Siis tää kesähän on ihan vitsi. Aamuksi taas luvassa 10 astetta.
Kommentit (152)
Huono vitsi tuollainen 10 astetta. Tarkenee just ja just ilman pipoa. Muka kesä...
Missä olette olleet muut kesäkuut? Huono muisti?
Ajatelkaa positiivisesti: uimarannoilla on nyt hyvin tilaa!
Pitää polttaa autonrenkaita jotta ilmasto lämpenisi.
Kesäkuussa nyt ei yleensä ole mitään helteitä
Laittakaa niitä grillejä tulille, niin saatte lämmintä sinne ulos. Ei se ilma lämpene, jos sitä ei lämmitä.
Vai ettekö ole huomanneet, että silloin, kun ihmiset grillaavat paljon, on helle.
Tämä on nyt sitä lämpenemistä. Sitä kun Helsinkiin ei tule lunta enää ollenkaan.
Kyllä meitä nyt on höpläytetty pahemman kerran. Jääkausi tässä on tulossa.
Ensi viikon lopulle luvataan ainakin tänne päin maata 20 astetta, vähän ylikin. Ihan sopivaa. Yölämpötilatkin 10 asteen yläpuolella. Ei minun lapsuudessanikaan ollut helteitä vielä kesäkuussa.
Kuka niitä hirmuhelteitä edes toivoo? Monet voivat pahoin ja ihmisiä jopa kuolee ennenaikaisesti. Jos niitä haluaa kokea, ei muuta kuin suunta kohti Espanjaa.
Tähän mennessäa ollut paras kesä ikinä. Tänään tuolla terassilla istuskelin ja nautin tuulesta ja viileydestä. Aurinko kuitenkin porotti täydellä terällä.
ilmasto ei ole enää lämmennyt missään vaan kylmentynyt 2025
kukaan ei pysty näyttämään 2025 olleen valtavia helteitä missään maailmassa
tämä on hyvä asia saadaan vihdoin katkaistua valtavat ilmastomaksut jotka päätyvät mm. rikkaan rahastavan EU eliitin omille tileille
Voi kun ei tulisi helteitä. Jaksaa tehdä kaikkea, jos ei ole liian kuuma.
Mulla on ollut ihan hyvä olla. Pahinta on sade.
Kasarilla kyllä heinätöitä ihan helteellä kesäkuun lopussa ja tämä viileys ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Unelmakesäsää mulle.
Niin mullekin! Kestän maksimissaan plus 20, sitten olo alkaa olla tukala ja kärsivä. Ja lisäksi palan jo kymmenessä minuutissa ilman aurinkorasvaa. Olen erittäin vaaleaihoinen. Suomen oikeaan säähän ei kuulu mitkään 28< asteen helteet. On epänormaalia Suomen ilmastolle. Mutta nuo tappohelteet on valitettavasti tulleet jäädäkseen.
Toivottavasti jo pian lämpenee. Sisällä on niin kylmää ja kosteaa kun vain tuulee ja sataa.
Ilmaston piti lämmetä. Kokoajan kylmenee. Taitaa se golf virta alkaa jo röpöttää. Jääkausi tulossa.