Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Helsinki linjasi: lihansyönti loppuu kaupungin tilaisuuksissa"

Vierailija
02.11.2021 |

Jee, suomen ruokakulttuuri ja kerttisten käyttö on menossa huippu hyvään suuntaan , i am very happyy!!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6556111d-4369-4bb7-aaf0-9a6600f830ac

Kommentit (1030)

Vierailija
161/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Onneksi olen niitä tavoiteltuja huippuammattilaisia, jotka saavat valita työpaikkansa ja tätä kautta myös asuinpaikan. 

Helsinkiläiset saavat mitä ovat tilanneet. 

Vierailija
162/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiskari oli lähellä vihervasemmistolaisuuden ydintä... Niin kovin lähellä, mutta kaukana! Ko. laulun nimi pitäisi olla tietenkin Kauramaito! Auts!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella kahvimaito ja -kerma on syntiä?

Ei syntiä, mutta kaupunki koittaa pienentää tekojensa hiilijalanjälkeä. 

Siihen se verhotaan. Tosiassa tämä on vihreiden ideologistien ajama periaatteellinen agenda. Tällä ei ole käytännössä (tälläkään) mitään merkitystä ilmaston kannalta. Mutta kasvissyönnin tuputtamista saadaan taas uutisiin. Koskakohan nämä nuijat tajuavat, että pakottamalla saa asialleen vaan vastustusta?

Vierailija
164/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihansyönnin demonisointi on kyllä niin naurettavaa kuin olla vain voi! Me emme olisi nyt ravintoketjun huipulla, ellemme olisi aina sitä syöneet!

Ideologioita ei tulisi sekoittaa koskaan ravitsemukseen!

Punaisen lihan syönnin, sokerin ja vähäkuituisen länsimaisen ruokavalion ansiosta olemme nyt elintapasairauksien huipulla. Kun siis vertaa kansoihin, jossa edelleen käytetään paljon kasviksia ja hieman kalaa. Onneksi olkoon meille!

Vehnä ja sokeri on se joka ne sairaudet aiheuttaa ei punainen liha.

Onko kukaan nähnyt lihavaa karppaajaa?

Vierailija
165/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä jotenkin ymmärtäisi, että noissa tarjoiluissa olisi sekä liha- että kasvisruokavaihtoehdot. Mutta ehdoton vegeys ei minun kaaliini mahdu!

Vierailija
166/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion lisätä omaa lihansyöntäni entisestään. Ja autolla ajamista. Olen niin kurkkuani myöten täynnä kaikkea vihervasemmiston tuputusta.

Kyllä. Saarnataan muille mutta samalla harrastetaan shoppailua, samoilla vaatteilla ei kehdata montaa kertaa esiintyä julkisuudessa, matkustellaan. Tai ihan vain puretaan asuinalueita, ja rakennetaan uusia betonikuutioita. Tai sometetaan, jaetaan videoita, jne.

Vierailija
167/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaisista päätöksistä ilakoivat vain idiootit.

Vierailija
168/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuuskysymys. MIksi kasvisruokia tarjoavasta ravintolasta ei kuulu iloinen puheensorina kadulle?

Vierailija
169/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen se verhotaan. Tosiassa tämä on vihreiden ideologistien ajama periaatteellinen agenda. Tällä ei ole käytännössä (tälläkään) mitään merkitystä ilmaston kannalta. Mutta kasvissyönnin tuputtamista saadaan taas uutisiin. Koskakohan nämä nuijat tajuavat, että pakottamalla saa asialleen vaan vastustusta?

Milloinkahan pääkaupunkiseudusta tulee hiilineutraali alue? Tarkoitan siis oikeasti hiilineutraalia aluetta, jossa itse tuotetaan se energia mikä käytetään. Nythän muut alueet mahdollistavat pääkaupunkiseudun hiilineuraalius tavoitteet, tuottamalla puhdasta energiaa enemmän kuin käyttävät.

Vierailija
170/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa. Onneksi olen niitä tavoiteltuja huippuammattilaisia, jotka saavat valita työpaikkansa ja tätä kautta myös asuinpaikan. 

Helsinkiläiset saavat mitä ovat tilanneet. 

Mä oon vaan aina muutannut jonnekin ja sit menny lomalle johonkin.

Vierailija
171/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä kaupungin tyypit syö, ei koske minua. Toivottavasti syövät kotimaista.

Vierailija
172/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glasgow´ssakin paraikaa yksityiskoneita pilvin pimein "ilmastokokouksen" merkeissä... Eliitti elää aina joka tapauksessa ITSE omaa elämäänsä, kuin pellossa...

Vierailija
173/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Helsingin kaupunki!!! Samaa muuallekin!

Vierailija
174/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihateollisuus ei usuttanut lobbareitaan Helsingin päättäjien kimppuun? Miksi tällaisen imagovahingon annettiin tapahtua suosiolla?

Vierailija
175/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä siitä, että kahvimaidoksi tulee kauramaito. Kahvi maistuu silloin pahalle.

Normaalia ykyisen vihervasemmiston taktiikkaa.

Kaikki, mikä heidän mielestään on pahaksi ihmiskunnalle pitää kieltää tai saada maistumaan niin pahalta, ettei kukaan enää halua käyttää sitä.

Juuri näin! Keinona myös tehdä heidän vastustamastaan asiasta niin hankalaa (autoilu helsingissä lisääntyvien rajoitusten ja keksimällä keksittyjen tietöiden joita avataan kerralla sata joka kadulle) tai kallista (autoilu) että ihmisiä vit uttaa. Paitsi niitä 10 000 helsinkiläistä jotka saavat näiltä puolueilta erilaisia asumis ja elämistukia.

Jos vih er vassa rit pystyisivät, niin he sterilisoisivat ja toimittaisivat leireille toisinajattelevat. Sen verran fanaattisesta ideologiasta on kyse. Tuleeko mieleen tuolta vajaa sadan vuoden takaa joku porukka...?

Vierailija
176/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyväksyykö Helsingin uusi pormestari Juhana Vartiainen tällaisen linjanvedon?

Vierailija
177/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että tarjoillaan ansioiden mukaan. Oma ehdotus on vettä ja leipää.

Vierailija
178/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihateollisuus ei usuttanut lobbareitaan Helsingin päättäjien kimppuun? Miksi tällaisen imagovahingon annettiin tapahtua suosiolla?

Koska a) helsingissä näistä asioista päättää vihervassarit ja lihateollisuuden tai mtk:n on ihan turha koittaa sitä fanaatikkoporukkaa käännyttää ja b) tuolla päätöksellä ei ole lihateollisuudelle mitään taloudellista vaikutusta.

Jos helsingin järkkäämissä tilaisuuksissa on käynyt vuosittain tuhat ihmistä, niin nyt käy tämän jälkeen enää kourallinen - eipä tällä päätöksellä ole käytännön merkitystä.

Vierailija
179/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauramaito on ainakin ihan pelkkää kuraa. Sanan varsinaisessa merkityksessä.

Ei toi mua henkilökohtaisesti haittaa mutta joillekin syömisestä saattaa tulla entistäkin haastavampaa. Mutta sekös ketään ituhippiä kiinnostaisi.

Kasvis- ja vegeruuissa nimittäin on erittäin paljon allergisoivia ainesosia.

Vierailija
180/1030 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sua on pakottamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän