Te naiset, joilla on miehiä "jonoksi asti"
Mitä oikein tarkoitatte tällä? Tälläkin palstalla usein törmää tähän sanontaan: "oon nätti, nuori nainen, jolla on miehiä paljon tyrkyllä/jonoksi asti yms." Kuinka paljon teillä on niitä miehiä oikeen tyrkyllä? Mistä ne on tullu? Jakeletteko numeroanne kaikille halukkaille vai tarkotatteko rändom miehiä, jotka on tullut lähestymään teitä? Vai jotain tuttuja, jotka onkin yhtäkkiä osoittanut kiinnostusta? Tää jotenkin aina mietityttää kun kuulen jotain tollasta. Muakin usein lähestytään, mutta en yleensä oo kiinnostunut. Onko mullakin miehiä jonoksi asti? :D
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:25"]
Kun aikuistuin, sama tarina jatkui. Miehet lähestyivät minua, kaupassa, kadulla.
Minua on kaksi kertaa kosittu keskellä kaupunkia, en ole tuntenut kosijoita.
Jouduin vaihtamaan jälleen numeroa, koska sain kannoilleni ahdistelijoita. Taas sanottiin samaa. "Sinussa on jotakin erityistä, sinua ei voi vastustaa".
Baarissa miehet tuli lääppimään, jopa silloin kun näiden miesten oma puoliso oli vierellä/samassa baarissa. Ja taas minua vihattiin, ei jäänyt kertaan, kun yllättäen joku vieras nainen hyökkäsi minulle huutamaan, että olen vienyt hänen miehen.
Minusta puhuttiin "Lumottarena, viettelijättärenä jne".
Jouduin lähtemään illanvietosta kotiin sitkeiden ahdistelijoiden vuoksi, onneksi aikuisena löysin myös miespuolisia ystäviä, jotka lopulta turvasivat minun illanviettoani.
Tässä vaiheessa voin kertoa, etten ole mikään lumoava kaunotar. Minulla on pienen A-kupin rintavarustus, jos sitäkään. Olen toki hoikka ollut aina, kasvoni ovat ihan "ok", missä ei ole mitään huomiota herättävän rumaa, mutta ei mitään kaunistakaan. En millään mittareilla ole muodokas nainen, ennemmänkin "poikavartaloinen". En siis edusta minkäänlaista kauneusihannetta.
Minä en tiedä mikä on se erityisyys, mistä olen koko elämäni kuullut.
Mutta antaisin lähes mitä vain, jos en olisi koskaan ollut erityinen.
En ole koskaan "leuhkinut", että minulla olisi miehiä jonoksi asti. En juurikaan ole koskaan uskaltanut puhua siitä mitä tälläinen on minulle aiheuttanut, kukaan ei usko, luulevat vain, että liioittelen tai haluan huomiota.
En käy enää baareissa, en tee oikein mitään. Olen yrittänyt muokata itsestäni mahdollisimman näkymättömän. En uskalla puhua missään ettei minua huomattaisi.
Se ei todellakaan ole mikään ilon aihe olla nainen, jolla on miehiä jonoksi asti.
Maksaisin paljon siitä tiedosta, mikä on se "erityisyys" ja onko siitä mahdollista päästä eroon. Olen oikeasti miettinyt, voinko erittää jotakin "hormonia", joka tekee miehet hulluiksi. Voiko se olla mahdollista?.
[/quote]
Tiedän tunteen, todellakin. Minulla vähän samanlainen ongelma - muut näkevät minut täysin erilailla kuin itse itseni näen. Olen ujo ja haluaisin olla huomaamaton. Mutta valitettavasti en ole. Miehet piirittävät ja ovat toisilleen mustasukkaisia. Ystävät hylkäävät, kun eivät jaksa katsella menoa vierestä. Ylistetään ihanaksi, valokuvaukselliseksi, maailman kauneimmaksi naiseksi, kaupungin mahtavimmaksi rungoksi, seksiä tihkuvaksi, milloin miksikin. Mutta kun minua EI KIINNOSTA enkä halua mitään huomiota. Naiset haukkuvat ja käyvät kimppuuni, kun "vien" heiltä miehet ja selän takana juoruillaan kaikesta mitä olen muka tehnyt. Käsittämätöntä, että olen niin mielenkiintoinen ihminen, jollain lailla ilmeisesti pistän silmään, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:59"]
Ulospäinsuuntautuneita naisia, joita miehet lähestyy kaikkialla, kun luulevat helpoiksi nakeiksi?
[/quote]
Öh, tai sitten ulospäinsuuntautuneita ihmisiä on yleensäkin helpompi lähestyä. En ikinä lähesty naisia, joilla on naama norsun vitulla. M25
[/quote]
Minä olen vahvasti introvertti, mutta silti ihmiset tulevat juttelemaan, niin miehet kuin naisetkin. Vanhemmat naiset yleensä tulevat selittämään omia asioitaan. Miehet taas tulevat juttelemaan muuten vaan, osa ihan selkeästi iskumielessä.
Olen kuulemma ystävällisen ja äidillisen näköinen :p
Minä tunnen yhden tällaisen naisen. Hän on nätti elovenatyttö. Hän on ystävällisen ja kiltin näköinen. Sellainen, jota ei voi pelätä ja on miellyttävä ystävllinen hymy kasvoillaan. Valittaa itsekin, kuinka kerää kaikki miehet, spurgut ja kulkukissat kilometrin säteellä.
No, minä olen ulospäinsuuntautunut, ystävällinen, mukava, pitkät hiukset ja muodokas normaalipainoinen kroppa ja ihan nätti naama, pukeudun nätisti ja meikkaan siististi, näytän naiselliselta, olen iloinen ja nauran paljon, tykkään "tuhmasta" huumorista, työskentelen miesvaltaisella alalla ja käyn miesvaltaisella kuntosalilla, tietenkin olen opiskellutkin miesten keskellä.. Täytän siis lähes kaikki "miesmagneetin" tuntomerkit mitä tässä keskustelussa on lueteltu.
Minua ei lähestytä ikinä. Ei kadulla, ei kaupassa, mutta ei myöskään baarissa vaikka olisin siellä koko illan yksin tanssimassa. Minulle ei ole koskaan tarjottu drinkkiä, ja olen ihan kirjaimellisesti "nainen jonka ympäriltä tuolit viedään" - jos joku tulee kysymään pöydässä istuessani onko tuoli varattu, se tarkoittaa aina sitä että hän aikoo viedä ko. tuolin, ei sitä, että aikoisi istua seuraani :D. Se on jo lähes surkuhupaisaa.
Joko olen todellatodella sokea omalle ulkonäölleni ja oikeasti olen ihan hirveä emäsika, tai sitten nämä "ihan tavallisen nätit" magneetit valehtelevat ja ovat oikeasti uberkauniita superflirttailijoita...
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 13:48"]
Oletteko ajatelleet, että jos miehet kiinnostuvat sen takia, että jotkut naiset ovat niin "ulospäinsuuntautuneita" ja "helposti lähestyttäviä", niin aika monessa tapauksessa se johtuu siitä, että ko. nainen tiedostamattaan tai tietoisesti jatkuvasti koskettelee näitä miehiä? Pientä taputusta keskustelun kuluessa olalle, käsivarrelle, selkään, "ai kun sulla on kiva parta" ja sitten silittelemään, "kivaa kangasta tää sun takki" ja ei kun hypistelemään, ihan koko ajan kädet käy. Ja sitten ihmettelevät kun miehet "ymmärtää väärin". Miksi lääppiä jos ei tarkoita sitä, varsinkin kun se on niin pirun teennäistä suomalaisessa yhteiskunnassa? Perään vielä oikein teennäinen naurunkikatus kaikelle mitä miehet sanoo, niin jopas on ihailijoita pilvin pimein. :) Bimbous myy!
Tämä ei siis tietenkään tarkoita niitä naisia, joita miehet ahdistelevat ilman mitään syytä eivätkä lopeta vaikka pyydetään. Mutta jotkut naiset kyllä oikein kerjäävät sitä huomiota eikä sen laadulla ole niin väliä.
[/quote]
Minusta tuntuu, että tuollaiset naiset on nimenomaa niitä jotka sitä hehkuttaa, että on miehiä jonoksi asti, olipa niitä tai sitten ei.
Joillekkin tuollainen on oikeasti luontaista käytöstä ja silloin se ei häiritse, eikä aiheuta kiusallisia tilanteita.
Suomessa ne kyllä taitavat olla todellakin harvassa, ne jotka luontaisesti juttelun ohella koskettelee keskustelukumppania.
Mutta mitä miehiltä olen kuullut ja miten omanikin mieheni tuollaiseen suhtautuu, ei ole kovin positiivisesti. Moni ottaa tuollaisen..suomalaisten tavoin..lähinnä hyökkäyksenä, kuin keskusteluna. Sillä helposti säikäyttää miehet kauemmas.
Aika monille miehille vielä nykyäänkin, kun on tärkeää olla "omaa ansioita" pokata joku nainen. Eli liian tyrkky nainen ei vain kiinnosta, koska siinä ei ole mitään haastetta.
Tai tokihan ne tyrkytkin joillekkin kelpaa.
Ehkä siksi tämä asia on niin vihamielisyyttäkin herättävää. On ne jotka sanovat, että miehiä on jonoksi asti ja asialla leuhkivat. He ovat yleensä juurikin niitä "olen maailman napa" tyyppejä, jotka nostaa karvat pystyyn valta-osalla.
Mutta sitten on ne, joilla oikeasti on miehiä jonoksi asti tahtoipa tai ei. Siitä ei yleensä pidetä mitään numeroa, koska vastaanotto on lähes poikkeuksetta se, että katsotaan mikä itserakas tyrkky se tuokin tuossa on.
Harmi, koska oikeasti olisi todella mukava lukea asiallista keskustelua aiheesta, ja oikeasti miettiä mikä tekee sen, että jotkut naiset kiinnostavat miehiä "liian paljon".
Voin olla toki väärässäkin, mutta näin asian olen ajatellut.
Itse olen oikeasti ruma kuin taivas. Mutta kuittaan tämän piirteen pois, antamalla itseäni useimmille kiinnostuneille. Sekä varatuille että vapaille. Lisäksi pukeudun äärimmäisen paljastavasti, joskus jopa huorahtavasti. Miehiä kalastelen Facesta, Suomi24 palstalta, Iskurista ja Alaston Suomesta. Ei todellakaan tarvitse olla missi pyörittääkseen samanlaista haaremia, kuin minä pyöritän. Eikä kiinnosta vaikka kuinka koittaisitte mukamas esittää jotain puolineitsyitä. Ootte tasan samanlaisia syöjättäriä kuin minäkin. Ette vaan kehtaa sitä myöntää.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:23"]
Kummasti loppui se piiritys, kun aloin kahta lasta raahaamaan mukanani. Niin kauan, kun oli näennäisen arvion mukaan sinkku tai avioton, niin sattumanvaraisia yhteydenottoja vain tuli ja tuli. [/quote] Mulla samoja kokemuksia ja joo miehet kiertää nyt kaukaa kun pyörii lastenvaunujen kanssa. :D Ap
[/quote]
Tuohan on pelkästään hyvä juttu, loogisesti sen pitää noin päin mennäkin. Miehillä valitettavasti menee niin päin, että varattuna mies on huomattavasti houkuttelevampi naisille kuin sinkkuna.
Tuli vielä mieleen, kun ihmiset ä, joille tätä tapahtuu sanovat olevansa "normaaleja, jopa introvertteja", niin viesti 63 on hyvä esimerkki. On jtn pientä dataa olemassa siitä, että ns klassisen kauniit ei saa niin paljon treffikutsija kuin erottuvat, koska mies olettaa, että näillä naapurintytöillä on jo vientiä. Jos taas nainen herättää kiihkeitä tunteita molempiin suuntiin, se herättää jonkun kisavietin. Mäkin pidän tätä ystävääni kiinnostavsna, persoonallisen kauniina. Sori sekava viesti,kirjoitan sormet jäässä:'D
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:09"]
No, minä olen ulospäinsuuntautunut, ystävällinen, mukava, pitkät hiukset ja muodokas normaalipainoinen kroppa ja ihan nätti naama, pukeudun nätisti ja meikkaan siististi, näytän naiselliselta, olen iloinen ja nauran paljon, tykkään "tuhmasta" huumorista, työskentelen miesvaltaisella alalla ja käyn miesvaltaisella kuntosalilla, tietenkin olen opiskellutkin miesten keskellä.. Täytän siis lähes kaikki "miesmagneetin" tuntomerkit mitä tässä keskustelussa on lueteltu.
Minua ei lähestytä ikinä. Ei kadulla, ei kaupassa, mutta ei myöskään baarissa vaikka olisin siellä koko illan yksin tanssimassa. Minulle ei ole koskaan tarjottu drinkkiä, ja olen ihan kirjaimellisesti "nainen jonka ympäriltä tuolit viedään" - jos joku tulee kysymään pöydässä istuessani onko tuoli varattu, se tarkoittaa aina sitä että hän aikoo viedä ko. tuolin, ei sitä, että aikoisi istua seuraani :D. Se on jo lähes surkuhupaisaa.
Joko olen todellatodella sokea omalle ulkonäölleni ja oikeasti olen ihan hirveä emäsika, tai sitten nämä "ihan tavallisen nätit" magneetit valehtelevat ja ovat oikeasti uberkauniita superflirttailijoita...
[/quote]
Sä olet oikeasti kaunis luultavasti, miehet pelkää todella kauniita naisia ja yleensä korottaa ne jollekin jalustalle ja palvovat kauempaa.
Mun siskolla on tuollaista, se on kaunistakin kauniimpi, tekee mallin töitä. Sille on monta kertaa käynyt niin, että joku on jäänyt kadullakin vaan tuijottamaan suu auki (olen itse nähnyt).
Se pitää itseään taviksen näköisenä, eikä sitä miehet lähesty, mutta aina, kun sen läheisyydessä on miehiä ne muuttuu ihan ylivaikeiksi ja tosi, tosi kohteliaksi :D
Mä en suoraan sanottuna ymmärrä mikä meriitti täällä on joillekin se, että teidän ympärillä "pyörii" miehiä; ihan vain tiedoksi ettei se ole mikään meriitti, paitsi, jos ne miehet on jotain uberkomeita ja rikkaita, sitten voidaan jo miettiä, että kyseessä on erikoinen nainen. Muuten toi on ihan tavallista naisen elämää :D
Muakin on kosittu noin viisi miljoona kertaa, baarissa en saa ikinä olla rauhassa, kadulla saan treffikutsuja, kahviloissa olen saanut monta kertaa kahvin ilmaiseksi hottikselta baristalta, kavereiksi luulemani miehet kertovat odottavansa milloin eroan, että on niiden vuoro jne. ei siinä ole mitään ihmeellistä, enkä ajattele olevani joku miesmagneetti, ihan tavallista.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:52"]
Mä en suoraan sanottuna ymmärrä mikä meriitti täällä on joillekin se, että teidän ympärillä "pyörii" miehiä; ihan vain tiedoksi ettei se ole mikään meriitti, paitsi, jos ne miehet on jotain uberkomeita ja rikkaita, sitten voidaan jo miettiä, että kyseessä on erikoinen nainen. Muuten toi on ihan tavallista naisen elämää :D
Muakin on kosittu noin viisi miljoona kertaa, baarissa en saa ikinä olla rauhassa, kadulla saan treffikutsuja, kahviloissa olen saanut monta kertaa kahvin ilmaiseksi hottikselta baristalta, kavereiksi luulemani miehet kertovat odottavansa milloin eroan, että on niiden vuoro jne. ei siinä ole mitään ihmeellistä, enkä ajattele olevani joku miesmagneetti, ihan tavallista.
[/quote]
Ei tuo kyllä mitään joka tavisnaisen elämää ole. Älä leuhki siellä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:52"]
[/quote]
Sä olet oikeasti kaunis luultavasti, miehet pelkää todella kauniita naisia ja yleensä korottaa ne jollekin jalustalle ja palvovat kauempaa.
Mun siskolla on tuollaista, se on kaunistakin kauniimpi, tekee mallin töitä. Sille on monta kertaa käynyt niin, että joku on jäänyt kadullakin vaan tuijottamaan suu auki (olen itse nähnyt).
Se pitää itseään taviksen näköisenä, eikä sitä miehet lähesty, mutta aina, kun sen läheisyydessä on miehiä ne muuttuu ihan ylivaikeiksi ja tosi, tosi kohteliaksi :D
[/quote]
Höpöhöpö. Ei ne kauniit naiset kokonaan ilman miesten huomiota jää, se on vain myytti jolla tällaiset ei-kiinnostavat yrittää lohduttaa itseään / joilla kaverit heitä lohduttaa. Jos nainen on kaunis, niin hän 100% varmasti saa miehiltä huomiota. Ei miehet minun lähellä ole mitenkään ylivaikeita tai kohteliaita. Joko ne on välinpitämättömiä tai sitten kohtelee ihan kuin toista miestä kohdeltaisiin, eli ihan ns. normaalisti.
On muutes.. häkellyttävää, että kommentoit viestiini jossa kerroin että en saa pätkääkään huomiota, ja sen jälkeen väität "Mä en suoraan sanottuna ymmärrä mikä meriitti täällä on joillekin se, että teidän ympärillä "pyörii" miehiä; ihan vain tiedoksi ettei se ole mikään meriitti, paitsi, jos ne miehet on jotain uberkomeita ja rikkaita, sitten voidaan jo miettiä, että kyseessä on erikoinen nainen. Muuten toi on ihan tavallista naisen elämää :D
Muakin on kosittu noin viisi miljoona kertaa, baarissa en saa ikinä olla rauhassa, kadulla saan treffikutsuja, kahviloissa olen saanut monta kertaa kahvin ilmaiseksi hottikselta baristalta, kavereiksi luulemani miehet kertovat odottavansa milloin eroan, että on niiden vuoro jne. ei siinä ole mitään ihmeellistä, enkä ajattele olevani joku miesmagneetti, ihan tavallista."
Siis ei todellakaan ole tavallista naisen elämää! Vai tarkoitatko, että esim. minä ja muut naiset jotka ei saada huomiota, ei olla ollenkaan naisia :(?? Ei minun "naisen elämässä" todellakaan tule kosimisia, treffikutsuja tai ilmaisia kahveja. Ei minua päin juuri edes katsota! Jos esim. salilla yritän jutella jollekin miehelle small talkia, niin yleensä ne kyllä vastaa, mutta ei todellakaan ala juttelemaan enempää tms. Ja sitten kuuntelen vierestä, miten (mielestäni) ihan yhtä tavallisen näköisen naisen kanssa ne alkaa flirttaamaan kun nainen katsookin sinne päin... Kyllä se pistää miettimään, että mikä itsessä on vikana.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:41"]
Minulla on 'ongelmana' ihastuvat miespuoliset kolleegat. Pääosin varatut. Ala on miesvaltainen. Olen onnellisesti parisuhteessa, eikä tulisi mieleenikään tehdä syrjähyppyä, eikä sellaiselle ole edes mitään tarvetta. Jopa ollessani viimeisillään raskaana sain pikkujouluissa ehdotuksia :D En tiedä mikä minussa on, olen pitkä ja ihan normaalipainoinen, en lihava en laiha. Hiukset ovat pitkät. En varsinaisesti meikkaa koskaan töihin, joskus saatan laittaa huulikiiltoa. Luonteelta olen hyvin avoin, vaikkakin suht ujo. Ehkä se on se, että olen ystävällinen, iloinen, välitön ja kyselen kuulumisia ja toivotan hyvät huomenet. En tosiaan tiedä, mistä tuo kiinnostus johtuu, vaikkakaan en nyt mistään jonosta lähtisi puhumaan ehkä kuitenkaan :D Baarissa muuten käydessäni olen yleensä saanut olla aivan rauhassa, siellä ei ole kukaan tullut juuri koskaan iskemään.
[/quote]
Mulla on sama, mutta en tosiaan ajattele, että olisin nainen jolla on miehiä jonoksi asti koska ei muakaan missään muualla lähestytä kuin tosiaan ne varatut äijät työpaikan kinkereissä. Mitenkään erityisesti itseäni väheksymättä pidän yhtenä suurena syynä sitä, että kun naisia on vähän niin se huomio sitten kiinnittyy "siihen mitä on tarjolla". Ei ne varatut miehet tapaa naisia kovin paljon, se töissä oleva saattaa vaimon ohella olla yksi niitä harvoja.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:06"]
Ei tuo kyllä mitään joka tavisnaisen elämää ole. Älä leuhki siellä.
[/quote]
No, kyllä vaan todellakin on, ihan leuhkimatta.
Ehkä ei jossain seinäjoella, mutta muualla kyllä on.
" kyllähän jokaisella naisella riittää miehiä"
No ei!
Olen 31v tavallisen näköinen normaalivartaloinen nainen ja miehet EIVÄT lähesty. Eivätkä ole koskaan lähestyneet. Ok, silloin kun oli 16-19v teini niin joskus baarissa joku humalainen puristi takamuksesta tai jotkut varatut +40v perheenisät yrittivät houkutella hotellihuoneeseen harrastamaan seksiä. Mutta yksikään mies ei ole ikinä ollut oikeasti kiinnostunut. Olen viettänyt vilkasta sosiaalista elämää, matkustellut, kolunnut baareja, keikkoja ja festareita varmasti enemmän kuin suurin osa naisista. En silti ole mikään pubiruusu vaan ihan sivistynyt ja korkeakoulutettu hyvässä työssä oleva tavallinen nainen.
Jos haluan seksiä, on minun lähestyttävä miestä. Aina. Ilman itseni tyrkyttämistä olisin vieläkin neitsyt. Minun osani on aina ollut olla se, jonka ympärillä muodostuu pariskuntia kun DJ käynnistää viimeiset hitaat, itse jään yksin nojailemaan ja painun lopulta narikkaan odottelemaan muita. Minä olen aina se ärsyttävä häiriötekijä, josta miehet yrittävät hankkiutua eroon päästäkseen lämmittelemään jotakuta kaveriani. Herätän miehissä aggressiivisia reaktioita, ilmeisesti olemuksessani on jotain todella paljon miehiä ärsyttävää. Niin usein olen saanut kuulla olevani ruma, että mulla on rumat vaatteet, että olen idiootti jne..ihan ventovieraalta mieheltä, jonka kanssa en ole vaihtanut sanaakaan. Parisuhteesta en tosissani jaksa edes unelmoida.
Eivät todellakaan kaikki naiset ole mitään miesmagneetteja.
En tiedä onko tullut mieleen, että mahdollisesti ukot pyytelee naisia ulos milloin missäkin tilanteessa, jos vaan saumaa on! Miehen tehtävähän se on koittaa luoda ensikontakti noin yleensä, joten ei välttämättä kannata tuntea mitään suurta ylemyydentunnetta siitä, että joku pyysi sinua kahville.. Mitä jos tällä miehellä on kahvitettavia jonoksi asti??
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:41"]
Minulla on 'ongelmana' ihastuvat miespuoliset kolleegat. Pääosin varatut. Ala on miesvaltainen. Olen onnellisesti parisuhteessa, eikä tulisi mieleenikään tehdä syrjähyppyä, eikä sellaiselle ole edes mitään tarvetta. Jopa ollessani viimeisillään raskaana sain pikkujouluissa ehdotuksia :D En tiedä mikä minussa on, olen pitkä ja ihan normaalipainoinen, en lihava en laiha. Hiukset ovat pitkät. En varsinaisesti meikkaa koskaan töihin, joskus saatan laittaa huulikiiltoa. Luonteelta olen hyvin avoin, vaikkakin suht ujo. Ehkä se on se, että olen ystävällinen, iloinen, välitön ja kyselen kuulumisia ja toivotan hyvät huomenet. En tosiaan tiedä, mistä tuo kiinnostus johtuu, vaikkakaan en nyt mistään jonosta lähtisi puhumaan ehkä kuitenkaan :D Baarissa muuten käydessäni olen yleensä saanut olla aivan rauhassa, siellä ei ole kukaan tullut juuri koskaan iskemään.
[/quote]
Töissäsi on niin vähän tai ei yhtään muita naisia, että tietenkin se olet sinä, jota vikitellään.
Minä en ole miesmagneetti. Minulla ei todellakaan ole miehiä jonoksi asti. Hyvä jos välillä joku pyytää treffeille. Kasvoiltani olen kuullut olevani kaunis, mutta ainakaan omasta mielestä vartaloni ei ole mitenkään häikäisevä.(hoikka mutta ei kovin kurvikas) Eikä minua haittaa vaikken olekaan, kunhan löytäisin sen yhden miehen jonka kanssa elää ja olla onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:39"]
Alkaisit arvostaa sitä, jos olisit kokenut tämän elämän jossa sitä huomiota tulee tasan 0.
[/quote]
En ymmärrä miksi pitäisi arvostaa sitä erityisesti, että joku haluaa nussia sua? Sitähän kaikessa tuossa huomiossakin on kysymys.
[/quote]
Minusta on ihan normaalia "arvostaa" sitä, että on vastakkaisen sukupuolen silmissä seksuaalisesti haluttava ja kiinnostava. Ainakaan se ei tunnu kivalle, kun EI ilmeisesti ole sitä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:33"]Mulla on tällainen ystävä, jolla riittää jonoa, koska on niin superkaunis. Arvatkaapa onko hauskaa lähteä baariin hänen kanssaan, kun itse en saa silloin huomiota keltään?
[/quote]
Ajattelisit nyt toisinpäin, että varmasti niistä ympärillä pörräävistä joku mukava sullekkin löytyis. Itse ajattelen miehenä juurikin näin, mulla on kaveri jota naiset tulee iskemään. Joskus sillä naisella on kaveri ja.....
No tuohan oikeasti tarkoittaa, että jokin ulkönäössä/pukeutumisessa/elehtimisessä/käyttäytymisessä viestittää, että tältä tytöltä saa.