Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ikäistäsi nuoremmalta näytät tai sinua yleensä luullaan ja paljonko on nykyinen ikäsi?

Vierailija
02.11.2021 |

Jotkut vaan on tosi nuoren näköisiä

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni näytän ikäiseltäni tai max 5v vanhemmalta.

Muiden mielipiteitä en ole enää vuosiin kysellyt. Viimeisen 10 vuoden aikana minua on luultu n. 4 vuotta vanhemmaksi (kunnioittavaan äänensävyyn), vähintään 10 vuotta nuoremmaksi (halveksivaan äänensävyyn), ja kun kerroin täyttäväni 50v, kommentoitiin yllättyneeseen sävyyn, että ei uskoisi minua niin vanhaksi. Nämä siis kaikki eri ihmisiltä ja erilaisissa tilanteissa. Yllättyjä oli opettajani, joka on minua lähes 20 vuotta nuorempi. Muut olivat minulle ennalta tuntemattomia ihmisiä, joiden kanssa ajauduin tilanteisiin, jossa ikä tuli esille.

N52, vihdoinkin aikuisen näköinen

Vierailija
62/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin bussin Tampereella ja sielä oli ulkomalainen kuski. Kysyi että lastenlippu? sanoin että joo lastenlippu ja se möi sen. Lastenlipun raja taitaa Tampereella olla 12v. ja se ehkä kertoo enemmän kuskista kuin minusta. Olen 32v. Nainen xD 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70, luullaan usein 2-kymppiseksi tytöksi

Vierailija
64/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joiden mielestä nuoremmalta näyttäminen ei ole mahdollista eivät tajua miltä tuntuu kun luullaan nuoremmaksi.

Aina ihmetellään ja sen takia en yleensä kerro ikääni missään vaikka kysyttäisiin.

Nuorelta näyttäminen vie joskus omasta osaamisestakin uskottavuuden ja saa kuulla vähättelyä.

Tämä. Ja lisäksi se, minkä ikäiseltä näytät, vaikuttaa siihen, millaista palvelua saat. Näytin itse pitkään teiniltä, ja kun muutamassa vuodessa rupsahdin mummon näköiseksi, minut alettiin ottamaan asiakaspalvelutilanteissa todesta.

Vierailija
65/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperit kysytään aina jos ostan kaupasta jotain alkoholipitoista juomaa. Ikää mulla on 43 vuotta.

Vierailija
66/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperit kysytään aina jos ostan kaupasta jotain alkoholipitoista juomaa. Ikää mulla on 43 vuotta.

Väsynyt tai työhönsä k*rpiintynyt kassatyöntekijä kysyy rutiinilla paperit kaikilta, jotka eivät näytä eläkeläisiltä.

Vierailija
67/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 67v ja luullaan 40 vuotiaaksi.

Vierailija
68/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 18-25 vuotiaana lapsennäköinen. Valitettavasti nyt 55 v näytän jo ihan eläkeikäiseltä.

En tiedä mitä tässä on tapahtunut.

Vierailija
69/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+ mies ja menen kolmevitosesta!

Vierailija
70/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni näytän 15-16v mut kaikki tuntemattomat veikkaa yli 23-25.

Olen 21.

Eikä mulla ole partaakaan, joka voisi selittää tuon.

Vierailija
71/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55+ mies ja menen kolmevitosesta!

Huh nuorekas ja vireä

Vierailija
72/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin lapsena ja nuorena pituuteni takia aina ikäistäni vanhemmalta ja myös kavereitani vanhemmalta. Kolmekymppisenä kääntyi kavereiden osalta päälaelleen ja nyt 32-vuotiaana näytän omastakin mielestäni nuoremmalta kun saman ikäiset keskimäärin. Hyvin menisin kaksvitosesta ja usein mua luullaankin nuoremmaksi. 

Vierailija
73/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 ja näytän 25 vuotiaalta kun laitan hupparin, lippiksen ja tiukat farkut päälle

M65

Vierailija
74/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jokin aika sitten työreissulla vieraamman kaupungin Prismasta yhden energiajuoman. Jouduin näyttämään paperit.

Olen 36-vuotias nainen. En nyt mielestäni mitenkään ihan teinin näköinen enää.

Vierailija
75/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 vuotias nainen ja pienikokoinen on luultu 16 vuotiaaksi joskus on kysytty henkkareitakin kaupassa vaikka yleensä ei kysytä en meikkaa ollenkaan ja arkena pukeudun rennosti viikonloppu on asia erikseen itselläni on klassinen tyyli ja klassinen hiusväri koko olemus on aidon klassinen.

Vierailija
76/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 ja kaikki sanovat, että näytän 15-vuotiaalta. Ehkä se on vain kohteliaisuutta ja oikeasti näytän ikäiseltäni. Mutta jos niin on... niin miksi se ikä, joka aina mainitaan, on juuri 15 vuotta? Miksei koskaan sanota esim. 20?

Vierailija
77/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen, minua hymyilyttää nämä plus 40 v naiset, jotka kirkkain silmin uskoo sen, kun joku heille- kohteliaisuudesta-sanoo ”näytät niin paljon nuoremnalta. Toki se joskus voi olla mahdollista, mutta tarkkaailmäinen havaitsee kyllä ihon rakenteen ja vartalon muutoksen sekä muut luonnollisen vanhenemisen merkit- ka siitä huolimatta kohteliaasti sanoi toisen näyttävän ikäistään nuoremmalta😄

Vierailija
78/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan 5-10 vuotta nuoremmaksi yleensä. Paperit kysytään. Olen 32v.

Vierailija
79/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 31v. Aiemmin monet luulivat minua 2 vuotta nuoremmaksi. Viikko sitten minua luultiin 23-vuotiaaksi, kun ei ollut paljoa meikkiä. Mutta nykyään en koe paljoa kommentteja ulkonäkööni liittyen, eli vanhenemista on tapahtunut.

Ja kun katson itse peiliin ja vanhoja kuvia, näen että rupsahtaminen on käynnissä, kiitos jatkuvan stressin ja univelan.

Otin vuosi sitten ensimmäisen botuliinipiikin otsaryppyihin, ja se onneksi hidastaa vanhentumista aika paljon kun ei tarvitse olla jatkuvasti otsa kurtussa.

Botuliini ei millään tavalla hidasta vanhenemista, mutta jos otat sitä säännölkisin väliajoin, rypyt ei palaa. Sen sijaan rahaa palaa reilusti ja pitkäaikaisen käytön terveydelliset haittavaikutukset arvaamattomia

Vierailija
80/87 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanoen, minua hymyilyttää nämä plus 40 v naiset, jotka kirkkain silmin uskoo sen, kun joku heille- kohteliaisuudesta-sanoo ”näytät niin paljon nuoremnalta. Toki se joskus voi olla mahdollista, mutta tarkkaailmäinen havaitsee kyllä ihon rakenteen ja vartalon muutoksen sekä muut luonnollisen vanhenemisen merkit- ka siitä huolimatta kohteliaasti sanoi toisen näyttävän ikäistään nuoremmalta😄

Miksei voi vain kohteliaasti olla hiljaa siitä, minkä ikäiseltä toinen näyttää? Miksi pitää ihastella, että "Ei sinulla ole kyllä yhtäkään ryppyä, luulin että olet korkeintaan 20-vuotias"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme