Saan tukina 890€ vuokran maksetuksi, 580€ perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120€/kk talvella....
Kotivakuutuksen 100€/vuosi.
Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen kuuriin joka maksaa yhteensä 5500€
Siitä tulee yhteensä yli 17000e/kk nettohyöty.
Miksi menisin paskaduuniin?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Etkä saa.
Kyllä saan, ihan perus tuet Helsingissä
Ap
Miksi valehtelet. Esim. sähköstä Kela korvaa toimeentulotuessa yhdellä henkilöllä enintään 45 e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet. Esim. sähköstä Kela korvaa toimeentulotuessa yhdellä henkilöllä enintään 45 e/kk.
Tuo on vain kehotus, jos osaa vaatia nii maksaa paljon isommankin sähkölaskun
Ap
Ja vietät lauantain trollaamalla palstalla. No johan on elämä.
Jaa että Kela maksaisi tuosta noin vain n. 3-kertaisen sähkölaskun ap:lle koska kehotus? :D Ja lehmät lentää :D
Vierailija kirjoitti:
Ja vietät lauantain trollaamalla palstalla. No johan on elämä.
Mistä keksit jonkun trollaamisen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa että Kela maksaisi tuosta noin vain n. 3-kertaisen sähkölaskun ap:lle koska kehotus? :D Ja lehmät lentää :D
Jos osaa vaatia niin Kela ja sossu maksaa vaikka mitä.
Ap
Eikö ole nöyryyttävää anella rahaa ja tehdä ventovieraille tiliä elämästään. Kummelia siteeraten: Sää oot nöyryyttäny ittes. Kaikki häpee sua. Koiraski häpee sua.
No itsepähän tiedät mitä haluat tehdä. Minä tein tuossa kuukausi sitten vuoden duunit loppuun ilman ainoatakaan vapaapäivää ja tässä arvon, että lähtisikö sitä taas Japaniin vai Etelä-Amerikkaan ihan vaihtelun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep jep, mäkin vaadin ravihevosen ja sain kerralla 2.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelija.
Mistä valehten, kerrotko minulle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep jep, mäkin vaadin ravihevosen ja sain kerralla 2.
Älä valehtele
Ap
Olet työtön luuseri. Ei mulla muuta
Vierailija kirjoitti:
Olet työtön luuseri. Ei mulla muuta
Miten olen luuseri? Fiksumpi minä olen kuin työssä raatajat jotka saa vähemmän palkkaa kun minä tukia.
Ap
Helsingissä vuokralla ja 140€ sähkölasku. Niin varmaan.
Etkä saa.