ihmetellyt yhtä tuttavaani, joka on kasvoistaan melkoisen ruma, mutta ihan hyväkroppainen ja miehiä pyörii ympärillä jatkuvasti..
Mua lähestyy miehet epäsovinnaisemmissa paikoissa, kuten salilla ja harrastuksissa. Mutta baarissa saan olla taas aika rauhassa. Mistä tämä sitten johtuu?
Kun on miehiä jonoksi asti, niin miehet lähestyvät joka paikassa. Baarissa, lentokoneessa, töissä, hississä, junassa, bussissa, kuntosalilla, metrossa, metrolaiturilla, ruokakaupassa, hammaslääkärin odotustilassa... Jopa Saksasssa passintarkastaja on alkanut lirkuttelemaan ja iskemään (lento Jenkeistä)...
Muutenkin miehet tarjoutuvat aina auttamaan laukkujen / tavaroiden nostamisessa ja kantamisessa jne. jne. Tuijottelijoita on paljon ja joka paikassa.
Tätä lähestymistä tapahtuu sekä kotimaassa että ulkomailla.
Olen aika kaunis ja hyvävartaloinen, iloinen, sanavalmis, mutta ujo. En pukeudu paljastavasti, mutta kuitenkin tuikkoihin vaatteisiin.
Hauskaahan tämä on, niin kauan kun tätä kestää.
Mäki oon tollanen aina ollut. Aina ollut miehiä tyrkyllä. Joka baarireissulla ja muutenkin. Ja olen lihava 160/120. Johtuu varmaan siitä että oon hauska ja nauran paljon. Ja puhun paljon.
Olen miesten mielestä mukava. Niin yksinkertaista se on. Olen ollut aina luonteeltani enemmän poikamainen, mutta näytän kyllä ihan oikealta tytöltä: hoikka vyötärö, normi rinnat, pitkät hiukset. En käytä hirveästi meikkiä, sopivasti. Pukeudun hillitysti. Mutta niin vain kävi, että samana päivänä sain kolme kosintaa. Älkää edes kysykö. Yksi on nykyinen aviomieheni.
Ainut syy miksi vielä lähestyn edes joitakin naisia on se, että olen netistä lukenut monia valituksia siitä, miten "olen normaali blablabla, mutta kukaan ei ikinä osoita kiinnostusta!"
Olen ajatellut että ne eivät kaikki voi valehdella, vaan joku on oikeasti innoissaan huomiosta. Vielä sitä ei ole kuitenkaan löytynyt.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:08"]
Siis ei todellakaan ole tavallista naisen elämää! Vai tarkoitatko, että esim. minä ja muut naiset jotka ei saada huomiota, ei olla ollenkaan naisia :(?? Ei minun "naisen elämässä" todellakaan tule kosimisia, treffikutsuja tai ilmaisia kahveja. Ei minua päin juuri edes katsota! Jos esim. salilla yritän jutella jollekin miehelle small talkia, niin yleensä ne kyllä vastaa, mutta ei todellakaan ala juttelemaan enempää tms. Ja sitten kuuntelen vierestä, miten (mielestäni) ihan yhtä tavallisen näköisen naisen kanssa ne alkaa flirttaamaan kun nainen katsookin sinne päin... Kyllä se pistää miettimään, että mikä itsessä on vikana.
[/quote]
En tarkoita, mutta mä olen ajatellut se olevan tavallista, mulla on aina ollut tuollaista.
Mutta taustana kerrottakoon näin, olen asunut monessa eri maassa, ja esim. lontoossa oli niin paljon miehiä tyrkyttämässä itseään joka paikassa, että se oli jo outoa, tukholmassa vähän samanlaista jne.
Ehkä siitä on jäänyt joku outo "aura", tai jotain?
En kyllä ihan oikeasti pidä itseäni minään miesmagneettina, kyllähän jokaisella naisella riittää miehiä, mutta tärkeää on se millaisia miehiä, mielestäni?
Mulla on sama, mutta en tosiaan ajattele, että olisin nainen jolla on miehiä jonoksi asti koska ei muakaan missään muualla lähestytä kuin tosiaan ne varatut äijät työpaikan kinkereissä. Mitenkään erityisesti itseäni väheksymättä pidän yhtenä suurena syynä sitä, että kun naisia on vähän niin se huomio sitten kiinnittyy "siihen mitä on tarjolla". Ei ne varatut miehet tapaa naisia kovin paljon, se töissä oleva saattaa vaimon ohella olla yksi niitä harvoja.
[/quote]
Meidän työpaikalla on naisia yksi kuudenosa. Edellisessä työpaikassa oli yksi kolmasosa. Olen osallistunut lähes jokaikiseen työpaikan kinkeriin - koskaan ei ole yksikään työpaikan mies osoittanut pätkääkään kiinnostusta. Enkä kyllä ole huomannut, että muitakaan firman naisia sen kummemmin iskettäisiin. Ei siis pidä paikkaansa, että firman miesten huomio olisi jotenkin tavallista.
Pakko vastata. Olen 37-v. nainen, naimisissa oikean komistuksen kanssa ja 4 lasta. Aito punapää kurvikas kylläkin. Joku näissä punaisissa hiuksissa ja muodoissa täytyy olla kun tuntemattomatkin miehet tuijottaa, pälyilee, tulee juttelemaan baarissa...miehet menneisyydestäkin ottaa yhteyttä ties kuinka monen vuoden päästä ja naiset tulee kehumaan kauniiksi hippitytöksi, tuntemattomat ikää ja sukupuolta katsomatta alkaa avautumaan ongelmistaan jne. Joku karismakysymys? Oudohko pukeutumistyyli? Hymy? En oo mikään nykytrendin mukainen kaunotar tosiaankaan.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:06"]
Ei tuo kyllä mitään joka tavisnaisen elämää ole. Älä leuhki siellä.
[/quote]
No, kyllä vaan todellakin on, ihan leuhkimatta.
Ehkä ei jossain seinäjoella, mutta muualla kyllä on.
[/quote]
Eikä ole. Minä olen asunut kahdessa suomen top10:ssä olevista kaupungeista, sekä yhdessä pienemmässä, ja kaikissa sama homma.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:16"]
Siis ei todellakaan ole tavallista naisen elämää! Vai tarkoitatko, että esim. minä ja muut naiset jotka ei saada huomiota, ei olla ollenkaan naisia :(?? Ei minun "naisen elämässä" todellakaan tule kosimisia, treffikutsuja tai ilmaisia kahveja. Ei minua päin juuri edes katsota! Jos esim. salilla yritän jutella jollekin miehelle small talkia, niin yleensä ne kyllä vastaa, mutta ei todellakaan ala juttelemaan enempää tms. Ja sitten kuuntelen vierestä, miten (mielestäni) ihan yhtä tavallisen näköisen naisen kanssa ne alkaa flirttaamaan kun nainen katsookin sinne päin... Kyllä se pistää miettimään, että mikä itsessä on vikana.
[/quote]
En tarkoita, mutta mä olen ajatellut se olevan tavallista, mulla on aina ollut tuollaista.
...
En kyllä ihan oikeasti pidä itseäni minään miesmagneettina, kyllähän jokaisella naisella riittää miehiä, mutta tärkeää on se millaisia miehiä, mielestäni?
[/quote]
Siis ensin väität että et tarkoita sitä että huomiota saamattomat ei olisi naisia, mutta sitten heti perään taas sanot että " kyllähän jokaisella naisella riittää miehiä"?! Mutta kun ei riitä! Ei minua lähesty kukaan, ei hyvät miehet eikä spurgut baarissa valomerkin aikaan. Kuinka vaikeaa se voi olla ymmärtää?
Ettekö käsitä, että tuollaiset "kyllä kaikki naiset saa hirveästi huomiota" on todella loukkaavia meidän mielestä, jotka ei saa? Siinä tuntee itsensä todella hirviöksi, kun esitetään ihan itsestäänselvyytenä että jokaiselle naiselle sitä huomiota tulee ihan liiankin kanssa :(((.
Musta taas naiset jotka on itse aloitteellisia miesten suhteen eikä odota valmista on vetovoimaisempia vaikka jonoa hissukoilla olisikin
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:16"]
[/quote]
...
[/quote]
Siis ensin väität että et tarkoita sitä että huomiota saamattomat ei olisi naisia, mutta sitten heti perään taas sanot että " kyllähän jokaisella naisella riittää miehiä"?! Mutta kun ei riitä! Ei minua lähesty kukaan, ei hyvät miehet eikä spurgut baarissa valomerkin aikaan. Kuinka vaikeaa se voi olla ymmärtää?
Ettekö käsitä, että tuollaiset "kyllä kaikki naiset saa hirveästi huomiota" on todella loukkaavia meidän mielestä, jotka ei saa? Siinä tuntee itsensä todella hirviöksi, kun esitetään ihan itsestäänselvyytenä että jokaiselle naiselle sitä huomiota tulee ihan liiankin kanssa :(((.
[/quote]Siinä juuri esimerkki siitä, mistä puhuin. Ehkä toivoa vielä on.
-Mies 29v-
Tuli mieleen eräs kaverini joka nuorempana oli tällainen, en nyt sano mistään jonoista mitään mutta hän seurusteli lähestulkoon aina ja vientiä riitti muutenkin. Nätti, oli harrastanut urheilua, sopusuhtainen vartalo, muttei mikään suuren luokan kaunotar. Ihan fiksukin, muttei mikään varsinainen älykkö. Kiltti ja mukava, paljon kavereita. Ehkäpä siinä ne tärkeimmät? Siis sellainen hyvin naapurityttömäinen, helposti lähestyttävä.
Sivuhuomautuksena, itse en onneksi ole koskaan pitänyt miesten huomiota minään elämässä onnistumisen mittarina.
[/quote]
Siis pyydän oikeasti anteeksi, ei ole ollut tarkoitus loukata.
Ajattelin tuolla, että kaikki naiset saavat kyllä miehiä, että esim. treffi-ilmoituksen laittamalla saa varmasti vastauksia, mutta ei välttämättä sellaisia, joita itse haluaisi? Se oli se mun idea.
Se miesten laatu oli se mun idea, ja itse pitäisin miesmagneettina sellaisia naisia, jotka saavat ne kaikista parhaat miehet tuosta vain sormia napsauttamalla, en ymmärrä miten on miesmagneetti, jos saa huomiota ihan tavallisilta miehiltä?
Mullakin kiinnostaisi tietää millaisia te olette, joiden perässä juoksee ne tosi komeat ja rikkaat miehet, enkä meinaa esim. yhtä sellaista, vaan joillakin on niiden perässä monia tuollaisia.
Mulla on tällainen ystävä, jolla riittää jonoa, koska on niin superkaunis. Arvatkaapa onko hauskaa lähteä baariin hänen kanssaan, kun itse en saa silloin huomiota keltään?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:26"]
[/quote]
Siis pyydän oikeasti anteeksi, ei ole ollut tarkoitus loukata.
Ajattelin tuolla, että kaikki naiset saavat kyllä miehiä, että esim. treffi-ilmoituksen laittamalla saa varmasti vastauksia, mutta ei välttämättä sellaisia, joita itse haluaisi? Se oli se mun idea.
Se miesten laatu oli se mun idea, ja itse pitäisin miesmagneettina sellaisia naisia, jotka saavat ne kaikista parhaat miehet tuosta vain sormia napsauttamalla, en ymmärrä miten on miesmagneetti, jos saa huomiota ihan tavallisilta miehiltä?
[/quote]
Minusta treffi-ilmoitus on ihan eria asia, kun näes löytyy paljon miehiä jotka massapostittaa saman vonkausviestin kaikille ilmoittajille. Kuitenkin silloin, kun naista lähestytään livenä, on mies kiinnostunut juuri siitä naisesta - olkoonkin sitten vaikka "vain" ulkonäön tai jonkin muun yksittäisen seikan takia. Kuitenkin juuri SE NAINEN herättää kiinnostuksen. Ja meillä, jotka ei saada sitä kiinnostusta, puuttuu selkeästi se "jokin" mikä näillä naisilla on. Vähän sama kuin vertaisi sitä että saa postissa mainoksia (jotka jaetaan kaikille joilla on postilaatikko) vs. saa postissa itselleen osoitettuja postikortteja. Ei sitä pelkän mainospostin saajaa lohduta, että hän sentään saa (vain) mainoksia, kun toinen saa 30 joulukorttia.
Kyllä minusta on magneetti jos saa (paljon) huomiota "tavallisilta" miehiltäkin. Kas kun yhä me jotkut ei saada sitäkään, eikä huomiota edes ns. "huonoilta" miehiltä. Ne sinunkin tavalliset voi olla jollekulle ihan hyviä tyyppejä, joten en väheksyisi mitenkään sitäkään huomiota. Huomiota se on joka tapauksessa, ja jokin sinulla on tarpeeksi ihanaa herättääkseen sen huomion. Alkaisit arvostaa sitä, jos olisit kokenut tämän elämän jossa sitä huomiota tulee tasan 0.
Todellakin on tärkeää, millaiset miehet lähestyvät. On varmasti niitäkin naisia, joita kaikenlaiset miehet lähestyvät. Mutta minua ainakin lähestyvät lähes aina saman tyyppiset miehet. Se on hassua, ja olisi hauska tietää, miksi näin on. Tyttöporukassakaan ei ainakaan koskaan tule mitään katkeruuksia, kun jokaista meistä lähestyy ihan erilaiset miehet.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:39"]
Alkaisit arvostaa sitä, jos olisit kokenut tämän elämän jossa sitä huomiota tulee tasan 0.
[/quote]
En ymmärrä miksi pitäisi arvostaa sitä erityisesti, että joku haluaa nussia sua? Sitähän kaikessa tuossa huomiossakin on kysymys.
Itseäni ainakin joka kerta baareissa hyvännäköiset(kin) miehet tulevat "iskemään", samoin myös muuallakin (kadulla vaan vastaan kävellessä, kaupassa..) Useat kaverimiehet ovat osoittaneet kiinnostuksensa mua kohtaan. Myös ihan tuntemattomatkin naiset usein kehuvat ulkonäköäni.