Kuinka paljon ikäistäsi nuoremmalta näytät tai sinua yleensä luullaan ja paljonko on nykyinen ikäsi?
Kommentit (87)
Näytän 2- vuotiaalta ja olen 70v. Heh, heh mitä väliä miltä näyttää. Tämmönen ketju jossa varmasti kaunistellaan. Eri asia jos kuvien kera niin muut voisivat arvostella. Kommentoin vaikka hölmö aihe:)
Olen vastasyntynyt ja näytän kuusvitoselta naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon 55 vuoden ikään asti näytin kymmenisen vuotta ikäistäni nuoremmalta, mutta nyt kolme viimeistä vuotta ja korona-aika on tehnyt melkoista tuhoa. Kiloja on tullut lisää melkein kymmenen ja ulkonäkö ei kiinosta, kun olen jumittunut kodin ja työpaikan välille. Tällä hetkellä näytän juurikin ikäiseltäni.
Tämä! Koronan myötä aloin leipoa: pullaa, marjapiirakka, pizzaa, pannukakkuja...
+15kg N60...
aiemmin moni luuli viiskymppiseksi... enää en nää monia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko sitten kysyttiin minulta ja tyttäreltä että millä luokalla te olette. Tyttö on seiskalla, emme kumpikaan meikkaa. Verkkareissa oltiin. Viime talvena kysyttiin bussissa että tuleeko lastenlippu. Tällöin toppatakki ja pipo. Olen nainen, 48 vuotta :D
Olet varmaan muutenkin lapsen kokoinen.
Outoa, kun kaikkia lapsen kokoisia ei todellakaan luulla nuoriksi.
Myös on monia parrattomia miehiä ja parrallisia joita taas luullaan nuoremmaksi.
Ne joiden mielestä nuoremmalta näyttäminen ei ole mahdollista eivät tajua miltä tuntuu kun luullaan nuoremmaksi.
Aina ihmetellään ja sen takia en yleensä kerro ikääni missään vaikka kysyttäisiin.
Nuorelta näyttäminen vie joskus omasta osaamisestakin uskottavuuden ja saa kuulla vähättelyä.
Liittäkää kuvat vastauksiinne, sitten saatte ihan oikean arvion "nuorekkuudestanne".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko sitten kysyttiin minulta ja tyttäreltä että millä luokalla te olette. Tyttö on seiskalla, emme kumpikaan meikkaa. Verkkareissa oltiin. Viime talvena kysyttiin bussissa että tuleeko lastenlippu. Tällöin toppatakki ja pipo. Olen nainen, 48 vuotta :D
Olet varmaan muutenkin lapsen kokoinen.
Outoa, kun kaikkia lapsen kokoisia ei todellakaan luulla nuoriksi.
Myös on monia parrattomia miehiä ja parrallisia joita taas luullaan nuoremmaksi.
No jos lasten lippua myydään julkisissa, niin on pienikokoinen kaikkiaan (ja luultavasti pukeutuu kuin lapsi) Ei pienikokoista korkokengissä tai jakkupuvussa kulkevaa luulla lapseksi tietenkään.
Luulen, että mun ikää on vaikea arvioida. Pukeudun tyttömäisesti ja söpösti, käytän paljon värejä. Olen kasvoiltani vähän baby face, ryppyjä tai muita ikääntymisen merkkejä ei ole. Toisaalta olen aina väsyneen ja uupuneen näköinen, ja käytökseltäni tylsä ja varautunut kalkkis, ja varmasti kanssasi keskustellessa koulutustaso tulee ilmi. Olen 32-vuotias.
Olen 31- vuotias ja minua luullaan lukioikäiseksi
Vähintään kymmenen, enintään 20 vuotta nuorempana on pidetty.
Olen sata ja minua luullaan aina kaksikymppiseksi, paperit kysytään aina Alkossa. Johtuu varmaan siitä, että olen lyhyt ja pienikokoinen.
Omasta mielestäni näytän samaan aikaan nuorelta ja vanhalta. Kasvonpiirteeni on tosi lapsenomaiset, mutta sitten iho eloton ja roikkuva, kaksoisleuka, väsynyt ilme jne. En tiedä minkä ikäiseksi muut luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni näytän samaan aikaan nuorelta ja vanhalta. Kasvonpiirteeni on tosi lapsenomaiset, mutta sitten iho eloton ja roikkuva, kaksoisleuka, väsynyt ilme jne. En tiedä minkä ikäiseksi muut luulevat.
Ihan sama juttu. Muut eivät kyllä tunnu ajattelevan asia. Välillä ihoni on paljon paremmassa kunnossa, mutta silti eroa ihmisten ajattelussa ei näy.
T. Se joka kokee näyttävänsä nuorelta
Papereita kysytään aina kun alkoholia ostan ja kaikki uudet tutut veikkaa iäkseni aina jotain alta 30. Täytän kohta 39.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni näytän 15-16v mut kaikki tuntemattomat veikkaa yli 23-25.
Olen 21.Ja taas hetki sitten töissä yksi kuuli ikäni. Ja sanoi, että luuli olevansa paikan nuorin, mutta hän olikin 25v.
No sä oot sitte rupsahtannu. Ihmejuttu, kun aina kaikki elähtäneet luulevat olevansa jotenkin nuoren näköisiä.
Minua luullaan 15 vuotta vanhemmaksi. Olen ruma ja lihava.
Tunnen joo itseni nuoremmaksi, kait se on sitä henkistä kypsymättömyyttä ynnä hyvä fyysinen kunto, mutta näytän ikäiseltäni. Pääsääntöisesti säikähdän jos näen itseni yllättäen peilistä, videokuviin ja valokuviin ilmestyy mun tilalle aina joku kamala kääkkä. Oon aina näyttänyt vähintäänkin ikäiseltäni, nyt maaginen luku alkaa vitosella.
Olen 31v. Aiemmin monet luulivat minua 2 vuotta nuoremmaksi. Viikko sitten minua luultiin 23-vuotiaaksi, kun ei ollut paljoa meikkiä. Mutta nykyään en koe paljoa kommentteja ulkonäkööni liittyen, eli vanhenemista on tapahtunut.
Ja kun katson itse peiliin ja vanhoja kuvia, näen että rupsahtaminen on käynnissä, kiitos jatkuvan stressin ja univelan.
Otin vuosi sitten ensimmäisen botuliinipiikin otsaryppyihin, ja se onneksi hidastaa vanhentumista aika paljon kun ei tarvitse olla jatkuvasti otsa kurtussa.
Olen 51 v mies. Yleisesti luullaan 5 - 10 v nuoremmaksi. En tiedä johtuuko siitä, että olen pitänyt itseni hyvässä fyysisessä kunnossa ja suuri osa ikätovereistani on löysiä laskejä.